praegune kellaaeg 21.09.2025 16:28:59
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.09.2025 22:01:21
|
|
|
Siis mugavus kannatab kohe, peab planeerima hakkama ja tavaliselt ka rohkem ootama.
Ma just enda ringi tegingi sellise, et 0 planeerimist, suvalt kuskil ettejuhtuvas laadima kui sobiv aeg juhuslikult oli.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
19.09.2025 22:05:35
|
|
|
Ärge ostke säästmiseks elektriautot. Ostke sellepärast, et see on lihtsalt mugavam. Ja kui teie puhul ei ole mugavam (ei saa kodus laadida või on vaja 800km päevas sõita jms), siis ärge ostke.
Mul ei ole aimugi, mis mu kilomeetri hind on, küll tean, et saan auto kaugelt sooja panna ja paarikümne sekundi pärast puhub auto juba sooja, saan auto kodus täis laetud ja ei pea tanklasse minema jne.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
19.09.2025 22:37:56
|
|
|
tsitaat: |
Ostke sellepärast, et see on lihtsalt mugavam
|
tsitaat: |
Ja kui teie puhul ei ole mugavam (ei saa kodus laadida või on vaja 800km päevas sõita jms), siis ärge ostke.
|
ma saan ka auto sooja panna, laen tanklas 3 minutit ja ja nädal mureta
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
19.09.2025 22:46:17
|
|
|
jeesus188, sinusugust ratsionaalset inimest tahetakse ju välja suretada. ICE-d keelatakse 10 aasta pärast ja kütsile väänatakse rõvedad maksud peale - oled sunnitud EV ostma
Aga õnneks/kahjuks ilmselt EL senisel kujul leiab enne oma otsa
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
19.09.2025 23:21:16
|
|
|
ei väänata....araabia poisid tahavad ka pilvelõhkujaid ehitada
euroopale pole see elekter veel kohale jõõudnud, 2030 jõuab....pole jätkusuutlik lahendus
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
19.09.2025 23:43:50
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
tsitaat: |
Ostke sellepärast, et see on lihtsalt mugavam
|
:lol:
tsitaat: |
Ja kui teie puhul ei ole mugavam (ei saa kodus laadida või on vaja 800km päevas sõita jms), siis ärge ostke.
|
(y) ma saan ka auto sooja panna, laen tanklas 3 minutit ja ja nädal mureta |
No sinu jaoks ei ole mugavam, siis ei tasu osta, lihtne. Hinna pärast mõttetu igatahes.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2025 00:31:39
|
|
|
tsitaat: |
et saan auto kaugelt sooja panna ja paarikümne sekundi pärast puhub auto juba sooja, saan auto kodus täis laetud ja ei pea tanklasse minema jne. |
See pole kuidagi ev'ga seotud mugavus, ma saan sama brändi kõik teised mitte ev'd (hübriidid) ka samasse äppi panna ja neid kaugelt soojenema või jahtuma panna. Kodus laadimine võib päris n*ss olla, sõltuvalt laadija asukohast (kuhu see võimalik paigaldada on). Mul on 7m juhet, mille ma pean iga kord lahti kerima ja pärast kokku. Suvel ilusa ilmaga on hästi, vihmaga juba enam ei ole, tuleb töökindad võtta ja vaadata, et ennast ära ei määriks. Talv veel omaette ooper, pole veel seda läbi teinud, aga lähtudes sellest, kui halvaks vahel lumeolud lähevad, võib hommikul olla keeruline kaablit kätte saada. Kindlasti peab hankima omale selle koti, mis laadimisava ümber käib, muidu on juhe mõnel päeval masina külge jäätunud ka. Teisipäeval valasin juhtmeotsa kaitsekorgist vett välja, talvel on see jääd täis pakun. Lisaks tuleb talvel tihedamini laadima hakata, kui korra nädalas. Praegust võib mõelda, et elab üle, aga siis võibolla enam nii tore ei olegi ja selle paariminutilise ice auto tankimise kõrval (kui luugi lahti saad), tanklas, mis nagunii tee peale jääb, on keberniiti kuhjaga. Võibolla talvel tahaks üldse võrgust kütta masinat, see aga tähendabi pmst igapäevast juhtmen'ssi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.09.2025 00:45:33
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
et saan auto kaugelt sooja panna ja paarikümne sekundi pärast puhub auto juba sooja, saan auto kodus täis laetud ja ei pea tanklasse minema jne. |
See pole kuidagi ev'ga seotud mugavus, ma saan sama brändi kõik teised mitte ev'd (hübriidid) ka samasse äppi panna ja neid kaugelt soojenema või jahtuma panna. Kodus laadimine võib päris n*ss olla, sõltuvalt laadija asukohast (kuhu see võimalik paigaldada on). Mul on 7m juhet, mille ma pean iga kord lahti kerima ja pärast kokku. Suvel ilusa ilmaga on hästi, vihmaga juba enam ei ole, tuleb töökindad võtta ja vaadata, et ennast ära ei määriks. Talv veel omaette ooper, pole veel seda läbi teinud, aga lähtudes sellest, kui halvaks vahel lumeolud lähevad, võib hommikul olla keeruline kaablit kätte saada. Kindlasti peab hankima omale selle koti, mis laadimisava ümber käib, muidu on juhe mõnel päeval masina külge jäätunud ka. Teisipäeval valasin juhtmeotsa kaitsekorgist vett välja, talvel on see jääd täis pakun. Lisaks tuleb talvel tihedamini laadima hakata, kui korra nädalas. Praegust võib mõelda, et elab üle, aga siis võibolla enam nii tore ei olegi ja selle paariminutilise ice auto tankimise kõrval (kui luugi lahti saad), tanklas, mis nagunii tee peale jääb, on keberniiti kuhjaga. Võibolla talvel tahaks üldse võrgust kütta masinat, see aga tähendabi pmst igapäevast juhtmen'ssi. |
Sellest oleme juba aru saanud, et sa tegid vale valiku ja kahetsed seda
Minu auto seisab lageda taeva all ja pole mingit laadimiskotti vaja läinud.
Ma sellest ei saagi aru, et miks inimesed valivad EV, kui see neile vale valik on, ja siis kiruvad. Ükski neist probleemidest ei ole ju üllatus.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2025 08:19:41
|
|
|
Räpane laadimisjuhe on rõve jah ja iga kord peab kokku kerima
Et talvel mugavam liigelda oleks, sai ICE pill alles siin korda seatud.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.09.2025 09:19:29
|
|
|
Markos kirjutas: |
vihmaga juba enam ei ole, tuleb töökindad võtta ja vaadata, et ennast ära ei määriks. |
oh sa vaeseke, kätu saab mustaks
sakinaga kirjutas: |
Ma sellest ei saagi aru, et miks inimesed valivad EV, kui see neile vale valik on, ja siis kiruvad. Ükski neist probleemidest ei ole ju üllatus. |
Sest nad lähevad kaasa sellega, et oh äge auto äge värk jne. Raha on why not. Samas ei suuda nad läbi mõelda viimase aasta või poole aasta sõite. Hea kui üldse aru saavad palju sõidavad. Ja no rääkimata sellest kui ollakse räme mugavad ja iga liigutus võtab tüki küljest.
Ausalt, kui juba märga kaablit ei sobi korraks palja käega puudutada siis sorry aga soovitaks isilikku sohvrit
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2025 09:40:53
|
|
|
tsitaat: |
Sellest oleme juba aru saanud, et sa tegid vale valiku ja kahetsed seda icon_lol.gif
|
Ei, kordan meiteamitmeskord, ma olen oma autoga väga rahul. Aga, ma jagan ausat kogemustepagasit, kui keegi tuleb jälle jutuga, mis minuarust on reaalse eluga osaliselt või täielikult vasutolus (tugevalt ilustatud). Nii ka see mugavuse jutt. Mugav on ta vaid ühel konkreetsel juhul, kui auto ei pargi lageda taeva all või siis, kui laadija ja laadimisauk on kohakuti, et sa saad mingi pooleteistmeetrise kaabliga hakkama nii, et see maad ei puutu.
tsitaat: |
Ükski neist probleemidest ei ole ju üllatus. |
Ja mille baasilt siis see "mugavuse" väide tuleb, kui on teada, mis jant võib laadimiskaabliga olla ? Bensuvoolikuga pole mingit janti, korra kuus 2 min ja valmis.
tsitaat: |
Ausalt, kui juba märga kaablit ei sobi korraks palja käega puudutada siis sorry aga soovitaks isilikku sohvrit |
Kes on rääkinud korraks puudutamisest ? Sa muidugi jätad kaabli vedelema sinna, kus ta käest peale eemaldamist kukkus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2025 09:46:08
|
|
|
Ühe juures käisin ja tal oli hästi paigaldatud, rippus täpselt laadimisava kohal kui varjualuse alla sõitsid. Tal muidugi EV enam pole kuna ükski proovitutest polnud talle nii mugav kui uus diisel s klass
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.09.2025 09:55:28
|
|
|
Markos kirjutas: |
Kes on rääkinud korraks puudutamisest ? Sa muidugi jätad kaabli vedelema sinna, kus ta käest peale eemaldamist kukkus. |
võtan küljest ja panen rippu posti külge.
Tanklasse lähed siis kunagi ei tea kas tuled sealt diislist haisevate jalanõude või kätega tulema kuna mingi sepp on pool tankurit ja maad seda täis lasknud.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.09.2025 10:45:33
|
|
|
Ilkuda on muidugi tore aga iseensest ei meeldi see asi ka endale. Laadimisjaamas on suht suva, võtad kaabli "püstoli" ja kaablit ennast näppima ei pea - sama mis tavatankuriga. Samas mujal laadides oma kaabliga on jura küll - lähen naise vanemate juure siis seal seinapeal õues pistik, ei ole suurt sisest garaaži, ei ole suurt ja kuiva ilusat auto katusealust - on lageda taeva all ja sügisene muruplats kuhu kus ka muidu autosid pargitakse on teadgi milline. Sama teema sellega, et kui lageda taeva all ööläbi laeb ja mingit jäidet sajab siis hommikuks kogu laadimispesa püstoli ümbert mingit jääd täis. Kas on raske panna laadimispistik auto tagaotsa ja süsteemiga kus laadimisluuk avaneb altpoolt ülesse ehk toimibh ise juba nö. "vihmavarjuna pluss pistik ise läheb väikse nurgaall alt ülespoole? Põhjamaad oma kliimaga ka olemas junõu. Jah, jäitese ilmaga tekib samalaadset jama ka ICE autoga aga mitte niihullusti kuna sellel ju bensuluuk ööse lahti pole ja üldjuhul lahendab olukorra kindaga koputades ära.
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2025 10:53:06
|
|
|
Kiirlaadijates jäetakse need kaablid tihti suvalt vedelema nii et enne kohale manööverdamist peab enne välja ronima ja eest ära lükkama kaabli
Ükspäev enefiti otsikut kätte võttes vaatasid vastu vaid paljad klemmid andsin kohe teada ka probleemist
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
20.09.2025 11:16:13
|
|
|
Auron kirjutas: |
Kas on raske panna laadimispistik auto tagaotsa ja süsteemiga kus laadimisluuk avaneb altpoolt ülesse ehk toimibh ise juba nö. "vihmavarjuna pluss pistik ise läheb väikse nurgaall alt ülespoole? Põhjamaad oma kliimaga ka olemas junõu. |
Siis nahutaks autoajakirjanikud ja foorumid-kommentaariumid, kes idioot paneb luugi avanema täpselt nii, et ei näe läbi luugi "püstolit" pistikusse pistma ja peab käsikaudu nikerdama või igajumalakord kummarduma-kükitama-põlvitama
Samas olen jää pärast korduvalt hädas olnud ka ICE sõiduki tankimisluugi ja ka usteavamisega - piisavalt harvad olukorrad, et hakata nõudma sõidukitootjalt disainimuutmist või otsima turult sõidukit, millel vesi ei pääseks külmuma kohtadesse kus probleeme tekitab. Mõnel isegi velje sisse jää sedasi klompi sulanud, et viib ratta tasakaalust välja ning sõitmise ebameeldivaks teeb, samuti otsitakse miski soojem parkimismaja ja ei hakata needma rumalaid veljeinsenere ja pekkis autot, mis sedasi suudab ratta sisse vett külmutada.
Eks muidugi pikendusjuhtmete lahti-kokku kerimine on alati paras jura, nt mul robotniiduk ja kaablite&voolikutega pean alati mõtlema, et niidukit "kinni panna" ei unustaks.
Teisalt juba laadimisjaama paigaldades tuleks sel juhul mõelda, et ei pane jaama kuskile elektrikule mugavasse kohta seinale vm vaid vead maakaabli ja posti täpselt sinna kohta, kus kodus sõidukit pargid ja arvad kõige mugavam olevat.
Nüansse muidugi on, nagu ICE sõidukitel võib tankimisava olla nii ühel kui teiselpool, elektrikatel vist veel keerulisem, kus osadel ka nt esitiivas, ehk kui juba kord laadimiskaabel-post rajatud, pead järgmise EV soetamisel jälgima kriteeriumina, et luuk "valel pool" ei oleks või arvestama ümberehitus-kaabeldustöödega
Aga see "kaabel määrib" ja "vesi on märg" printsessijutud näitab kui heal ajal elate-sündinud olete, vot paarsada aastat varem oleks hobusesita sees tatsanud, kui kuskile sõita vaja või enne igat sõitu juhata "sõiduk" tallist välja, rakmesta, sadulda, ühenda kaariku ette ja alles siis saad oma roheliikuriga teele asuda, pärast sõitu kõik vastupidi ja liikur talli-aasale tagasi "tankima".
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2025 11:33:14
|
|
|
tsitaat: |
võtan küljest ja panen rippu posti külge.
Tanklasse lähed siis kunagi ei tea kas tuled sealt diislist haisevate jalanõude või kätega tulema kuna mingi sepp on pool tankurit ja maad seda täis lasknud. |
Posti, loe, minu posti mõttega uuesti, igal pool ei ole poste sobivalt auto kõrval laadimisava juures. Minul saaks see teoreetiliselt olla, aga praktiliselt on selle tekitamine €€€€, silluse ülesvõtt, kaevetööd, platvormi valamine, vundamenti augu puurimine, kaablivedu. Ja siis ostad järgmise auto, millel luuk teises kohas ja kogu lahendus lendab jälle kuradile. Praktiliselt on selle koha peal talvel lumehang ja see segaks tugevalt ka lumekoristust, ja kole oleks ka.
Diislist haisevad käed ja jalanud ? Kirevase päralt, miks peaks keegi mõistusega inimene ostma tänapäeval agraarsõiduki ?
tsitaat: |
Sest nad lähevad kaasa sellega, et oh äge auto äge värk jne. |
See on entukate töö, kes pidevalt väärinfot jagavad, odav sõita, mugav laadida jne. Päriselu on midagi muud, tavaline tänapäevane sõiduk, erineb omadustelt samamoodi nagu diisel bensiinist, hübriidist või V8 R4'st. Ja nii nagu V8 võib tähendada oluliselt suuremaid kulusi nii kütuse, kui hoolduse poole pealt, on EV'l ka oma nüansid, mis võivad mõne jaoks olla mugavad, aga teise jaoks totaalselt vastupidi. Minu jaoks on EV kasutatav, sõidan mitte üle eesti keskmise, oman koduslaadimise võimalust, harva käin kodust kaugemal, kui akutäis võimaldab, ehk avalikke laadijaid kasutan pigem harva. Ei ole odavam, ega kallim analoogsest hübriidsõidukist. Lisanduvad juhtmen'ss ja väiksem sõiduulatus.
tsitaat: |
Aga see "kaabel määrib" ja "vesi on märg" printsessijutud näitab kui heal ajal elate-sündinud olete, vot paarsada aastat varem oleks hobusesita sees tatsanud, kui kuskile sõita vaja icon_lol.gif või enne igat sõitu juhata "sõiduk" tallist välja, rakmesta, sadulda, ühenda kaariku ette ja alles siis saad oma roheliikuriga teele asuda, pärast sõitu kõik vastupidi ja liikur talli-aasale tagasi "tankima".
_________________ |
Reaalsuses ongi nii, et kaablikorje käib "tööriietes" enne väljaminekut. Aga vahel unustad ja siis on juba kiire. Ära kujuta endale ette, et sa seda 6mm2 ilmselt tankiga ülesõitmistele vastupidavaks disainitud kaablit suudad mängleva kergusega käidelda (eriti talvel külmaga) nii, et see sul üle pükste või jope ei käiks kogemata. Kuna see on juba juhtunud, siis ma tean, millest räägin. Muidugi võibolla on spetsiifiline s*tatriip teksadel hoopis uhkuse asi, kõik teavad siis, et sa sõidad elektriautoga. Olengi pehmema ja õhema kaabli otsingutel, sest ega üle 10A seal kiust nagunii läbi ei käi, selle olen ma jõuga ära piiranud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2025 11:38:12
|
|
|
Sul siis 22kw kaabel. Mul 11kw laadija oma on küll 5x2,5+1, maadlema ei pea aga normaalselt korjab sitta külge maas olles.
Avalikes laadijates kohati eriti kanged kaablid, mõni naisterahvas peab selle ohjeldamiseks kõvasti vaeva nägema
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2025 12:08:20
|
|
|
Janis kirjutas: |
Sul siis 22kw kaabel. Mul 11kw laadija oma on küll 5x2,5+1, maadlema ei pea aga normaalselt korjab sitta külge maas olles.
Avalikes laadijates kohati eriti kanged kaablid, mõni naisterahvas peab selle ohjeldamiseks kõvasti vaeva nägema |
22kw jah, sest laadija on ka 22kw, kuigi kaabel oli kaasas autoga ja viimane on 11kw pardalaadijaga. Ilmselt tootjapoolne safe komplekt, sest autot ja laadijat turustatakse koos (lisana). 7m+ kaablid on päris kallid muidu ja ehku peale ei taha ka osta, pärast ei anna korralikult ühendust, vaja mingi kvaliteetne versioon leida, mitte temu oma.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.09.2025 13:18:45
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Ükski neist probleemidest ei ole ju üllatus. |
Ja mille baasilt siis see "mugavuse" väide tuleb, kui on teada, mis jant võib laadimiskaabliga olla ? Bensuvoolikuga pole mingit janti, korra kuus 2 min ja valmis. |
Mul neid probleeme ei ole, tuleb veidi ette mõelda. Saangi ju vaid oma kogemusest rääkida.
Tanel kirjutas: |
Sest osalt on see pealesunnitud, mitte eelistus.
Selle juurde räägitakse muinasjutte kliima päästmisest jms. |
Nojah, neil ongi raske, kes muinasjutte usuvad.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.09.2025 13:32:30
|
|
|
Aga miks kiirlaadijas laadimine kallis on, kas:
- laadija ise on kallis ja peab kuidagi oma hinna tasa teenima
- ampritasu on kallis kuigi laadija ööpäevane keskmine tarbimine ei pruugi väga suur olla
- laadija omanik üritab EV omanikult seitse nahka koorida
- miski muu põhjus
?
Markos, kui suur su maja peakaitse on? Kas üldse saab sealt selle 22kW kätte kui ei taha asja nii piiri peale ajad, et naine peab luba küsima kui tahab kooki küpsetada kuna muidu võib peakaitse välja lennata.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2025 13:35:32
|
|
|
Liitumine maksab heasti ja viib laadimisjaama hinna üles ning see vaja kuidagi tasa teenida + kasum ka muidugi.
Laadijale saab ette määrata mitu A või kW kasutada saad ning arvesti või voolutrafode kaasabil regullib oma võimsust - korgid lendama ei hakka.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2025 18:16:48
|
|
|
tsitaat: |
Markos, kui suur su maja peakaitse on? Kas üldse saab sealt selle 22kW kätte kui ei taha asja nii piiri peale ajad, et naine peab luba küsima kui tahab kooki küpsetada kuna muidu võib peakaitse välja lennata. |
3x20A 22kw ei saa ja pole vaja ka, isegi 11kw ei ole hetkel, piirasin laadijast ära 10A per faas, ehk siis ca 7.5kw. Ei tahtnud DLM'i panema hakata, kilbis polnud ruumi ja ümberehitus ei meeldinud mulle. Teoreetiliselt saab targa maja kaudu selle ka lahendada, aga see vajab nokitsemist. Praeguse setupiga võib auto laadima panna suvalisel ajal, ainult sauna ei tohi sisse lülitada ja autosse on salvestatud kalender laadimiseks ainult öötundidel ajavahemikus 23-07. Kõik toimib nagu kellavärk ja hommikuks on aku täis. Suvel, kui soojuspump ei tööta, võib tõsta ka 11kw peale, ehk 15A per faas, aga reaalne vajadus puudub, seega olen jätnud nii nagu on. Igaks juhuks tark maja monitoorib energiakasutust ja kui see läheb üle kriilise piiri, siis tuleb teade.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|