Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
muidumees
HV vaatleja

liitunud: 20.09.2003




sõnum 01.10.2005 17:21:34 vasta tsitaadiga

etc_Shelob kirjutas:
äkki paned kirja ka mis teema on? kas tahtsid asja garantiisse viia, kas tahtsid asja tagastada, kuskohas jne :P sinu jutust ei saa praegu mitte kui midagi enam aru


Ostsin USB välise TV kaardi - plug-and-play. Aga tööle ei saanud. Võttis pildi ette, siis viskas erroriga välja ning rohkem enam käima ei lähe.Vaata teemat tv kaardi foorumis ("chronos ja honestech").

Tahtsin tagastada, kuid öeldi, et kõik käib läbi garantii. Olen kindel, et sealt tuleb vastus, et riistvara on korras ning nemad ei saa midagi teha. See tähendaks, et pean sama palju spetsile maksma, et see käima saada ja paki peal olev info "plug-and play, easy to use TV tuner" ei vasta tõele. Pigem on "plug-and-raiska oma aega-aju n*ss-mis töötab kui oled arvuti confi spets".

Kui ei ole kaasas korralike drivereid, millega asi toimiks, ei huvita mind, kas riistavara on korras või mitte, minu jaoks on see defektiga kaup.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 17:30:45 vasta tsitaadiga

kui nüüd seda teemat vaadata https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=205659 siis tundub, et said asja korda ja viga jäi siiski tooli ja arvuti vahele, mitte ordisse icon_razz.gif
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muidumees
HV vaatleja

liitunud: 20.09.2003




sõnum 01.10.2005 17:47:11 vasta tsitaadiga

etc_Shelob kirjutas:
kui nüüd seda teemat vaadata https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=205659 siis tundub, et said asja korda ja viga jäi siiski tooli ja arvuti vahele, mitte ordisse :P


Ei saanud. Vaata esimest lauset - pilt tuli ette, aga nii kui hakkasin channel scanni tegema, oli asi kaput.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veldur
HV kasutaja
veldur

liitunud: 22.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 18:26:16 vasta tsitaadiga

muidumees kirjutas:
etc_Shelob kirjutas:
äkki paned kirja ka mis teema on? kas tahtsid asja garantiisse viia, kas tahtsid asja tagastada, kuskohas jne icon_razz.gif sinu jutust ei saa praegu mitte kui midagi enam aru


Ostsin USB välise TV kaardi - plug-and-play. Aga tööle ei saanud. Võttis pildi ette, siis viskas erroriga välja ning rohkem enam käima ei lähe.Vaata teemat tv kaardi foorumis ("chronos ja honestech").

Tahtsin tagastada, kuid öeldi, et kõik käib läbi garantii. Olen kindel, et sealt tuleb vastus, et riistvara on korras ning nemad ei saa midagi teha. See tähendaks, et pean sama palju spetsile maksma, et see käima saada ja paki peal olev info "plug-and play, easy to use TV tuner" ei vasta tõele. Pigem on "plug-and-raiska oma aega-aju n*ss-mis töötab kui oled arvuti confi spets".

Kui ei ole kaasas korralike drivereid, millega asi toimiks, ei huvita mind, kas riistavara on korras või mitte, minu jaoks on see defektiga kaup.


Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused?
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muidumees
HV vaatleja

liitunud: 20.09.2003




sõnum 01.10.2005 18:30:22 vasta tsitaadiga

veldur kirjutas:


Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused?


Teenindusosakond? Mis/kus see on? Kui ma kohapeal käisin, aeti mind küll kohe garantiisse.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veldur
HV kasutaja
veldur

liitunud: 22.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 18:42:06 vasta tsitaadiga

muidumees kirjutas:
veldur kirjutas:


Müüjal ei ole kohustust kaupa tagasi osta. Võib-olla oleks isegi tagasi ostetud, kui see oleks komplektne olnud.
Nüüd saab sind aidata ainult teenindusosakond. Nagu ma aru saan, pole sa sinna veel pöördunud? Eelarvamused?


Teenindusosakond? Mis/kus see on? Kui ma kohapeal käisin, aeti mind küll kohe garantiisse.


Sorry!
http://www.ordi.ee/pood/kontakt?id=DtPNnjoX&mv_pc=10

Tallinna garantii- ja teenindusosakond
Aadress Pärnu mnt 142, Tallinn 11317
Telefon 659 9085
e-post remont.tallinn@ordi.ee
Avatud E-R 9-17, L 11-14
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 18:45:46 vasta tsitaadiga

Mnjah taff keiss.Kui on selline situatsioon, et ütleme garantiis pannakse paari teise arvuti taha ja seal töötab ilusti tähendab see seda, et asi töötab ilusti ning viga on kliendi poolpiduses arvutis.See aga ei ole enam poe asi miks ta ei tööta kliendi arvutis.Samahästi võiks mõni 300W codegen toiteka otsas istuv klient osta mingi 6800ultra videokaardi ja kui tema arvutis jääb toitest väheks ja hakkab välja loopima mängudest pole see poe süü ju.Sellisel juhul on 3 varianti:

Pood tuleb vastu kliendile(kuigi antud probleem pole tegelt poe mure) ja kui asi on ilusti hoitud ja ka pakend jne.kaubandusliku välimusega siis pood maksab raha tagasi ja saab asja uuesti müüki panna.

Teine variant, et klient maksab tehnikule misiganes tegelasele raha ja see selgitab välja mis arvutil viga, et ei ühildu ja paneb asja tööle.

Kolmas variant:kui klient on kuri ja tige kuigi asi on iseenesest korras aga viga peitub tooli ja kuvari vahel siis pood nö.viisakalt saadab kliendi kukele.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 18:52:35 vasta tsitaadiga

Auroniga nõus täitsa.....
Pluss PnP kehtib ikka siis kui kliendi arvutis töötab kõik laitmatult ja ei pista ja mängi midagi kui arvutis midagi nihu on...antud juhul ma ei näe küll mingist tarbijakaitse keissi icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mys
HV kasutaja
mys

liitunud: 02.11.2002




sõnum 01.10.2005 20:03:42 vasta tsitaadiga

Kuna endal vaja ka USB tv kaart muretseda siis teie jutu peale võtan läpaka poodi kaasa ja küsin kas võin kohapeal tv kaardi installeerida ning töölepanemist katsetada kui see ei õnnestu siis aidaa icon_smile.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2005 20:06:27 vasta tsitaadiga

see võimalus on kindlasti paljudes arvutikauplustes olemas...aga vastav teenus on ka hinnakirjas olemas icon_wink.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muidumees
HV vaatleja

liitunud: 20.09.2003




sõnum 01.10.2005 20:40:01 vasta tsitaadiga

mys kirjutas:
Kuna endal vaja ka USB tv kaart muretseda siis teie jutu peale võtan läpaka poodi kaasa ja küsin kas võin kohapeal tv kaardi installeerida ning töölepanemist katsetada kui see ei õnnestu siis aidaa :)


njah, nüüd kui uut tahan osta, on enamus poodises vastus "kuidas me selle pakist enne lahti saame võtta???"

madmel kirjutas:
Auroniga nõus täitsa.....
Pluss PnP kehtib ikka siis kui kliendi arvutis töötab kõik laitmatult ja ei pista ja mängi midagi kui arvutis midagi nihu on...antud juhul ma ei näe küll mingist tarbijakaitse keissi :roll:


tegemist on 4 päeva vana läptopiga, delli poolt pre-installitud win xp ning peale viiruse-tõrje, firewalli ja mõnede doc-de puhas masin.

aga ok, case closed. närvid juba niigi läbi. kõige hullem on see, et kõige kiiremal ajal juhtus. ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat, auto esilatern ja vast ostetud teksa püksid. garantiist garantiise ainult jooksegi.

ja lõpetuseks midagi positiivset (vale thread, sorry). läppari ostsin flex-st. delli esindus on aga max and modem (ehk nüüd vist max123). saadeti sinna (ainult jookse, pole ime, et närvi ajab) emaplaat vahetati kohapeal tunniga ning oote ajal tehti creative 5.1 kõlarid 250 alla.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 03.10.2005 14:36:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muidumees
HV vaatleja

liitunud: 20.09.2003




sõnum 03.10.2005 18:32:03 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
tsitaat:
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p


ehk siis kui esimest korda tv kaardi järgi panin. searching for drivers - jooksis kinin - sinine ekraan "dumping physhical memory" - kaput.

käisin enteris, sain proovide avermedia kaarti. töötas, väga rahul, hea kaart. nüüd vaja vaid ordist raha tagasi saada.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veldur
HV kasutaja
veldur

liitunud: 22.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2005 13:56:17 vasta tsitaadiga

muidumees kirjutas:
londiste kirjutas:
tsitaat:
ja samal ajal läks katki sama läpaka emaplaat
enne või pärast tv-kaardi proovimist? :p
ja asjade proovimisega on piisavalt kahtlane teema. reeglina klient vähemalt kirtsutab nina lahtitehtud karbi peale, kui just päris sõimama ei hakka. ja enamikul arvutipoodidest ei ole vist eriti huvi kõikidest toodetest üht näidist hoida :p


ehk siis kui esimest korda tv kaardi järgi panin. searching for drivers - jooksis kinin - sinine ekraan "dumping physhical memory" - kaput.

käisin enteris, sain proovide avermedia kaarti. töötas, väga rahul, hea kaart. nüüd vaja vaid ordist raha tagasi saada.


Selles probleem ongi, et windows üritas enda drivereid panna ja jooksiski kokku. Olgu või Delli poolt paigaldatud, windows on ikka windows icon_biggrin.gif
Avermedia peaks tõesti hea olema, ORDI müüb ka thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hmekk
HV Guru
hmekk

liitunud: 10.07.2004




sõnum 04.10.2005 14:47:13 vasta tsitaadiga

ei ordi on hea koht
müüjad oskavad ikka rääkida, kui midagi küsid
sai siis läppareid uurima hakatud ja ordis ka käidud
küsisin siis üht mudelit äha ja nii kui ta mulle selle kätte andis siis kukkus sellest kohe rääkima
et mis sellel on jne ... löpuks rääkis kõik ära, niiet ma ei osanudki enam midagi küsida ....



aga nad võiksid mailidele vastata :/
jube noh

_________________
Fotoblogi / Flickr
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 8 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arrow
HV kasutaja
arrow

liitunud: 13.09.2004




sõnum 04.10.2005 15:54:26 vasta tsitaadiga

Ma ka alguses arvasin, et normaalne firma, aga hiljutised sündmused on asjad hoopis teistpidi pööranud.
Nimelt kärssas mul toiteplokk läbi. Viisin siis garantiisse, kuna ostu hetkle öeldi mulle, et igal jupil on 2 aastat garantiid. Garantiis võeti ka asi korralikult vastu ja lubati paari päeva pärast helistada. Helistati aga juba sama päeva õhtul ja öeldi, et toiteplokk on välja vahetatud ja võib järgi tulla.
Mina rõõmust segane jooksingi kohe garantiise, kus selgus, et Chiefteci asemel anti mulle Thermaltake oma.
Enne paberitele allakirjutamist veel küsisin, et kuna mul oli igal jupil 2aastane garantii, kas siis uuel toitekal hakkab kah garantii otsast peale jooksma või mitte. Teenindaja siis uuris asja ja ütles, et garantii jookseb lihtsal edasi nagu teistel juppidelgi.
No, kirjutasime siis paberitele alla ja viisin toiteka koju.
Ja täna, KUJUTAGE ETTE helistatakse mulle ja öeldakse, et mul ikka ei ole igal jupil 2aastane garantii, vaid 1aastane ja palutakse toitekas selle nädala jooksul tagastada. ON SEE NORMAALNE?
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2005 15:57:02 vasta tsitaadiga

arrow, Kui ostsid siis kas garantiipaberit ei saanud.Kui seal peal 2 aastat siis pole poel midagi kobiseda kui üks aasta siis pole sul midagi kobiseda.See kui keegi kunagi suusõnaliselt midagi ütles ei maksa seaduslikult midagi.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arrow
HV kasutaja
arrow

liitunud: 13.09.2004




sõnum 04.10.2005 16:11:57 vasta tsitaadiga

asi selles, et ostsin läbi firma ja mina sain endale ainult ostutšeki koos lepingu numbriga, mis seal lepingus täpselt kirjas on ei oska öelda.

Agaaa... nagu sa ise just ütlesid on paber see mis maksab. Ka uue toite kätte saamisel sain ma paberi, millel on väljastaja allkiri.
Üldse tundub mulle, et tegu on nende poolse veaga ja keegi meistritest üritab seda nii kinni mätsida, et see ülemusteni ei jõuaks.
Leian, et enne töö vastuvõtmist ja teostamist on nad kohustatud uurima, kas mu tootel üldse on garantii või mitte.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2005 17:30:47 vasta tsitaadiga

Tõepoolest, VÕS §218 sätestab 2-aastase pretensiooni esitamise tähtaja vaid lõpptarbijale, ehk siis füüsilisele isikule. Juriidiliste isikute ostude puhul on garantiiaeg kokkuleppeline. Nii ka sinu puhul, kuna sa võtsid arvuti ostmisel ostudokumendi firma nimele, on garantii 1 aasta. Praegusel ajahetkel on kõikidel ordi arvutikomplektidel garantii 2 aastat, sõltumata ostjast, kuid sinu ostu sooritamise puhul see nii ei olnud.
_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fbrz
HV kasutaja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 08.10.2005 21:43:49 vasta tsitaadiga

minul lähiajast selline kogemus. ostsin kunagi ordist arvuti, millel emd athlon 2600+ protsessor. pisut vähem kui aasta peale garantii lõppu ütles arvuti üles ning kunama ise suurem asi tehnik pole, siis viisin arvuti ordisse remonti. läks aega, lõpuks helistati ning öeldi, et protsessor katki. küsiti ka, et kas panevad uue protsessori (sempron 2500+) asemele. olin nõus. paar päeva tagasi käisin arvutil järgi ning võtsin korraks ka everesti lahti ja ennäe - lubatud semproni asemel oli hoopis athlon 2100+ !!!!!!!!!!!!! Nagu wtf. kuna oli reede õhtu juba, siis ei saanud enam helistada neile, aga esmaspäeval võtan ühendust ja palun neil igatahes omade kuludega (transport) asi korda ajada kuna olen semproni eest maksnud (remondist saadud paberitel ka nii kirjas).

loo moraal: kui oma komplekte remonti viite, siis vaadake esimesel võimalusel üle, kas kõik jupid on pandud sellised nagu lubatud!
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Meow
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2005




sõnum 08.10.2005 22:09:56 vasta tsitaadiga

Tjah, kui oma koplekti tellin, vaatan ka kindlalt kõik jupid üle. Parem karta, kui kahetseda.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rain01
HV kasutaja
Rain01

liitunud: 02.09.2005




sõnum 08.10.2005 22:57:21 vasta tsitaadiga

Tellinud olen sealt ainult jahuti ja toiteka. Kõik õige kaup korralikult alati kohale tulnud thumbs_up.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.10.2005 09:46:55 vasta tsitaadiga

fbrz, kas biossist seda vaatasid mis FSB peal asi jooksis, järsku CMOS tegemata neil ja lihtsalt asi ise FSB alla lasknud ja siis everest loomulikult näitab seda proset mis see kiiruse järgi peaks olema.Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand icon_smile.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fbrz
HV kasutaja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 09.10.2005 11:57:33 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand icon_smile.gif

ma pole mingi klokkija - ei viitsi selliste asjade peale aega väga raistata. ja eks asi ole põhimõttes ka, muidu nad seal mõtlevad, et võivadki kõigile mingit jama peale panna selle asemel, mis lubatud. ma ei imestaks kui see 2100+ oleks veel kasutatud kah.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
4tec
HV veteran
4tec

liitunud: 24.07.2003




sõnum 09.10.2005 11:59:55 vasta tsitaadiga

fbrz kirjutas:
Auron kirjutas:
Enivei kui pole siis usutavalt annab klokkida paremaks kui see 2600+ sempron niiet kui asja jagad siis vaata, järsku hoopis parema pilli kokkuvõttes saand icon_smile.gif

ma pole mingi klokkija - ei viitsi selliste asjade peale aega väga raistata. ja eks asi ole põhimõttes ka, muidu nad seal mõtlevad, et võivadki kõigile mingit jama peale panna selle asemel, mis lubatud. ma ei imestaks kui see 2100+ oleks veel kasutatud kah.

muuseas garantiis võib kasutada samaväärseid kasutatud juppe
tehasest naasnud remonditud jupid lastakse uuesti loosi ju

_________________
Oh, no room for 4tec, huh? Fine! I'll go build my own hinnavaatlus, with blackjack and hookers. In fact, forget the HinnaVaatlus and the blackjack. Ahh, screw the whole thing!
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.