Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Tarkvara ja arvutimängud »  Järgmine tasand arvutimängude graafikas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
akk
HV kasutaja

liitunud: 10.07.2006




sõnum 02.08.2011 15:34:03 Järgmine tasand arvutimängude graafikas vasta tsitaadiga


Mulle saadeti selline huvitav video link uuest lahendusest arvutimängude graafika vallas.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 03.08.2011 14:58:09 vasta tsitaadiga

Päris hea juba, aga alafoorum on mu arust veidi vale. See võiks pildikastijuttude alla olla.

EDIT: MineCrafti looja Notch juba ütleb oma sõna sekka, ja ega ta väga positiivsel arvamusel ei ole asjast: LINK

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 03.08.2011 15:50:59 vasta tsitaadiga

tegemist lihtsalt järjekodse "renderdajaga" mis renderdab realajas, mida püütakse üles puhuda et veel rahasid taha saada, nõustun siinkohal kogu Notch-i jutuga.

siin sarnasel tehnoloogial olev mootor: http://www.atomontage.com/?id=gallery millel ka reaaalselt füüsika küljes, mitte ainult staatilised objektid, mida kopeeritud mitu korda

icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2011 16:07:10 vasta tsitaadiga

... pole mitte esimest korda teemaks olnud:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=448346
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=451826
... kui see on tõepoolest reaalselt see, mis paistab, siis oleks tegemist uue ajastuga mängumaailmas, kus graafika pole enam argument, see lihtsalt on olemas ja täpselt selline, nagu kunstnik seda näeb ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wilts
HV veteran

liitunud: 07.02.2002




sõnum 03.08.2011 17:08:10 vasta tsitaadiga

enne peab MS uue xboxi turule laskma.. siis võibolla läheb ka pc peal mängude graafika paremaks icon_lol.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 03.08.2011 17:25:40 vasta tsitaadiga

atomontage engine on tunduvalt muljetavaldavam, päris mitu aastat tegeldud kah sellega juba.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marxxx
HV veteran
marxxx

liitunud: 12.01.2003




sõnum 03.08.2011 19:33:15 vasta tsitaadiga

Kui nüüd seda esimest videot vaadata, siis tunnen ära osa videodest mida demonstreeriti aastaid tagasi siis kui Ray Tracing pead tõstis, siis pidid tavapäraste videokaartide asemel turule tulema revolutsionaalsed x86 baasil loodavad videokaardid (nt. Inteli Larrabee GPGPU).

Aga siin siis ka tiba infot millest eelnevalt räägitust:
Larrabee tehnoloogia - http://en.wikipedia.org/wiki/Larrabee_%28microarchitecture%29
Ray Tracing videod (head vaatamist) - http://www.youtube.com/results?search_query=ray+tracing&aq=f
Kommentaarid: 412 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 4 :: 338
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 03.08.2011 20:44:05 vasta tsitaadiga

seni on enamus tootjatel mängu graafika just juramaks läinud, textuurid on "välja pestud", ruudlised ja hästi palju bloomi ja hdr'i väär kasutus efektidega asja varjatud (on ka erandeid)

Mäletan veel U3 tech demosid jms esitlusi... see mis välja tuli oli aga sitem kui eelmise mootori versioon.

Aga jah eks reklaami küpsis ole ikka hea ja magus... iseasi mis reaalsus pärast näitab.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2011 20:50:07 vasta tsitaadiga

angel, Täitsa maitse asi.
Minu lemmik engine on ikkagi source engine.

_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 03.08.2011 20:57:38 vasta tsitaadiga

nu sortsu mootor on vähemalt selgete ja korralike textuuridega. Puudu on ainult dünaamilised valgus efektid ehk siis kui mootoris teha mingi "valgus allikas" nagu lõke siis see ei valgusta reaalajas? vms ümbritsevat ruumi. Map on pms "elutu" ja maalitud. Sama lugu on ka varjudega mis ei ole just kõige paremad. Aga muidu täitsa vinks vonks mootor. Vähemalt ei ole selline "kiirgav" ja udune nagu mõned mootorid.

Imo Total War'is kasutatav mootor on kah suht muljet avaldav. See massiivsus mis seal on ja asja toimivus on imo päris hea (M. Total War 2, Shogun 2).


Aga eks näis, lihtsalt enamasti need "esitlused" on paras tühi mull ja reaalselt asi ei toimi või ei saada tööle. Vahepeal vist VIST keegi midagi kirjtuas, et DX on üks paras hunnik seda samust ja pidurdab. Ehk siis vaja uut lahendust. Riistvaral ju võimu küllaga + osad tootjad suudavad ikka päris head asja samast riistvarast välja võluda millest teised suudavad esile kutsuda graafikat mis on isegi viletsam kui aastal 2002.

Omaette probleem on vast see, et kui tehakse üks asjalikumat sorti mootor siis võiks ka sinna mingi mängitav ja arengut näitav mäng peale tulla. Enamik juhtudest tulebki vaid üks "tech demo" ja benchmis asi välja ja vsio.

ps: imo 3dmark'id on aina jõledamaks ja koledamaks kah läinud, sealt loodaks sellist "esitlust" näha riistvara võimalustest mida enamasti reaalselt ei näe. 11 versioon on täielik soga ja pask. Jooksutanud 1080p ja dx11 peal.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jman
Kreisi kasutaja
Jman

liitunud: 12.10.2009




sõnum 03.08.2011 23:26:50 vasta tsitaadiga

kui see asi tõepoolest töötaks nii ja kõik oleks *elus* oleks päris hea thumbs_up.gif icon_lol.gif
_________________
Its just a plant! It grows like that, but if you happen to set it on fire... there are some effects icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 214 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 187
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.08.2011 23:50:58 vasta tsitaadiga

Unlimited detail'i tondid on täpselt samade piltide-videotega käinud raha kerjamas viimased 8a ning pole asjaga kaugemale jõudnud. Täpselt sama tehnoloogia on ammu ilma teada-tuntud kuid põhjus miks keegi seda ei kasuta on, et sel on rämedalt palju piiranguid. Animeeritavad objektid on praktiliselt võimatud ning ka maailmade suurus on väga piiratud.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 04.08.2011 09:49:52 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
ps: imo 3dmark'id on aina jõledamaks ja koledamaks kah läinud, sealt loodaks sellist "esitlust" näha riistvara võimalustest mida enamasti reaalselt ei näe. 11 versioon on täielik soga ja piix. Jooksutanud 1080p ja dx11 peal.
pole ta jõledamaks midagi läind. vantage on ainuke kehvik, 11 ei ole mingi soga piix, paned extreem või mis see kõige vingem preset seal on ja kui siis ka soga piix on, siis soovitan silm-nägu ja prillid puhtaks pesta. Ütlen ausalt, et nii kena graafikaga mängu ega benchi pole tänase päevani tehtud, modid kaasa arvatud.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 04.08.2011 15:18:04 vasta tsitaadiga

http://www.kotaku.com.au/2011/08/infinite-detail-and-euclideon-the-elephants-in-the-room/

dev vastab osadele Notchi esitatud probleemidele, häguselt.

mäng aastast 1999 mis kasutab voxel renderdust:

http://www.gamespot.com/pc/adventure/outcast/index.html?tag=tabs;summary
Spoiler Spoiler Spoiler


(millest tehakse ka cryengine2 versiooni nimega openOutcast icon_wink.gif )
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 04.08.2011 16:45:28 vasta tsitaadiga

tsitaat:
We have a government grant – so no, it is not a hoax! We have real time demonstrations.
CIA rahastas üsna korralikult ka näiteks kõiksugu tonte kes väitsid omavat paranormaalseid võimeid. See, kui on leitud mõni loll kes on nõus maksma ei tähenda veel, et asi ka reaalselt töötaks reaalses olukorras.
tsitaat:
According to Bruce Dell, the reason no animations have been shown is simple – Infinite Detail is still a work in progress.


Ilus ümar jutt väljendamaks seda, et neil pole vähimatki aimu kuidas seda probleemi lahendada.
tsitaat:
Polygons are not really scalable between platforms – if I were to make a character on a PlayStation 3, I can’t put him on the Nintendo Wii because he uses too many polygons, so I have to completely rebuild him. Imagine we weren’t doing a polygon game, say we were doing a 2D game, if I drew a character on the PlayStation, he’s just a bitmap image – this can easily be rescaled. You could do it in Microsoft Paint! ‘Infinite Detail’ data is like a 2D bitmap image in that rescaling its size is easy, whereas polygons can’t scale like that.
Täielik bullshit LoD on väga edukalt kasutatav ning töötab vaat' et pareminigi kui bitmapide skaleerimine.


Samas ma ei vaidle vastu et nende näidatud asi tõesti töötab sellisel kujul nagu nad seda näidanud on. Ainus asi mida nad sujuvalt ja mugavalt mainida ei taha on, et nad saavad korraga näidata meeletult vähe unikaalset datat, igasugune dünaamiline valgustus või likumine on praktiliselt teostamatu ning et täpselt sama tehnoloogiat on kõikvõimalike teiste nimede all juba aastaid uuritud-arendatud ning neil pole sinna absoluutselt midagi uut ja huvitavat lisada olnud, vähemalt pole nende videotest-jutust midagi säärast näinud. Lihtsalt ainus mida nad teevad on kitsaskohtade varjamine ning ullikestelt raha välja meelitamine.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 04.08.2011 18:25:21 vasta tsitaadiga

ainuüksi voxelitega jah pole võimalik interaktiivset contenti efektiivselt toota.
võibolla söövad oma sõnu ja ikkagi kasutavad liikuvate kehade jaoks polysid, nagu Atomontage.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mercury
HV veteran

liitunud: 08.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2011 14:37:13 Re: Järgmine tasand arvutimängude graafikas vasta tsitaadiga

akk kirjutas:

Mulle saadeti selline huvitav video link uuest lahendusest arvutimängude graafika vallas.

Spoiler Spoiler Spoiler

http://notch.tumblr.com/post/8423008802/but-notch-its-not-a-scam
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 05.08.2011 19:15:03 vasta tsitaadiga

http://procworld.blogspot.com/2011/08/unlimited-detail.html

"My baloney meter went off the chart last night while watching this"

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Traf
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2007




sõnum 16.08.2011 16:00:04 vasta tsitaadiga

Intervjuu Euclideoniga.

Spoiler Spoiler Spoiler


Paistab, et tüüpidel on kõik raha, mis vaja, olemas ja edasist finantseerimist ei aktsepteeri. Mis nüüd?
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.08.2011 16:12:10 vasta tsitaadiga

Nüüd jääme ootama järgmist korda kui nad ütlevad "sorry, papp otsas aga osad probleemid jäid lahendamata".

Kordan taas, neil ei ole seal midagi uudset mida poleks juba ammu näha olnud, lihtsalt asja tegija on nii kaua omas mullis elanud et ta ei tea seda.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Traf
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2007




sõnum 16.08.2011 16:18:20 vasta tsitaadiga

Soovitan siiski intervjuu ära vaadata, palju kriitikat saab vastuse seal.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003




sõnum 16.08.2011 16:27:16 vasta tsitaadiga

Kuigi ma pole teps mitte kõige õigem inimene kritiseerima neid (antud valdkonnas pädevuse puudumine), tekib sellegipoolest küsimus - kui antud asi niivõrd revolutsiooniline on, siis miks suured mänguarendusfirmad, kellel pappi nigu muda ja tööjõudu nagu sipelgatel - selliste asjade arendamisega ei tegele?
Jah, kapitalism on ju siiski vohamas, ja lihtne on ju vanat mootorit koguaeg kõpitseda. Aga sellegipoolest on dev'e, kellele poleks probleemiks tegeleda uue mootori arendamisega - eriti kui antud tehnoloogia väidetavaks pidepunktiks on piirideta maailm.
Jah, tihti on väikeüritajad need kes piire purustavad, aga arvestades antud idee reaalset vanust ja minevikku siis on raske uskuda.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 16.08.2011 16:31:07 vasta tsitaadiga

Väga muljetavaldav, pole midagi sellist varem näinud. thumbs_up.gif
Mänguarendusfirmad ja riistvara tootjad on ühes pundis. ehk mänguarendusfirmad loovad illusiooni et meil on vaja neid viimase peal graafikakaarte jne, samas kui ilmselt oleks võimalus ehitada süsteem mis likvideeriks kogu praeguse jubinduse täielikult ja sellel ei lase kapitalism hetkel juhtuda.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.08.2011 17:00:15 vasta tsitaadiga

Traf kirjutas:
Soovitan siiski intervjuu ära vaadata, palju kriitikat saab vastuse seal.
Right. Animatsioon, tekstuurid, mälu vajadus ja shademine? Kõigele vastati sisuliselt "working on it" või suunati kiirelt jutt mujale. Väga paljud väga targad inimesed on aastaid nende probleemide kallal vaeva näinud ja pole hakkama saanud, seega pole see tehnoloogia ka vedu võtnud mängudes kuna see on lihtsalt niivõrd roppu moodi piiratud. Nemad on asjaga tegelenud vist mingi 8a ja pole selle aja jooksul praktiliselt mingit arengut näidata suutnud.

Muidugi see on ka paras komöödia kuidas nad väidavad, et nende süsteem on mälu vähem koormav kuna he 100x100 tekstuuri asemel on nende värviinfo "aatomitesse" kodeeritud, selle muidugi "unustavad" sujuvalt mainimata, et neid aatomeid on vaja sarnase detailsuse edastamiseks tarvis tuhandeid kordi rohkem.

"Because we use laserscanned stuff we can make a lot of content very quickly" - miks nad siis seda teinud pole ning näitavad "maailmu" mis on ehitatud käputäiest blokkidet mida kopeeritakse miljon korda?

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 16.08.2011 17:55:14 vasta tsitaadiga

see video ei näidanud midagi uut. sama jutt, sama moodi puigeldakse tõsistest probleemidest kõrvale või ei mainita neid üldse. lisaks sellele on miskipärast videot lõigatud sajast kohast.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Tarkvara ja arvutimängud »  Järgmine tasand arvutimängude graafikas
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.