Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Taavi©
Piiratud kasutaja

liitunud: 28.08.2006
|
28.11.2008 00:06:52
|
|
|
ceemic kirjutas: |
Kuidas ATFil mailile vastamine edenenud on aastatega? Saatsin esmaspäeval maili, kuna sai eelmine esmaspäev kõvaketas tellitud, mis oli märgitud "1-2 päeva". Seni ei miskit Helistada pole ka raatsinud, kuna ~1,5a tagune kogemus umbkeelsusega peletab eemale... |
Seal kohapeal 3 mees kõik venelased, aastatega on neil eesti keel paremaks läniud ja suhtlema ka nats õppinud aga mailidele nad vastavad kord kuus imo
Aga helistades on tavaliselt asjad liikuma hakanud !
_________________ Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta |
|
Kommentaarid: 377 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
1 :: |
328 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mask
HV Guru

liitunud: 01.03.2005
|
28.11.2008 00:11:49
|
|
|
eelmine reede saatsin neile meili ja esmaspäeval tuli vastus
|
|
Kommentaarid: 519 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
432 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taavi©
Piiratud kasutaja

liitunud: 28.08.2006
|
28.11.2008 00:15:34
|
|
|
Mask kirjutas: |
eelmine reede saatsin neile meili ja esmaspäeval tuli vastus  |
VEDAS SUL....
Mina olen loobunud mailide kirjutamisest arvutifirmadele
_________________ Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta |
|
Kommentaarid: 377 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
1 :: |
328 |
|
tagasi üles |
|
 |
henri851
HV vaatleja
liitunud: 16.01.2006
|
28.11.2008 16:41:28
|
|
|
Prostituut kirjutas: |
VEDAS SUL....
Mina olen loobunud mailide kirjutamisest arvutifirmadele  |
+1
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
ceemic
24/7@kalal

liitunud: 21.03.2005
|
03.12.2008 21:32:06
|
|
|
Minu kettaost lahenes positiivselt. Helistasin esmaspäeval neile (tellimuse tegin 17.11). Eesti keelega saadi normaalselt hakkama ning selgitati viivituse põhjust. Vabandati ka viisakalt. Nimelt oli ühest laost ketas tulnud (peale mu tellimust kadus hinnakirjast "1-2" tööpäeva ära), aga oli olnud vigane vms. Siis telliti vist teisest laost (kus ka arvatavasti kohe saadavust polnud). Eile jõudis ketas alles nende kätte ja täna tõi ELS selle mulle.
Julgen edaspidi sealt veel tellida
|
|
Kommentaarid: 421 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
322 |
|
tagasi üles |
|
 |
loivar
HV kasutaja

liitunud: 31.08.2004
|
04.12.2008 18:01:28
|
|
|
Seni kaitsesin seda venelaste firmat, sest enda senised tehingud selle firmaga ladusalt laabunud. Tuli tahtmine oma vähese "pinsi" juures kõhu ja ravimite arvel koonerdades veidi kiirem prose hankida. Silm jäi peale Athlon XP2 6000 le. Arvutikeskuses kohe müügil ja sobiva hinnaga aga minule tundmatu tuumaga ja 2'0,5MB mäluga. Ennem siis juba 5600 osta. Vaatasin siis ATF kodukale ja hind sama või veidi odavam aga kõiki näitajate järgi Winstori tuumaga prose(3GHz ja 2*1MB). Pikalt mõtlemata kohe tellimus teele ja ... Tänu reedesele tellimisele ja Eesti Posti vusserdamistele sain paki alles kahepoole nädala pärast kätte ja prose tuuma teema ununenud. Tirisn siis karbi laiali (AMD firmakleebis) ja tahtsin juba pastat panema hakata kui märkasin, et tegemist on Brisbane tuumaga. Teavitasin ka ATF ja vastuseks sain, et neil jah seda 3GHz-ist proset müügil/saadaval pole. Samas müügiteemas ikka vana jutt "3GHz ja 2*1MB"
Ise nad oma "eksimust"?? parandada vistiti ei taha - "meil ei ole vastavat proset". Kuna ka ise õigeaegselt (enne tootepakendi avamist) järgi ei vaadanud, siis pole sügavat mõtet ka vaielda ja protestida.
Aga mailidele vastati 5minuti jooksul seda ka peale kella viit.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
decoy
HV vaatleja
liitunud: 09.11.2001
|
16.12.2008 16:57:47
|
|
|
tsitaat: |
Seal kohapeal 3 mees kõik venelased, aastatega on neil eesti keel paremaks läniud ja suhtlema ka nats õppinud aga mailidele nad vastavad kord kuus imo
Aga helistades on tavaliselt asjad liikuma hakanud ! |
Endal vastupidine kogemus, kokku ca. 15k eest erinevat kaupa ostnud ning mailidele on alati vastatud tavaliselt samal päeval või mõnikord 2 järgmise päeva jooksul. Ainuke probleem nendega on, et veebileht on üks suur segadus (2 erinevat hinnakirja + e-pood, hinnad ning tooted erinevad) ning lisaks veel aeglane. Samas nende kaup on hea hinnaga ning valiku järgi võib aru saada, et tunnevad tehnikat hästi...suur osa väikese läbimüügiga toodetest on saadaval mõistliku hinnaga - vastupidiselt ülejäänud ca. 90% poodidest.
Disclaimer: Pole kuidagi seotud antud ettevõttega.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
lehm
HV veteran

liitunud: 30.08.2004
|
16.12.2008 18:17:04
|
|
|
viimase 2 nädala jooksul olen neile saatnud 5-6emaili. kõigile on vastatud vähemalt poole tunni jooksul.
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
mcaff
Piiratud kasutaja

liitunud: 10.08.2005
|
19.12.2008 16:48:44
|
|
|
Njh mul positiivne kogemus
Ma tegin uue kasutaja maksin raha ja kokku läks umbes 3päeva aega ja kaup oli mul käes (1päev tegin ülekande, 2päev saadi raha kätte, 3päev oli jõudnud juba mulle)
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
riffman
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2007
|
19.12.2008 23:10:37
|
|
|
Keegi teab, et kui lähen kohapeale ja ostan monitori siis kuidas hiljem garantii toimima peaks? (on kellelgi kogemusi, kas tekib jamasid?)
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lemmy
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
22.12.2008 18:12:54
|
|
|
riffman kirjutas: |
Keegi teab, et kui lähen kohapeale ja ostan monitori siis kuidas hiljem garantii toimima peaks? (on kellelgi kogemusi, kas tekib jamasid?) |
Vaata nende lehelt garantiitingimusi. Enamasti on nii, et lähed oma seadmega otse volitatud teenindusse, ilma asja ATF'i tirimata. Sõltub konkreetsest tootjast muidugi, osad asjad vahetatakse nende poes lihtsalt ringi.
_________________ Vähem möla, pikem samm! |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
mattu
HV veteran

liitunud: 05.03.2003
|
23.12.2008 18:13:14
|
|
|
3 korda tellind, alati ise järgi käimisega, esimene kord läks mõned päevad, helistati et kohal ja läksin järgi, teine kord läks pikemalt, nimelt nad polnud meili saatnud, et kohal ja alles ise helistades sain teada, et kohal. nüüd sai aga eile õhtul tellitud mälupulgad, poole tunni pärast oli meil, et neid pole ja nimekiri mis on kohal, tellisin siis uuesti ära ja täna päevaks olid kohal, nii et päris ruttu.
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
hoi
HV vaatleja

liitunud: 26.07.2006
|
28.12.2008 20:04:39
|
|
|
Täna 28.12 olin neil nn. suur soodusmüük (loomulikult soodust ei olnud!!!). Kohapeal pole neil pooli juppe ja tellimisel pakuti ka, vaid kalleimaid juppe. parim osa saabus juppide hinna juures. Prose e8400 oli ligi 300 EEKu kallim, lisaks veel mälukaartidel 200 krooni jne. Pärast kahte korda käimist ja õiendamist muudeti hind õigeks( müüa vaid muigas ,et "süsteem" on selline , lisaks ei vaevunud ta ka vabandada )
Kirjutamisel ma tundsin suurt nördimust selle firma vastu ja ei soovita mitte kellelgi sealt midagi osta, isegi kui saab 10 krooni soodsamalt(Punkt)
|
|
tagasi üles |
|
 |
soodent
HV Guru

liitunud: 10.04.2002
|
28.12.2008 20:22:03
|
|
|
Soodusmüük oli tõesti 0% allahindlust.Kusjuures 90% kaupadel puudus hinnnasilt....Valik väga väike.
Atf-l oleks võimalik olla väga populaarne koht, kuid nad pisiasjadega keeravad endale käki.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
19 :: |
6 :: |
564 |
|
tagasi üles |
|
 |
rusak
HV vaatleja
liitunud: 20.02.2007
|
|
tagasi üles |
|
 |
Nomore
HV kasutaja

liitunud: 08.01.2008
|
31.12.2008 02:27:05
|
|
|
Ainult positiivseid kogemusi on. Ostsin ühe mõnusa Canoni suvel, kõik oli korras, soovitud ajaks oli uksetaga.
Siiski, nüüd meenub üks häiriv asjaolu. Tüütute keelevigadega koduleht on neil. Väga venelaslik.
_________________ Eile nägin, kuidas mees teerulli alla jäi. Nüüd mul enam ühte jalga pole. |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archibald
HV veteran

liitunud: 09.01.2002
|
31.12.2008 13:42:33
|
|
|
Nomore,
Aga osta Enterist, neil on leht korralikus eesti keeles 8) Kuna pood töötab väikese katega, siis keele korrektori teenust sisse osta neil vist pole suurt mõtet. Hind läheb ülesse, kvaliteet kasvab.
Tegelikult "korrektse eesti keelega" konkurent neil on, Arvutikeskus. Hinnad sama head, aga leht ilusas eesti keeles
Tellisin reedel TV kaardi, teisipäeval oli kohal ja sellest teavitati 3 tundi enne poodi kinni panemist (suleti varem enne jõule), seega jõudsin veel järgi ära käia
_________________ http://www.linktr.ee/archik_off |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
155 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nomore
HV kasutaja

liitunud: 08.01.2008
|
01.01.2009 01:52:35
|
|
|
Archibald kirjutas: |
3 tundi enne poodi kinni panemist
|
Einoh.. Sellepeale oskan ainult üht öelda; inimesed jagunevad kaheks, need kes oskavad arvutada ning need kes ei oska
Aga oma kaamera sain ATF-ilt küll kokkuvõttes ligi tuhat krooni soodsamalt kätte... Ei nurise.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
02.01.2009 13:31:03
|
|
|
ATF garantiitingimustes on kodulehel kirjas järgnevalt:
SAMSUNG
Monitoride - 3 aasta.
Vaja esitada korrektselt täidetud garantiitalong.
Tagastavad tooted peavad olema algupärases pakendis ning komplekteeritusega
Küsimus, kas mina kui klient pean tõesti sellist tühja karpi ja selles sisalduvat pakketräna 3a alles hoidma ,et garantii kehtiks
Kas selline nõue on tarbijakaitse seadustega kooskõlas ja selline nõudmine kehtib ka?
Kui see nii on, siis ilmselt hüvasti enamus ATF-st monitori ostnud inimeste toote garantiile!
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
02.01.2009 13:34:24
|
|
|
CorsairX: Osade firmade ja ka osade toodete korral kehtib selline reegel päris kindlasti. Nii, et - alati enne ostimist - tasub igasugused tingimused läbi lugeda
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
02.01.2009 13:50:33
|
|
|
Niisiis, helistasin Samsungi Tartu garantiitöid teostavasse firmasse ning öeldi ,et monitoride ja LCD`de puhul ei ole vaja karpi ja pakketräna alles hoida. Küll peab aga täidetud olema garantiikaart - mida ma näen, ATF ei ole omalt poolt ühtegi allkirja ega templit garantii kaardile teinud. Arvel on muidu kõik andmed, tempel ja müüja allkiri olemas kuid Samsungi esindusest öeldi, et garantiikaart peab olema kindlasti täidetud. Eks siis tuleb nüüd ATF-i jälle külastama minna ja paluda garantii kaart ära täita.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
riffman
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2007
|
02.01.2009 14:29:11
|
|
|
tsitaat: |
ATF ei ole omalt poolt ühtegi allkirja ega templit garantii kaardile teinud
|
Siis kui mina sealt monitori ostsin (aasta tagasi umbes) täideti küll see ilusti ära.
tsitaat: |
Kas selline nõue on tarbijakaitse seadustega kooskõlas ja selline nõudmine kehtib ka?
|
Ei tea kuidas nüüd on aga jällegi kuskil aastake tagasi oli sellest juttu ja pidi kõik karbid alles hoidma. Ostad 42" teleri siis topi see karp kuhu tahad, maga seal sees või tee ühest toast karbikogumis ruum aga kui karbi ära viskad võis garantiist ainult unistada.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
02.01.2009 14:52:14
|
|
|
riffman, vot ei tea jah miks garantiipabereid ei täidetud. Igatahes Samsungi garantiist vastati mulle selge sõnaga ,et nemad LCD`de puhul pakendeid ei nõua ja garantii kaardil ka sellist nõuet kirjas ei ole. Loodan, et asi ikka laheneb positiivselt.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
02.01.2009 15:27:56
|
|
|
CorsairX: Tegelikult on ka ainult tootekoodi järgi näha, et kes, kus ja millal seda müüs.
Ning kui on mingi jama selle koodi kaudu, siis kehtib igal juhul garantii, mis hakkas jooksma tootmisest alates, mitte müügihetkest. See kuupäev ja tempel määrab selle garantii alguse müügimomendist.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
CoiL
HV Guru

liitunud: 07.06.2006
|
02.01.2009 18:50:28
|
|
|
Peaks jah koodi järgi lihtsasti vaadatav olema aga Samsungi garantiiremonti teostav firma ütles, et on müüjapoolset garantiikaarti vaja. Muidu LCD ise on sama kuu toodetud kui ostetud. Aga aitab selest garantiijutust. Kisub liiga OT-ks.
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
|