Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
10.07.2012 15:44:55
|
|
|
Sai väheke maxis toimetatud
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
10.07.2012 15:45:41
|
|
|
Fatl4nd, varjud?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
11.07.2012 18:51:56
|
|
|
natuke palju valgusallikaid sai vist selle pärast varjud ära kadunud
väheke timmitud
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Kapitan
Kaevur
liitunud: 21.10.2007
|
16.07.2012 13:58:00
|
|
|
Fatl4nd kirjutas: |
natuke palju valgusallikaid sai vist selle pärast varjud ära kadunud
väheke timmitud |
põrand
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
16.07.2012 14:44:35
|
|
|
Fatl4nd, sa vast kohe alguses ei lisanud uut pilti, seega ei teadnud varem kommenteerida.
Ei tea kas vaid mulle tundub nii, kuid see varu akna kõrval oleva laua peal tundub kuidagi ebaloomulikult terav.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
17.07.2012 15:25:59
|
|
|
Fatl4nd, kõik on lahe aga tundub, et see pilt aknal on veits kehvasti feigitud. Kapi peegeldus peaks olema teistsugune kui maja objekt kaugel asub. Muidu täitsa meeldib
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Redikate
HV veteran
liitunud: 30.12.2005
|
17.07.2012 15:35:29
|
|
|
Fatl4nd mis poly count ja render time on ka?
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
18.07.2012 10:57:50
|
|
|
Pilt akna taga ja peegeldus on tõesti photoshopis hiljem lisatud ning ei ole kõige parem just välja kukkunud. Render time ja poly counti ei oska tagant järgi öelda.
Tegin veel ühe.
Seekord siis eksterjöör.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
m4rk
HV vaatleja
liitunud: 24.09.2006
|
20.07.2012 20:29:26
|
|
|
Fatl4nd kirjutas: |
Tegin veel ühe.
Seekord siis eksterjöör. |
Muru
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
23.07.2012 01:56:54
|
|
|
keegi sculptrist ka kasutab? leidsin selle ükspäev ja nii mõnus asi. selline nagu savi modelleerimine
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
23.07.2012 21:24:32
|
|
|
Keegi omab siit Solidworksi ja viitsiks paar faili ümber convertida?
Link: http://bit.ly/wSzlJV
Sealt oleks vaja ainult Rasberry Pie korpust.
Formaadiks võiks olla .3ds, .dae, .obj, .fbx või mingi muu, mida 3ds MAX 2012 või Google SketchUp sööb.
_________________
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Väikemees
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2010
|
24.07.2012 10:45:25
|
|
|
kazzka, Mis selle faili täpne nimi seal on?
Spoiler
E: Concept housing vist?
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
24.07.2012 10:53:33
|
|
|
veel üks eksterjöör.
max + ps
render time ~4h
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
24.07.2012 10:55:48
|
|
|
Fatl4nd, palju lehed endast valgust läbi lasevad?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
24.07.2012 13:45:23
|
|
|
Refraction on 10 lehtedel.
Tundub vale?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
24.07.2012 13:49:24
|
|
|
ei julgegi siia oma töid panna. hakatakse kohe joonlauaga vigu otsima
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
Fatl4nd
HV vaatleja
liitunud: 24.07.2007
|
24.07.2012 14:02:00
|
|
|
kriitika on aint hea
ise paljusi vigu ei märka
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
24.07.2012 22:32:38
|
|
|
Fatl4nd kirjutas: |
Refraction on 10 lehtedel.
Tundub vale? |
Mulle lihtsalt tundus nagu ei paistaks üldse läbi.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
25.07.2012 18:58:56
|
|
|
kuulgwe kuidas blenderis uv mappi objektile peale ajada? ma tean kuidas uv mapi kätte saada, aga kui ma olen photoshopperdanud tekstuuri jne tahaks selle objektile peale panna. aga ei saa kuidagi.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
25.07.2012 20:30:00
|
|
|
punktiir kirjutas: |
kuulgwe kuidas blenderis uv mappi objektile peale ajada? ma tean kuidas uv mapi kätte saada, aga kui ma olen photoshopperdanud tekstuuri jne tahaks selle objektile peale panna. aga ei saa kuidagi. |
Põhiliselt oled edit modes, terve objekt valitud- UV image editoris on näha ainult UV-d - Avad uue pildi - UV-de taha tekib avatud pilt (nagu allpool) - Tekstuuri sätetes valid sama tekstuurifaili - Muudad mappingu UV-ks
|
|
tagasi üles |
|
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
30.07.2012 01:12:35
|
|
|
tänud sain hakkama
uus küsimus
kuidas ma saan kuubikust extrudeda välja silindri? et tulemuses oleks siis kuubik aluseks, sellest kasvab välja silinder
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
30.07.2012 16:02:18
|
|
|
punktiir kirjutas: |
tänud sain hakkama
uus küsimus
kuidas ma saan kuubikust extrudeda välja silindri? et tulemuses oleks siis kuubik aluseks, sellest kasvab välja silinder |
Kui kasutad uusimat blenderi versiooni, siis bmeshi tõttu on see üpris lihtne: Vali kuubiku tahk, mille külge silinder peaks tulema - Extrude see tahk(kohe peale E(extrude) vajutamist tee paremklõps, et canceldada just tekitatud tahu liigutamine - Scale tahk nii suureks/väikeseks kui silindri põhi olema peaks - vajuta W ning vali subdivide (mida rohkem subdivide'd seda smoothim silinder jääb) - tekitatud tahud ikka veel selekteeritud ning vajuta Space - trüki sisse "To sphere" - hiirega liigutades saab tahud ümaraks ajada - ning uuesti extrude, et silinder tekitada.
Lisaks, et kui mitu korda subdivdeda, siis peale silindri extrudimist oleks mõttekas silindri põhja tahud ära kustutada ning silindri põhja loop valida, see extrudeda ning w- merge to center teha.
|
|
tagasi üles |
|
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
30.07.2012 16:43:01
|
|
|
punktiir, tiiviku meetod on muidugi parem, aga näiteks alternatiivne võimalus on võtta kuubik ning silinder ja siis need boolean modifieriga kokku liimida.
Spoiler
E: Nagu pildilt näha siis boolean modifier tekitas palju kolmnurki. Nendest saab lahti kui lähed edit modesse, selectid kõik verticled ja vajutad "alt + j" tris to quads.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
30.07.2012 17:03:14
|
|
|
jah booleaniga proovisin sain hakkama aga tiiviku versioon jääb kenam tänud mõlemile
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
|