Former Starfield dev says the space RPG "could have existed without those" surplus loading screens, with many added after he left production GamesRadar
“It could have existed without those [loading screens],” Axis Unseen developer Nate Purkeypile tells VideoGamer on the subject of Starfield's wealth of momentum-breaking buffer zones. “Like, some of those were not there when I had been working on it, and so it was a surprise to me that there were as many as there were.” Specifically, he's talking about the city of Neon, an area Purkeypile had worked on early in Starfield's development stages ....
"A lot of it is gating stuff off for performance in Neon,” Purkeypile explains of the many, many idling zones that players run into while exploring the city on foot. _________________ M: Gigabyte B650M-DS3H
Sai siis seda Shattered space-i natuke proovitud ja ilge peer on see. Algusest peale tonnides mingit usu jama monolooge. Käi seal koopas ja kuula seda sitta. Siis pärast kui see sitt läbi kuula veel kauem mingit jama. Siuke usu teema kosmose ulmekas ei sobi mitte kui kuidagi!
Aga suurim probleem on, et mäng jookseb palju sitemini. Kurat prose läheb juba 2 minuti pärast 90C+. Nagu WTF? Nii, et ei hakka arvutid retsima siukse pasa pärast. _________________ Gdesainer
Huvitav kuidas teised on suutnud kosmose huvitavaks muuta. Isegi Mass Effect Andromeda planeedid olid huvitavamad, kui Starfieldi omad.
Olgugi, et neid oli kuus tükki vs mustmillion. Kvantiteet ei taga kvaliteeti.
Starfieldi arendajad panid mängu terve hulga planeete arvates, et see on realistlik või huvitav.
Tegelikult oleks pidanud tegema 5-10 planeeti piisavalt erinevaks ja huvitavaks.
Tomorrow, peksad surnud hobust. Bethesda on 20a alla keskmise jama tootnud. Nad on olnud edukad, sest keegi teine pole taolisi suuri open world peaaegu sandboxlaadseid soft RPG mänge teinud. Lisa sinna taha veel paarsada milli reklaami. Ma pole enam mängumailmaga kursis, aga tundub, et konkurents on nüüd suurem ja nende standard valem mängude jaoks ei tööta. _________________
labidas, Seda kindlasti. 2011 aasta Skyrim oli viimane mis veel pääses. 2015 aasta Witcher 3 tegi sarnast mängu tunduvalt paremini ja tõstis märgatavalt latti kõrgemale.
Tänasel päeval on näha mis juhtus Starfieldiga. Bethesda on muutunud laisaks. Nad ei kuula tagasisidet. Starfieldil oli potentsiaali olla "Skyrim kosmoses" nagu nad ise seda reklaamisid, aga mitte ebahuvitavate copy-paste planeetidega, kus pole midagi teha ja kaaslastega kes on sama huvitavad nagu puunukud.
Kogu quest disain oli halb.
Muidugi ega CDPR Cyberpunk 2077 mis väljastati 2020 alguses hea polnud, aga erinevus oli see, et kääriti käised ülesse ja tehti tagasiside põhjal mustmiljon patchi. Nüüd on tegu väga hea open world RPG mänguga.
Bethesda seda ei tee. Väljastatakse paar half-assed DLC'd, et raha saada ja liigutakse edasi järgmise projekti juurde.
TES:VI osas mul küll erilisi lootusi ei ole vaadates praegust kurssi.
Starfieldi arendajad panid mängu terve hulga planeete arvates, et see on realistlik või huvitav.
Tegelikult oleks pidanud tegema 5-10 planeeti piisavalt erinevaks ja huvitavaks.
Suurim mõõdapanek oli see, et nad arvasid, et see on realistlik ja huvitav. Suur hulk planeete on realistlik, aga reelses maailmas need on tühjad kõrbed. Mass Effectis oli ka asi nii lahendatud, et oli tohutult tühju planeete, kus
polnud midagi ... aga vähemalt oli realistlik selles osas.
Viga oli selles, et nad üritasid neid tühju planeete procedural generationiga huvitavaks muuta, oleks pidanud tegema just nimelt mingi ca 10 käsitsi ehitatud planeeti ja muud jätnud tühjaks või võimaluse moderitel midagi huvitavat sinna ehitada.
Suht loogika vastane, et sul on iga planeeti peal täpselt samasugused hooned ja objektid suvalises kohas, kuhu maandud.
Mina ei suutnud seda mängu pikalt teha. Vist tuli kokku ca 10h ja sinna see jäigi siiani. Vist ka suurim altminek ostu puhul. Peale seda vist polegi mänge ostnud kui ma kindel ei ole, et ma seda ka suudan teha pikemalt. Foorumi reeglite järgi siin rääkida ei saa kuidas ma lähenen aga sisult "demo" enne võimalusel ja siis otsustan. Päris palju olen võitnud sellega, et jätangi ostmata mängu. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.