Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Brothers in arms märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 22.03.2005 11:53:00 vasta tsitaadiga

inc kirjutas:
Kui sa oma mehe kuskile saadad ja ta jookseb üle lageda platsi, siis peaksid talle andma käsu ka tulistada (et tulistaks jooksu pealt). Siis vaenlane hakkab kartma ja peob peitu, ning sinu mees jääb elu.

IMO AI on BIA's üks targemaid!


MG vastu võivad mu mehed täristada nii palju kui tahavad kuid sellest erilist kasu ju poleks. julgen vaielda teemal tark AI. vaenlase suunas tulistamine on-sight ja leveli nähtamatult märgistatud kohtades kykitamine(vahest takistuse valel poolel) ei tee veel head AI't, pathfinding pole meestel ka just kõige parem. granaadi peale reaktsioon on ka omaette klass icon_biggrin.gif

vaenlase AI on ka väga huvitav. ma võin hiilida julmalt olles 100% kindel et vaenlane mind pole näinud ega kuulnud kylje pealt lähenemas ja sellegipoolest hakkab kutt kisama et teda täiega flank'itakse isegi siis kui meie kahe vahel on mingi maja ja loomulikult kui ma ymber nurga talle selja tagant lähenen siis tihti peale ta juba näoga minu poole ootamas(ehe näide sellest et tegu ei ole AI'ga vaid lihtne script 'IF jõuad selle kohani THEN mees karjub ja sihib sinu suunas). siis võime natukene tulistada yksteist ja vahepeal kutile tulevad meelde minu mehed kes teda tulistavad eespool ja samal ajal lyhike kalamälu ei luba tal mind meeles pidada et ma ikkagi veel tema selja taga aretan mingit värki...

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leech
HV kasutaja


liitunud: 07.10.2002




sõnum 27.03.2005 16:31:20 vasta tsitaadiga

Linnapea kirjutas:
mutabor, hea text icon_lol.gif . Tegelt tõsiselt mina arvan ka, et AI on nõrk suhteliselt. Ja ma ei saa aru mis krdi heina-mulla kuhilad need igal pool vastu vahivad. Mäng pidi olema realistlike maastikega, kusagilt arhiivist välja kaevatud piltidelt maha kopitud?? Ja kas teil ei olnud sellist bugi, et kui tanki otsas oled kuulipritsi taga siis tankile korralduse andmine ei õnnestunud, seevastu maas olles õnnestus? Tähendab korraldust saab anda aga ta lihtsalt ei täida seda.
Seal saab ju medali=boonus peale igat levelit, vahest saad lahti pildid kus on päris foto ja kõrval mängu foto võrdluseks.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dominus
HV Guru
Dominus

liitunud: 05.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2005 20:33:50 vasta tsitaadiga

Brother's in Arms Road to Hill 30 peaks mul normilt jooksma? on kellelgi kogemusi?
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MotorHead
HV veteran
MotorHead

liitunud: 11.06.2004




sõnum 27.03.2005 20:35:45 vasta tsitaadiga

Mafka kirjutas:
Brother's in Arms Road to Hill 30 peaks mul normilt jooksma? on kellelgi kogemusi?

Minimum System Requirements:
• 100% Windows® 2000/XP compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for DVD drive, video card, sound card and input devices)
• US version of Microsoft Windows® 2000/XP operating system
• Intel Pentium® III or AMD Athlon™1.0 GHz processor (2.5 GHz Pentium IV or AMD Athlon recommended)
• 512MB RAM (1 GB or more recommended)
• DVD drive
• 3 GB of uncompressed hard disk space for game files, plus 512MB for Windows® swap file.
• DirectX® 9.0c or higher (included on disc)
• 100% DirectX® 8.0 compatible 32MB video card and drivers (64 MB recommended)*
• 3-D Hardware Accelerator must support pixel shaders 1.0 or higher*
• 100% DirectX® 8.0 compatible sound card and drivers (EAX recommended)
• 100% Microsoft®-compatible mouse & keyboard

Põhimõtteliselt peaks jooksma ju. Ära rami pärast karda icon_biggrin.gif. Endal sama palju ja kõik ikkagi põhjas. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
volts333
Kreisi kasutaja
volts333

liitunud: 08.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2005 20:53:19 vasta tsitaadiga

ma ei tea mis kala on , sihid vaenlast laseda aga ikka mööda
_________________
don't click this link...
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2005 21:25:31 vasta tsitaadiga

volts333 kirjutas:
ma ei tea mis kala on , sihid vaenlast laseda aga ikka mööda
thumbs_up.gif ega seal mingi sperduper aim pole nagu vanas dukenukem3d-s oli. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 27.03.2005 21:48:59 vasta tsitaadiga

volts333 kirjutas:
ma ei tea mis kala on , sihid vaenlast laseda aga ikka mööda


Kui loogiliselt võtta siis kunagi pole sihik 100% täpne...kaugus mängib ka suurt rolli.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MotorHead
HV veteran
MotorHead

liitunud: 11.06.2004




sõnum 27.03.2005 21:52:25 vasta tsitaadiga

Kaugus ja ka see, et kas seisad püsti või kükitad. Sellest oleneb laskmistäpsus. Ürita ise järgi. Mäng on ikka nii reaalseks tehtud. thumbs_up.gif icon_wink.gif
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
margusser
HV Guru

liitunud: 16.07.2003




sõnum 27.03.2005 21:54:49 vasta tsitaadiga

Väga kõva mäng on tõesti peab ütlema.
kahju ,et 9700pro klokitult veabs eda põhjas graafikaga natuke kehvalt.
30+ on küll fps aga ihkaks suuremat...
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.03.2005 09:16:09 vasta tsitaadiga

link :: kae siit

üsna aus review
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 02.04.2005 21:10:11 vasta tsitaadiga

Tasub lugeda icon_exclaim.gif
annab ikka päris hea ülevaate mängust icon_smile.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 04.04.2005 19:12:07 vasta tsitaadiga

Pildid

Tegin ka pilte, kui keegi pole veel mänginud ja tahaks näha...
Osad pildid 1024 reso, osad 1600 reso

Igatahes väga lahe mäng, mulle meeldib.
Elutruum kui call of duty, mulle igatahes...
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2005 08:47:04 vasta tsitaadiga

Teisel korral on mängu ikka väega lihtne läbi teha (raskema tasemega muidugi). Tead kuhu joosta, mida sihtida (ilma et raiskaks pool oma laskemoonast vaenlase peanupu sihtimeks, mis nagu hiljem selgus on võimatu maha võtta ilma "flank'imata") ja kuidas tulistada. Üks hea asi on nende AI relvavendade juures on see, et neil kunagi laskemoon otsa ei saa icon_lol.gif

PS! Vahel saab peanupu pihta lasta ka, eriti töötab asi snaiperrelva puhul.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 05.04.2005 21:44:34 vasta tsitaadiga

selline küss et kuidas ma seda mängu @ 85 hz saaks pelada, mitte 60. winis 85 aga mängus lükkab 60 peale.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2005 21:48:08 vasta tsitaadiga

project kirjutas:
selline küss et kuidas ma seda mängu @ 85 hz saaks pelada, mitte 60. winis 85 aga mängus lükkab 60 peale.

See refresh rate`de jura on juba winxp-l küljes. Lahti saaks RefreshForce`ga Hz-de permanentne lockimine ihaldatu (ja monitori võimaldatava) peale icon_wink.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ozy
HV vaatleja

liitunud: 27.08.2004




sõnum 08.04.2005 16:15:38 vasta tsitaadiga

mäng läbi tehtud kahe päevaga. minu jaoks on seda vähe. üle pikka aja üks shooter, mille olen viitsinud läbi teha. no vahepeal võib ikka päris tupikusse jääda. eriti mõnus oli talu võtmise teine pool, kus pidi tanki maha võtma. minu tank sai muidugi miini ja siis mõtle kuidas tanki kahjutuks teha. see oli koht, kus pidi walkthrough agiks võtma ja gamespotis on need päris head.

ootan juba asja järge, aga siis võiks pelamist küll kauem olla
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 08.04.2005 16:21:36 vasta tsitaadiga

btw kas kellelgi sellist asja pole olnud et vaatad mehele otse otsa kuidas ta seal dialoogi peab aga heli nagu on selgelt kuulda et tuleb rohkem vasakust klapist. kui pööran misk 50kraadi vasakule siis oli nagu tasakaalus vms...
keegi pole sellist heli kala kohanud?
winis ja mujal pelades on heli mul korras. balance paigas.
ning kas kuidagi confides fov suuremaks ei saaks?
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 08.04.2005 16:24:42 vasta tsitaadiga

project, äkki asi sinust. Võibolla sa ei kuule parema kõrvaga nii hästi?
Või siis mängus tegelane ei kuule enam parema kõrvaga nii nagu peab... Sõjas ju väga ohtlik, mürsud käivad kõrva ääres jne...
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 08.04.2005 16:41:37 vasta tsitaadiga

jah minus on asi icon_biggrin.gif... siis kui BIA tööle panen hakkab vasak kõrv hekvemini kuulma vahelduva eduga.
nu pmst sõduritele vahel pannakse ühte kõrva vatitups vms et kui miski kõva plahvatus käib siis jääb vähemalt 1 trummikile terveks. a kahtlane et see vahelduva eduga on, mitte koguaeg. a nu poh
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MotorHead
HV veteran
MotorHead

liitunud: 11.06.2004




sõnum 08.04.2005 18:41:39 vasta tsitaadiga

project kirjutas:
jah minus on asi icon_biggrin.gif... siis kui BIA tööle panen hakkab vasak kõrv hekvemini kuulma vahelduva eduga.
nu pmst sõduritele vahel pannakse ühte kõrva vatitups vms et kui miski kõva plahvatus käib siis jääb vähemalt 1 trummikile terveks. a kahtlane et see vahelduva eduga on, mitte koguaeg. a nu poh
Muideks mul mängus sama asi. Võib olla tõesti on tehtud kohe NII reaalseks icon_biggrin.gif.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
paranoid
HV kasutaja
paranoid

liitunud: 15.07.2004




sõnum 12.04.2005 15:43:02 vasta tsitaadiga

Päris korralik pela, reaalsus on väga hästi välja toodud:D
Ilma sihikuta ringi jooksmine:D
minu poolt 9/10 thumbs_up.gif

_________________
Powered by: AMD, Gigabyte,ATI, Chieftech, A-DATA, Intel, NEC
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marten1991
HV kasutaja
marten1991

liitunud: 21.09.2004




sõnum 12.04.2005 15:46:59 vasta tsitaadiga

paranoid kirjutas:
Päris korralik pela, reaalsus on väga hästi välja toodud:D
Ilma sihikuta ringi jooksmine:D
minu poolt 9/10 thumbs_up.gif


aga mitte reaalsust arvastavatele inimestele saab sihiku ka panna
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 9 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marek Säde
HV veteran

liitunud: 19.05.2004




sõnum 12.04.2005 16:13:10 vasta tsitaadiga

AI pidi tootja poolt olema enne kuulmatu aga minu arvates on nad lollid nagu lauajalad, põhimõtteliselt ikkagi rambo stiilis mäng. Sakslased on ka "taktikaässad" ning lõpmatud padrunisalved, ühest kohast voorivad lõppematud salgad pole ka just reaalsusele viitavad. Mida tase edasi seda täpsemad nad on ning teavad täpselt kust august sina neid maha tulistada kavatsed, kuigi nad tulega alla surutud ja tohiks nagu kuulda ka sellises lärmis. Positiivset nii palju, et üldiselt mulle lihtsalt meeldivad 2 maailmasõja stiilis mängud, heli on ok ja graafika pole paha. Aga reaalsusest on asi kaugel. Peab hakkama jälle vana hea flashpointi proovima icon_rolleyes.gif Mitte, et neid mänge võrrelda saaks...
_________________
Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prints
Kreisi kasutaja


liitunud: 11.09.2004




sõnum 14.04.2005 18:00:27 vasta tsitaadiga

nadal aega sai toksitud ja paris hea on
eriti need tankide kohad
super mis muud oelda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2005 11:53:22 vasta tsitaadiga

Sain kah lõpuks asjale küüned taha.Mis ma oskan öelda, grafa on hea, tasemete ülesehitus kah norm ja isegi mingisugune füüsika on olemas.Kahjuks rikub kogu mängimisrõõmu seesama üleshaibitud nagu päris flanking, ehk siis koguaeg flanki icon_evil.gif Täielik nüridus kus lased vastast üsna lühikese maa pealt ja ta lihtsalt ei saa pihta vaid pead minema küljepealt ja siis kohe juba on lastav.Täielik piin on see ja esimene missoon mida vähegi nautida sai oli see kus sai snaipri.See flanking , supress jne.on küll väga kift asi aga see oleks pidanud olema võimalus mitte eesmärk.Ehk siis minujaoks on väga hea mäng ühe mingi idiootliku pohmas venna idee tõttu ära rikutud.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Brothers in arms mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.