Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Hendry
HV kasutaja

liitunud: 09.12.2004
|
18.04.2005 15:48:02
|
|
|
lahe mäng mulle meeldib
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
18.04.2005 16:38:39
|
|
|
see on jah suht mõttetu et miski liivakoti tagant on venna perse jumala puhtalt näha, kõmmuta palju tahad aga vend ei tee teist nägügi pähe.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
18.04.2005 19:19:05
|
|
|
Tegin just täna lõpuks läbi ära ning mainin, et vahepeal ikka ei viitsinud ikka flankima minna ning sai ka läbi liivakoti maha võetud. Natuke rohkem aega küll läks aga ikkagi tehtav. Enamus kuule läks lihtsalt mööda, pihta oli vaja ainult 1-2 saada.
Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003

|
18.04.2005 19:21:35
|
|
|
killergoder kirjutas: |
Tegin just täna lõpuks läbi ära ning mainin, et vahepeal ikka ei viitsinud ikka flankima minna ning sai ka läbi liivakoti maha võetud. Natuke rohkem aega küll läks aga ikkagi tehtav. Enamus kuule läks lihtsalt mööda, pihta oli vaja ainult 1-2 saada.
Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse. |
Samas tavarelvad nagu Garand, BAR ja Thompson ikka täiega rabelesid käes
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
19.04.2005 21:06:13
|
|
|
keegi olge hea ja öelge kust ma savegame folderi leian
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
19.04.2005 22:28:37
|
|
|
C:\Documents and Settings\User\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms
Midagi sinna kanti
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
inc
HV veteran

liitunud: 18.04.2004
|
19.04.2005 22:34:30
|
|
|
killergoder kirjutas: |
Reaalsuse kohta häiris aga see, et snaipriga oli relva kõikumine minimaalne, kui üldse. |
Jah see oli tõesti väga imelik.
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yorick
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2004
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
26.04.2005 20:44:32
|
|
|
Proffesionaalse snaipri käes liigubki sihik suht vähe.See wannabe reaalsus mis osades mängudes tahab olla a'la nagu mingis 6 promillises joobes nõrguke üritaks sihtida peale 10 kildi jooksu on üle pingutatud.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
26.04.2005 21:45:44
|
|
|
Mängus pole tegemist proffiga
Aga antud juhul mulle see "feature" isegi sobis, sest mingi 10nese fpsi juures jooksvat meest tulistades ning samas sihikut korrigeerides oleks mäng kohe katki jäänud
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marek Säde
HV veteran
liitunud: 19.05.2004
|
26.04.2005 23:22:16
|
|
|
killergoder kirjutas: |
Mängus pole tegemist proffiga
...mingi 10nese fpsi juures... |
_________________ Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
14.05.2005 02:34:45
|
|
|
Jah, tegelikult ma motlen , olen mangu labi teinud, ja mangin teist korda aeg ajalt, selle difficultiga, et see lisamaterjal lahti saada. Mõnus on vaadata ajaloolisi materjale. Kuid mida ma mõtlen on see, et iga mängu juures olen hakanud pärast mõtlema, et oleks võinud parem olla või ei olnud see, mis ma lootsin, kuid selle mängu juures oli esmamulje okk- alla keskmise mängitavus, jube graafika ning veel midagi imelikku. Kui juba mängima asusin, siis hääled olid need, mis mu mõtted graafika ja kohati viletsa fps-i juurest minema viisid. Anyway, olles mängu lõpuni teinud jällegi pean tõdema, et väga hea asi oli, ei olnud call of duty elemente, ei olnud CS elemente, oli väga hea tiimitöö värk ja särk ning kuradi hea mäng oli . Usun, et mängin seda nautides ka kolmandat korda läbi, kõige raskema astmega, et saada kõik lisamaterjal lahti. Mitte küll enam nii ruttu ja sellise innuga , kui esimest korda mängides, kuid tõesti, vahel oli ikka sõjamaastikud ning üldine ilme väga hea, mis pani kohe arvama, et oled täpselt seal ajas ning sõjas. Väga hea mäng.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
06.06.2005 18:10:12
|
|
|
Ma alustasin kah siis, aga mul siukerobla (ma ei teagi kas see on probleem) , et kui panen oma squadi liikme supression fire v6i kuhugi seism, annab ta natukese aja pärast automaatselt käskluse fall in ja se päris julmalt häirib mind? Nagu seda kõrvalt minemis manöövrit on mega sitt teha kui mees kohe sabas lippab.
_________________ UTFG |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
06.06.2005 19:41:32
|
|
|
Käsklus 'fall in' läheb siis peale kui sa shift nuppu all hoiad. Kas sa kasutad shifti mingi muu nupuna peale squad commandide andmise ka?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
06.06.2005 19:45:39
|
|
|
algus oli cool see kus sa ootamatult kaevikus ärkad siis langevarjuga maandumine oli ka päris detailne. Ja peale seda läkski vääääga jamaks. Mingi sõidukiga ka sõita saab? Või hakkangi vaid mingeid sakslasi tünnide tagant tulistama?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
06.06.2005 20:55:00
|
|
|
HAHA harjunud koguaeg shifti mängudes peal hoidma. Pididn shift nupu kasutuks tegema, tee mis tahad, ikka hoiab näpp seda nuppu all
_________________ UTFG |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yorick
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2004
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fiocchi
HV kasutaja

liitunud: 04.01.2005
|
14.06.2005 00:34:10
|
|
|
No mulle valmistas küll see palju kiidetud heli pettumuse. Muidu oli nagu norm, aga saksa vindi lask oli mingi kahtlane plõks ainult või on see hoopis mingi minu arvuti kala? Samuti ka ise kuskil varjus tule all olles kuulsin kuidas kuulipilduja ja MP-40'ne kuulid ühesugust häält tegid: mingit vaikset sumbumist, kuigi tegelikkuses lendavad kuulipilduja kuulid helist kiiremini ja seega teevad mööda lennates kõva heleda laksu, mis vahest isegi kõrvad lukku lööb. Muud helid olid õnneks täitsa nauditavad. 8)
Samas mängitavus oli täitsa hea. Ja seda flankimist ma ka eriti ei kippunud kasutama. Rohkem kippusin vastaseid niisama maha laskma. Tihti nappis küll laskemoona. Meeldis ka see, et relvad sihtimise ajal ikka liikusid vastavalt asendile. Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
14.06.2005 01:38:02
|
|
|
Fiocchi kirjutas: |
Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal  |
Seda tahaks näha kui sa umbes pool kilomeetrid jooksnud oled, arvatavasti ei jõua sa relvaga sihtidagi.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fiocchi
HV kasutaja

liitunud: 04.01.2005
|
14.06.2005 14:48:00
|
|
|
486 kirjutas: |
Fiocchi kirjutas: |
Kuigi jah oli harjumatult suur liikumine püsti olles, kuna ise tegelen ka päriselus laskmisega püsib relv minu käes ikka rohkem paigal  |
Seda tahaks näha kui sa umbes pool kilomeetrid jooksnud oled, arvatavasti ei jõua sa relvaga sihtidagi. |
Looda sa Ma ikka laskejooksudel ka käinud ja rohkemgi jooksnud järjest kui pool kilomeetrit. Märgid sain maha ikka esimeste laskudega
Igatahes aitab OT'st. See siin nagu ei puutu eriti teemasse.
Taolistes olukordades, nagu tihti seal mängus takistuse taga olles, on ju pea alati võimalus ka relv kuhugi toetada.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
16.06.2005 11:53:19
|
|
|
Kurat kõvasti häirib mäjngus asi, et paljude liivakottide taha kamraade pannes lähevad nad ainult ühele poole, tavaliselt siis otse kuulirahe alla ilma katteta. Selle jaoks vast patchi poel ?
_________________ UTFG |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cyberlord
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
24.06.2005 20:59:59
|
|
|
Sain ka viimaks järgi proovida asja. Totaalne pettumus minu jaoks. Kurat kui ma tahan starteegiaga tegeleda, siis ma mängin strateegia mängu ja kui shootida, siis shooterit. See mäng aga pole kumbagi....mõistlikus koguses strateegiat ei tee muidugi kunagi paha aga mingit lambakarja käsutada ja enda närve nende lolluse tõttu rikkuda pole just meeldiv.
|
|
Kommentaarid: 546 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
449 |
|
tagasi üles |
|
 |
capricorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.01.2003
|
08.10.2005 12:20:21
|
|
|
sai ka antud mäng läbi tehtud ja pean ütlema et täitsa hea ja huvitav. Meenutas FullSpectrumWarriori, ainult et siis 2 maailmasõja aegne. Graafika oli päris hea ja ega soundil ka midagi viga polnud. Abiks oli see situational awarness view mitmel korral ja päris hästi tehtud minumeelest. Ainus mis häiris oli se, et üle madalate esemete ei suudetud ronida ega hüpata, väga lineaarseks oli tehtud erilist liikumis vabadust ei olnud. Aga muidu hea mäng.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
07.04.2006 22:22:34
|
|
|
Critical Error:
Build: (null)
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2400 MHz [1951260999680.000000 0] with 1535MB RAM
Video: RADEON X800 PRO (6505)
Failed to enter Startup?Name=Player?Class=gbxGameplay.gbxPlayerPawn?team=255: Can't find file for package 'D_HARTSOCK'
History: UGameEngine::Init <- InitEngine
Keegi sellisest kamast midagi mõikab, tegu legaalse copyiga.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
07.04.2006 23:53:11
|
|
|
Eks see Unreal engine vahel ikka teeb sellist trikki. Format c: ja läheb jälle . Tegelt igast programme maha lasta, taustal jooksvad serviced ja programmid maha votta jne... ehk siis läheb.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|