Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 4 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 439, 440, 441 ... 506, 507, 508  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
reints
HV Guru
reints

liitunud: 02.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2015 21:16:10 vasta tsitaadiga

Mul Rootsi serverites tavaliselt 8
_________________
Töö tegi ahvist inimese icon_smile.gif
Äkki teeb sinust ka icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 221 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maiku007
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2015 22:58:23 vasta tsitaadiga

Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007

rocu kirjutas:
madness kirjutas:
painkillah kirjutas:
Mis teema on pähelaskudega? Mingi püsiv haigus mängul - näed ainult pead, tulistad, saad hitmarkereid, aga headshotina ükski lask arvesse ei lähe. Mingi teise poole türastunud latentsus jätkuvalt mängib mäkra?


Kust tead, et mitte ükski ei olnud headshot? Muidu nii vähese info põhjal on raske midagi öelda, vaja videot vms icon_biggrin.gif


Just nimelt. Pähe sihtides ja hitmarkerit saades ei olegi alati tegu headshotiga. Nagu teada, on DICE meid õnnistanud kuuli lendamise füüsikaga, kus siis loogiliselt võttes lendava kuuli kõrgus maapinnast kahaneb üle distantsi. Seda ideed silmas pidades võib järeldada, et ehk sinu headshot ikkagi ei olnud see, mis ta esmapilgul tundus. Pigem lasid mingi sentimeeter peast alla nö kaela või ülakeha piirkonda. Enda 200h jooksul, mis ma BF4 mänginud olen, pole kordagi märganud, et kuuli lendamise füüsika kuidagi loogikaga väga vastuolus oleks nii, et kindlalt pähe lastes headshotina arvesse ei läheks.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2015 23:20:27 vasta tsitaadiga

Jep, tabasid naelapea pihta.
_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocu
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2006




sõnum 17.01.2015 05:38:27 vasta tsitaadiga

Maiku007 kirjutas:
Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007


Isegi sellises olukorras on võimalik rindkerre lasta. Kui sa näed ainult mingi silmadest ülespoole ja oled 100% veendunud, et vastane on antud seinale nii lähedal kui vähegi võimalik, siis võibolla tõesti. Aga enamus juhtudel on tegemist rindkere lasuga, mis vb kaugelt tundub kindel headshot. Ma arvan et kui headshotid reaalselt arvesse ei läheks siis sellest oleks juba ammu ilge teema püsti.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maiku007
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2015 07:59:23 vasta tsitaadiga

Kui vaenlane seisab vahetult seina taga ja paistab ainult pea, siis usun, et päriselus ei saa rindkerre lasta, aga ma arvan, et bf-is on kunstlikult tehtud lihtsalt raskemaks, mingi loogika alusel.

rocu kirjutas:
Maiku007 kirjutas:
Äkki mõtles algne autor seda, et mees on millegi taga, nii et visuaalselt saab jääda ainult mulje, et kuul ei saa lihtsalt tabada midagi muud kui pead. Oma 1000+ tunni ajal olen kõriauguni saanud ainult hitmarkereid sellistes olukordades. Ju on neil mingi oma loogika. BF4 - Maiku007


Isegi sellises olukorras on võimalik rindkerre lasta. Kui sa näed ainult mingi silmadest ülespoole ja oled 100% veendunud, et vastane on antud seinale nii lähedal kui vähegi võimalik, siis võibolla tõesti. Aga enamus juhtudel on tegemist rindkere lasuga, mis vb kaugelt tundub kindel headshot. Ma arvan et kui headshotid reaalselt arvesse ei läheks siis sellest oleks juba ammu ilge teema püsti.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 17.01.2015 11:06:37 vasta tsitaadiga

Ei leia hetkel ülesse, aga korra oled maininud. Millega sa filmid ja miks just sellega? Mida arvad nvidia shadowplayst?

Rometl6 kirjutas:
Tore, et vastased minu jaoks miine kõikjale laotavad! icon_smile.gif


Link

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2015 12:03:17 vasta tsitaadiga

Rometl6 kirjutas:
HunabKu kirjutas:
Rometl6, kas kasutad salvestamiseks Nvidia shadowplay?

Ei, mul on GTX 570 kaart ja shadowplay ei tööta sellega.
Praegu salvestan Dxtory-ga, mis on natuke kiirem kui Bandicam.
Varem kasutasin Bandicami, kuna Frapsiga võrreldes oli tulemus üsnagi hea.

Jackfrags räägib siin Dxtory kasutamisest:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rometl6
HV vaatleja
Rometl6

liitunud: 11.11.2010




sõnum 17.01.2015 13:06:56 vasta tsitaadiga

Ma pole shadowplay-d kasutanud, kuid see pidi 60fps videode salvestamiseks kõige parem valik olema.

30fps videode salvestamiseks piisab Dxtory-st. Teiste programmidega (Bandicam ja Fraps) salvestamisel kukub fps natuke rohkem kui Dxtory-ga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 17.01.2015 13:50:13 vasta tsitaadiga

kaido163 kirjutas:
Rometl6 kirjutas:
Minule on madal ping üsnagi oluline, kuid tihtipeale soovin ka mõnel kindlal kaardil ja täis serveris mängida.
Webhallen servereid võiks rohkem olla, nendes on ping vahepeal 18 ringis.


Eestlaste serveris aadressil: http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/6af07a21-88e4-471d-af2c-67b96969f05d/EBV-Estonian-BF-Veterans-NORMAL-Best-CQ-Maps-1000Tic/ on
ka väga hea ping. Mul endal tavaliselt 10-12.

Kõik, kes soovivad hea pingiga serveris mängida - olete oodatud.


Proovisin seda serverit eile õhtul ja peaks ütlema et suht normaalne server on küll,täitsa isegi meeldis pingi suhtes,ping oli 9-12 vahel ja kuidagi hästi läks isegi mäng,aga kui tulevad tankid ja helikopterid mängu siis mul nii hästi ei lähe,mis on minu puhul millgeipärast alati nii icon_biggrin.gif suht võimatu on nende vastu saada kui ise ei ole parasjagu mingi sõidukis icon_mad.gif

Serveris häiris kohati tiimide ebavõrdsus alguses,aga tundus et pärast läks kuidagi paremaks .ise ikka püüan objekte täita ja kaaslasi ravida,laskemoone visata, ma ei ole mingi pro äss selles mängus kahjuks veel,mängin ajaviiteks ning mäng meeldib,kuigi jah selle suremise ja pihta saamisega on omad vead,millest siin teemas ka juba mitmeid kordi arutatud,siiski on see mäng väga lõbus thumbs_up.gif
Serveri kohapealt on endal eestlastega alati mingil määral imelik mängida icon_rolleyes.gif võib-olla mulle tundub valesti aga õhkkond on alati kuidagi üleolev kui sa mingi pro äss ei ole.... mõni üksik on selline sõbralik,muidugi see pole oluline.. teistes serverites mängides näitkes sakslaste või taani serverites mängides on seal väga lõbus endal olnud...kuidagi teistusugune suhtumine on teistes serverites ,endale tunduvad sakslased suht sõbralikud olema... muidugi on erandeid ka aga eks see ole muidugi õnneasi ka mis moded ja adminnid neis käske ja reegleid teevad. nagu siin mõnes serveris on et see relv on keelatud ja too relv on keelatud .. eriti kardetakse snipreid icon_lol.gif või on mingi sniperi limiit et ühes serveris tohib olla ainult 2 vs 2 sniper relva kasutusel... see on täiesti haige keeld minumeelest... kle ega päris sõjas ei ütle vaenlane sulle et kuule seda relva v püssi ei tohi kasutada icon_razz.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rometl6
HV vaatleja
Rometl6

liitunud: 11.11.2010




sõnum 17.01.2015 14:12:05 vasta tsitaadiga

Gap kirjutas:
kle ega päris sõjas ei ütle vaenlane sulle et kuule seda relva v püssi ei tohi kasutada icon_razz.gif

Väljaarvatud siis kui tegu on keemiliste relvadega - siis võid ülejäänud maailmalt bänni saada icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 17.01.2015 15:17:07 vasta tsitaadiga

Gap kirjutas:
kaido163 kirjutas:
Rometl6 kirjutas:
Minule on madal ping üsnagi oluline, kuid tihtipeale soovin ka mõnel kindlal kaardil ja täis serveris mängida.
Webhallen servereid võiks rohkem olla, nendes on ping vahepeal 18 ringis.


Eestlaste serveris aadressil: http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/6af07a21-88e4-471d-af2c-67b96969f05d/EBV-Estonian-BF-Veterans-NORMAL-Best-CQ-Maps-1000Tic/ on
ka väga hea ping. Mul endal tavaliselt 10-12.

Kõik, kes soovivad hea pingiga serveris mängida - olete oodatud.


Proovisin seda serverit eile õhtul ja peaks ütlema et suht normaalne server on küll,täitsa isegi meeldis pingi suhtes,ping oli 9-12 vahel ja kuidagi hästi läks isegi mäng,aga kui tulevad tankid ja helikopterid mängu siis mul nii hästi ei lähe,mis on minu puhul millgeipärast alati nii icon_biggrin.gif suht võimatu on nende vastu saada kui ise ei ole parasjagu mingi sõidukis icon_mad.gif

Serveris häiris kohati tiimide ebavõrdsus alguses,aga tundus et pärast läks kuidagi paremaks .ise ikka püüan objekte täita ja kaaslasi ravida,laskemoone visata, ma ei ole mingi pro äss selles mängus kahjuks veel,mängin ajaviiteks ning mäng meeldib,kuigi jah selle suremise ja pihta saamisega on omad vead,millest siin teemas ka juba mitmeid kordi arutatud,siiski on see mäng väga lõbus thumbs_up.gif
Serveri kohapealt on endal eestlastega alati mingil määral imelik mängida icon_rolleyes.gif võib-olla mulle tundub valesti aga õhkkond on alati kuidagi üleolev kui sa mingi pro äss ei ole.... mõni üksik on selline sõbralik,muidugi see pole oluline.. teistes serverites mängides näitkes sakslaste või taani serverites mängides on seal väga lõbus endal olnud...kuidagi teistusugune suhtumine on teistes serverites ,endale tunduvad sakslased suht sõbralikud olema... muidugi on erandeid ka aga eks see ole muidugi õnneasi ka mis moded ja adminnid neis käske ja reegleid teevad. nagu siin mõnes serveris on et see relv on keelatud ja too relv on keelatud .. eriti kardetakse snipreid icon_lol.gif või on mingi sniperi limiit et ühes serveris tohib olla ainult 2 vs 2 sniper relva kasutusel... see on täiesti haige keeld minumeelest... kle ega päris sõjas ei ütle vaenlane sulle et kuule seda relva v püssi ei tohi kasutada icon_razz.gif


Kuidas keegi. Kuna olen näinud kuidas mäng kaotatakse tänu sellele, et kedagi ei koti mis toimub lippudega. Siis eelistan seda snaiprite limiiti. Hmmm aga see suhtumise jutt mis sa eelpool mainisid, see on ju täiesti eestlaslik. Pean silmas seda üleolevust jne.

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HunabKu
HV kasutaja
HunabKu

liitunud: 15.04.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2015 21:17:32 vasta tsitaadiga

Just proovisin operation firestormis snaipida. olin tornis. nägin venda aknal, eemal. Tulistan, kuul läheb, lendab justkui vennale pihta, aga hitmarkerit ei ole. Tüüp ei olnud väga kaugel ka, et bullet dropi süüks saaks ajada. Ja mitte ei olnud ühe korra, vaid lasin kolm korda.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rometl6
HV vaatleja
Rometl6

liitunud: 11.11.2010




sõnum 17.01.2015 22:30:16 vasta tsitaadiga

HunabKu kirjutas:
Just proovisin operation firestormis snaipida. olin tornis. nägin venda aknal, eemal. Tulistan, kuul läheb, lendab justkui vennale pihta, aga hitmarkerit ei ole. Tüüp ei olnud väga kaugel ka, et bullet dropi süüks saaks ajada. Ja mitte ei olnud ühe korra, vaid lasin kolm korda.

Kui sa tulistamisel hiirenuppu kauem all hoiad, siis peaks olema näha kuhu kuul lendab.
Kui kuul läks pihta ja verd lendas, siis on võib-olla probleemiks lag.
Kui vere asemel näed tolmu, siis ei läinud kuul pihta ja võib-olla on mingi nähtamatu jama vastase ees ja tuleks proovida teise nurga alt lasta või veel lähemale minna.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2015 03:28:19 vasta tsitaadiga

Õhus kopterite remontimine tuleks ära keelata. Veidike ajuvaba on juba "best chopper pilot nr1" tüübid kellel istub kari leegilambimehi pardal ja parandab kõik ära. Scout helid on juba praegu kordades ohtlikumad kui attack helid, puhtalt nende remondi-litade tõttu.
_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
busta
HV veteran

liitunud: 10.10.2003




sõnum 18.01.2015 05:58:05 vasta tsitaadiga

painkillah, SMAW aitab, mõnusad märklauad thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 18.01.2015 06:23:03 vasta tsitaadiga

yawn.gif
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-myyr-
HV kasutaja
-myyr-

liitunud: 11.08.2011




sõnum 18.01.2015 11:04:37 vasta tsitaadiga

Joppenpuhh, peab väikeste kopterite pärast hakkama smaw või rpg skilli arendama icon_biggrin.gif
Oma mängutundide jooksul võtnud nüüdseks ainult kaks kopterit hoopealt maha icon_sad.gif

_________________
Autovaruosad Pärnus/kuni -30%
www.mardigarage.eu
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
parm
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.01.2015 12:38:23 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
Õhus kopterite remontimine tuleks ära keelata. Veidike ajuvaba on juba "best chopper pilot nr1" tüübid kellel istub kari leegilambimehi pardal ja parandab kõik ära. Scout helid on juba praegu kordades ohtlikumad kui attack helid, puhtalt nende remondi-litade tõttu.


LOL

õpi SRAW või RPG-d kasutama, foorumis vingumine neid alla taevst ei too icon_biggrin.gif

_________________
| SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A-Circus.
Kreisi kasutaja
A-Circus.

liitunud: 30.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2015 15:02:18 vasta tsitaadiga

No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
parm
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.01.2015 15:03:51 vasta tsitaadiga

A-Circus. kirjutas:
No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.


Mängi CLASSIC-ut, seal ei regeni health ega masinad. Tuleb kas medpacki kasutada või repairida. Igaleühele oma, nagu tavatsesid sakslased öelda.

_________________
| SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A-Circus.
Kreisi kasutaja
A-Circus.

liitunud: 30.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2015 15:07:14 vasta tsitaadiga

parm kirjutas:
A-Circus. kirjutas:
No see lahingu ajal parandamine tuleks üldse keeleta, mitte ainult kopteritel. Teha umbes nii nagu medpackiga tehti, et kui viimasest tabamusest 5-10s möödas, siis laseb alles parandada. Tooks natuke rohkem realistlikust ka.


Mängi CLASSIC-ut, seal ei regeni health ega masinad. Tuleb kas medpacki kasutada või repairida. Igaleühele oma, nagu tavatsesid sakslased öelda.

Ma räägingi repairimisest, mitte regen'ist. Regen on üldse BS.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
parm
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.01.2015 15:10:12 vasta tsitaadiga

Kohati ei saa ma teist aru, te ostate 100 eurose mängu ja siis tahate, et sealt pooled asjad välja korjataks - selleasemel, et õppida neid kasutama ja enda kasuks pöörata nende olemasolu.
_________________
| SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A-Circus.
Kreisi kasutaja
A-Circus.

liitunud: 30.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2015 15:24:05 vasta tsitaadiga

Ma oskan neid väga hästi ära kasutada, kuid vana BF fännina jääb mulle lihtsalt arusaamatuks, miks kahes viimases osas normal mode nii noobisõbralikuks on muudetud ala regen, ff off(mõjub tiimitööle pärssivalt). Praegu ei pea näiteks üldse jälgima kuhu oma toru suunad, tiimikaaslased niikuinii damaget ei saa. Jah, mängin nüüd enamasti classic'ut, kuid valdav enamus serveritest on normal, mis muudab valikuvõimaluse päris väikeseks.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
busta
HV veteran

liitunud: 10.10.2003




sõnum 18.01.2015 17:59:28 vasta tsitaadiga

A-Circus., Selle paari sekundiga parandushetke oodates on juba tank teiselt poolt koos sinuga sodiks lastud. Seal paranduse viivituse järgi oodata ei saa mitte kuidagi.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2015 18:04:25 vasta tsitaadiga

Kes aru ei saa miks see scout helide parandamine jabur on, lugege seda http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064773685694506/
Ei ole sellist viitsimist, et ise seletada. Selles mõttes on veel hea, et scout ei saa eriti maatehnika vastu, muidu oleks päris hullumaja icon_lol.gif

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 4 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 439, 440, 441 ... 506, 507, 508  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.