Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 24.07.2016 11:03:03 vasta tsitaadiga

Üldiselt on neil jalgratta mootoritel lihtsalt kolm mähiseotsa välja toodud, nagu piltidelt näinud olen, kas siis kolmnurgas või tähtühenduses. Seega pooluspaaride ümberlülitamise võimalus nagu jääks mängust välja, rootoril on püsimagnetid, seega ergutuse reguleerimine kukub ka nagu ära, jääbki siis trafoga tõstmine või boost. Tavaline trafo otse mähistele sama sagedusega, mis mootorist tuleb, siis peaks see trafo hirmus kobakas olema, kui sealt vähegi võimsust läbi lasta on soov, kaal on oluline ja langeb ka see variant justkui välja. Boost konverter tundub siiski sel juhul ainuke mõistlik valik, kõrge sagedusega lülituse tõttu on muundur ise pisike ja kerge ning lihtsasti teostatav, on ehk keegi mõne laiali kiskunud ja täpsemalt uurinud mõnd sellist kontrollerit?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 25.07.2016 00:14:34 vasta tsitaadiga

eleratas kirjutas:
Tänud, Xmaster....
.....ära nüüd kohe halvasti ütlema hakka. Ju sulle on sattunud "tavahiinakast" veidi targema kontrolleriga set milles mingi aju tõesti suudab oma pöörete hulka ka lugeda ja sellest hoolida, mitte ei toimi "tavapärasel" kütan-palju-jaksan printsiibil. Ehk kontrolleri mudeli googeldamisega leiad mingit lisainfot, kui on laialdasemalt kasutusel asi.

Ei ütle halvasti...mulle meeldib see hiidlaste lugu paadist vette kukkunud ja hülgeks peetud kaaslasest...
Aga asjast...
Et siis liiga keeruline/tark kontroller on hoopis sattunud? Igaks juhuks tellisin Alist GREENTIME 36V/48V 350W/250W BLDC brushless speed kontrolleri, aga seda peab kuu või rohkemgi ootama. Hind 18 euri ja saatmine tasuta!
Googeldanud ja foorumites (ES, Electrotransport.ru, Pedelec.de jne) kaevanud kümneid tunde...igal pool sama mis siin...palju tarku teoreetikuid/teemast möödarääkijaid ja minimaalselt praktikuid, kes asjaga (kontrolleri häkkimine) tegelikult kah kokku puutunud on. Kontroller ise on Saksas ja Skandinaavias MIFA KZQW22A nime all laialt levinud. Usun, et nutikad Saksa entusiastid on probleemi ammu lahendanud...sellekohaseid vihjeid stiilis "keegi teadis, et keegi tegi" olen trehvanud, aga kuna saksa keelt ei sprehhi, siis google translatega saksa foorumeis tuhnida on väga kurnav..tölge on ikka masendav! Sestap loodangi, et ehk keegi siinsetest tarkadest kah asjaga kokku puutunud ja teab võlunippi:)
Aga akf Kalvis on mul personaalne küsimus: Milline on Teie isiklik kokkupuude ja kogemus elektrijalgrataste ja eriti nende kontrolleritega? Ehitusfoorumites on silma jäänud keegi samanimeline "staar-postitaja"...

Siin üks väärt infot sisaldav teema ES-st...https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=38273 Saame lugeda, et 250-350W geared rummukatest vöetakse reaalselt välja 2-3 korda rohkem watte ja kiirused 40kmh on suht tavalised...Seda kirjutavad mehed oma reaalsetest kogemustest, mitte ei spekuleeri teooriaid...Tahan jõuda samade tulemusteni ja usun, et aja jooksul ka jõuan...eks siis annan teada, kui tulemused käes:)

[/quote]
Kui meie ei teadnud sinu kontrollerist, mille kohta sa munagi täpsemalt öelnud ei olnud veel, täpsemat infot, siis mida muud kui üldist infot sa oodata oleks võinud eh. Elektriratta kasutajate kogukond on nagunii väike nish ja seda rynnata teoreetikuteks kutsumisega, kui nad sinu eiteamiskontrolleri iseärasusi ei teadnud laest, on ikka jätkuv ülepingutamine. Mida sa meie praktilistest kogemustest tead?
Kindlasti nii nishist kohast veel nishima kontrolleri kohta midagi küsides on tõenäosus, et keegi seda kohanud on - kaduvväike. Suuremat kõlapinda saanud hiinakate kohta on tõenäosus suurem. Odav Greentime kontroller on parajalt rumal ja ei piira midagist, see on üks nendest "sõidan-nagu-jaksan" kontrolleritest.

Ka minu ratta mootor oli ostes 500w kirjade ja kontrolleriga.
Praegu käib sealt kuni 2500w läbi.

Greentime puhul kontrolli kas said ka õige cutoff voltagega variandi kui käes on, nad seal panevad villast vahest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 26.07.2016 01:34:23 vasta tsitaadiga

Xmaster?!?!? icon_eek.gif
Selle kohta käib vist ütlus vale jalaga voodist tõusmisest? Pole miskit, proovi homme õigega:)
Asjast kirjutan teinekord pikemalt...praegu pole aega...
Hang Loose! icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 26.07.2016 02:08:53 vasta tsitaadiga

eleratas kirjutas:
Pinge tõstmisega lisakiiruse saamisest...Kogu siinne "kollektiivne tarkus" lendas 5 minutit tagasi vastu taevast...Ühendasin oma 36voldisele akule jadasse 12voldise ja andsin kontrollerisse 52 volti. Toas vabalt joostes (ratas pörandast lahti töstetud) ikka kiirus 24,2 kmh. Ja seda sõltumata lenksul asuvast juhtplokist valitud kolmest söidureziimist. Kui reaaloludes 1-ne reziim assistib kiiruseni 16 kmh, 2-ne ca 20kmh ja kolmas 24,2 kmh, siis nüüd polnud mingit vahet reziime lülitades...24,2 kmh ja ei kriipsugi rohkem. Vool oli 0.3 amprit. On kellelgi viljakaid ideid? Või tuleb tõdeda, et siin on palju hülgeid koos:)

Minu arust ma ütlesin sulle telefonis suhteliselt selgelt, et rohkem pinget ja teine kontroller ... Selle peale, et tahaksid ikka oma kontrolleriga edasi nokitseda. Rohkema pinge kohta ütlesin antud kontrolleriga, et ma ei tea, kas sinu oma kannatab, kuna ma ei tea, mis kontroller on.

Homme, kui meeles on, siis teen pildi ka rc mootori näol, mida tähendab liiga suur vool.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 26.07.2016 14:00:45 vasta tsitaadiga

Ranel...Minu arust ma võtsin Su telefonis suhteliselt selgelt öeldut suhteliselt tõsiselt ja...."... tellisin Alist GREENTIME 36V/48V 350W/250W BLDC brushless speed kontrolleri, aga seda peab kuu või rohkemgi ootama. Hind 18 euri ja saatmine tasuta!".
Tänaseks on tellimus juba teele saadetud ja ehk saab kiiremini kätte kui kuu.
Sellega seoses praktiline küsimus targematele (soovitavalt praktikutele:)...
Mu senine KZQW22A-Mifa kontroller meeldib mulle väga ühe hea omaduse poolest- nimelt ei ole tal Low Voltage Cut-off-i, vaid pinge langemisel 34,5 voldi juurde hakkab ta piirama voolu. Niimoodi saab tühjapoolse akuga veel ca 10-15 km suristada, kuni lõpuks langeb max. vool alla 1 ampri, aga pinge alla 34,2 voldi ei lange. Igati kasulik funktsioon minu juhtumi puhul, sest ma ei kasuta BMS-i. Sellegipoolest on mu aku kaitstud ohtliku/kahjuliku liigtühjenemise eest:)
Ja siit küsimus: kas teised paremad/targemad/kallimad kontrollerid piiravad aku tühjenedes voolu samamoodi või plõksivad lihtsalt Off-i? See oleks ju "kodust kaugel" üsna ebameeldiv, eriti kolakate MagicPirukate ja teiste sarnaste otseveolistega.
Huvitav on seejuures tõdeda, et isegi 2 amprise vooluga, s.t. 2Ax35V=70 watise võimsuse juures, on PAS abi täitsa arvestatav...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 29.07.2016 12:47:33 vasta tsitaadiga

eleratas kirjutas:
Ranel...Minu arust ma võtsin Su telefonis suhteliselt selgelt öeldut suhteliselt tõsiselt ja...."... tellisin Alist GREENTIME 36V/48V 350W/250W BLDC brushless speed kontrolleri, aga seda peab kuu või rohkemgi ootama. Hind 18 euri ja saatmine tasuta!".
Tänaseks on tellimus juba teele saadetud ja ehk saab kiiremini kätte kui kuu.
Sellega seoses praktiline küsimus targematele (soovitavalt praktikutele:)...
Mu senine KZQW22A-Mifa kontroller meeldib mulle väga ühe hea omaduse poolest- nimelt ei ole tal Low Voltage Cut-off-i, vaid pinge langemisel 34,5 voldi juurde hakkab ta piirama voolu. Niimoodi saab tühjapoolse akuga veel ca 10-15 km suristada, kuni lõpuks langeb max. vool alla 1 ampri, aga pinge alla 34,2 voldi ei lange. Igati kasulik funktsioon minu juhtumi puhul, sest ma ei kasuta BMS-i. Sellegipoolest on mu aku kaitstud ohtliku/kahjuliku liigtühjenemise eest:)
Ja siit küsimus: kas teised paremad/targemad/kallimad kontrollerid piiravad aku tühjenedes voolu samamoodi või plõksivad lihtsalt Off-i? See oleks ju "kodust kaugel" üsna ebameeldiv, eriti kolakate MagicPirukate ja teiste sarnaste otseveolistega.
Huvitav on seejuures tõdeda, et isegi 2 amprise vooluga, s.t. 2Ax35V=70 watise võimsuse juures, on PAS abi täitsa arvestatav...


Sama asja emuleerid low voltage cutoffi kontrolleriga, peale esimest cutoffi teed power cycle (kui kontroller ise ei taastu aku koormuse järel pinge tõustes) ja nüüd jöristad väga vähe "gaasi" andes, kuni jätkub või taas cutib off.

edit: Tegelikult ma ei tea kuidas PAS'i puhul asi toimib, pole PAS süsteemi omanud. Kui PAS'i on võimalik välja lükata ja täis käsijuhtimisel olla siis pole muret.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.08.2016 15:57:53 vasta tsitaadiga

Nüüd on selline idee, et kui võtta 600W DC-DC konverter, siis saab pinget tõsta ja määrata ka madalama voolu. Kadu on aga lahendus oleks lihtne.
36V kontrollerid peaks 50V vabalt kannatama. Katsetan.

Magic pie II sisekontrollerit väidetaval alla 10A ei saa confida.

Ja mis arvate, kas elektriratta akudele oleks turgu?
Kui hakata ise tegema. 48v 10ah 3kg 350€ näiteks?
Vaatan igalpool päris kõrged hinnad ja shipping kirves ja mingit head kohta pole ka kust tellida.
Ebays 90% crap.

Keegi MXUS 3000 mootorit on proovinud? Päris kõva ja väike diameeter.
Magic pie jamad võib nüüd ära unustada icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.08.2016 12:04:33 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Magic pie II sisekontrollerit väidetaval alla 10A ei saa confida.


Kordan - tule võta mult kaabel ja proovi järgi, mis sa siin lotot mängid.

DVDRW kirjutas:

Ja mis arvate, kas elektriratta akudele oleks turgu?
Kui hakata ise tegema. 48v 10ah 3kg 350€ näiteks?
Vaatan igalpool päris kõrged hinnad ja shipping kirves ja mingit head kohta pole ka kust tellida.
Ebays 90% crap.


https://www.facebook.com/elektriliikur/info?tab=overview - tundub et mingi turg ikka on, selle omanik vist siin ka ju figureeris või ajan sassi midagi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.08.2016 12:19:20 vasta tsitaadiga

Ei julge, lasen äkki kontrolleri + kaabli läbi icon_razz1.gif

Mida kanalit: icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

POWEEERR!!!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.08.2016 13:04:31 vasta tsitaadiga

Nii väikeste akude (10Ah) ise tegemine ei ole üldjuhul rahaliselt mõistlik. Masstoodangu vastu ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 09.08.2016 09:18:27 vasta tsitaadiga

Juhtus siis nii:
Spoiler Spoiler Spoiler

Kuidas suhtuda esiamorti koos mootoriga?
Mootor või amort läheb kiiremini läbi?
Ladusin MP2 mootori 28"lt 26"le ümber.
76 km/h asemel on nüüd 70 km/h
Aga tõmme on see-eest parem.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 09.08.2016 12:13:51 vasta tsitaadiga

DVDRW, lukusta ammort ära kui asfaldi peal sõidad. Näen, et oled metallist tugevduse ka lisanud, seega peaks kõik ok olema. Endal samamoodi, esiamordiga...
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 09.08.2016 12:43:10 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Juhtus siis nii:
Spoiler Spoiler Spoiler



Kuidas nii? icon_eek.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 09.08.2016 13:35:26 vasta tsitaadiga

50 000 km lõksutamist 7kg mootor kahvliotsas on teinud oma töö.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2016 23:35:19 vasta tsitaadiga

No ei saa mina aru esiveolise elektriratta ehitajatest icon_smile.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 10.08.2016 09:01:24 vasta tsitaadiga

Harjumuse asi vist. Panin mootori korra taha, suht võimatu sõita. Selline tunne, et kohe kukun või lendan ülepea kui gaasi annan. Libedaga esimootor vist ka parem (tõmbab sirgeks) ja saab proovida kas on libe.
Tihti koorem (arbuus, piim ja leib) või vahest Tartu lisaaku pakiraamil, mis suurendab ülepea ohtu veelgi. Esimootoriga pole ka vaja ketaspidurite pornot.
Lisaks kaherattavedu ja kaheratta pidurdus (jalgpidur taga ja ees mootoriga pidur)

Eks tagamootoriga ohutum on kui peaks poole sõidupealt magnetid lahti tulema ja mootor lukustuma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 10.08.2016 10:40:50 vasta tsitaadiga

PAUKA, lisaks kommentaaridele DVDRW poolt parem manööverdusvõime ja lõbusam sõit (kruusateel saab sussi keerlema jne).
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2016 16:20:08 vasta tsitaadiga

Kruusateel saab tagaveoga ka sussi keerlema kui piisavalt powerit on icon_smile.gif

Aga samas kruusateel/liivasel pinnal/libedal ja kurvis on täiesti juhitamatu ju, ratas lihtsalt libiseb alt ära kui gaasi anda, proovitud ja no ikka väga hirmus oli.

Aga eks siis tulevad ikkagi otstarbekus jne mängu, ma sõidan niimoodi suure osa ajast, ja no ei kujuta ette esivedu icon_smile.gif - https://www.youtube.com/watch?v=Hbk_sgeHwuM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 12.08.2016 10:02:37 vasta tsitaadiga

PAUKA, esirattaga pole see asi juhitamatu kui suss ringi käib. Thats the difference. https://www.youtube.com/watch?v=jYo-XEWUYuc
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2016 10:08:58 vasta tsitaadiga

No mida, kumb on paremini juhitav? RWD auto kus käib suss ringi / drift / või esiveoline auto kus käib suss ringi? ( läheb otse kurvis )
_________________
------
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2016 11:24:05 vasta tsitaadiga

Saab üldse mootoriga jalgrattaga jõulibisemist teha? Mitte küll 30kilti tunnis asfalfil ratas suitsemas, vaid pigem kruusal, märjal pinnal kurvis tiba saba liputada?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2016 11:57:59 vasta tsitaadiga

Küll saab, kui isegi ilma elektrita saab.

Spoiler Spoiler Spoiler


Või https://www.youtube.com/watch?v=9Nv3Hm6l9wo

_________________
------
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 12.08.2016 13:55:26 vasta tsitaadiga

lightbluefox kirjutas:
Saab üldse mootoriga jalgrattaga jõulibisemist teha? Mitte küll 30kilti tunnis asfalfil ratas suitsemas, vaid pigem kruusal, märjal pinnal kurvis tiba saba liputada?

Ikka saab, hoia esipidurit all. Samamoodi tehakse ka mootorratastega rolling burnouti.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 12.08.2016 14:35:37 vasta tsitaadiga

Ja kuidas see esiveoga käib nii et igas kurvis külg maas ei ole?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 12.08.2016 15:13:17 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Ja kuidas see esiveoga käib nii et igas kurvis külg maas ei ole?

Eks vihmaga tuleb ikka ettevaatlikum olla ja kuivaga on see suht keeruline 1kW puhul.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.