Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
muidumees
HV vaatleja
liitunud: 20.09.2003
|
01.10.2005 17:21:34
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
äkki paned kirja ka mis teema on? kas tahtsid asja garantiisse viia, kas tahtsid asja tagastada, kuskohas jne :P sinu jutust ei saa praegu mitte kui midagi enam aru |
Ostsin USB välise TV kaardi - plug-and-play. Aga tööle ei saanud. Võttis pildi ette, siis viskas erroriga välja ning rohkem enam käima ei lähe.Vaata teemat tv kaardi foorumis ("chronos ja honestech").
Tahtsin tagastada, kuid öeldi, et kõik käib läbi garantii. Olen kindel, et sealt tuleb vastus, et riistvara on korras ning nemad ei saa midagi teha. See tähendaks, et pean sama palju spetsile maksma, et see käima saada ja paki peal olev info "plug-and play, easy to use TV tuner" ei vasta tõele. Pigem on "plug-and-raiska oma aega-aju n*ss-mis töötab kui oled arvuti confi spets".
Kui ei ole kaasas korralike drivereid, millega asi toimiks, ei huvita mind, kas riistavara on korras või mitte, minu jaoks on see defektiga kaup.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
muidumees
HV vaatleja
liitunud: 20.09.2003
|
01.10.2005 17:47:11
|
|
|
Ei saanud. Vaata esimest lauset - pilt tuli ette, aga nii kui hakkasin channel scanni tegema, oli asi kaput.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
veldur
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2002
|
01.10.2005 18:26:16
|
|
|
muidumees kirjutas: |
etc_Shelob kirjutas: |
äkki paned kirja ka mis teema on? kas tahtsid asja garantiisse viia, kas tahtsid asja tagastada, kuskohas jne sinu jutust ei saa praegu mitte kui midagi enam aru |
Ostsin USB välise TV kaardi - plug-and-play. Aga tööle ei saanud. Võttis pildi ette, siis viskas erroriga välja ning rohkem enam käima ei lähe.Vaata teemat tv kaardi foorumis ("chronos ja honestech").
Tahtsin tagastada, kuid öeldi, et kõik käib läbi garantii. Olen kindel, et sealt tuleb vastus, et riistvara on korras ning nemad ei saa midagi teha. See tähendaks, et pean sama palju spetsile maksma, et see käima saada ja paki peal olev info "plug-and play, easy to use TV tuner" ei vasta tõele. Pigem on "plug-and-raiska oma aega-aju n*ss-mis töötab kui oled arvuti confi spets".
Kui ei ole kaasas korralike drivereid, millega asi toimiks, ei huvita mind, kas riistavara on korras või mitte, minu jaoks on see defektiga kaup. |
Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused?
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
muidumees
HV vaatleja
liitunud: 20.09.2003
|
01.10.2005 18:30:22
|
|
|
veldur kirjutas: |
Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused? |
Teenindusosakond? Mis/kus see on? Kui ma kohapeal käisin, aeti mind küll kohe garantiisse.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
veldur
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2002
|
01.10.2005 18:42:06
|
|
|
muidumees kirjutas: |
veldur kirjutas: |
Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused? |
Teenindusosakond? Mis/kus see on? Kui ma kohapeal käisin, aeti mind küll kohe garantiisse. |
Sorry!
http://www.ordi.ee/pood/kontakt?id=DtPNnjoX&mv_pc=10
Tallinna garantii- ja teenindusosakond
Aadress Pärnu mnt 142, Tallinn 11317
Telefon 659 9085
e-post remont.tallinn@ordi.ee
Avatud E-R 9-17, L 11-14
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
01.10.2005 18:45:46
|
|
|
Mnjah taff keiss.Kui on selline situatsioon, et ütleme garantiis pannakse paari teise arvuti taha ja seal töötab ilusti tähendab see seda, et asi töötab ilusti ning viga on kliendi poolpiduses arvutis.See aga ei ole enam poe asi miks ta ei tööta kliendi arvutis.Samahästi võiks mõni 300W codegen toiteka otsas istuv klient osta mingi 6800ultra videokaardi ja kui tema arvutis jääb toitest väheks ja hakkab välja loopima mängudest pole see poe süü ju.Sellisel juhul on 3 varianti:
Pood tuleb vastu kliendile(kuigi antud probleem pole tegelt poe mure) ja kui asi on ilusti hoitud ja ka pakend jne.kaubandusliku välimusega siis pood maksab raha tagasi ja saab asja uuesti müüki panna.
Teine variant, et klient maksab tehnikule misiganes tegelasele raha ja see selgitab välja mis arvutil viga, et ei ühildu ja paneb asja tööle.
Kolmas variant:kui klient on kuri ja tige kuigi asi on iseenesest korras aga viga peitub tooli ja kuvari vahel siis pood nö.viisakalt saadab kliendi kukele.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
madmel
HV veteran

liitunud: 21.03.2004
|
01.10.2005 18:52:35
|
|
|
Auroniga nõus täitsa.....
Pluss PnP kehtib ikka siis kui kliendi arvutis töötab kõik laitmatult ja ei pista ja mängi midagi kui arvutis midagi nihu on...antud juhul ma ei näe küll mingist tarbijakaitse keissi
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
mys
HV kasutaja

liitunud: 02.11.2002
|
01.10.2005 20:03:42
|
|
|
Kuna endal vaja ka USB tv kaart muretseda siis teie jutu peale võtan läpaka poodi kaasa ja küsin kas võin kohapeal tv kaardi installeerida ning töölepanemist katsetada kui see ei õnnestu siis aidaa
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
madmel
HV veteran

liitunud: 21.03.2004
|
01.10.2005 20:06:27
|
|
|
see võimalus on kindlasti paljudes arvutikauplustes olemas...aga vastav teenus on ka hinnakirjas olemas
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
muidumees
HV vaatleja
liitunud: 20.09.2003
|
01.10.2005 20:40:01
|
|
|
mys kirjutas: |
Kuna endal vaja ka USB tv kaart muretseda siis teie jutu peale võtan läpaka poodi kaasa ja küsin kas võin kohapeal tv kaardi installeerida ning töölepanemist katsetada kui see ei õnnestu siis aidaa :) |
njah, nüüd kui uut tahan osta, on enamus poodises vastus "kuidas me selle pakist enne lahti saame võtta???"
madmel kirjutas: |
Auroniga nõus täitsa.....
Pluss PnP kehtib ikka siis kui kliendi arvutis töötab kõik laitmatult ja ei pista ja mängi midagi kui arvutis midagi nihu on...antud juhul ma ei näe küll mingist tarbijakaitse keissi :roll: |
tegemist on 4 päeva vana läptopiga, delli poolt pre-installitud win xp ning peale viiruse-tõrje, firewalli ja mõnede doc-de puhas masin.
aga ok, case closed. närvid juba niigi läbi. kõige hullem on see, et kõige kiiremal ajal juhtus. ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat, auto esilatern ja vast ostetud teksa püksid. garantiist garantiise ainult jooksegi.
ja lõpetuseks midagi positiivset (vale thread, sorry). läppari ostsin flex-st. delli esindus on aga max and modem (ehk nüüd vist max123). saadeti sinna (ainult jookse, pole ime, et närvi ajab) emaplaat vahetati kohapeal tunniga ning oote ajal tehti creative 5.1 kõlarid 250 alla.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
03.10.2005 14:36:27
|
|
|
tsitaat: |
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat |
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
muidumees
HV vaatleja
liitunud: 20.09.2003
|
03.10.2005 18:32:03
|
|
|
londiste kirjutas: |
tsitaat: |
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat |
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p |
ehk siis kui esimest korda tv kaardi järgi panin. searching for drivers - jooksis kinin - sinine ekraan "dumping physhical memory" - kaput.
käisin enteris, sain proovide avermedia kaarti. töötas, väga rahul, hea kaart. nüüd vaja vaid ordist raha tagasi saada.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
veldur
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2002
|
04.10.2005 13:56:17
|
|
|
muidumees kirjutas: |
londiste kirjutas: |
tsitaat: |
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat |
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p |
ehk siis kui esimest korda tv kaardi järgi panin. searching for drivers - jooksis kinin - sinine ekraan "dumping physhical memory" - kaput.
käisin enteris, sain proovide avermedia kaarti. töötas, väga rahul, hea kaart. nüüd vaja vaid ordist raha tagasi saada. |
Selles probleem ongi, et windows üritas enda drivereid panna ja jooksiski kokku. Olgu või Delli poolt paigaldatud, windows on ikka windows
Avermedia peaks tõesti hea olema, ORDI müüb ka
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
hmekk
HV Guru

liitunud: 10.07.2004
|
04.10.2005 14:47:13
|
|
|
ei ordi on hea koht
müüjad oskavad ikka rääkida, kui midagi küsid
sai siis läppareid uurima hakatud ja ordis ka käidud
küsisin siis üht mudelit äha ja nii kui ta mulle selle kätte andis siis kukkus sellest kohe rääkima
et mis sellel on jne ... löpuks rääkis kõik ära, niiet ma ei osanudki enam midagi küsida ....
aga nad võiksid mailidele vastata :/
jube noh
_________________ Fotoblogi / Flickr |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
8 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
arrow
HV kasutaja

liitunud: 13.09.2004
|
04.10.2005 15:54:26
|
|
|
Ma ka alguses arvasin, et normaalne firma, aga hiljutised sündmused on asjad hoopis teistpidi pööranud.
Nimelt kärssas mul toiteplokk läbi. Viisin siis garantiisse, kuna ostu hetkle öeldi mulle, et igal jupil on 2 aastat garantiid. Garantiis võeti ka asi korralikult vastu ja lubati paari päeva pärast helistada. Helistati aga juba sama päeva õhtul ja öeldi, et toiteplokk on välja vahetatud ja võib järgi tulla.
Mina rõõmust segane jooksingi kohe garantiise, kus selgus, et Chiefteci asemel anti mulle Thermaltake oma.
Enne paberitele allakirjutamist veel küsisin, et kuna mul oli igal jupil 2aastane garantii, kas siis uuel toitekal hakkab kah garantii otsast peale jooksma või mitte. Teenindaja siis uuris asja ja ütles, et garantii jookseb lihtsal edasi nagu teistel juppidelgi.
No, kirjutasime siis paberitele alla ja viisin toiteka koju.
Ja täna, KUJUTAGE ETTE helistatakse mulle ja öeldakse, et mul ikka ei ole igal jupil 2aastane garantii, vaid 1aastane ja palutakse toitekas selle nädala jooksul tagastada. ON SEE NORMAALNE?
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
04.10.2005 15:57:02
|
|
|
arrow, Kui ostsid siis kas garantiipaberit ei saanud.Kui seal peal 2 aastat siis pole poel midagi kobiseda kui üks aasta siis pole sul midagi kobiseda.See kui keegi kunagi suusõnaliselt midagi ütles ei maksa seaduslikult midagi.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
arrow
HV kasutaja

liitunud: 13.09.2004
|
04.10.2005 16:11:57
|
|
|
asi selles, et ostsin läbi firma ja mina sain endale ainult ostuteki koos lepingu numbriga, mis seal lepingus täpselt kirjas on ei oska öelda.
Agaaa... nagu sa ise just ütlesid on paber see mis maksab. Ka uue toite kätte saamisel sain ma paberi, millel on väljastaja allkiri.
Üldse tundub mulle, et tegu on nende poolse veaga ja keegi meistritest üritab seda nii kinni mätsida, et see ülemusteni ei jõuaks.
Leian, et enne töö vastuvõtmist ja teostamist on nad kohustatud uurima, kas mu tootel üldse on garantii või mitte.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
05.10.2005 17:30:47
|
|
|
Tõepoolest, VÕS §218 sätestab 2-aastase pretensiooni esitamise tähtaja vaid lõpptarbijale, ehk siis füüsilisele isikule. Juriidiliste isikute ostude puhul on garantiiaeg kokkuleppeline. Nii ka sinu puhul, kuna sa võtsid arvuti ostmisel ostudokumendi firma nimele, on garantii 1 aasta. Praegusel ajahetkel on kõikidel ordi arvutikomplektidel garantii 2 aastat, sõltumata ostjast, kuid sinu ostu sooritamise puhul see nii ei olnud.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
fbrz
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2004
|
08.10.2005 21:43:49
|
|
|
minul lähiajast selline kogemus. ostsin kunagi ordist arvuti, millel emd athlon 2600+ protsessor. pisut vähem kui aasta peale garantii lõppu ütles arvuti üles ning kunama ise suurem asi tehnik pole, siis viisin arvuti ordisse remonti. läks aega, lõpuks helistati ning öeldi, et protsessor katki. küsiti ka, et kas panevad uue protsessori (sempron 2500+) asemele. olin nõus. paar päeva tagasi käisin arvutil järgi ning võtsin korraks ka everesti lahti ja ennäe - lubatud semproni asemel oli hoopis athlon 2100+ !!!!!!!!!!!!! Nagu wtf. kuna oli reede õhtu juba, siis ei saanud enam helistada neile, aga esmaspäeval võtan ühendust ja palun neil igatahes omade kuludega (transport) asi korda ajada kuna olen semproni eest maksnud (remondist saadud paberitel ka nii kirjas).
loo moraal: kui oma komplekte remonti viite, siis vaadake esimesel võimalusel üle, kas kõik jupid on pandud sellised nagu lubatud!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Meow
HV vaatleja
liitunud: 12.09.2005
|
08.10.2005 22:09:56
|
|
|
Tjah, kui oma koplekti tellin, vaatan ka kindlalt kõik jupid üle. Parem karta, kui kahetseda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rain01
HV kasutaja

liitunud: 02.09.2005
|
08.10.2005 22:57:21
|
|
|
Tellinud olen sealt ainult jahuti ja toiteka. Kõik õige kaup korralikult alati kohale tulnud
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
09.10.2005 09:46:55
|
|
|
fbrz, kas biossist seda vaatasid mis FSB peal asi jooksis, järsku CMOS tegemata neil ja lihtsalt asi ise FSB alla lasknud ja siis everest loomulikult näitab seda proset mis see kiiruse järgi peaks olema.Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
fbrz
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2004
|
09.10.2005 11:57:33
|
|
|
Auron kirjutas: |
Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand  |
ma pole mingi klokkija - ei viitsi selliste asjade peale aega väga raistata. ja eks asi ole põhimõttes ka, muidu nad seal mõtlevad, et võivadki kõigile mingit jama peale panna selle asemel, mis lubatud. ma ei imestaks kui see 2100+ oleks veel kasutatud kah.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
4tec
HV veteran

liitunud: 24.07.2003
|
09.10.2005 11:59:55
|
|
|
fbrz kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand  |
ma pole mingi klokkija - ei viitsi selliste asjade peale aega väga raistata. ja eks asi ole põhimõttes ka, muidu nad seal mõtlevad, et võivadki kõigile mingit jama peale panna selle asemel, mis lubatud. ma ei imestaks kui see 2100+ oleks veel kasutatud kah. |
muuseas garantiis võib kasutada samaväärseid kasutatud juppe
tehasest naasnud remonditud jupid lastakse uuesti loosi ju
_________________ Oh, no room for 4tec, huh? Fine! I'll go build my own hinnavaatlus, with blackjack and hookers. In fact, forget the HinnaVaatlus and the blackjack. Ahh, screw the whole thing! |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
|