Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
01.08.2011 00:18:24
|
|
|
Väikemees, no 5h tunniga ei saa veel midagi selgeks, eks peab ikka harjutama, ega alguses ongi raske ju
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
01.08.2011 00:24:55
|
|
|
Nati oli aega tegin midagi pildile juurde.
Väikemees, algus tutorialid, hiljem proovid midagi ise teha. Nagu mina võtan ette juhtuva asja kodust ja proovin seda siis modelerida.
Leian midagi mida ei suuda hästi teha ja uurin tutorialitest kuidas tehakse jne jne.
Spoiler 
Ning ikka heledab, ei tea:D. uurisin settinguid ei leidnud midagi asjaliku. Googeldama seda jama vist.
Ning Mikk36 lego värgendus lahe:D Võimalik et isegi kunagi proovin midagi taolist.
EDit: Just tuli mõtte välgatus et äkki alumisel materialil on reflection peal. Homme uurin.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
01.08.2011 00:53:02
|
|
|
Väikemees, aastaga saab suht koht vist selgeks. Sellisel tasemel, et võiks juba raha teenida.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
01.08.2011 02:34:27
|
|
|
kazzka, lükka plaadilt setup uuesti tööle.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
01.08.2011 12:54:04
|
|
|
Väikemees, võib jah öelda et aastakesega saab asja hästi käppa. Siis sõltub tulemus pigem sellest kui suure viitsimisega ja hoolega asja kallal töötada. Otsima hakkad vaid spetsiifilisemaid "nuppe" kui midagi ei oska ja leiutad oma lähenemisi. Lisaks kui oled ühte programmi õppinud, siis kui uuele vaja üle minna, pole see enam nagu päris nullist alustamine, sest põhi on ikkagi all
|
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
03.08.2011 13:50:25
|
|
|
Proovisin teha elutoast fotorealistlikku renderdust. Kuna 3D'ga praeguseks nii vähe tegelenud, siis ei olnud eesmärk teha 1:1 pilti.
Päris foto
Spoiler 
Renderdus
Spoiler 
Kritiseerige
// Praegu vaadates, sain aru, et diivanilaua ja kappide materjalid on vahetuses :/
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mmarti
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2002
|
03.08.2011 13:55:31
|
|
|
Täitsa kena
Võibolla soovitaks teha (päris)toast HDRI foto ja siis seda kasutada toa põhivalgusallikana, kui on olemas fotokas, mis seda võimaldab.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
03.08.2011 14:07:46
|
|
|
On sul miski füüsiline asupaiga ja ajaga paika määratud päike või käsitsi valgusallikas? Kui käsitsi, siis pead kruttima sinisemaks seda natuke, sest praegu natuke liiga kollane. Kui füüsiline päike, siis on sul fotokaga tehtud pilt liiga sinine ja pead siis näiteks renderduses värvikorrigeerimist tegema, et samaks saada.
Mul aga 3DS'iga omamoodi mure:
vs
Viimase pildi render:
Põhjust või lahendust, keegi?
Edit: Kas DX -> OGL -> DX või siis lihtsalt Max'i restart aitas lahendada.
viimati muutis mikk36 03.08.2011 14:54:59, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
03.08.2011 14:17:28
|
|
|
mmarti kirjutas: |
Täitsa kena
Võibolla soovitaks teha (päris)toast HDRI foto ja siis seda kasutada toa põhivalgusallikana, kui on olemas fotokas, mis seda võimaldab. |
Üritasin alguses HDRI fotot teha nii, et pildistan kõik fotod ühest kohast, kuid see kukkus haledalt läbi. Üks võimalus oleks olnud pildistada peegelkera, kuid seda mul ei olnud.
mikk36 kirjutas: |
On sul miski füüsiline asupaiga ja ajaga paika määratud päike või käsitsi valgusallikas? Kui käsitsi, siis pead kruttima sinisemaks seda natuke, sest praegu natuke liiga kollane. Kui füüsiline päike, siis on sul fotokaga tehtud pilt liiga sinine ja pead siis näiteks renderduses värvikorrigeerimist tegema, et samaks saada. |
Kasutasin Daylight systemit, kus muutsin käsitsi natukene päikse asukohta. Kas selles on võimalik ka kuidagi värve muuta?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
03.08.2011 14:21:59
|
|
|
Enamasti on võimalik nagu päikese värvi määrata. Maxwellil on näiteks Physical Sky võimalus olemas, kus käib värvi määramine automaatselt, lisaks võimalus siis ise hakata täpsemalt parameetreid muutma. Max'i enda Skylightil samuti päikese värvi muutmise võimalus.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
mmarti
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2002
|
03.08.2011 14:23:34
|
|
|
HDRI editore on palju. Lasevad tonaalsust, heledust/kontrasti jne. muuta. HDRIshop on näiteks üks.
Kui mõtled Daylight süsteemi värvide muutmist, selle kohta ei oska peast öelda, pole seda ammu kasutanud.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
03.08.2011 17:32:55
|
|
|
kazzka, tuunisin su renderit natuke, vb sai paremaks veits tulemuse. Peaksid panema valgusallika tugevamaks ja päevavalguse tooni umbes 6500K.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
04.08.2011 11:56:31
|
|
|
Kazzka ilus, ise ka soovitaks ainult valgutusega jännata.
HighEnd tegi päris hea töö ära Kazzka renderdusel.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
04.08.2011 12:12:23
|
|
|
Mis vertikaalne triibulisus seal tapeedi peal on? Fotol nagu ei näe seda, kuid renderil täitsa olemas.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
04.08.2011 12:26:43
|
|
|
Tapeedil on muidu ka vertikaalsed triibud, kuid sellel pildil pole neid näha. Tapeedi tekstuuri suurus tuli vist liiga suur renderdusel.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
04.08.2011 12:33:53
|
|
|
Teine võimalus värvi ja heleduse muutmisel on korrigeerida kaamera säriaega ja/või burn väärtust, olenevalt et mis tarkvara kasutusel on.
Mis renderdajat kasutasid pildi tegemiseks?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
04.08.2011 16:23:05
|
|
|
3D's MAXi mental rayd.
Näppisin natukene settinguid telefoni võistluse jaoks:
Spoiler 
Õhtu poole proovin ka toa renderdust parandada.
// Keegi saaks aidata teha seda nurka turbo smoothile sõbralikumaks?
Spoiler 
http://www.upload.ee/files/1552429/nissan2.zip.html
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
05.08.2011 09:45:30
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Igavusepeletus
 |
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Väikemees
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2010
|
05.08.2011 11:19:38
|
|
|
Kas SolidWorksile lisatakse mingeid lisa add-on'e ka, et saada rohkem võimalusi mudeldamiseks? Või saab kõigega mis alguses kaasas kõik tehtud?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Deadlock
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.07.2004
|
05.08.2011 13:49:32
|
|
|
mikk36, Päris lahe
Eiffeli torn? Täitsa peast mõtled neid juppe ja kombinatsioone?
_________________ "Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
08.08.2011 13:13:17
|
|
|
Minecrafti mehike.
Spoiler 
Spoiler 
Spoiler 
viimati muutis kazzka 09.08.2011 18:09:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
09.08.2011 20:02:20
|
|
|
kazzka kirjutas: |
Minecrafti mehike.
|
hah ja ma ise alustasin just pikemat sorti minecrafti teemalise lühifilmiga
E: " pikemat sorti lühifilmiga"
paar picci
E2: tegin katsetuse ühe motion capture failiga
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
10.08.2011 00:10:25
|
|
|
Uuendusi, suured pildid:
skelett:
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
10.08.2011 00:45:22
|
|
|
tiivik kirjutas: |
kazzka kirjutas: |
Minecrafti mehike.
|
hah ja ma ise alustasin just pikemat sorti minecrafti teemalise lühifilmiga
E: " pikemat sorti lühifilmiga"
|
Oli ka mõte mingi video teha, aga see jäi ainult mõtteks. Sisu on olemas, võib-olla asun ka varsti selle kallale.
tige kala kirjutas: |
Uuendusi, suured pildid:
skelett:
 |
Ilus töö. Selline masin kuskil mujal keskkonnas ei peaks olema?
Palju polycount muidu on?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|