Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
akk
HV kasutaja
liitunud: 10.07.2006
|
02.08.2011 15:34:03
Järgmine tasand arvutimängude graafikas |
|
|
Mulle saadeti selline huvitav video link uuest lahendusest arvutimängude graafika vallas.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
03.08.2011 14:58:09
|
|
|
Päris hea juba, aga alafoorum on mu arust veidi vale. See võiks pildikastijuttude alla olla.
EDIT: MineCrafti looja Notch juba ütleb oma sõna sekka, ja ega ta väga positiivsel arvamusel ei ole asjast: LINK
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
03.08.2011 15:50:59
|
|
|
tegemist lihtsalt järjekodse "renderdajaga" mis renderdab realajas, mida püütakse üles puhuda et veel rahasid taha saada, nõustun siinkohal kogu Notch-i jutuga.
siin sarnasel tehnoloogial olev mootor: http://www.atomontage.com/?id=gallery millel ka reaaalselt füüsika küljes, mitte ainult staatilised objektid, mida kopeeritud mitu korda
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
03.08.2011 17:08:10
|
|
|
enne peab MS uue xboxi turule laskma.. siis võibolla läheb ka pc peal mängude graafika paremaks
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
03.08.2011 17:25:40
|
|
|
atomontage engine on tunduvalt muljetavaldavam, päris mitu aastat tegeldud kah sellega juba.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
marxxx
HV veteran
liitunud: 12.01.2003
|
|
Kommentaarid: 412 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
4 :: |
338 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
03.08.2011 20:44:05
|
|
|
seni on enamus tootjatel mängu graafika just juramaks läinud, textuurid on "välja pestud", ruudlised ja hästi palju bloomi ja hdr'i väär kasutus efektidega asja varjatud (on ka erandeid)
Mäletan veel U3 tech demosid jms esitlusi... see mis välja tuli oli aga sitem kui eelmise mootori versioon.
Aga jah eks reklaami küpsis ole ikka hea ja magus... iseasi mis reaalsus pärast näitab.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
03.08.2011 20:50:07
|
|
|
angel, Täitsa maitse asi.
Minu lemmik engine on ikkagi source engine.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
03.08.2011 20:57:38
|
|
|
nu sortsu mootor on vähemalt selgete ja korralike textuuridega. Puudu on ainult dünaamilised valgus efektid ehk siis kui mootoris teha mingi "valgus allikas" nagu lõke siis see ei valgusta reaalajas? vms ümbritsevat ruumi. Map on pms "elutu" ja maalitud. Sama lugu on ka varjudega mis ei ole just kõige paremad. Aga muidu täitsa vinks vonks mootor. Vähemalt ei ole selline "kiirgav" ja udune nagu mõned mootorid.
Imo Total War'is kasutatav mootor on kah suht muljet avaldav. See massiivsus mis seal on ja asja toimivus on imo päris hea (M. Total War 2, Shogun 2).
Aga eks näis, lihtsalt enamasti need "esitlused" on paras tühi mull ja reaalselt asi ei toimi või ei saada tööle. Vahepeal vist VIST keegi midagi kirjtuas, et DX on üks paras hunnik seda samust ja pidurdab. Ehk siis vaja uut lahendust. Riistvaral ju võimu küllaga + osad tootjad suudavad ikka päris head asja samast riistvarast välja võluda millest teised suudavad esile kutsuda graafikat mis on isegi viletsam kui aastal 2002.
Omaette probleem on vast see, et kui tehakse üks asjalikumat sorti mootor siis võiks ka sinna mingi mängitav ja arengut näitav mäng peale tulla. Enamik juhtudest tulebki vaid üks "tech demo" ja benchmis asi välja ja vsio.
ps: imo 3dmark'id on aina jõledamaks ja koledamaks kah läinud, sealt loodaks sellist "esitlust" näha riistvara võimalustest mida enamasti reaalselt ei näe. 11 versioon on täielik soga ja pask. Jooksutanud 1080p ja dx11 peal.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Jman
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.10.2009
|
03.08.2011 23:26:50
|
|
|
kui see asi tõepoolest töötaks nii ja kõik oleks *elus* oleks päris hea
_________________ Its just a plant! It grows like that, but if you happen to set it on fire... there are some effects |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
187 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
03.08.2011 23:50:58
|
|
|
Unlimited detail'i tondid on täpselt samade piltide-videotega käinud raha kerjamas viimased 8a ning pole asjaga kaugemale jõudnud. Täpselt sama tehnoloogia on ammu ilma teada-tuntud kuid põhjus miks keegi seda ei kasuta on, et sel on rämedalt palju piiranguid. Animeeritavad objektid on praktiliselt võimatud ning ka maailmade suurus on väga piiratud.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
04.08.2011 09:49:52
|
|
|
angel kirjutas: |
ps: imo 3dmark'id on aina jõledamaks ja koledamaks kah läinud, sealt loodaks sellist "esitlust" näha riistvara võimalustest mida enamasti reaalselt ei näe. 11 versioon on täielik soga ja piix. Jooksutanud 1080p ja dx11 peal. |
pole ta jõledamaks midagi läind. vantage on ainuke kehvik, 11 ei ole mingi soga piix, paned extreem või mis see kõige vingem preset seal on ja kui siis ka soga piix on, siis soovitan silm-nägu ja prillid puhtaks pesta. Ütlen ausalt, et nii kena graafikaga mängu ega benchi pole tänase päevani tehtud, modid kaasa arvatud.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
04.08.2011 16:45:28
|
|
|
tsitaat: |
We have a government grant – so no, it is not a hoax! We have real time demonstrations. |
CIA rahastas üsna korralikult ka näiteks kõiksugu tonte kes väitsid omavat paranormaalseid võimeid. See, kui on leitud mõni loll kes on nõus maksma ei tähenda veel, et asi ka reaalselt töötaks reaalses olukorras.
tsitaat: |
According to Bruce Dell, the reason no animations have been shown is simple – Infinite Detail is still a work in progress. |
Ilus ümar jutt väljendamaks seda, et neil pole vähimatki aimu kuidas seda probleemi lahendada.
tsitaat: |
Polygons are not really scalable between platforms – if I were to make a character on a PlayStation 3, I can’t put him on the Nintendo Wii because he uses too many polygons, so I have to completely rebuild him. Imagine we weren’t doing a polygon game, say we were doing a 2D game, if I drew a character on the PlayStation, he’s just a bitmap image – this can easily be rescaled. You could do it in Microsoft Paint! ‘Infinite Detail’ data is like a 2D bitmap image in that rescaling its size is easy, whereas polygons can’t scale like that. |
Täielik bullshit LoD on väga edukalt kasutatav ning töötab vaat' et pareminigi kui bitmapide skaleerimine.
Samas ma ei vaidle vastu et nende näidatud asi tõesti töötab sellisel kujul nagu nad seda näidanud on. Ainus asi mida nad sujuvalt ja mugavalt mainida ei taha on, et nad saavad korraga näidata meeletult vähe unikaalset datat, igasugune dünaamiline valgustus või likumine on praktiliselt teostamatu ning et täpselt sama tehnoloogiat on kõikvõimalike teiste nimede all juba aastaid uuritud-arendatud ning neil pole sinna absoluutselt midagi uut ja huvitavat lisada olnud, vähemalt pole nende videotest-jutust midagi säärast näinud. Lihtsalt ainus mida nad teevad on kitsaskohtade varjamine ning ullikestelt raha välja meelitamine.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
04.08.2011 18:25:21
|
|
|
ainuüksi voxelitega jah pole võimalik interaktiivset contenti efektiivselt toota.
võibolla söövad oma sõnu ja ikkagi kasutavad liikuvate kehade jaoks polysid, nagu Atomontage.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
05.08.2011 19:15:03
|
|
|
http://procworld.blogspot.com/2011/08/unlimited-detail.html
"My baloney meter went off the chart last night while watching this"
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Traf
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2007
|
16.08.2011 16:00:04
|
|
|
Intervjuu Euclideoniga.
Spoiler
Paistab, et tüüpidel on kõik raha, mis vaja, olemas ja edasist finantseerimist ei aktsepteeri. Mis nüüd?
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
16.08.2011 16:12:10
|
|
|
Nüüd jääme ootama järgmist korda kui nad ütlevad "sorry, papp otsas aga osad probleemid jäid lahendamata".
Kordan taas, neil ei ole seal midagi uudset mida poleks juba ammu näha olnud, lihtsalt asja tegija on nii kaua omas mullis elanud et ta ei tea seda.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Traf
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2007
|
16.08.2011 16:18:20
|
|
|
Soovitan siiski intervjuu ära vaadata, palju kriitikat saab vastuse seal.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
16.08.2011 16:27:16
|
|
|
Kuigi ma pole teps mitte kõige õigem inimene kritiseerima neid (antud valdkonnas pädevuse puudumine), tekib sellegipoolest küsimus - kui antud asi niivõrd revolutsiooniline on, siis miks suured mänguarendusfirmad, kellel pappi nigu muda ja tööjõudu nagu sipelgatel - selliste asjade arendamisega ei tegele?
Jah, kapitalism on ju siiski vohamas, ja lihtne on ju vanat mootorit koguaeg kõpitseda. Aga sellegipoolest on dev'e, kellele poleks probleemiks tegeleda uue mootori arendamisega - eriti kui antud tehnoloogia väidetavaks pidepunktiks on piirideta maailm.
Jah, tihti on väikeüritajad need kes piire purustavad, aga arvestades antud idee reaalset vanust ja minevikku siis on raske uskuda.
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
16.08.2011 16:31:07
|
|
|
Väga muljetavaldav, pole midagi sellist varem näinud.
Mänguarendusfirmad ja riistvara tootjad on ühes pundis. ehk mänguarendusfirmad loovad illusiooni et meil on vaja neid viimase peal graafikakaarte jne, samas kui ilmselt oleks võimalus ehitada süsteem mis likvideeriks kogu praeguse jubinduse täielikult ja sellel ei lase kapitalism hetkel juhtuda.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
16.08.2011 17:00:15
|
|
|
Traf kirjutas: |
Soovitan siiski intervjuu ära vaadata, palju kriitikat saab vastuse seal. |
Right. Animatsioon, tekstuurid, mälu vajadus ja shademine? Kõigele vastati sisuliselt "working on it" või suunati kiirelt jutt mujale. Väga paljud väga targad inimesed on aastaid nende probleemide kallal vaeva näinud ja pole hakkama saanud, seega pole see tehnoloogia ka vedu võtnud mängudes kuna see on lihtsalt niivõrd roppu moodi piiratud. Nemad on asjaga tegelenud vist mingi 8a ja pole selle aja jooksul praktiliselt mingit arengut näidata suutnud.
Muidugi see on ka paras komöödia kuidas nad väidavad, et nende süsteem on mälu vähem koormav kuna he 100x100 tekstuuri asemel on nende värviinfo "aatomitesse" kodeeritud, selle muidugi "unustavad" sujuvalt mainimata, et neid aatomeid on vaja sarnase detailsuse edastamiseks tarvis tuhandeid kordi rohkem.
"Because we use laserscanned stuff we can make a lot of content very quickly" - miks nad siis seda teinud pole ning näitavad "maailmu" mis on ehitatud käputäiest blokkidet mida kopeeritakse miljon korda?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
16.08.2011 17:55:14
|
|
|
see video ei näidanud midagi uut. sama jutt, sama moodi puigeldakse tõsistest probleemidest kõrvale või ei mainita neid üldse. lisaks sellele on miskipärast videot lõigatud sajast kohast.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
|