Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 28.11.2014 17:34:09 vasta tsitaadiga

kuidas oleks mõistlik talvel ratta akut hoida. kas täislaetuna või kuidas
et mingeid jamasid hiljem poleks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 28.11.2014 19:27:40 vasta tsitaadiga

Oleneb akust. Lipo võiks olla nt. 3.85V elemendi kohta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.11.2014 20:38:05 vasta tsitaadiga

Lifepo4 on soovitatav BMS lahti ühendada ja aku pooltäis jätta.
100% täis liitiumaku hoidmine ei pidavat hea olema.
Poest tulevad uued akud on ka ~40% täis.
Isetühjeneb talve jooksul ehk <5%
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 30.11.2014 17:16:57 vasta tsitaadiga

Minu 50Ah Li-ion akupakk on praegu 56,1V. Kas liiga täis säilitamiseks? Talvel ikka vahel plaanis kasutada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 30.11.2014 18:09:34 vasta tsitaadiga

Maidor, lõpppinge oleneb ju sinu akupaki elementide arvust. Mis see 56,1 ühe elemendi kohta teeb?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 30.11.2014 20:26:14 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Maidor, lõpppinge oleneb ju sinu akupaki elementide arvust. Mis see 56,1 ühe elemendi kohta teeb?


Pakis on 14 elementi. Seega pinge elemendi kohta on 4,007V
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 30.11.2014 20:48:14 vasta tsitaadiga

Kogemusi ise omamata ütlen et see peaks olema üsnagi täis aku, pikemaks hoiustamiseks tuleks tühjemaks sõita poole võrra, aga LiFePO4 omapära on, et alla 95% ja kuni ~15-20% juurde püsib pinge praktiliselt muutumatuna.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 01.12.2014 14:05:10 vasta tsitaadiga

Jep, seetõttu LiFePO4-jal piisab kui täis tünnidest 5% maha laadida ja võib edukalt hoiustada. Pole mõtet igat millivolti siin taga ajada, parem vaadake et jahedasse panete kui talvitute. Saunas väheneb mahtuvus kiiremini.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 01.12.2014 14:24:35 vasta tsitaadiga

Mis kraadivahemik on "jahe"?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.12.2014 15:08:25 vasta tsitaadiga

Jah, kas võib talveks kuuri jätta näiteks?
Kas kuskil on inffi kui palju Lifepo4 mahutavus (w/h) on väiksem nt -20 juures?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 01.12.2014 17:24:13 vasta tsitaadiga

Lootusetult palju.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.12.2014 17:29:29 vasta tsitaadiga

Samapalju kui pliiaku?
Peaks vist kunagi sügavkülmas ära testima, netis sellekohta infi polegi icon_eek.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 01.12.2014 17:41:08 vasta tsitaadiga

LifePo4 peaks elektrolüüdid -20 pealt külmuma, aga eks ma pakun sealt viiest alla juba läheb aina nadimaks.
Lipodega on ka suht kaputt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 01.12.2014 18:53:46 vasta tsitaadiga

No täna läksin kooli täis akuga. Õhtul üritasin koju sõita ning sain teada et akut polegi. Teagi kas ebaõnn või külmaga peabki nüüd tundides kaasas akut tassima? icon_razz.gif
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
deathdog
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2009




sõnum 02.12.2014 00:38:36 vasta tsitaadiga

Minul küll kliimatingimued natuke paremad aga juba pluss 7-8 juures võtan ja panen aku päevaks kappi kontoris. Eletriratas on "mõnusalt" raske ilma elektrita icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.12.2014 00:46:11 vasta tsitaadiga

Kontoris laadima icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.12.2014 11:07:54 vasta tsitaadiga

"Jahe" võiks olla vahemikus 0-10C kus hoiustada, talvel kuuri ei jätaks igaks juhuks kui peaks -25C tulema. Kui väljas -15C siis pole imestada kui avastad et "akut polegi", ~40% mahtuvust on selle temperatuuri juures kadunud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.12.2014 11:18:12 vasta tsitaadiga

Sinistega alustan ~+10 kraadiga ja sõidan 1,5C Soenevad täpselt ise niipalju kui vaja. Niiet maha ei jahtugi. thumbs_up.gif
Üle 1h sõite ei tee vist peaetkeegi.

Alguses oli väike mõistatus, et kuidas 90% täis aku pinge on madalam kui ~60% täis akupinge icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JOKKER666
HV veteran
JOKKER666

liitunud: 21.09.2002




sõnum 02.12.2014 12:34:00 vasta tsitaadiga

Mis siis kui soojustada aku, kasvõi ainult fooliumiga. Väike küttekeha sama aku toitel, mis hoiaks seda siis nt 0 kraadi ringis. Huvitav kas nt 8h tööpäeva rattaparklas oleks võitu mahutavuses?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.12.2014 12:49:25 vasta tsitaadiga

Kahtlen. Oleneb välistempist ka. Näiteks 30W 8h on juba 240wh see on pool 48v 10ah mahutavusest. thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.12.2014 16:18:06 vasta tsitaadiga

Mingi küttekeha ei tundu mõistlik, sellega pigem kaotab kokkuvõttes. Parem soojustada korralikult ja viia aku tuppa kui kohal oled punktis X.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Intz33
HV vaatleja

liitunud: 21.01.2014




sõnum 03.12.2014 01:20:15 vasta tsitaadiga

Tekis selline küsimus. Kuna kontroller teeb alalisvoolu vahelduv vooluks ja kiirust reguleeritakse sagedusega , siis kas sellist mootorit on võimalik
käivitada ka näiteks 36 voldise 50hz võrgu vooluga? Noh näiteks nii nagu kolmefaasilist asünkroon mootorit, et kolmanda mähise ühendad üle
kondensaatori? Mis sagedusel need konrollerid töötavad? Keegi siin kirjutas ,et siinust väljaandev kontroller pidi väga hea olema.
Intz33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 04.12.2014 15:13:30 vasta tsitaadiga

Kui pinge on madalam, on vool suurem ja su akupatarei peab väiksema sisetakistusega olema.
Üldiselt on need mootorid seal sünkroonmootorid, st. sees on püsimagnet. Asünkroonmootoril on teised valemid ja sõltuvused pöörlemiskiirusest, pingest ja voolust. Asünkroonmootoril mõjutab pinge ja koormus pöörlemiskiirust rohkem ning ka nendega saab mängida.
Kuigi mootori välja jõu suhe on siinuseline siis tüüpmootoril kama kaks kas toide on nelikant või siinus. Vaid magnetmaterjalidel võib olla tundlikus kui nelikandi tõttu on seal sisemiselt kõrgemate harmooniliste mõju liiga suur.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 12.12.2014 11:02:28 vasta tsitaadiga

Kas keegi on mootorit tähest kolmnurka proovinud ümber laduda? Tulemuseks peaks olema sama voldi juures suurem kiirus.
Paar teemat vene foorumist:
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=22492.0
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=9016.0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 12.12.2014 12:48:14 vasta tsitaadiga

Kas mitte sama kiiruse juures suurem moment? Ehk siis parem kiirendus.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.