Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
10.08.2011 01:24:19
|
|
|
kazzka, peaks ikka aga hetkel ei leidnud paremat keskkonda kiiruga
230k + midagi, suht väike kuna tegemist kandilise jurakaga ju
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
10.08.2011 09:39:12
|
|
|
Tehnilise poole pealt norimist: väljalaskesüsteemi nurgad natuke järsud ei ole?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
10.08.2011 09:41:26
|
|
|
tehnilise poole pealt ei tundu veermik just kuigi vastupidav soomukile
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
10.08.2011 12:29:09
|
|
|
mikk36, kohati isegi veel järsemad nurgad sõiduautodel, ju siis töötab nii ka
mTim, peaks nagu piisama
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
10.08.2011 13:14:28
|
|
|
tige kala, V10 mootoritega sõiduautodel?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
12.08.2011 21:09:13
|
|
|
Tegin ka Minecrafti sea:
Spoiler 
Paar probleemi ka:
Kui panen 3Ds MAXis Gamma/LUT Correctioni peale, muutuvad kõik värvid selliseks ja kui uploadin selle faili .png formaadis, siis juhtub selline asi (arvutis kuvab viimast pilti täiesti ilusti).
Kuidas saada sea värve rohkem tumedamaks ja roosakamaks? Või kuskilt Daylight systemis, kuna peale seda muutusid värvid nii heledaks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
12.08.2011 21:46:17
|
|
|
kazzka kirjutas: |
Tegin ka Minecrafti sea:
Spoiler 
Paar probleemi ka:
Kui panen 3Ds MAXis Gamma/LUT Correctioni peale, muutuvad kõik värvid selliseks ja kui uploadin selle faili .png formaadis, siis juhtub selline asi (arvutis kuvab viimast pilti täiesti ilusti).
Kuidas saada sea värve rohkem tumedamaks ja roosakamaks? Või kuskilt Daylight systemis, kuna peale seda muutusid värvid nii heledaks. |
Mis mõttes "uploadid"? Et kui tahad seda pilti 3ds Max'is avada?
Igatahes, kui tahad kasutada gamma parandust, siis tasub seal Gamma/LUT Correction seadistustes Bitmap Files juures Input Gamma ja Output Gamma ka ära muuta (sinna paned ka mõlemale 2.2, või misiganes sa sinna gamma väärtuseks panid). Muidu arvab Max, et neil pildi failidel, mis sa arvutist võtad ei ole gamma parandust peal ja paneb automaatselt ise neile veel selle 2.2 sinna otsa, mistõttu jäävadki need pildid sellised liiga heledad ja värvideta.
Oma renderduste salvestamisel pead ka seda sama asja silmas pidama - kui sa ei ole Output Gamma't ära muutnud, siis Max paneb piltidele salvestamisel sama moodi 2.2 gamma veel juurde.
Võimalik, et sul on vaja rendermootoril veel eraldi gamma paika sättida (nagu V-Ray puhul tegema peab), et saada normaalne tulemus.
Äkki on sul Daylight System'is valgustugevust liiga palju? Kui kasutada gamma parandust, siis tuleb need väärtused tunduvalt madalamale keerata (mis ongi tegelikult kogu selle gamma paranduse mõte).
Vast ei jäänud väga segaseks see jutt.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
13.08.2011 02:11:29
|
|
|
Damn, i hate rendering!
Sain kuidagi korda.
Aga kui kasutan Gamma/LUT Correctionit ja salvestan pildi .png formaati, siis failist otse vaadates pole sellel midagi viga, aga kui uploadin netti üles, siis muutub pilt selliseks: http://www.upload.ee/image/1573623/help.png
// Wohoo, esimene 3d mudel müüdud 5$ eest
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
13.08.2011 03:08:30
|
|
|
Mis model on?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
13.08.2011 17:23:37
|
|
|
kazzka, jep png-del ongi teine süsteem, pane alpha chanel ka kaasa maxist pildile, siis peaks normaalne jääma
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
13.08.2011 17:37:14
|
|
|
tige kala, eksid.
Probleem brauserite PNG Gamma toetamises.
Spoiler 
Salvesta PNG üle mõnes programmis nii et gamma väärtused ära nullitaks.
Irfanview's tehtud Save as sellele help.png failile (ilma midagi muud muutmata):
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
13.08.2011 18:25:14
|
|
|
mikk36, vot seda ei teadnudki, samas ma olen alati photoshopis üle salvestanud, vb sellepärast polegi seda varem täheldanud
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
13.08.2011 22:30:38
|
|
|
Järjekordne müsteerium 3Ds MAXis:
Spoiler 
Nimelt läbi sellest objektist vaadates ei näe Environment Mapi, kuid teisi objekte näeb.
Transparentiks tegin selle objekti opacity alt muutes Mono Channel Outputi alphaks.
Object propertiesi alt proovisin muuta neid settinguid, kuid ei miskit.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
13.08.2011 22:51:00
|
|
|
punktiir, piisaks ehk sellest kui seda videot uudise kategooria teemas arutleda?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
13.08.2011 23:25:01
|
|
|
kus siin see videote rubriik on?
see ikka 3d kohta käib
kui ei sobi eks lase ära kustutada
noh scam või mitte aga idee on suurepärane iseenesest.
http://www.euclideon.com/
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
14.08.2011 01:55:48
|
|
|
vot ei teadnud seda. ei ole mängufoorumis eriline külastaja
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
14.08.2011 04:03:25
|
|
|
mikk36, üks samm edasi oleks ka igale LEGO-klotsi mummule LEGO peale teha reljeefselt, nagu päris :
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
14.08.2011 09:32:24
|
|
|
piraat262, ehk teen hiljem bump mapiga vms.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaxEvil
HV kasutaja

liitunud: 07.10.2007
|
14.08.2011 19:23:36
|
|
|
Sain lõpuks 3d töö masina jälle tööle
Isiklik(hetkel) driftimis liikur rFactorisse
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
TiQKapp
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2010
|
17.08.2011 20:58:40
|
|
|
Proovisin neid blenderi lisasid.
Mulle meeldivad lihtsad ja päris effectsed
kumb on parem ise otsutage....värvi toonid on muudetud
Spoiler 
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
17.08.2011 21:17:34
|
|
|
TiQKapp
Millega need väädid tehtud on?
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
 |
TiQKapp
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2010
|
18.08.2011 22:45:12
|
|
|
Need on tehtud beldneri addoniga ..
IvyGen..lihtne paned kursori sinna kust sa tahad et need kasvama hakkaksid ja siis ongi mängid setingutega
Tänane värk või homne?.
Igatahes
Jälle üks poole tunni töö.
kes ei oleks siis meist teinud kullast sõrmust blenderis?
Spoiler 
Ise küll rahule ei jäänud midagi saab paremini teha , aga mida?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
|