SirAskAlot, Bethesda mängude moddidesse peaks ka väikse soolaga suhtuma, sest baas on ju eelnevate mängude pealt olemas. Ehk seal on terve kogukond taga, kellele meeldib meelelahutuseks moddida. Vahet pole, kas mäng on hea või halb. Ning moddida on tõesti lihtne... ma isegi tegin F4 jaoks ühe moddi omal ajal. _________________
Pole Nexuses neid Starfieldi mode vahtinud, aga Fallout 4 ja Skyrimi jaoks oli küll kõik vajalik olemas, mis ebameeldivad mängu elemendid maha võtsid ja uued ja paremad asemele panid.
Ega ei ootaks neist modidest uusi alasid ja queste pigem mängu enda probleemide lahendamist.
Kui starfield välja tuli, siis sai 1-eurose game passi tellimusega selle main stoori kiiresti läbi mängitud. 1 euro eest ütleks et polee pahaa. Samas kui keegi paluks meenutada, mis selle main stoori oli, siis seda ei suudaks ma ka hüpnoosi abiga meenutada... Ainsad mälupildid on tegelasest hõljumas sillerdava pallikogumi poole _________________ O: Low-profile pci bracket
viimati muutis 1dumbpcuser 10.10.2024 14:08:40, muudetud 1 kord
nagu bethesda mängudele kombeks, on ka starfieldis teised questlined paremad kui main quest _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Selles expansionis uusi kolle ka lisati mida ma oma hiigel arsenaliga pommitada saaks?
phantom, vortex horror, redeemed.
va'ruun spetsiifilised relvad ja armorid lisandusid ka. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
While Bethesda's engine has been used to create what are arguably many of the best RPGs of all time, it's also ever-evolving - what started as the company's version of Gamebryo, a now long-defunct engine, gradually blossomed into the Creation Engine. "Gamebryo is no longer a business, it hasn't been for a while. But that engine has been constantly tweaked, updated, and refined," continues Nesmith.
Nad jäävad selle arvamuse juurde kuni praegune ärimudel toimib. Starfield üsna tõenäoliselt teenib oma raha tagasi.
Aga trend on allamäge ja kui ES6 ning Fallout5 on samasugused käkid, siis tuleb neil lõpuks ka muutuda. _________________
Nad jäävad selle arvamuse juurde kuni praegune ärimudel toimib. Starfield üsna tõenäoliselt teenib oma raha tagasi.
Aga trend on allamäge ja kui ES6 ning Fallout5 on samasugused käkid, siis tuleb neil lõpuks ka muutuda.
1dumbpcuser, see on kui palju mäng teenis kokku kõigile. Bethesda kasumi jaoks pead nüüd asju maha lahutama hakkama. Arendus 400M$, reklaam, Steam 20%, muud seotud ettevõtted, maksud jne. Aga ega müüs hästi küll ja müüb vaikselt edasi. Võibki juba kasumis olla. _________________
Eks näis kaua seda edasi kasutatakse. Näiteks 343 Industries (Halo seeria) läks UE5 peale üle just selle väitega, et neil kulus rohkem aega ja raha oma enda mootori haldamise ja arendamise peale, kui reaalselt mängude tegemise peale.
Vaevalt Bethesdas teisiti on. Probleem on ka inimeste palkamisega. Iga uus arendaja kes palgatakse peab kõigepealt mootorit hakkama õppima. UE5'ga seda probleemi poleks.
Samas UE5 toob kaasa omad probleemid. Mod support kindlasti kannatab selle all. Jõudlus lõppkasutajatel võib samuti kõvasti kannatada kui arendaja ei optimeeri mängu korralikult. Me oleme näinud mitmeid mänge millel #StutterStruggle jne.
Starfieldil oli neil juba oma mootoril jõudluseprobleemid alguses. UE5'ga oleks need potentsiaalselt veel suuremad olnud.
1dumbpcuser, see on kui palju mäng teenis kokku kõigile. Bethesda kasumi jaoks pead nüüd asju maha lahutama hakkama. Arendus 400M$, reklaam, Steam 20%, muud seotud ettevõtted, maksud jne. Aga ega müüs hästi küll ja müüb vaikselt edasi. Võibki juba kasumis olla.
Bethesda pole ammu enam tootja, kes teeb mänge mängude tegemise pärast. Ots-otsaga kokkutulek on investorite jaoks läbikukkumine. Eeldatakse , et mäng toodab ikka kasumit.
Mängumootiriga on ka ikka nii, et see peaks graafiliselt ja tehniliselt konkurentidega lähedasel tasemel olema. Võtame näiteks Starfieldi alade vahetamiseks kuluvad lugemis ajad. Võrdleme neid nüüd näiteks UE-l tehtud Throne&Libertyga. Ei kannata vist võrrelda.
Sul võib ju RPG-de jaoks hea mängumootor olla,aga kui see jääb teistes elementides konkurentidele valgusaastatega alla ja sa ei suuda seda piisavalt kiirelt uuendada, siis on mõistlikum midagi muud kasutada. See ei olnud ju kellelegi üllatus, mis tasemel UE5-ga tehtud mängud tulevad. Control on juba aastaid väljas olnud. Kui sa 5 aastaga ei suuda oma mängumootorit konkurentsi võimeliseks teha, siis ära kasuta seda.
UE-ga modimine jääb ilmselt litsentsi lepingute taha. Ma eeldan , et ka modide tegemiseks saab UE-d ennast kasutada ja see on kordades parem kui kõik teised modimiseks kasutatavad vahendid. Wukongi jaoks on näiteks nexuses praegu 500+ modi. Kui ma olen valesti arusaanud, siis võite mind parandada.
Larian ei plaaninud ju ka oma mod toolsiga BG3-le kõigele juurdepääsu anda. See häkiti lihsalt ära. Seega on see ikka pigem tootja otsustada palju modijad teha saavad.
ue vist ei ole tänaseni openworld rpgdele keskendunud. seda küll kasutatakse aga seal on kõigil omajagu ise tehtud asju selleks peal.
su näidetest on ju enamik asjad kodukootud mootoritel, rõhuga kas storytelling või rpgdel. control on northlighti peal, mida remedy kasutab alates quantum breakist. bg3 on divinity engine, mille juured on original sinis.
modide lugu ei tasu ka alahinnata. gamebryo/creation engine on modimise jaoks väga tuntud suurus ja robustsete tööriistadega.
mitte, et bethesda ei peaks mänge vähe paremini tegema aga mootori vahetus sellise projekti juures on väga suur ettevõtmine.
pealegi, kas bethesda või konkreetsel juhul starfieldi puudujäägid on üldse seotud kasutatava mängumootoriga? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kas ma kujutan ette, et alguses päris paljud modderid kirusid starfieldi mootorit modimise koha pealt?
tsitaat:
pealegi, kas bethesda või konkreetsel juhul starfieldi puudujäägid on üldse seotud kasutatava mängumootoriga?
ma mäletan kunagist Toddi ütlust, et nad enne ei hakka tes6-ga tegelema kui tehnoloogia on piisavalt edasi arenenud ja millegi varasemalt võimatuna näiva olnud aspekti lahendanud. Ma ei usu, et see praegune mootor kuidagi sellele tingimusele vastaks, isegi raytracingut ei toetata _________________ O: Low-profile pci bracket
viimati muutis 1dumbpcuser 12.10.2024 12:13:52, muudetud 1 kord
ue vist ei ole tänaseni openworld rpgdele keskendunud. seda küll kasutatakse aga seal on kõigil omajagu ise tehtud asju selleks peal.
su näidetest on ju enamik asjad kodukootud mootoritel, rõhuga kas storytelling või rpgdel. control on northlighti peal, mida remedy kasutab alates quantum breakist. bg3 on divinity engine, mille juured on original sinis.
modide lugu ei tasu ka alahinnata. gamebryo/creation engine on modimise jaoks väga tuntud suurus ja robustsete tööriistadega.
mitte, et bethesda ei peaks mänge vähe paremini tegema aga mootori vahetus sellise projekti juures on väga suur ettevõtmine.
pealegi, kas bethesda või konkreetsel juhul starfieldi puudujäägid on üldse seotud kasutatava mängumootoriga?
CDprojekt poleks ilmselt UE-5 kasutusele võtnud kui see story põhise avatud maailmaga RPG kasutamise jaoks ei sobi. Ma muidugi ei eeldagi , et keset mängu tootmist hakataske sellist asja muutma. Järgmise mängu jaoks võiks seda siiski teha. Tänaseks on vist selge , et nad ei suuda ise korraliku mootorit üleval hoida.
Redfall oli muide UE5-l tehtud. See seda mängu ei päästnud. Seega jagan arvamust, et viga pole mängu mootoris.
viimati muutis SirAskAlot 12.10.2024 14:31:07, muudetud 1 kord
Olen nõus sellega, et mootor ei ole süüdi kõigis hädades. Mootori valik ei takista kirjutamast paremat stoorit ja ja tegema paremaid queste koos unikaalsema lootiga, mis motiveeriks inimesi maailma avastama. Protseduuriliselt genereeritud asjad on oma kohal, aga mitte siis kui seda on kasutatud copy-paste kõige jaoks alates maastikust kuni lootini.
TES taolises mängus ei ole üldiselt ka palju laadimisekraane v.a fast travel tehes või suurtesse linnadesse ja majadesse sisenedes. Need viimased võiks küll ära kaotada. Open cities jms on modderite abiga tõestanud, et saab rohkem mällu laadida olemasoleva mootoriga.
Fast travel loading on ja jääb aga usun, et sellega lepivad kõik. Nn realm loading (a'la sovngarde, oblivion) on samuti mõistetav.
Intelit prosad ja nvidia draiverid panevad villast ja siis inimesed hädaldavad mingi stutterstruggle pärast.
6800xt ja 5800x3d tegin Wu Kong läbi, 0 probleemi va. 1 kindel koht kus oli korra väike nõks laadimisega. Ja öelge nüüd et ühelgi teisel mootoril 1te jõnksu ka ei esine.
Pealegi on UE5 mängud CGI tasemel, seega ei maks segi ajada tõsiasja, et hetkel ei leidu rauda mis UE5 Cinematic seadetel välja veaks(ja RT olukord 35% gen perf tõusuga peaks nüüdseks igaüks aduma) ja puhast SS olukorda.
#stutterstruggle ei ole prosede ega gpu draiverite probleem. see on täiesti konkreetne tehniline probleem, mis ei ole tihti kas korralikult lahendatud või ei pöörata sellele tähelepanu. asjaolu, et konsoole see samal kujul ei mõjuta, ei aita muidugi ka kaasa. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
#stutterstruggle ei ole prosede ega gpu draiverite probleem. see on täiesti konkreetne tehniline probleem, mis ei ole tihti kas korralikult lahendatud või ei pöörata sellele tähelepanu. asjaolu, et konsoole see samal kujul ei mõjuta, ei aita muidugi ka kaasa.
Ja huvitav kuidas kõik kes RT välja lükkavad ning draiverid ära vahetavad sellest lahti saavad?
Samuti kui Inteli prosad ei saa shader compiga hakkam, siis jääbki sul arvuti cräshima ja läögima.
Samuti ei suuda inimesed leppida, et nende 2k kaart ei suuda 4k kõik seaded põhjas mängida, lükka seaded madalamaks ja on ok jälle.
RT gen jõudlusekasv on 35%, samas palju arvutusjõudlust nõuab? Stutteri igas mängus on lahendanud RT kiirte pooleks lõikamine...
Mul oli 0 probleemi 100h AMD vanal süsteemil, 7900 amd gpu lõpetas ka kräshimise draiveri uuendusega=draivu probleem.
Kui klikbait YT videosid uskuda tahta, siis keegi ei keela.
Samuti võib öelda, et Crysis oli halvasti optimeeritud, samas on tegu siiani kohati parima grasfikaga, seda ei saagi ilma rauast viimast pigistamata.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.