Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Hazar
Kreisi kasutaja
![Hazar Hazar](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/1062c2b28611ba719d9cd322d9136b3f.png)
liitunud: 24.08.2004
|
18.05.2012 02:13:22
|
|
|
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
update
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
käsi
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
31.05.2012 15:51:38
|
|
|
Tegin 10. kl "proovi" uurimistöö optimaalsest 3D modelleerimisest. Kui kellelgi on huvi, siis link: UPLOAD.EE
Selle põhjal ka lennuk modelleeritud.
Boeing 747:
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
12.06.2012 23:35:41
|
|
|
nii 3d inimesed. küsimuis teile, kas Sipsiku modelleerimine on väga keeruline protsetuur. noobile ja 3dst kaugel olevale inimesele tundub, et suht kerge peaks olema vähemalt kergem kui tõelise inimese modelleerimine. aga ikkagi
http://et.wikipedia.org/wiki/Pilt:Sipsik.png
et umbes mitu tundi teil selle peale läheks?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
12.06.2012 23:48:15
|
|
|
punktiir, ma arvan, et mul läheks nädal kui mõned tunnid iga päev tegeleks (tulemus oleks animeeritav ja tekstuuritud tegelane mitte ainult 3D mudel). Algajale on kindlasti keeruline, mõistlik oleks paar tutorialit mõne muu mudeliga enne läbi teha, et 3D programmi ja võimalusi tundma õppida ja siis alles üritada sipsikut teha.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
12.06.2012 23:51:28
|
|
|
tegelt on ainult nö mesh keha vaja koos peaga
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
12.06.2012 23:54:10
|
|
|
No kui labaselt teha ja ilma juusteta siis keeraks poole tunniga midagi kokku ehk
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
20.06.2012 01:08:56
|
|
|
Tekkis probleem karakteri riggimisel 3ds MAXis.
Muutes käe asukohta vasakule läheb käsi läbi kere, kuid tahaks, et kätt pöörataks.
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Üks idee on selline: panen IK solverile pööramise targetiks pointer helperi ning kui IK solverit liigutada X-teljel, siis see liigutus pandaks pööramise pointer helperi Y-teljele. Kuidas objekti telje liigutust teise objekti teljele külge panna?
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
Rig ise
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Hazar
Kreisi kasutaja
![Hazar Hazar](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/1062c2b28611ba719d9cd322d9136b3f.png)
liitunud: 24.08.2004
|
21.06.2012 15:24:04
|
|
|
ei saa aru mis sa seletad eesti keeles. Käib pinda see, et swivel angle muutmisel keerab õlga? Maxi IK limiitidest aru ei saa, lihtsaim oleks ehk õla luu kloonida sama koha peale, linkida torso külge ja panna lookat constraint küünarnuki poole ja torso upnode'ks.
objekti liigutusi saad üle anda wire parameetritega animation menüüst või skripti kontrolleriga kui keerulisemat lahendust vaja
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
kazzka
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
21.06.2012 18:34:54
|
|
|
Sain wire parameetritega asja tehtud. Suured tänud!
Kas kuidagi annab enda karakterile külge pookida bipedil olevat automaatset walk cycle tegijat? Või pean enda karakteri lihtsalt bipedi külge linkima?
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Hazar
Kreisi kasutaja
![Hazar Hazar](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/1062c2b28611ba719d9cd322d9136b3f.png)
liitunud: 24.08.2004
|
23.06.2012 08:08:31
|
|
|
ei oska öelda, pole bipediga tuttav. Sellise lihtsa rig'i puhul soovitaks aga CATi poole vaadata, sellel igast automaatikat kaasas by default
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
26.06.2012 18:25:37
|
|
|
bleneris kuidas ma saan kõige lihtsamini ühele kuubiku küljele tekstuuri? ma tahan nö guidline sellest teha jah ma saan background imaget kasutada, aga selle järgi on suht keeruline modelleerida sest kui tahad natuke pöörata kaob pilt ära
üritasin asja teha teisiti. import image as plane. selle meetodi juures on kõik justkui lahe, aga kui addid uue mesh objekti ja selle view methodi paned solidi alla siis kaob pilt plane´ilt
või ei saagi ?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
26.06.2012 19:01:00
|
|
|
punktiir, teed lihtsalt sellele ühele küljele uue materjali ja siis paned UV tekstuuri peale. Võid igaksjuhuks UVmapi enne teha kuigi blender peaks ise 1 plane UV mapi õigesti tegema.
Teine võimalus on, et teed teise plane selle plane taha või ette mida parasjagu editid ja hide-d üleliigsed verticled ära.
Ma ise kasutaks ikkagi background imaget ei tea mis source pilt sul on, et pilti pöörata vaja on niimoodi.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
27.06.2012 03:09:34
|
|
|
Esiteks peab olema "texture mode"s ja teiseks vahest ei tule millegipärast tekstuur peale siis tuleb UV/image editorist vastav tekstuur valida.
Sümmeetriliste objektide modelleerimisel on mõnikord mugav kasutada ka "Mirror" modifieri.
Panin kuubikule tekstuuri peale võid seda faili kasutada kui ise uuridapuurida ei taha : http://www.upload.ee/files/2464484/sipsik.blend.html
http://blender.org.ee/ foorumist saab ka head abinõud
E: kui ma ise sellist mudelit teeksin siis ma ei alustaks arvatavasti kuubikust, pigem extrudeksin ringikest vms.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
27.06.2012 13:15:56
|
|
|
thanks
jah võib küll selest alustada, aga ma tahan ta saada võimalikult väheste polygonidega kuubikuga on seda vist kergem saavutada.
proovin ta valmis teha ja ära riggedida ning siis SL-is avatarina kasutada
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
28.06.2012 01:08:28
|
|
|
punktiir, mõtlesin korra selle peale. UV map on ikka vale sinna kuubikule panna sest kui kuubikut tükeldama hakata siis läheb UV map sassi. Õige oleks kasutada mingit tekstuuri projektsiooni kui nii mudeldada. Kahjuks pole hetkel mul võimalik järgi proovida.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
28.06.2012 20:28:01
|
|
|
kuulge kuidas selectida blenderis vaid üks objekt? ma olen avastanud, t kui ma teen ühest asjast tublikaadi, siis alati kui ma object mode´s olles valin ühe objekti jookseb teine ka selekteeringusse
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
29.06.2012 00:24:02
|
|
|
punktiir, parema klikiga objekti peal saad selectida 1 objekti. Nupp "a" selectib või deselectib kõik objektid.
Ma arvan, et sa teed duplikaadi edit modes, edit modes saab olla korraga ainult 1 objekt sel juhul pead selectima üleni osa mille dubleerisid ning vajutama nuppu "p" ja tekkivast rippmenüüst valima "Selected". Nupp "p" teeb siis selectitud meshi osast teise objekti.
Keeruline seletada siin nii loodan, et said aru vms.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiivik
HV kasutaja
![tiivik tiivik](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/17b4eba02a4a2ea06508ea32454ab83c.jpg)
liitunud: 15.12.2009
|
29.06.2012 11:36:42
|
|
|
punktiir kirjutas: |
bleneris kuidas ma saan kõige lihtsamini ühele kuubiku küljele tekstuuri? ma tahan nö guidline sellest teha jah ma saan background imaget kasutada, aga selle järgi on suht keeruline modelleerida sest kui tahad natuke pöörata kaob pilt ära
|
Kõige parem on ikka background pildiga modelleerida. Nagu HighEnd ütles, siis jah kui kuubile lisada uusi vertexeid/loope lähevad UV-d sassi. Kui tahad veidike pöörata et mudelit teise nurga alt näha, aga ei taha et taustapilt ära kaoks, siis jaga 3D viewport kaheks osaks. Ühel poolel kindel otsevaade taustaga ning teisel poolel nö freelook mudelile.
punktiir kirjutas: |
üritasin asja teha teisiti. import image as plane. selle meetodi juures on kõik justkui lahe, aga kui addid uue mesh objekti ja selle view methodi paned solidi alla siis kaob pilt plane´ilt
või ei saagi ?
|
Kui tahad solid views tekstuure näha siis vajuta N ning paremal avanevas tulbas vali Textured Solid Display dropdown kategoorias.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mikk36
HV Guru
![mikk36 mikk36](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/024daad72b57c1d5845e4313c90a699a.jpg)
liitunud: 21.02.2004
|
29.06.2012 11:38:50
|
|
|
Miski programmi õpetamist võiks teha ehk mõnes eraldi teemas?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Satakas
HV kasutaja
![Satakas Satakas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/c4c79c00782ee9544a16b2b64f5227ef.gif)
liitunud: 07.07.2004
|
30.06.2012 00:52:59
|
|
|
selline küsimus, et kas oleks praktiline kasutada 3d-teemat, et liivarannapildile näpuga liiva sisse joonistatud kirja teha? korduvad tundidepikkused IRL-testid ei kandnud visuaalselt arvestatavat vilja. nõutav kiri on suht pikk (Californian Classic Dance Festival). kirjutada tuleks mitmes reas, mistõttu tekst tuleb kirjutada suht suurelt (rea laius julgelt 1,5m). suur tekst nõuab aga sügavamaid vagusid. sügavad vaod aga tähendavad palju väljaurgitsetud liiva vagude äärtel, mis tuleb kas ära koristada või siledaks patsutada. kumbki variant pole kuigi produktiivne ja selle ajaga kui kasvõi ühe sõna saab valmis "modelleeritud", on eelmine sõna juba ära kuivanud ja kokku vajunud. märjemas kohas kah ei kannata - kuniks isegi üks sõna valmis saab, on selle sõna algus juba ära vajunud.
variant oleks pildistada kõik tähed ükshaaval ja siis fotosopis kokku monteerida aga seegi ei taga päris korralikku tulemust. seepärast ei tahaks hakata vaeva nägema enne kui see on viimane variant.
aga äkki saaks seda teha mingi lihtsa 3d-efektiga? endal pole aimugi - küsin siis siit.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
30.06.2012 01:07:08
|
|
|
Satakas, lihtsat varianti ma ei oska soovitada, aga kui 3D-d kasutada siis ma alustaks näiteks bump/normal mappide proovimisega. Kui nii toimib siis teeks mõnes videoprogrammis tekstuurile animatsiooni.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Satakas
HV kasutaja
![Satakas Satakas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/c4c79c00782ee9544a16b2b64f5227ef.gif)
liitunud: 07.07.2004
|
30.06.2012 01:18:54
|
|
|
vot...ma ei oska kommenteerida. mind huvitab tegelt lihtsalt see, et kas keegi suudaks seda reaalselt teostada, sest mul on vaja.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HighEnd
HV veteran
![HighEnd HighEnd](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3398f80a78ae83d6791f4895190d983d.jpg)
liitunud: 24.03.2007
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Satakas
HV kasutaja
![Satakas Satakas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/c4c79c00782ee9544a16b2b64f5227ef.gif)
liitunud: 07.07.2004
|
30.06.2012 02:16:30
|
|
|
tänan. näis.
see ei tähenda muidugi, et kui siin keegi aidata oskab, siis vastata ei tohiks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|