Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 05.01.2015 01:58:17 vasta tsitaadiga

Proovisin kolmnurga ühenduse ära. 9 FET lyen, 48V 20Ah Lifepo4 akupakk ja Prokit 901 mootor 26 tolli veljega. Setting oli maksimumi peal. Väga julm kiiruse lisa, rihtimispukis testides pani mootor lendu, õnneks lõppes kõik vaid veidi veriste sõrmedega icon_cool.gif
Reaalseid teste võtan alles kevadel ette, kui rattaga sõita ka kannatab, siis ka rohkem sellest kriban siia.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 05.01.2015 23:27:27 vasta tsitaadiga

Mnjaa... kardetavasti on ainult elektrikulu tõus veel julmem kui kiiruse lisa icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.01.2015 00:25:36 vasta tsitaadiga

IndrekM80 täna vist nägin sind Sikupilli juures sõitmas ~15:00? icon_razz1.gif
Ma panen talvel 250W esimootoriga. 15ah 36v aku.
Ratas
Spoiler Spoiler Spoiler

Naelad
Spoiler Spoiler Spoiler

"Pommi" ehitamine
Spoiler Spoiler Spoiler


Proovisin eile 100W LEDi saab otse 36v akult toita 1 oomise takistiga.
42v juures on LED 100W, takistisse ~5W
Sõidu ajal ~37V peaks led olema ~60W takistisse ~1W

72v aku puhul saaks panna 2x 100W LEDi järjestikku.

Ledid erienvat pingelt. Soojad ledid on enamasti ~32v külmad 35-38v
Juhtus lihtsalt olema suht kõrge voldiga LED.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.01.2015 10:56:21 vasta tsitaadiga

ma käisin ka lumes uhamas, viskasin vanad head nokia gazzad alla ja käras küll, lume peal pidamine megahea, jääd praegu polegi kusagil.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44424080/IMG-1420398357038-V.jpg

rehv: https://www.dropbox.com/s/uu4yhqikh0ee06r/2015-01-04%2021.25.46.jpg?dl=0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 06.01.2015 16:04:35 vasta tsitaadiga

No see oli pigem 15:30... aga kui selline ratas:

https://www.facebook.com/elektriliikur/photos/a.196613493832862.1073741825.196610663833145/285052101655667/?type=1&theater

siis mina jah icon_smile.gif Krdi külm oli...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.01.2015 16:39:45 vasta tsitaadiga

Jep.
Huvitab kas kolmerattalisega oleks talvel parem sõita?
Poleks ümberkukkumise ohtu icon_razz.gif

Damn, peab ikka elektrisärgi, sokid ja kindad tegema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 06.01.2015 17:49:58 vasta tsitaadiga

Mu ratta akupank 48V 50Ah pole pinge langust seismisega külmas puukuuris kuuga tekkinud. Ikka on 55V. Sõidan harva, kuid laadisin ka kaua aega tagasi.
Li-ion thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 06.01.2015 22:37:35 vasta tsitaadiga

Elektrikindad mul on, ülejäänud pole nii kriitilised icon_smile.gif Kolmerattaline on ikka paras kits kui pole selline mille esiosa koos sadulaga kallutada saaks.

Seismisega külmas ei peagi sul mingit erilist pingelangust tekkima, see suureneb ikka koormuse all.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 11.01.2015 15:28:25 vasta tsitaadiga

100W LED esituli ~10€ icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Sõites jahutusega probleeme pole. Radika vahel on ka 50kraadi NC bimetalllüliti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
enterprice
HV veteran
enterprice

liitunud: 18.12.2003




sõnum 11.01.2015 20:34:05 vasta tsitaadiga

Kaugele näitab ka see tuli? pilti ehk kui töös? thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2015 13:52:52 vasta tsitaadiga

Kui märgatavat võitu annaks MP2 built-in kontrolleri vahetus millegi tõsisema vastu?
Kusagilt jäi silma et mp2 kontra võimsuskadu täisvõimsusel ikka väga suur pidi olema, äkki saaks seda pigem tagarattasse juhtida, väändemoment suurem oleks igati teretulnud.
48V ja 20/30Ah

praegu akust võtab vastavalt seadistusele max 2300w vist
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 28.01.2015 10:50:01 vasta tsitaadiga

Magip Pie 3/Smartpie programmeerimis kaabel on üle.
http://www.devi-motion.com/webshop/program-cables/p-1/D1000486--magic-pie-3-program-cable.html
Hind: 15.-
tel 5023209
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.01.2015 11:54:37 vasta tsitaadiga

enterprice kirjutas:
Kaugele näitab ka see tuli? pilti ehk kui töös? thumbs_up.gif

Kaugele näitamiseks peaks olema beam ~2°. See on 45° seega ei näita midagi.
Järgmine lootus on panna neid mitu tk 10w cree LEDidega. Reflektorid käes, test on paljulubav.

Sellised lambid sai ka tehtud 2x18W led:
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Reflektor RIMI 1€ led taskulambist.
Kuni 40km/h kannatab sõita et pimedas aukudest mööda põigelda jõuaks.

Lifepo4 balancer icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 28.01.2015 12:07:50 vasta tsitaadiga

Kuidas vastutulija pimestamisega on?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 28.01.2015 12:12:59 vasta tsitaadiga

PAUKA kirjutas:
Kui märgatavat võitu annaks MP2 built-in kontrolleri vahetus millegi tõsisema vastu?
Kusagilt jäi silma et mp2 kontra võimsuskadu täisvõimsusel ikka väga suur pidi olema, äkki saaks seda pigem tagarattasse juhtida, väändemoment suurem oleks igati teretulnud.
48V ja 20/30Ah

praegu akust võtab vastavalt seadistusele max 2300w vist



Põhi eelis on paremas kiirenduses ja väiksemates kadudes.
Ise olen Cellman 6FET-st sensorless ja Lyeni 9 FET-st kasutanud . See sensorless on väga hea kontroller, teeb ainult veidi rohkem vilinat, kui sensoritega, ühendada väga lihtne, sensori kaablite asemel saad jämedamad faasijuhtmed läbi ajada. Originaalis max 25A, modimisega saad 2X suuremaks ajada. Hoian teda varukontrollerina, kui peaks näiteks tee peal sensoritega midagi juhtuma.
Üks 6 FET-ne sensorless oleks ka müügiks pakkuda 73.-
tel. 5023209
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2015 14:02:53 vasta tsitaadiga

ma vaatan Kelly kontrollereid praegu, numbrite järgi on igati kurjad...

http://kellycontroller.com/products.php
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 01.02.2015 23:41:04 vasta tsitaadiga

Ise kolisin MP2 sisemise pealt üle Lyen 9fet kontrollerile aasta tagasi, järeldused on:

a) efektiivsus on tõesti parem, täpselt öelda ei oska kuid pakuks ~10% keskmine efektiivsus kõrgem
b) veidi kasvas ka ratta max kiirus - umbes 1km/h juurde e. siis vähem soojaks
c) muidugi võimalus proovida kõrgemat pinget, 72V või 84V nominaal - see hoopis teine maailm


PAUKA kirjutas:
Kui märgatavat võitu annaks MP2 built-in kontrolleri vahetus millegi tõsisema vastu?
Kusagilt jäi silma et mp2 kontra võimsuskadu täisvõimsusel ikka väga suur pidi olema, äkki saaks seda pigem tagarattasse juhtida, väändemoment suurem oleks igati teretulnud.
48V ja 20/30Ah

praegu akust võtab vastavalt seadistusele max 2300w vist
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 02.02.2015 23:05:20 vasta tsitaadiga

Ehitan rattale praegu uut akut ja vaja oleks on/off lülitit või süütelukku. Muidugi vihm võib sellele liiga teha. Tulime mõte, et lülitus võiks olla hoopis kaugjuhitav ja lüliti aku sees. Esimese kuumaga leidsin selliseid- http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=DC+12v+Relay+Wireless+Remote+Contro&_sacat=0
Soovitab keegi midagi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.02.2015 23:26:40 vasta tsitaadiga

Kas on mõtet ajada asja liiga keeruliseks?

Mõistlikum oleks vast panna solenoid ja seda lülitama siis nõrkvooluga lukk/lüliti

http://www.ev-power.eu/DC-Contactors/DC-Power-Contactor-100A-Coil-48V.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.02.2015 00:44:36 vasta tsitaadiga

Vähe odavam variant ja ei kuluta voolu:
http://www.ev-power.eu/DC-Contactors/DC-Power-Latch-100A-Coil-48V.html
Või midagi sellist.
Aga miks mitte üks hea mosfet?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 03.02.2015 00:52:44 vasta tsitaadiga

230V ja 40A kilbikaitse DIN liistule ajab endal selle lülituse ära.
http://ee.rsdelivers.com/product/europa-components-ltd/eub140b/europa-40a-1-pole-type-b-residential-mcbs/7982215.aspx
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 03.02.2015 14:03:55 vasta tsitaadiga

[quote="DVDRW"]Vähe odavam variant ja ei kuluta voolu:
http://www.ev-power.eu/DC-Contactors/DC-Power-Latch-100A-Coil-48V.html

Selle tellimine maksaks mulle 52.-
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.02.2015 14:55:55 vasta tsitaadiga

Ega jah seal vähe ei tasu osta. Hiljuti tellisin 3000€ eest stuffi. Relee lisamine oleks juurde pannud 16,84€
Eelmise tellimisega võtsin ühe.

Aga kui panna näiteks 1x 4110 mosfet lülitiks (~2€), siis oleks tarbimine 72v@30a juures näiteks 30*30*0,004 ohm = 3,6W
Väikse radikaga saaks hakkama.

Vot sihuke relee on ka huvitav lahendus icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 04.02.2015 23:07:40 vasta tsitaadiga

DIY spido ja voltmeter Tesla stiilis.
http://www.ebay.ca/itm/Color-LCD-Multifunction-Ammeter-Speedometer-for-Auto-Car-Motor-E-bike-48V-/251658052334?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a97fd22ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2015 22:36:55 vasta tsitaadiga

casey kirjutas:
DIY spido ja voltmeter Tesla stiilis.
http://www.ebay.ca/itm/Color-LCD-Multifunction-Ammeter-Speedometer-for-Auto-Car-Motor-E-bike-48V-/251658052334?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a97fd22ee



damn, see läheb kaubaks ja veekindlasse kesta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.