Keegi otsis mind taga?
Asi selles, et elus on ka palju muud p6nevat, kui ainult foorumis ja pc taga istuda!?
Mis puudutab VR valikut, siis olen selle selgelt välja öelnud. Mina 50v. mees ei hakka jooksma mööda tuba, koperdades juhtmetesse, vaid naudin Oculus Riftist, nii nagu heaks arvan. Seega minu puhul ei ole Vive minu valik, mis k6igele lisaks meenutab minule välimuselt p6llukivi, millel järgi jooksmas kimp juhtmeid!
Juba see, et reso on kõrgem peaks tähendama, et pilt on parem kui DK2'el. Lisaks on FOV ka suurem, nagu aru saan.
Pigem on asi vist nii, et ühe probleemi lahendamine tekitab uusi juurde. Kompromissid. Seega kui sa ignoeerid kõike, mida CV1 paremaks tegi ja keskendud ainult selle peale, mis läks halvemaks, siis muidugi jääb mulje nagu asi on hullem või ainuilt samal tasemel DK2'ga.
See nn. "halo effect" hirmutab küll. Kui ma esimest korda GearVR ette panin, siis see oli kohe esimene asi, mida ma märkasin. Mõtlesin, et midagi pidi valesti olema, sest me ei olnud sellise asja kohta kuulnudki. Ma loodan, et see black smearing asi on ka korda saadud ja ei kasutata seda mustade rohkekaks tegemis takikat vms. Kui halo efekt on tugev ja black smear on veel probleem siis kosmose simulaatorid on ikka täiega piixus.
Btw Avot, mulle jääb mulje nagu sa käid esimest korda väljas. Ma veel mäletan kuidas sa siin paar lehekülge tagasi ässasid et käisid väljas joomas jne... nüüd jälle tagasi kõigile selgeks tegemas kuidas sa päevad läbi ikkagi arvuti taga ei ole ja käid väljas get a grip.
viimati muutis agen008 29.03.2016 13:46:34, muudetud 1 kord
Kas mingid asendusläätse võimalused on ka? _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kui halo efekt on tugev ja black smear on veel probleem siis kosmose simulaatorid on ikka täiega <b>piixus</b>.
Redditis mingi vend kommenteeris, et võrreldes DK2-ga on CV1 E:Dangerousi ikkagi parem mängida. DK2 oli ta pidanud trikke tegema, oranz kokpit rohelise vastu, ära kaotama need jooned mis paiknemist ruumis näitavad jne, tähed olla paistnud 2-3 kordselt sõltuvalt värvusest, teksti ei kannatavad vanasti eriti lugeda. Nüüd väidetavalt ta neid modimisi ei pea tegema ja saab stock mänguga kenasti hakkama, ning tähed pidid küll olema udused aga ühekordselt paistma ja tekst pidi olema üsna loetav (küll uduste äärtega). Eks mida päev edasi seda rohkem kogemusi/kommentaare lugeda saab netist. Ennast huvitab ise ka see, põhiplaan oleks VR-is mängima hakata kosmosesimusi ja võidusõidu simusi, seega jah ma olen veel "halb" klient VR-i jaoks nagu kommentaare lugeda. Kuigi pole ise ühtegi headseti veel proovinud (ainult Nvidia 3D prillide kogemus) siis ma usun, et immersion vast suudab üle olla "halvast" pildist. Aga mine tea, saab kogeda siis võibolla hakkan üldse teist juttu ajama.
Edit: Kuna läätsed on vahetatavad siis võibolla nii Oculus kui HTC hakkavad mingeid asendusläätsi pakkuma müügiks? Upgrade variant niiöelda. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Stress leveli poisid on eepilised vive fännboid. See pilt ei tähenda absoluutselt mitte midagi, kui et näitab FOVi kuju. Fovi puhul võiks arvesse võtta kui lähedal silmale lääts/ekraan, mis nurga all ekraan, mis ipd. Käib jälle räme sitaloopimine Vive fännide poolt... Eks teen otsuse ise kui oma silmaga katsuda olen saanud, aga mingite superfännide juttu ei tasu kummaltki poolt tõena võtta ja mingi foto järgi ühest ekraanist fovi mõõta on debiilsus.
Ja enne kui fännboid oma pükstesse tulevad, tasub oodata ekraanide, läätsede kvaliteedi osas teste, kus testitakse täpselt sama softi, siis vaatame kui sitt üks või teine on, Redditi Vive fännboide FUDi ei tasu kohe puhta kullana võtta.
Stress leveli poisid on eepilised vive fännboid. See pilt ei tähenda absoluutselt mitte midagi, kui et näitab FOVi kuju. Fovi puhul võiks arvesse võtta kui lähedal silmale lääts/ekraan, mis nurga all ekraan, mis ipd. Käib jälle räme sitaloopimine Vive fännide poolt... Eks teen otsuse ise kui oma silmaga katsuda olen saanud, aga mingite superfännide juttu ei tasu kummaltki poolt tõena võtta ja mingi foto järgi ühest ekraanist fovi mõõta on debiilsus.
Natukene huumorit ka jälle näpuotsaga jagatud. Ainsad stressajad on Rifti-poisid, kelle Reddit jäi eile ikka õkva vaikseks peale ülevaadate ja GB-striimi lõppemist. Lubatud kolmekümnest launch-day päeva mängust 27 on täielik appstore ühe taala kräpp ja ülejäänutest ainult Elite on väärt koju kirjutamist aga selle mängu headust VRis teavad kõik juba aastaid. Meanwhile on katustelt karjutud Rifti ülimuslikud läätsed täielik bluff ning FOV madalam kui DK2'l. Ülevaadetest kuvas kogu aeg läbi, et ilma touch-kontrolleritega on tegu half-measure tootega, mis rushiti välja Vivega võistlemiseks.
Kokkuvõttes ei kannata mitte Palmer Luckey vaid tema poolt nii palavalt armastatud VR, sest eilse päeva järel VR omale fänne küll juurde ei saanud. Kuradi Rift ei suutnud isegi oma kodulehel ajureid üles panna, et headset installida. Tere tulemast aastasse 1999 vms.
Ootame kuni jõuab välja ülim jumal Vive ja vaatame siis. Eile ujutasid vive fännboid oma laliseva FUDiga oculuse subredditi üle. Googleda natuke reviewsid, Rifti kohta on väga positiivsed ülevaated. Läätsede osas hoiaks moka koomal, kuna enne kui pole testitud täpselt sama softi samades tingimustes, siis võib vive olla siiski kehvem. Pigem üritavad vive fännihomod asja maha teha ja ikka oma jama levitada, sest nemad peavad oma HMDd pisut veel ootama.
Launch mängude valiku sobivus on subjektiivne, niiet ei ole tegu faktiga ja ära lahmi numbritega valimatult, kuna sa ise pole ühtegi neist proovinud, siis kontenti kohalt võid vaiksemalt võtta.
Ootame kuni jõuab välja ülim jumal Vive ja vaatame siis. Eile ujutasid vive fännboid oma laliseva FUDiga oculuse subredditi üle. Googleda natuke reviewsid, Rifti kohta on väga positiivsed ülevaated. Läätsede osas hoiaks moka koomal, kuna enne kui pole testitud täpselt sama softi samades tingimustes, siis võib vive olla siiski kehvem. Pigem üritavad vive fännihomod asja maha teha ja ikka oma jama levitada, sest nemad peavad oma HMDd pisut veel ootama.
Launch mängude valiku sobivus on subjektiivne, niiet ei ole tegu faktiga ja ära lahmi numbritega valimatult, kuna sa ise pole ühtegi neist proovinud, siis kontenti kohalt võid vaiksemalt võtta.
Vive pole jumal ja oculus pole sitt. Oculus toob lihtsalt vähe lauale kuna vive on juba palju rohkem näidanud, liigume edasi kutid. Külastame seda lahtrit siis kui oculuse touch ka väljas on ja on mõtet võrrelda. Lõpetage see headsettide võrdlemine, mõttetu, liiga sarnane kraam. Erinevused on mujal.
Haha, seda ma arvasingi. Kusjuures see paneb mind mõtlema, et miks VR mängidesse ei panda siis juurde ka virtuaal nina? Kiiresti Googeldades tundub, et paljud arvavad, et see aitab VR iivelduse vastu. Mis kõlab ka loogiliselt. Lisaks kui panna virtuaalse nina ei pea enam renderdama neid pikseid, mis on nina taga ja see ehk aitaks ka natuke performance poole pealt.
DeTHiCa., ma joe arvustustesse tehnoloogia osas väga tõsiselt ei suhtuks _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Hmm, Mark loodab smartphone'idele sarnast penetratsioonitrajektoori
Ehk siis, 2003 oli esimene smartphone ja täna on neid väga palju.
Do the maths. Eks saab näha _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Pisut ratsionaalsem suhtumine FOVi, fännboide ja FUDi levitajate vahele. Nagu ma eelnevalt mainisin, siis läbi ühe läätse tehtud pilt ei anna adekvaatset ülevaadet tegelikust FOVist ning nagu ma ka ütlesin, on StressLevelZero poisid ikka suht kallutatud oma arvustuses: http://i.imgur.com/MDbe01N.gif
Seega ma eeldan, et see valge tekst mustal taustal pole ka nii hull kui siin väidetakse. Mingi kehva kaameraga tehtud video ei anna veel alust tatti pritsima hakata ;)
Edit: Huvi pärast vaatasin nii 3 päeva tagasi, et palju CV1 kuulutusi Ebays üleval on. Oli ja täpselt 2 pakkumist. Täna vaatasin, et 15 pakkumist. Hinnad on 1000-2100€, päris haige _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Haha, seda ma arvasingi. Kusjuures see paneb mind mõtlema, et miks VR mängidesse ei panda siis juurde ka virtuaal nina? Kiiresti Googeldades tundub, et paljud arvavad, et see aitab VR iivelduse vastu. Mis kõlab ka loogiliselt. Lisaks kui panna virtuaalse nina ei pea enam renderdama neid pikseid, mis on nina taga ja see ehk aitaks ka natuke performance poole pealt.
See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.
See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.
No inimesed, kes ilma ninata on, harjuvad sellega ära. Nina on ikka üks osa meie vaateväljast. Kui tahad reaalsuse tunnet teha, siis võiks pilti ikka taasesitada nii täpselt, kui võimalik. Vb hakkab aju ikkagi alatedlikult mõtlema, et midagi on ikka "valesti" ilma selle ninata, sest igapäeva elus sellega harjunud. Bam, immersion broken.
FOV on tegelt päris tähtis. Selle maagilise 270 kraadi saavutamine oleks suur hüpe ikka asjale.
See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.
No inimesed, kes ilma ninata on, harjuvad sellega ära. Nina on ikka üks osa meie vaateväljast. Kui tahad reaalsuse tunnet teha, siis võiks pilti ikka taasesitada nii täpselt, kui võimalik. Vb hakkab aju ikkagi alatedlikult mõtlema, et midagi on ikka "valesti" ilma selle ninata, sest igapäeva elus sellega harjunud. Bam, immersion broken.
FOV on tegelt päris tähtis. Selle maagilise 270 kraadi saavutamine oleks suur hüpe ikka asjale.
Ei näe reviewerid kurtmas kuskil selle üle, et nad ei näe piisavalt stseeni. Mingid lahmijad ehk leiad kes kuskil näpuga näitavad väga püüdlikult. Enamik consumeritele on põhiline vajalik osa vaateväljast kaetud ja providetud ning sellel teemal ei ole VÕRDLUSES mõtet, nii üleüldiselt jah, küll kunagi tulevad suuremad väljad.
Ei näe reviewerid kurtmas kuskil selle üle, et nad ei näe piisavalt stseeni. Mingid lahmijad ehk leiad kes kuskil näpuga näitavad väga püüdlikult. Enamik consumeritele on põhiline vajalik osa vaateväljast kaetud ja providetud ning sellel teemal ei ole VÕRDLUSES mõtet, nii üleüldiselt jah, küll kunagi tulevad suuremad väljad.
No kuidas ei ole siis võrdlusel mõtet? Nad ei kurda, sest nad ei tea paremat. Ma isiklikult arvan, et täielik vaateväli on ikka palju parem "immersionile" kui mingi suusamaski vaade. FOV on tähtis asi. Sa oled küll esimene tegelane kellega olen kohtinud, kes arvab, et FOV on vähe tähtis asi.
Edit: kusjuures vaateväljaga on üks suur probleem praegu. Ma pean selle 90 kraadise, millel on veelgi väiksem "sweet spot", jama pärast oma pead liigutama, et ringi vaadata ja teksti lugeda. See ei ole naturaalne ja on väsitav. Peaks ikka nagu saama oma silmaga vaadata ringi. Seega pilt peab ikkagi olema ~270 kraadi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.