Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 10.07.2012 15:44:55 vasta tsitaadiga



Sai väheke maxis toimetatud
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 10.07.2012 15:45:41 vasta tsitaadiga

Fatl4nd, varjud?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 11.07.2012 18:51:56 vasta tsitaadiga

natuke palju valgusallikaid sai vist selle pärast varjud ära kadunud

väheke timmitud
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kapitan
Kaevur
Kapitan

liitunud: 21.10.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2012 13:58:00 vasta tsitaadiga

Fatl4nd kirjutas:
natuke palju valgusallikaid sai vist selle pärast varjud ära kadunud

väheke timmitud


põrand thumbs_up.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 16.07.2012 14:44:35 vasta tsitaadiga

Fatl4nd, sa vast kohe alguses ei lisanud uut pilti, seega ei teadnud varem kommenteerida.

Ei tea kas vaid mulle tundub nii, kuid see varu akna kõrval oleva laua peal tundub kuidagi ebaloomulikult terav.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 17.07.2012 15:25:59 vasta tsitaadiga

Fatl4nd, kõik on lahe aga tundub, et see pilt aknal on veits kehvasti feigitud. Kapi peegeldus peaks olema teistsugune kui maja objekt kaugel asub. Muidu täitsa meeldib thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 17.07.2012 15:35:29 vasta tsitaadiga

Fatl4nd mis poly count ja render time on ka?
_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 18.07.2012 10:57:50 vasta tsitaadiga

Pilt akna taga ja peegeldus on tõesti photoshopis hiljem lisatud ning ei ole kõige parem just välja kukkunud. Render time ja poly counti ei oska tagant järgi öelda.
Tegin veel ühe.
Seekord siis eksterjöör.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m4rk
HV vaatleja

liitunud: 24.09.2006




sõnum 20.07.2012 20:29:26 vasta tsitaadiga

Fatl4nd kirjutas:
Tegin veel ühe.
Seekord siis eksterjöör.
Muru thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 23.07.2012 01:56:54 vasta tsitaadiga

keegi sculptrist ka kasutab? leidsin selle ükspäev ja nii mõnus asi. selline nagu savi modelleerimine
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 23.07.2012 21:24:32 vasta tsitaadiga

Keegi omab siit Solidworksi ja viitsiks paar faili ümber convertida?
Link: http://bit.ly/wSzlJV
Sealt oleks vaja ainult Rasberry Pie korpust.
Formaadiks võiks olla .3ds, .dae, .obj, .fbx või mingi muu, mida 3ds MAX 2012 või Google SketchUp sööb.

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 24.07.2012 10:45:25 vasta tsitaadiga

kazzka, Mis selle faili täpne nimi seal on?

Spoiler Spoiler Spoiler


E: Concept housing vist?

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 24.07.2012 10:53:33 vasta tsitaadiga

veel üks eksterjöör.
max + ps
render time ~4h
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 24.07.2012 10:55:48 vasta tsitaadiga

Fatl4nd, palju lehed endast valgust läbi lasevad?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 24.07.2012 13:45:23 vasta tsitaadiga

Refraction on 10 lehtedel.
Tundub vale?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 24.07.2012 13:49:24 vasta tsitaadiga

ei julgegi siia oma töid panna. hakatakse kohe joonlauaga vigu otsima icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatl4nd
HV vaatleja
Fatl4nd

liitunud: 24.07.2007




sõnum 24.07.2012 14:02:00 vasta tsitaadiga

kriitika on aint hea
ise paljusi vigu ei märka
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 24.07.2012 22:32:38 vasta tsitaadiga

Fatl4nd kirjutas:
Refraction on 10 lehtedel.
Tundub vale?
Mulle lihtsalt tundus nagu ei paistaks üldse läbi.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 25.07.2012 18:58:56 vasta tsitaadiga

kuulgwe kuidas blenderis uv mappi objektile peale ajada? ma tean kuidas uv mapi kätte saada, aga kui ma olen photoshopperdanud tekstuuri jne tahaks selle objektile peale panna. aga ei saa kuidagi.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 25.07.2012 20:30:00 vasta tsitaadiga

punktiir kirjutas:
kuulgwe kuidas blenderis uv mappi objektile peale ajada? ma tean kuidas uv mapi kätte saada, aga kui ma olen photoshopperdanud tekstuuri jne tahaks selle objektile peale panna. aga ei saa kuidagi.

Põhiliselt oled edit modes, terve objekt valitud- UV image editoris on näha ainult UV-d - Avad uue pildi - UV-de taha tekib avatud pilt (nagu allpool) - Tekstuuri sätetes valid sama tekstuurifaili - Muudad mappingu UV-ks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 25.07.2012 23:24:49 vasta tsitaadiga

punktiir, pmst image editoris valid tekstuuri kui UV map ees on.

E: materjalile pead enne texture windows vist tekstuuri valima ja mappingu UV peale lülitama vms.. icon_biggrin.gif

küsi http://blender.org.ee/ -st kellelgi on äkki aega pikemalt seletada thumbs_up.gif

E2: otsisin midagi ja sattusin lambist peale UVmapi tutorialile äkki saad sealt abi http://www.youtube.com/watch?v=l-Zkt3uAeO0&feature=relmfu

_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 30.07.2012 01:12:35 vasta tsitaadiga

tänud sain hakkama

uus küsimus icon_biggrin.gif

kuidas ma saan kuubikust extrudeda välja silindri? et tulemuses oleks siis kuubik aluseks, sellest kasvab välja silinder
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 30.07.2012 16:02:18 vasta tsitaadiga

punktiir kirjutas:
tänud sain hakkama

uus küsimus icon_biggrin.gif

kuidas ma saan kuubikust extrudeda välja silindri? et tulemuses oleks siis kuubik aluseks, sellest kasvab välja silinder

Kui kasutad uusimat blenderi versiooni, siis bmeshi tõttu on see üpris lihtne: Vali kuubiku tahk, mille külge silinder peaks tulema - Extrude see tahk(kohe peale E(extrude) vajutamist tee paremklõps, et canceldada just tekitatud tahu liigutamine - Scale tahk nii suureks/väikeseks kui silindri põhi olema peaks - vajuta W ning vali subdivide (mida rohkem subdivide'd seda smoothim silinder jääb) - tekitatud tahud ikka veel selekteeritud ning vajuta Space - trüki sisse "To sphere" - hiirega liigutades saab tahud ümaraks ajada - ning uuesti extrude, et silinder tekitada.

Lisaks, et kui mitu korda subdivdeda, siis peale silindri extrudimist oleks mõttekas silindri põhja tahud ära kustutada ning silindri põhja loop valida, see extrudeda ning w- merge to center teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 30.07.2012 16:43:01 vasta tsitaadiga

punktiir, tiiviku meetod on muidugi parem, aga näiteks alternatiivne võimalus on võtta kuubik ning silinder ja siis need boolean modifieriga kokku liimida.

Spoiler Spoiler Spoiler


E: Nagu pildilt näha siis boolean modifier tekitas palju kolmnurki. Nendest saab lahti kui lähed edit modesse, selectid kõik verticled ja vajutad "alt + j" tris to quads.

_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
punktiir
HV Guru

liitunud: 20.07.2004




sõnum 30.07.2012 17:03:14 vasta tsitaadiga

jah booleaniga proovisin sain hakkama aga tiiviku versioon jääb kenam icon_smile.gif tänud mõlemile
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.