Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Brothers in arms märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Hendry
HV kasutaja
Hendry

liitunud: 09.12.2004




sõnum 18.04.2005 15:48:02 vasta tsitaadiga

lahe mäng mulle meeldib thumbs_up.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 18.04.2005 16:38:39 vasta tsitaadiga

see on jah suht mõttetu et miski liivakoti tagant on venna perse jumala puhtalt näha, kõmmuta palju tahad aga vend ei tee teist nägügi pähe.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GertR
Kreisi kasutaja
GertR

liitunud: 08.06.2003




sõnum 18.04.2005 19:19:05 vasta tsitaadiga

Tegin just täna lõpuks läbi ära ning mainin, et vahepeal ikka ei viitsinud ikka flankima minna ning sai ka läbi liivakoti maha võetud. Natuke rohkem aega küll läks aga ikkagi tehtav. Enamus kuule läks lihtsalt mööda, pihta oli vaja ainult 1-2 saada.

Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2005 19:21:35 vasta tsitaadiga

killergoder kirjutas:
Tegin just täna lõpuks läbi ära ning mainin, et vahepeal ikka ei viitsinud ikka flankima minna ning sai ka läbi liivakoti maha võetud. Natuke rohkem aega küll läks aga ikkagi tehtav. Enamus kuule läks lihtsalt mööda, pihta oli vaja ainult 1-2 saada.

Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse.

Samas tavarelvad nagu Garand, BAR ja Thompson ikka täiega rabelesid käes icon_lol.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2005 21:06:13 vasta tsitaadiga

keegi olge hea ja öelge kust ma savegame folderi leian icon_question.gif icon_confused.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GertR
Kreisi kasutaja
GertR

liitunud: 08.06.2003




sõnum 19.04.2005 22:28:37 vasta tsitaadiga

C:\Documents and Settings\User\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms
Midagi sinna kanti
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 19.04.2005 22:34:30 vasta tsitaadiga

killergoder kirjutas:

Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse.


Jah see oli tõesti väga imelik.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yorick
HV kasutaja
Yorick

liitunud: 25.12.2004




sõnum 26.04.2005 19:30:10 vasta tsitaadiga

Panen siis ühe lingi demoga kah siia...
http://www.gamershell.com/news/21651.html
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2005 20:44:32 vasta tsitaadiga

Proffesionaalse snaipri käes liigubki sihik suht vähe.See wannabe reaalsus mis osades mängudes tahab olla a'la nagu mingis 6 promillises joobes nõrguke üritaks sihtida peale 10 kildi jooksu on üle pingutatud.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GertR
Kreisi kasutaja
GertR

liitunud: 08.06.2003




sõnum 26.04.2005 21:45:44 vasta tsitaadiga

Mängus pole tegemist proffiga
Aga antud juhul mulle see "feature" isegi sobis, sest mingi 10nese fpsi juures jooksvat meest tulistades ning samas sihikut korrigeerides oleks mäng kohe katki jäänud
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marek Säde
HV veteran

liitunud: 19.05.2004




sõnum 26.04.2005 23:22:16 vasta tsitaadiga

killergoder kirjutas:
Mängus pole tegemist proffiga
...mingi 10nese fpsi juures...
icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
_________________
Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 14.05.2005 02:34:45 vasta tsitaadiga

Jah, tegelikult ma motlen , olen mangu labi teinud, ja mangin teist korda aeg ajalt, selle difficultiga, et see lisamaterjal lahti saada. Mõnus on vaadata ajaloolisi materjale. Kuid mida ma mõtlen on see, et iga mängu juures olen hakanud pärast mõtlema, et oleks võinud parem olla või ei olnud see, mis ma lootsin, kuid selle mängu juures oli esmamulje šokk- alla keskmise mängitavus, jube graafika ning veel midagi imelikku. Kui juba mängima asusin, siis hääled olid need, mis mu mõtted graafika ja kohati viletsa fps-i juurest minema viisid. Anyway, olles mängu lõpuni teinud jällegi pean tõdema, et väga hea asi oli, ei olnud call of duty elemente, ei olnud CS elemente, oli väga hea tiimitöö värk ja särk ning kuradi hea mäng oli icon_smile.gif . Usun, et mängin seda nautides ka kolmandat korda läbi, kõige raskema astmega, et saada kõik lisamaterjal lahti. Mitte küll enam nii ruttu ja sellise innuga , kui esimest korda mängides, kuid tõesti, vahel oli ikka sõjamaastikud ning üldine ilme väga hea, mis pani kohe arvama, et oled täpselt seal ajas ning sõjas. Väga hea mäng.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 06.06.2005 18:10:12 vasta tsitaadiga

Ma alustasin kah siis, aga mul siukerobla (ma ei teagi kas see on probleem) , et kui panen oma squadi liikme supression fire v6i kuhugi seism, annab ta natukese aja pärast automaatselt käskluse fall in ja se päris julmalt häirib mind? Nagu seda kõrvalt minemis manöövrit on mega sitt teha kui mees kohe sabas lippab.
_________________
UTFG
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 06.06.2005 19:41:32 vasta tsitaadiga

Käsklus 'fall in' läheb siis peale kui sa shift nuppu all hoiad. Kas sa kasutad shifti mingi muu nupuna peale squad commandide andmise ka?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 06.06.2005 19:45:39 vasta tsitaadiga

algus oli cool see kus sa ootamatult kaevikus ärkad thumbs_up.gif siis langevarjuga maandumine oli ka päris detailne. Ja peale seda läkski vääääga jamaks. Mingi sõidukiga ka sõita saab? Või hakkangi vaid mingeid sakslasi tünnide tagant tulistama?
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 06.06.2005 20:55:00 vasta tsitaadiga

HAHA thumbs_up.gif harjunud koguaeg shifti mängudes peal hoidma. Pididn shift nupu kasutuks tegema, tee mis tahad, ikka hoiab näpp seda nuppu all icon_biggrin.gif
_________________
UTFG
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yorick
HV kasutaja
Yorick

liitunud: 25.12.2004




sõnum 08.06.2005 12:25:23 vasta tsitaadiga

Sakslased alustasid BiAle WWI MODi kõpitsema.. http://trenchwar.esgnserver.de/ ja võrdluseks ka HL2-he WWI modi tiimi töö... http://tss-mod.hlgaming.com/home.htm Kel siis paremini asi sujub... Alustades BF 1918 modist paistab vist vääg moodne teema olevat.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fiocchi
HV kasutaja
Fiocchi

liitunud: 04.01.2005




sõnum 14.06.2005 00:34:10 vasta tsitaadiga

No mulle valmistas küll see palju kiidetud heli pettumuse. Muidu oli nagu norm, aga saksa vindi lask oli mingi kahtlane plõks ainult või on see hoopis mingi minu arvuti kala? Samuti ka ise kuskil varjus tule all olles kuulsin kuidas kuulipilduja ja MP-40'ne kuulid ühesugust häält tegid: mingit vaikset sumbumist, kuigi tegelikkuses lendavad kuulipilduja kuulid helist kiiremini ja seega teevad mööda lennates kõva heleda laksu, mis vahest isegi kõrvad lukku lööb. Muud helid olid õnneks täitsa nauditavad. 8)

Samas mängitavus oli täitsa hea. Ja seda flankimist ma ka eriti ei kippunud kasutama. Rohkem kippusin vastaseid niisama maha laskma. Tihti nappis küll laskemoona. Meeldis ka see, et relvad sihtimise ajal ikka liikusid vastavalt asendile. Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal icon_wink.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 14.06.2005 01:38:02 vasta tsitaadiga

Fiocchi kirjutas:
Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal icon_wink.gif


Seda tahaks näha kui sa umbes pool kilomeetrid jooksnud oled, arvatavasti ei jõua sa relvaga sihtidagi.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fiocchi
HV kasutaja
Fiocchi

liitunud: 04.01.2005




sõnum 14.06.2005 14:48:00 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Fiocchi kirjutas:
Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal icon_wink.gif


Seda tahaks näha kui sa umbes pool kilomeetrid jooksnud oled, arvatavasti ei jõua sa relvaga sihtidagi.


Looda sa icon_biggrin.gif Ma ikka laskejooksudel ka käinud ja rohkemgi jooksnud järjest kui pool kilomeetrit. Märgid sain maha ikka esimeste laskudega icon_wink.gif
Igatahes aitab OT'st. See siin nagu ei puutu eriti teemasse.

Taolistes olukordades, nagu tihti seal mängus takistuse taga olles, on ju pea alati võimalus ka relv kuhugi toetada.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 16.06.2005 11:53:19 vasta tsitaadiga

Kurat kõvasti häirib mäjngus asi, et paljude liivakottide taha kamraade pannes lähevad nad ainult ühele poole, tavaliselt siis otse kuulirahe alla ilma katteta. Selle jaoks vast patchi poel ?
_________________
UTFG
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cyberlord
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 24.06.2005 20:59:59 vasta tsitaadiga

Sain ka viimaks järgi proovida asja. Totaalne pettumus minu jaoks. Kurat kui ma tahan starteegiaga tegeleda, siis ma mängin strateegia mängu ja kui shootida, siis shooterit. See mäng aga pole kumbagi....mõistlikus koguses strateegiat ei tee muidugi kunagi paha aga mingit lambakarja käsutada ja enda närve nende lolluse tõttu rikkuda pole just meeldiv. icon_evil.gif
Kommentaarid: 546 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 449
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
capricorn
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.01.2003




sõnum 08.10.2005 12:20:21 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
sai ka antud mäng läbi tehtud ja pean ütlema et täitsa hea ja huvitav. Meenutas FullSpectrumWarriori, ainult et siis 2 maailmasõja aegne. Graafika oli päris hea ja ega soundil ka midagi viga polnud. Abiks oli see situational awarness view mitmel korral ja päris hästi tehtud minumeelest. Ainus mis häiris oli se, et üle madalate esemete ei suudetud ronida ega hüpata, väga lineaarseks oli tehtud erilist liikumis vabadust ei olnud. Aga muidu hea mäng.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Venturi
HV kasutaja
Venturi

liitunud: 06.12.2004




sõnum 07.04.2006 22:22:34 vasta tsitaadiga

Critical Error:
Build: (null)

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2400 MHz [1951260999680.000000 0] with 1535MB RAM
Video: RADEON X800 PRO (6505)

Failed to enter Startup?Name=Player?Class=gbxGameplay.gbxPlayerPawn?team=255: Can't find file for package 'D_HARTSOCK'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

Keegi sellisest kamast midagi mõikab, tegu legaalse copyiga.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 07.04.2006 23:53:11 vasta tsitaadiga

Eks see Unreal engine vahel ikka teeb sellist trikki. Format c: ja läheb jälle icon_biggrin.gif. Tegelt igast programme maha lasta, taustal jooksvad serviced ja programmid maha votta jne... ehk siis läheb.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Brothers in arms mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.