Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2016 15:22:04 vasta tsitaadiga

jnt kirjutas:
raul134, tinutatakse viina... joodetakse elektriseadmete ühendusi.



https://et.wikipedia.org/wiki/Jootmine#Terminoloogia
http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=tinutus&F=M
http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=tinutamine

mitte üldsegi paha pärast, ma olin ka kunagi samas veendunud nagu sina icon_smile.gif
tinutamine on jootmine just TINAGA, jootmine metallidega/sulamitega üldiselt ja tinatamine on tinaga katmine.


raul134 kirjutas:
Sai tellitud LifePo4 akuelemendid.
pilt elemendist
Aga tinutamisega probleeme. Pildil parempoolsele tumedamale klemmile hakkas tina peale, aga vasakpoolse heledamale klemmile ei taha kuidagi tina peale hakata.
On keegi selliseid akusid tinutanud ja mismoodi?


http://www.ebay.de/itm/ALUSOL-Aluminiumlot-Alu-Loeten-Alulot-aluminum-solder-Loetzinn-Pb80Sn18Ag2-/151508697660?

sellega annab alumiiniumi ilusti joota, mul küll toimis, kiirelt tuli kohale ka.

(jootmisel tekkivaid aure mitte hingata, seal on ikka üsna tige räbusti sees)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul134
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2010




sõnum 16.06.2016 16:12:39 vasta tsitaadiga

Sellele siis enam jootevedeliku pole juurde vaja, kuna räbusti sees.
Aga kui osta alumiiniumi jootevedelikku, siis kas võib joota tavalise tinaga?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2016 16:16:11 vasta tsitaadiga

PAUKA, thumbs_up.gif
See link ka siis juurde veel: http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=tinutama&F=M

_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2016 18:23:37 vasta tsitaadiga

raul134 kirjutas:
Sellele siis enam jootevedeliku pole juurde vaja, kuna räbusti sees.
Aga kui osta alumiiniumi jootevedelikku, siis kas võib joota tavalise tinaga?


pmst küll, youtubest leiad vast isegi videoid äkki.

Jootevedelikku on vaja alumiiniumi pinna ettevalmistamiseks, valmis tinaniidis on see räbusti selle töö jaoks,
aga minuarust oli vist mingi nüanss, miks otsustasin valmis asja kasuks, hetkel küll meelde ei tule, mis icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 16.06.2016 19:33:51 vasta tsitaadiga

Huumorit ka siia- https://www.youtube.com/watch?v=TbS_q5diEcE
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janva
HV vaatleja

liitunud: 16.06.2016




sõnum 19.06.2016 16:03:35 vasta tsitaadiga

Abiks algajaile: http://uwvervoerder.nl/robotigs/documentatie/datasheets/D3-ELECTRIC-CYCLE.pdf
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2016 22:31:33 vasta tsitaadiga

Huvitav kas Eestis keegi sellise mootoriga ka midagi ehitanud on, tahaks kangesti vaadata, katsuda ja nuusutada...
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 21.06.2016 22:53:29 vasta tsitaadiga

Mul vedeleb üks selline mootor tutikas. Võimsust oli vähem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janva
HV vaatleja

liitunud: 16.06.2016




sõnum 21.06.2016 23:42:45 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi on kokkupuudet olnudsellise firma mootoritega https://pedalease.co.uk või teab mingit infot nende toodangu kvaliteedi kohta? Eelkõige just 1kw mootori kohta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 22.06.2016 23:04:16 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
Mul vedeleb üks selline mootor tutikas. Võimsust oli vähem.


Kust ja mis meeltesegaduse ajel sa selle hankisid?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 23.06.2016 08:34:44 vasta tsitaadiga

IndrekM80 kirjutas:
Maidor kirjutas:
Mul vedeleb üks selline mootor tutikas. Võimsust oli vähem.


Kust ja mis meeltesegaduse ajel sa selle hankisid?


Kunagi ammu oli mõte elektri atv teha. Kannatab 72v ja 300A 30 sekundit.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 02.07.2016 22:44:29 vasta tsitaadiga

Janva kirjutas:
Kas kellelgi on kokkupuudet olnudsellise firma mootoritega https://pedalease.co.uk või teab mingit infot nende toodangu kvaliteedi kohta? Eelkõige just 1kw mootori kohta.


Hmm, ise huvituks ühest front hub'ist, geared jne.. mitte võimast, pigem kerge ja 250w piisaks.
https://www.pedalease.co.uk/index.php?rt=product/product&key=13172341 - see paistab päris hea diil ju? eesti transa kalkulatsioon feilib aga soome ütleb 30, arvaks et siia sama siis, mingi 250 euri komplekt kokku.. not bad?
Või kust veel soovitaksite geared lihtsat front hub'i/kitti vaadata?
Akud on omal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 03.07.2016 19:42:38 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:
Janva kirjutas:
Kas kellelgi on kokkupuudet olnudsellise firma mootoritega https://pedalease.co.uk või teab mingit infot nende toodangu kvaliteedi kohta? Eelkõige just 1kw mootori kohta.


Hmm, ise huvituks ühest front hub'ist, geared jne.. mitte võimast, pigem kerge ja 250w piisaks.
https://www.pedalease.co.uk/index.php?rt=product/product&key=13172341 - see paistab päris hea diil ju? eesti transa kalkulatsioon feilib aga soome ütleb 30, arvaks et siia sama siis, mingi 250 euri komplekt kokku.. not bad?
Või kust veel soovitaksite geared lihtsat front hub'i/kitti vaadata?
Akud on omal.


Ehk on abiks- https://osta-ee.postimees.ee/elektrijalgratta-tagaratta-mootori-komplekt-80283956.html?_src=listing
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 05.07.2016 18:08:12 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
xmaster kirjutas:
Janva kirjutas:
Kas kellelgi on kokkupuudet olnudsellise firma mootoritega https://pedalease.co.uk või teab mingit infot nende toodangu kvaliteedi kohta? Eelkõige just 1kw mootori kohta.


Hmm, ise huvituks ühest front hub'ist, geared jne.. mitte võimast, pigem kerge ja 250w piisaks.
https://www.pedalease.co.uk/index.php?rt=product/product&key=13172341 - see paistab päris hea diil ju? eesti transa kalkulatsioon feilib aga soome ütleb 30, arvaks et siia sama siis, mingi 250 euri komplekt kokku.. not bad?
Või kust veel soovitaksite geared lihtsat front hub'i/kitti vaadata?
Akud on omal.


Ehk on abiks- https://osta-ee.postimees.ee/elektrijalgratta-tagaratta-mootori-komplekt-80283956.html?_src=listing


Tänan aga see on miski liiga ebastandartne asi ja valesse otsa, hind pole ka nii vägev, kui minu lingitud uue asjaga võrrelda. Selle kohta arvamused huvitaks kui keegi teab neist midagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 05.07.2016 20:39:03 vasta tsitaadiga

Oleks kiirelt nüüd tarkade abi vaja. Sai pandud uus Bionx mootor mis juba oli 26" veljel alla ja lugu selline, et konsoolilt mootorile jõudu andes oleks justkui kõik vastupidi, vändata raske ja rakendub nagu regeneeriv pidurdus. Tunne on sama mis konsoolilt miinuspoolele minnes (aku laadimine ja mäest alla sõit). Kõik seaded on üle vaadatud, koodid samad mis teisel rattal. Normaalne sõit on vaid siis kui konsoolilt jõudu ei rakenda. Mida teha?



2001: KM or Miles
2002: Generative Breaking
2003: Time last with the battery
2004: Clock
2005: Wheel size
2006: Programming brake sensor
2007: Polarity throttle (0-5volt or 5-0volt)

3771: wheel size
3772: diagnostic mode
3773: max speed
3775: throttle max speed
3776: Speed that motor will start
5000: Full reset
1976: motor direction
1234: sensor speed signal; 1= slow 5= fast
1970: Configuration activation backlight ad DCDC automatic
0007: Sensor signal gain, 0.1 to 4.0
0008: Configuration of extra assistance 1.0 to 4.0
0041: activation of the I2C

_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 06.07.2016 04:22:15 vasta tsitaadiga

nunnu kirjutas:
Oleks kiirelt nüüd tarkade abi vaja. Sai pandud uus Bionx mootor mis juba oli 26" veljel alla ja lugu selline, et konsoolilt mootorile jõudu andes oleks justkui kõik vastupidi, vändata raske ja rakendub nagu regeneeriv pidurdus. Tunne on sama mis konsoolilt miinuspoolele minnes (aku laadimine ja mäest alla sõit). Kõik seaded on üle vaadatud, koodid samad mis teisel rattal. Normaalne sõit on vaid siis kui konsoolilt jõudu ei rakenda. Mida teha?



2001: KM or Miles
2002: Generative Breaking
2003: Time last with the battery
2004: Clock
2005: Wheel size
2006: Programming brake sensor
2007: Polarity throttle (0-5volt or 5-0volt)

3771: wheel size
3772: diagnostic mode
3773: max speed
3775: throttle max speed
3776: Speed that motor will start
5000: Full reset
1976: motor direction
1234: sensor speed signal; 1= slow 5= fast
1970: Configuration activation backlight ad DCDC automatic
0007: Sensor signal gain, 0.1 to 4.0
0008: Configuration of extra assistance 1.0 to 4.0
0041: activation of the I2C


veits vähe infi on, kas sul oli KOGU kit kõik asjad ühendused karbis ja installisid, või sul oli mingi oma kola juba olemas kuhu sa selle bionxi mootori seti lisasid?
Viimasel juhul on tavaliselt probleem et faasi ja või hall sensorite otsad on vales järjekorras näiteks (kontrolleri ja mootori vaheline ühendus)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 06.07.2016 08:43:41 vasta tsitaadiga

Üleval teemas on kirjas, et mul läks mootoril võll pooleks ja ostsin uue mootori. Sellel Bionxil on kontroller mootori sees, mingeid kaableid ise ümber tõsta ei saa. Lisaks tagarattale kuulub kitti aku, kaablid ja diplay mis mul juba ratta küljes olid. Vahetasin vaid tagaratta ja ühendasin kaks kaablit mida ka justkui tagurpidi paigaldada ei saa. Kaablid pildilt näha

Mis see kood võiks tähendada? 2007: Polarity throttle (0-5volt or 5-0volt)

_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 07.07.2016 03:27:40 vasta tsitaadiga

nunnu kirjutas:
Üleval teemas on kirjas, et mul läks mootoril võll pooleks ja ostsin uue mootori. Sellel Bionxil on kontroller mootori sees, mingeid kaableid ise ümber tõsta ei saa. Lisaks tagarattale kuulub kitti aku, kaablid ja diplay mis mul juba ratta küljes olid. Vahetasin vaid tagaratta ja ühendasin kaks kaablit mida ka justkui tagurpidi paigaldada ei saa. Kaablid pildilt näha

Mis see kood võiks tähendada? 2007: Polarity throttle (0-5volt or 5-0volt)


sul on siis järelikult vaid üks jupp üle mida ratta kontrolliks kasutad vanast komplektist, throttle. Selle kohta jutt ongi, et kasutab hall sensorit ja loogika on niipidi.
Ehk on sul siis see tagurpidi? Kuigi sellisel juhul peaks ta sul nullis olema wide open ja kohe täiega ära lendama.. ehk on kontrolleris mingi safeguard et ta ei hakka tööle kui käivitades kohe põhjas on.. Proovi nii: ühenda kama lahti, pane ratas pukile, lükka throttle põhja, hoia, ja ühenda nüüd power külge, oota mõni sekund ja lase throttle vaikselt lahti - kas hakkab ringi ajama? Kui jah siis on throttle valetpidi.

Ma ei tea mida su vana komplekt kasutas muidugi, äkki polnud hall sensoriga throttle sul vanasti ja pead selle omale sebima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janva
HV vaatleja

liitunud: 16.06.2016




sõnum 10.07.2016 14:52:42 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Hmm, ise huvituks ühest front hub'ist, geared jne.. mitte võimast, pigem kerge ja 250w piisaks.
https://www.pedalease.co.uk/index.php?rt=product/product&key=13172341 - see paistab päris hea diil ju? eesti transa kalkulatsioon feilib aga soome ütleb 30, arvaks et siia sama siis, mingi 250 euri komplekt kokku.. not bad?
Või kust veel soovitaksite geared lihtsat front hub'i/kitti vaadata?
Akud on omal.



Kuidas sul õnnestus pedalease lehele sisse logida? Olen mitu päeva üritanud erinevate nurkade alt läheneda, kuid kuidagi ei õnnestu. Ikka ütleb: Error: No match for E-Mail Address and/or Password, kuigi olen paar korda passwordi vahetanud ja erinevate brauserite ja op süsteemidega proovinud. Kirjadele ka kurjamid ei vasta icon_sad.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 10.07.2016 21:42:06 vasta tsitaadiga

Janva kirjutas:
tsitaat:

Hmm, ise huvituks ühest front hub'ist, geared jne.. mitte võimast, pigem kerge ja 250w piisaks.
https://www.pedalease.co.uk/index.php?rt=product/product&key=13172341 - see paistab päris hea diil ju? eesti transa kalkulatsioon feilib aga soome ütleb 30, arvaks et siia sama siis, mingi 250 euri komplekt kokku.. not bad?
Või kust veel soovitaksite geared lihtsat front hub'i/kitti vaadata?
Akud on omal.



Kuidas sul õnnestus pedalease lehele sisse logida? Olen mitu päeva üritanud erinevate nurkade alt läheneda, kuid kuidagi ei õnnestu. Ikka ütleb: Error: No match for E-Mail Address and/or Password, kuigi olen paar korda passwordi vahetanud ja erinevate brauserite ja op süsteemidega proovinud. Kirjadele ka kurjamid ei vasta icon_sad.gif


Ma ei ole veel proovinudki icon_smile.gif brausisin niisama poodi ja tooteid. Eile õhtul saatsin ühe küsimuse ka, kuna nad mootori kohta seal eriti ei räägi midagi. Aga sellele enne tööpäevasid reageerimist ei oota ka.. eks näis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 11.07.2016 06:48:52 vasta tsitaadiga

Keegi teab kust kerget <2kg esimootorit saab?
Näiteks selline (out of stock)
36v juures võiks kiirus olla >30km/h

Edit: leidsin, a 60$ transport icon_neutral.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 11.07.2016 17:17:29 vasta tsitaadiga

Ei saa selest Hall sensorist väga aru hetkel.

Müüja vastas, et oleks tarvis uus tarkvara peale lasta.

xmaster kirjutas:
nunnu kirjutas:
Üleval teemas on kirjas, et mul läks mootoril võll pooleks ja ostsin uue mootori. Sellel Bionxil on kontroller mootori sees, mingeid kaableid ise ümber tõsta ei saa. Lisaks tagarattale kuulub kitti aku, kaablid ja diplay mis mul juba ratta küljes olid. Vahetasin vaid tagaratta ja ühendasin kaks kaablit mida ka justkui tagurpidi paigaldada ei saa. Kaablid pildilt näha

Mis see kood võiks tähendada? 2007: Polarity throttle (0-5volt or 5-0volt)


sul on siis järelikult vaid üks jupp üle mida ratta kontrolliks kasutad vanast komplektist, throttle. Selle kohta jutt ongi, et kasutab hall sensorit ja loogika on niipidi.
Ehk on sul siis see tagurpidi? Kuigi sellisel juhul peaks ta sul nullis olema wide open ja kohe täiega ära lendama.. ehk on kontrolleris mingi safeguard et ta ei hakka tööle kui käivitades kohe põhjas on.. Proovi nii: ühenda kama lahti, pane ratas pukile, lükka throttle põhja, hoia, ja ühenda nüüd power külge, oota mõni sekund ja lase throttle vaikselt lahti - kas hakkab ringi ajama? Kui jah siis on throttle valetpidi.

Ma ei tea mida su vana komplekt kasutas muidugi, äkki polnud hall sensoriga throttle sul vanasti ja pead selle omale sebima.

_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 12.07.2016 20:06:26 vasta tsitaadiga

Tervitused! Olen nüüd juba 3 kuud e-ratta önnelik omanik. Rattaks vana ja odav terasraamiga Leedu vana meestekas 28", mootoriks 250W geared esirummukas, aku panin ise kokku Sanyo NCR 18650GA 3500mah cellidest, 10S4P, seega 36V/14AH. BMS-i ei kasuta, ja senise 30 laadimistsükli järel on aku ideaalselt balansis! Kontroller on 6-fetine odav hiinakas KZQW22A koos 3-vöimsusreziimilise juhtpaneeliga lenksul. Gaasirutska asemel on Pedal Assist System, s.t. kui pedaale liigutan, siis mootor teeb tööd, kui pedaalid seisavad, seisab ka mootor. Pöhimötteliselt olen väga häppi oma setupiga. Tänud tehnilise abi eest Riho Leppik, rixbikes.com
Niipalju veel, et ühe laadimisega söidan PAS reziimil 60-80 km, mis ületab mu algseid ootusi kahe-kolmekordselt:) Ja kui mul pole isu e-rattana söita, siis söidangi nagu tavarattaga, sest mootori, aku ja muu pudi kaal kokku jäävad alla 5 kilo. Mootori vabajooks on nii hea, et mingit lisatakistust passiivne mootor ei tekita. Köik on SUPER, aga nagu ikka, tahaks veelgi paremat. Minu puhul siis sooviks lahti saada sellest 25 km/h Euro-kiiruspiirangust! Tahaks, et mootor assistiks ka 30 või äkki isegi 40 km kiiruse juures!
Kas on Eestis keegi, kes oskab/teab, kuidas seda kiirusepiirangut maha vötta/ära petta? Olen palju-palju tunde i-netis kaevanud, aga kindlalt töötavat lihtsat lahendust pole leidnud. Igasugu targutamist ja arvamisi on küll kuhjaga. Endal kolvi ja testriga toimetamine käpas, aga softipool on tume maa. Seega, kas keegi siinsest seltskonnast oskab aidata? Vootele või DVDRW või keegi muu kohalik kavalpea?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 12.07.2016 21:37:55 vasta tsitaadiga

Mootori max pöörded (lisaks elektroonilisele piirangule) määrab ära siiski aku pinge ja 36V korral see ratas ei pruugi oluliselt kiiremini minnagi. Aga võta näpust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 13.07.2016 17:07:39 vasta tsitaadiga

Tänud, IndrekM80-le kiire vastuse eest. Aku pinge töstmist vötan kaaluda viimase vöimalusena...enne seda üritaks jagu saada sellest elektroonilisest piirajast. Praegu on selge, et just see piirab kiirust. Horisontaalsel teel ise kergelt kaasa pedaalides tuleb 25kmh mootori assistimisel suht ise-enesest...tunne on, nagu söidaks väga tugeva taganttuulega...Kellele ei meeldiks?
Kuna mul on aku ja kontrolleri vahel volt-ja ampermeeter, siis ma näen jooksvalt nii pinget kui ka voolutugevust. Kui raskematel mäkketöusudel on maksimaalne vool 12 amprit, siis tasasel teel n.ö. kruisimise kiirusel 24-25 kmh teeb mootor tööd vaid 6-7 ampriste sutsakatega mis kestavad 3-5 sek ja kiirendavad ratta üle 25 kmh, mille peale mootor kohe lahti "ühendatakse" sellesama kurja Euro-piiraja poolt. Kiiruse kukkudes 24 kmh juurde teeb mootor jälle väikse 6-7 amprise sutsaka tööd, mis jälle kiirendab ratta üle 25 kmh. Selline "jönksutamine" mind ei häiriks, kui see toimuks veidi suuremal kiirusel...30 oleks juba hea ja 35kmh super! Kindlasti on sama mure sadadel ja tuhandetel Euro-piiratud e-ratturitel. Usun/loodan, et sellest piirajast siiski on vöimalik lahti saada ja ehk on Eestiski möni kavalpea sellega hakkama saanud. Jagage oma kogemusi, söbrad, ärge häbenege!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.