Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007
rocu kirjutas:
madness kirjutas:
painkillah kirjutas:
Mis teema on pähelaskudega? Mingi püsiv haigus mängul - näed ainult pead, tulistad, saad hitmarkereid, aga headshotina ükski lask arvesse ei lähe. Mingi teise poole türastunud latentsus jätkuvalt mängib mäkra?
Kust tead, et mitte ükski ei olnud headshot? Muidu nii vähese info põhjal on raske midagi öelda, vaja videot vms
Just nimelt. Pähe sihtides ja hitmarkerit saades ei olegi alati tegu headshotiga. Nagu teada, on DICE meid õnnistanud kuuli lendamise füüsikaga, kus siis loogiliselt võttes lendava kuuli kõrgus maapinnast kahaneb üle distantsi. Seda ideed silmas pidades võib järeldada, et ehk sinu headshot ikkagi ei olnud see, mis ta esmapilgul tundus. Pigem lasid mingi sentimeeter peast alla nö kaela või ülakeha piirkonda. Enda 200h jooksul, mis ma BF4 mänginud olen, pole kordagi märganud, et kuuli lendamise füüsika kuidagi loogikaga väga vastuolus oleks nii, et kindlalt pähe lastes headshotina arvesse ei läheks.
Jep, tabasid naelapea pihta. _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007
Isegi sellises olukorras on võimalik rindkerre lasta. Kui sa näed ainult mingi silmadest ülespoole ja oled 100% veendunud, et vastane on antud seinale nii lähedal kui vähegi võimalik, siis võibolla tõesti. Aga enamus juhtudel on tegemist rindkere lasuga, mis vb kaugelt tundub kindel headshot. Ma arvan et kui headshotid reaalselt arvesse ei läheks siis sellest oleks juba ammu ilge teema püsti.
Kui vaenlane seisab vahetult seina taga ja paistab ainult pea, siis usun, et päriselus ei saa rindkerre lasta, aga ma arvan, et bf-is on kunstlikult tehtud lihtsalt raskemaks, mingi loogika alusel.
rocu kirjutas:
Maiku007 kirjutas:
Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007
Isegi sellises olukorras on võimalik rindkerre lasta. Kui sa näed ainult mingi silmadest ülespoole ja oled 100% veendunud, et vastane on antud seinale nii lähedal kui vähegi võimalik, siis võibolla tõesti. Aga enamus juhtudel on tegemist rindkere lasuga, mis vb kaugelt tundub kindel headshot. Ma arvan et kui headshotid reaalselt arvesse ei läheks siis sellest oleks juba ammu ilge teema püsti.
Rometl6, kas kasutad salvestamiseks Nvidia shadowplay?
Ei, mul on GTX 570 kaart ja shadowplay ei tööta sellega.
Praegu salvestan Dxtory-ga, mis on natuke kiirem kui Bandicam.
Varem kasutasin Bandicami, kuna Frapsiga võrreldes oli tulemus üsnagi hea.
Minule on madal ping üsnagi oluline, kuid tihtipeale soovin ka mõnel kindlal kaardil ja täis serveris mängida.
Webhallen servereid võiks rohkem olla, nendes on ping vahepeal 18 ringis.
Kõik, kes soovivad hea pingiga serveris mängida - olete oodatud.
Proovisin seda serverit eile õhtul ja peaks ütlema et suht normaalne server on küll,täitsa isegi meeldis pingi suhtes,ping oli 9-12 vahel ja kuidagi hästi läks isegi mäng,aga kui tulevad tankid ja helikopterid mängu siis mul nii hästi ei lähe,mis on minu puhul millgeipärast alati nii suht võimatu on nende vastu saada kui ise ei ole parasjagu mingi sõidukis
Serveris häiris kohati tiimide ebavõrdsus alguses,aga tundus et pärast läks kuidagi paremaks .ise ikka püüan objekte täita ja kaaslasi ravida,laskemoone visata, ma ei ole mingi pro äss selles mängus kahjuks veel,mängin ajaviiteks ning mäng meeldib,kuigi jah selle suremise ja pihta saamisega on omad vead,millest siin teemas ka juba mitmeid kordi arutatud,siiski on see mäng väga lõbus
Serveri kohapealt on endal eestlastega alati mingil määral imelik mängida võib-olla mulle tundub valesti aga õhkkond on alati kuidagi üleolev kui sa mingi pro äss ei ole.... mõni üksik on selline sõbralik,muidugi see pole oluline.. teistes serverites mängides näitkes sakslaste või taani serverites mängides on seal väga lõbus endal olnud...kuidagi teistusugune suhtumine on teistes serverites ,endale tunduvad sakslased suht sõbralikud olema... muidugi on erandeid ka aga eks see ole muidugi õnneasi ka mis moded ja adminnid neis käske ja reegleid teevad. nagu siin mõnes serveris on et see relv on keelatud ja too relv on keelatud .. eriti kardetakse snipreid või on mingi sniperi limiit et ühes serveris tohib olla ainult 2 vs 2 sniper relva kasutusel... see on täiesti haige keeld minumeelest... kle ega päris sõjas ei ütle vaenlane sulle et kuule seda relva v püssi ei tohi kasutada
Minule on madal ping üsnagi oluline, kuid tihtipeale soovin ka mõnel kindlal kaardil ja täis serveris mängida.
Webhallen servereid võiks rohkem olla, nendes on ping vahepeal 18 ringis.
Kõik, kes soovivad hea pingiga serveris mängida - olete oodatud.
Proovisin seda serverit eile õhtul ja peaks ütlema et suht normaalne server on küll,täitsa isegi meeldis pingi suhtes,ping oli 9-12 vahel ja kuidagi hästi läks isegi mäng,aga kui tulevad tankid ja helikopterid mängu siis mul nii hästi ei lähe,mis on minu puhul millgeipärast alati nii suht võimatu on nende vastu saada kui ise ei ole parasjagu mingi sõidukis
Serveris häiris kohati tiimide ebavõrdsus alguses,aga tundus et pärast läks kuidagi paremaks .ise ikka püüan objekte täita ja kaaslasi ravida,laskemoone visata, ma ei ole mingi pro äss selles mängus kahjuks veel,mängin ajaviiteks ning mäng meeldib,kuigi jah selle suremise ja pihta saamisega on omad vead,millest siin teemas ka juba mitmeid kordi arutatud,siiski on see mäng väga lõbus
Serveri kohapealt on endal eestlastega alati mingil määral imelik mängida võib-olla mulle tundub valesti aga õhkkond on alati kuidagi üleolev kui sa mingi pro äss ei ole.... mõni üksik on selline sõbralik,muidugi see pole oluline.. teistes serverites mängides näitkes sakslaste või taani serverites mängides on seal väga lõbus endal olnud...kuidagi teistusugune suhtumine on teistes serverites ,endale tunduvad sakslased suht sõbralikud olema... muidugi on erandeid ka aga eks see ole muidugi õnneasi ka mis moded ja adminnid neis käske ja reegleid teevad. nagu siin mõnes serveris on et see relv on keelatud ja too relv on keelatud .. eriti kardetakse snipreid või on mingi sniperi limiit et ühes serveris tohib olla ainult 2 vs 2 sniper relva kasutusel... see on täiesti haige keeld minumeelest... kle ega päris sõjas ei ütle vaenlane sulle et kuule seda relva v püssi ei tohi kasutada
Kuidas keegi. Kuna olen näinud kuidas mäng kaotatakse tänu sellele, et kedagi ei koti mis toimub lippudega. Siis eelistan seda snaiprite limiiti. Hmmm aga see suhtumise jutt mis sa eelpool mainisid, see on ju täiesti eestlaslik. Pean silmas seda üleolevust jne. _________________ #Olen küberkiusamise vastu!
Just proovisin operation firestormis snaipida. olin tornis. nägin venda aknal, eemal. Tulistan, kuul läheb, lendab justkui vennale pihta, aga hitmarkerit ei ole. Tüüp ei olnud väga kaugel ka, et bullet dropi süüks saaks ajada. Ja mitte ei olnud ühe korra, vaid lasin kolm korda.
Just proovisin operation firestormis snaipida. olin tornis. nägin venda aknal, eemal. Tulistan, kuul läheb, lendab justkui vennale pihta, aga hitmarkerit ei ole. Tüüp ei olnud väga kaugel ka, et bullet dropi süüks saaks ajada. Ja mitte ei olnud ühe korra, vaid lasin kolm korda.
Kui sa tulistamisel hiirenuppu kauem all hoiad, siis peaks olema näha kuhu kuul lendab.
Kui kuul läks pihta ja verd lendas, siis on võib-olla probleemiks lag.
Kui vere asemel näed tolmu, siis ei läinud kuul pihta ja võib-olla on mingi nähtamatu jama vastase ees ja tuleks proovida teise nurga alt lasta või veel lähemale minna.
Õhus kopterite remontimine tuleks ära keelata. Veidike ajuvaba on juba "best chopper pilot nr1" tüübid kellel istub kari leegilambimehi pardal ja parandab kõik ära. Scout helid on juba praegu kordades ohtlikumad kui attack helid, puhtalt nende remondi-litade tõttu. _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Joppenpuhh, peab väikeste kopterite pärast hakkama smaw või rpg skilli arendama
Oma mängutundide jooksul võtnud nüüdseks ainult kaks kopterit hoopealt maha _________________ Autovaruosad Pärnus/kuni -30%
www.mardigarage.eu
Õhus kopterite remontimine tuleks ära keelata. Veidike ajuvaba on juba "best chopper pilot nr1" tüübid kellel istub kari leegilambimehi pardal ja parandab kõik ära. Scout helid on juba praegu kordades ohtlikumad kui attack helid, puhtalt nende remondi-litade tõttu.
No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.
No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.
Mängi CLASSIC-ut, seal ei regeni health ega masinad. Tuleb kas medpacki kasutada või repairida. Igaleühele oma, nagu tavatsesid sakslased öelda. _________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.
Mängi CLASSIC-ut, seal ei regeni health ega masinad. Tuleb kas medpacki kasutada või repairida. Igaleühele oma, nagu tavatsesid sakslased öelda.
Ma räägingi repairimisest, mitte regen'ist. Regen on üldse BS.
Kohati ei saa ma teist aru, te ostate 100 eurose mängu ja siis tahate, et sealt pooled asjad välja korjataks - selleasemel, et õppida neid kasutama ja enda kasuks pöörata nende olemasolu. _________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
Ma oskan neid väga hästi ära kasutada, kuid vana BF fännina jääb mulle lihtsalt arusaamatuks, miks kahes viimases osas normal mode nii noobisõbralikuks on muudetud ala regen, ff off(mõjub tiimitööle pärssivalt). Praegu ei pea näiteks üldse jälgima kuhu oma toru suunad, tiimikaaslased niikuinii damaget ei saa. Jah, mängin nüüd enamasti classic'ut, kuid valdav enamus serveritest on normal, mis muudab valikuvõimaluse päris väikeseks.
A-Circus., Selle paari sekundiga parandushetke oodates on juba tank teiselt poolt koos sinuga sodiks lastud. Seal paranduse viivituse järgi oodata ei saa mitte kuidagi.
Kes aru ei saa miks see scout helide parandamine jabur on, lugege seda http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064773685694506/
Ei ole sellist viitsimist, et ise seletada. Selles mõttes on veel hea, et scout ei saa eriti maatehnika vastu, muidu oleks päris hullumaja _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.