Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 488, 489, 490 ... 510, 511, 512  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 21.03.2025 13:49:27 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Markos kirjutas:
Riik saab seal igasugu subsiidiume tekitada, sest nad teenivad ikka jõhkralt raha nafta ekspordiga, mis on omamoodi iroonline.

Jutuks ju hea küll aga see nafta raha läheb sisuliselt kõik nende fondi, kust nad subsiidiumite jaoks küll midagi välja ei võta.


Ja see fond on sinuarust mingi hoiupõrsas või ? Fondi investeeringutelt teenitakse tulu ja seda kasutatakse muuhulgas ka siseriiklike rohepöörde ja kliimaeesmärkide toetamiseks + nn kliimaraha, mis samamoodi tekib sellest, et ise väga co2'e ei tekitata, kuna enamus energeetikast põhineb hüdrol, mis muuhulgas on üks kõige odavamaid taastuvenergialiike üldse, andes tööstusele tohutu eelise. Alahinnata Norra jõukuses nafta ja gaasi osalust ei saa kohe kuidagi, arvestades, et veel 20 sajandi alguses, enne nafta avastamist ei olnud tegemist just jõuka riigiga. Ajalugu võib igaüks edasi ise uurida, aga norrat on väga raske võrrelda kellegi teisega, neil on lihtsalt tohutult vedanud oma maavarade, hüdro, merenduse ja muuga + arukas juhtimine. Eestis selliseid ressursse ei ole, kui võibolla fosforiit välja arvata.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 21.03.2025 14:23:18 vasta tsitaadiga

Huvitav juhtum Teslaga https://www.torquenews.com/1084/i-sold-used-tesla-model-3-clean-title-now-tesla-says-its-salvage-and-itll-easily-go-over-12000
Mõneti järelturu Teslat ostes risk, teisalt tehasel võib olla konkreetse sõiduki kohta infot, mida mitte kellegi teisel ei ole aga kuidas sellele infole kõrvaline nt autoostja ligi pääseks või kas Tesla tehas sellist infot üldse jagaks, on omaette teema.

Sisuliselt nii, kus Tesla sõidukid on internetiühenduse läbi tehasega ühenduses ja sõiduki sensorsüsteemid sh kaamerasüsteem arvatavalt tuvastavad kõik kõksud nii parka avariid kui tõsisemad, sõiduki arvuti jätab selle info meelde ja edastab võimalusel Tesla tehasele, kus diagnostika hindab kas sõiduk omab reaalseid kahjusid või hüpoteetilisi kahjusid mis võivad sõiduki edasist toimimist ja ohutust mõjutada. Tehase vaates tegemist ka garantii teemaga, kus kerge parkla kõks mille järelmil sõiduk tulevikus ei tarvitse korrektselt toimida ja tegemist ei tarvitse edaspidi vigade ilmnemisel olla tehaseveaga ega garantii juhtumiga.
Samuti võivad sõiduki enda sensorsüsteemid näidata avariijärgselt kergeid anomaaliaid, mis ei tarvitse olla otseselt ohtlikud aga annavad tunnistust avarii mõjudest kaugemale kui kereplekid.

Ehk a'la klassikaline kaskojuhtum kus justkui kerge plekimõlkimine, kindlustus korvab kahjud plekid taotakse sirgeks, kõik nagu korras, sõiduk sõidab nagu enne jne ning sõiduki müügil juhtunut kuskil kirjas ei ole, sõiduki müüa avarii reklaamimisest samuti huvitatud ei ole, ka sõiduki müügi vahendaja ei tarvitse asjast teada, aga teine või kolmas omanik võib Tesla tehasest saada x hetkel teate, kuidas mineviku asjaoludel tehas soovitab kulukat remonti või loobub garantiist.
Kes teab ehk tulevikus tehas võib sellised likvideerimata vigaega sõidukid panna avalikku registrisse, millele riikide tehnoülevaatustel oleks ligipääs ehk antud tehase poolt potentsiaalselt ohtlikuks tunnistatud sõidukid ei saaks liikluses osalemiseks enam tehnoülevaatust, ehk utiili või tuleb vead koostöös tehasega kõrvaldada.

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 21.03.2025 14:54:19 vasta tsitaadiga

Kõlab juba nagu Airbus, kuig gong ära käib oled p'ses ka suuremal või vähemal määral, mis on muidugi õhusõidukite osas ainuõige, aga jah Tesla puhul kahjuks järjekordne põhjus, miks seda marki vältima peaks, vähemasti seniks, kuni sul reaalselt on võimalik kontrollida kogu infot, mis Tesla süsteemides eksisteerib antud sõiduki kohta. See annaks ka huiaritele selge signaali, et ei ole mõtet varjata ja kindlustustel pole mõtet ka selliseid autosi edaspidi oksjonile panna, sest ülestagumisel pole mitte mingisugust mõtet. Keegi sai jälle kooliraha maksta.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 21.03.2025 21:51:55 vasta tsitaadiga

Ei ole ju Tesla selles võtmes kuidagi eripärasem. Sisuliselt kõik tänapäevased autod edastavad enda kohta infot kesksetesse serveritesse. Dacia vist veel mitte.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2025 13:08:48 vasta tsitaadiga

Kaudselt haakub: https://www.facebook.com/mart.raudsaar

tsitaat:
Värskes Sunday Times'si võtab sõna kurikuulus Jeremy Clarkson, kes alustab oma kolumni nii: "Tesla boss solvus sügavalt, kui ma kaebasin, et tema auto on kasutu. Nüüd on ta suutnud pöördesse ajada isegi öko-hipid, kes teda kunagi jumaldasid, kuid on nüüd tema autode vastu pööranud."
Mis on siin peamine uba? Minu jaoks on uba grupimõtlemise ohtlikkus. Esmalt millegi kollektiivne ülistamine ja siis kollektiivne häbistamine, mida iseloomustab isikliku mõtlemisvõime puudumine.
Siis pole mõtet imestada, et ollakse kellegi suhtes objektid, mitte iseseisvad subjektid, isiksused. Liigutakse kaasa vooluga, omaenda elu eest vastutust võtmata.
Minu asi pole siin kedagi veenda või kellegagi vaielda. Lihtsalt juhin avalikkuse tähelepanu sellele, et pole ilmtingimata vaja minna kaasa uue moevooluga, kui eelmine on selle promojate jaoks ammendunud.
Maailma muutmine algab iseenda muutmisest, eks ole? Sellega seotud sisekõne on ülimalt individuaalne. Unistused ja unistamine on vaid üks aspekt.
Kuulasin hämmastusega hommikul Vikerraadiost, kuidas Eva Truuverk korraldab "unistamistalguid", kuidas võiks elu Eestis välja näha 25 aasta pärast. Kui tegevus jääb ideekorje tasemele, on tegevusel tulevikus mõningane arhivaarne väärtus. Kui aga eesmärk on juurutada "õige unistamise meetodit", siis kollektiivse tegevusena on see kuritegelik asi.
Ausalt öeldes ma ei saa aru, kuidas ühe põlvkonna inimesed võivad mingil põhjusel kasvada nõnda erinevaks. See on midagi, mis annab ainet mõtisklusteks.
Ma arvan, et Truuverk võiks jääda Rohetiigri juurde ja inimeste unistused rahule jätta.


Paywalli taga olev artikkel: https://www.thetimes.com/comment/columnists/article/seventeen-years-after-that-nice-mr-musk-sued-me-victory-is-mine-z6m5lq90t

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kassmees
Kreisi kasutaja
Kassmees

liitunud: 02.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2025 21:42:53 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Ei ole ju Tesla selles võtmes kuidagi eripärasem. Sisuliselt kõik tänapäevased autod edastavad enda kohta infot kesksetesse serveritesse. Dacia vist veel mitte.


Tehnoloogiad arenevad. Mingil momendil võib juhtuda, et teatud vanuses autod ei saa enam enda andmeid kuskile saata. Näiteks seetõttu. et ühenduse parameetrid ei vasta enam uuenenud versioonidele. Või siis sätitakse serverid nii, et nad ei võta osade autode infot enam vastu.
Aga võibolla mõni selline auto sõidab veel kaua. Võibolla loobib erroreid ja ajab omanikul veidi närve krussi, aga poodi ja tööle viib ära.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 25.03.2025 21:46:27 vasta tsitaadiga

See on juba juhtunud osadega, 1 gen leaf näiteks.
Äpist näppida ei saa aga sõita saab probleemideta edasi.
Ma pean järgmine aasta maksma hakkama, et äpp ja HA ühendus edasi toimiks. 6a anti autoga tasuta kaasa.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 25.03.2025 22:24:20 vasta tsitaadiga

Nii see juhtub jah, siis hakkad mingi 80 kümpsi aastas maksma, oleneval autost muidugi on summa erinev. Eks siis jõuab ka kohale, on sul seda vaja või mitte.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2025 23:00:26 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Nii see juhtub jah, siis hakkad mingi 80 kümpsi aastas maksma, oleneval autost muidugi on summa erinev. Eks siis jõuab ka kohale, on sul seda vaja või mitte.


Samas üldiselt pole need ka mingi tappev summa, kui leiad et tõesti “on vaja” icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 26.03.2025 07:57:49 vasta tsitaadiga

Soojenduse ja jahutuse juhtimine kaugelt on seda raha väärt. Laetuse taset tahaks ka näha kui kuskil poe ees kiirlaadijas laeb, siis teab kiirustada et liiga palju ei laeks
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 26.03.2025 11:44:35 vasta tsitaadiga

Uus probleem: elektriautode akud kestavad liiga kaua
_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 26.03.2025 13:34:18 vasta tsitaadiga

Prillpapa kirjutas:
Uus probleem: elektriautode akud kestavad liiga kaua

Nii on, mu leafi aku SOH on 72% aga akupaki korpus on lootusetult läbi roostetanud. Raud hävineb ikka kiiremini kui liitium.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 26.03.2025 14:20:59 vasta tsitaadiga

Prillpapa kirjutas:
Uus probleem: elektriautode akud kestavad liiga kaua


Uueks seda probleemi nimetada on kentsakas. Seda on teatud juba 5+ aastat. Lihtsalt skeptikud ja fossiililembesed ei suuda seda asjaolu kuidagi aksepteerida ja blokeerivad oma ajust selle infokillu üha uuesti ja uuesti ära.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 26.03.2025 14:24:43 vasta tsitaadiga

Kahe otsaga asi, tegelt on päris jura kui paak aja jooksul kokku kuivab. Mis siis et kestab küll ja küll veel aga ikkagi vaja terve auto või aku välja vahetada.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2025 14:24:46 vasta tsitaadiga

J Clarcson pajatab Musk'ist ja Teslast (tõin maksumüüri tagant välja): https://telegra.ph/JEREMY-CLARKSON--Meeldetuletus-Tesla-juhtidele-ma-hoiatasin-teid-17-aastat-tagasi-03-26
_________________
- censored -
Kommentaarid: 270 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 237
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 26.03.2025 14:29:54 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kahe otsaga asi, tegelt on päris jura kui paak aja jooksul kokku kuivab. Mis siis et kestab küll ja küll veel aga ikkagi vaja terve auto või aku välja vahetada.
järgmine reostusmaks millalgi tulekul
heal juhul piisab ehk ka vängemast koefitsiendist automaksu arvutuses
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 26.03.2025 14:36:50 vasta tsitaadiga

Kuna probleem aku suremisega on märksa kulukam ja seni tehased hoiavad garantiid läbisõidule päris madalal, siis pole mingist uurimusest suuremat kasu. ICE mikromootorid hinnatakse ka ju 200-300K peale...
Dislade reserv pigem 400K .
Mõte jääb jätkuvalt samaks. Kasutatud elektrikat ostes on risk suurele kulule absurdselt suur.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2025 14:58:52 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Prillpapa kirjutas:
Uus probleem: elektriautode akud kestavad liiga kaua


Uueks seda probleemi nimetada on kentsakas. Seda on teatud juba 5+ aastat. Lihtsalt skeptikud ja fossiililembesed ei suuda seda asjaolu kuidagi aksepteerida ja blokeerivad oma ajust selle infokillu üha uuesti ja uuesti ära.


Misasi on "liiga kaua" kestmine? Ma võin võtta sahtlist 20+ aastat vana NOKIA telefoni mille aku kestab 5 minutit aga kas seda saab "kestmiseks" nimetada selles mõttes, et ka reaalselt kasutuskõlblik? Loomulikult demagoogia mõttes võib ju võtta elektriauto ja siis rääkida kuipalju on võimalik sellega läbi sõita enne kui peale täislaadimist enam meetritki ei liigu ja see number tuleks väga ilus ja tõenäoliselt võrreldav ICE autoga aga arvesse tuleb võtta ikkagi seda kuikaua saab sõita selliselt, et vähenenud sõiduulatus ei hakka elu häirima.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 26.03.2025 15:20:37 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Misasi on "liiga kaua" kestmine? Ma võin võtta sahtlist 20+ aastat vana NOKIA telefoni mille aku kestab 5 minutit aga kas seda saab "kestmiseks" nimetada selles mõttes, et ka reaalselt kasutuskõlblik? Loomulikult demagoogia mõttes võib ju võtta elektriauto ja siis rääkida kuipalju on võimalik sellega läbi sõita enne kui peale täislaadimist enam meetritki ei liigu ja see number tuleks väga ilus ja tõenäoliselt võrreldav ICE autoga aga arvesse tuleb võtta ikkagi seda kuikaua saab sõita selliselt, et vähenenud sõiduulatus ei hakka elu häirima.

Saan aru, et artikli lugemine käib üle jõu icon_smile.gif

Liitiumakudel autode kasuliku aku eluea piir on tüüpiliselt seal 70-80% algsest mahtuvusest. Akuelementidel endil on tootja poolt nö hinnatud eluiga. NMC keemia puhul tüüpiliselt sinna 1000 täistüskli juurde. Seega mingi 300 km läbiv masin saab 300k km läbitud enne kui nö kasulik eluiga läbi saab. See, et peale "kasuliku eluea" lõppemist auto veel 200+ km läbib muidugi näitab seda, et kasutada saab neid masinad küll ja veel ka peale kasuliku eluea lõppu.
Kui nüüd võtta vahepeal juurde tehtud uuringuid, mis ei mõõda enam akude eluiga 100% DoD täistsüklite mustriga vaid kasutatakse sõiduautode reaalelulisi kasutusmustreid, siis juba sellest tingitult kasvab akude eluiga umbes kolmandiku (kaste)
(PS, arvestades Eesti/EU keskmisi aastaseid läbisõite, siis peaks säärased akud ~20 aastat kestma, iseasi kuidas ajaline keemia degredeerumine mõju avaldab, seni nähtu põhjal kipub see olema ka sinna 1-2% aasta kohta.)

Ja selle artikli põhi teema ehk akude taastöötlemise vaatest on veel probleemiks sinna otsa nende akude autojärgne kasutus. Väga paljud neid akudest lähevad mingitesse teisejärgu kasutustesse. Kõige levinumad on statsionaarsed akupangad. Tänapäeval üsna lihtsaks ja mugavaks tehtud. Võtad terve akupaki oma kestas, lükkad kuhugi seinaäärde, ühendad paar juhet inverteriga ja juhtkontrolleriga ning ongi maja akupank olemas. Suuremates paigaldistes on süsteemid natuke keerukamad.
Ja sedasi akupangana kestavad need akud veel aastakümneid, sest seal võib "kasulik eluiga" ka kõvasti alla 50% algsest mahtuvusest sobida. (Elektriautos tekitaks probleeme suurema jõudluse hetkedel pingelangus, mida statsionaarses kasutuses pigem ei teki, sest korraga ei püüta niipalju ampreid välja pigistada.)

Ehk siis "liiga kaua" tähendab antud juhul seda, et algselt arvestatud 10-15 aasta asemel jõuavad taaskäitlustehastesse akud alles 20-30+ aasta pärast.

Magic kirjutas:
Mõte jääb jätkuvalt samaks. Kasutatud elektrikat ostes on risk suurele kulule absurdselt suur.

Tegelikult ei ole, kui vähegi teemat teada ja elementaarseid kontrolle teed enne ostu.
Järsku võib läbi minna elektroonika. Selle vahetus või korda tegu on nö tüüpilises elektroonika remondi hinnaskaalas.
Akuelemendid ise pigem järsult tööd ei lõpeta. Kui need on garantii perioodi vastu pidanud ja selle lõpus nähtavad käitumiskarakteristikud (pingelangus koormuse all, elementide ühtlus ning üldine mahtuvus) viitavad heale seisukorrale, siis on risk akuelementeidest tingitud ootamatuteks suurteks kuludeks sisuliselt olematu.
Ja kuna igaüks ei pea/taha olla selles valdkonnas spetsialist, siis on tekkinud mõned ettevõtted, kes seda aku seisu kontrolli teostavad. Meie maal veel vähe levinud aga mujal võib leida müügikuulutustes neid seisukorra testide raporteid.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2025 15:34:40 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Tegelikult ei ole, kui vähegi teemat teada ja elementaarseid kontrolle teed enne ostu.

kui palju keskmine inimene teab midagi EV-dest?
Fännid jah, aga keskmine inimene usub müügiinimese juttu.
Kui garantii läbi, pole sedagi juttu.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 26.03.2025 16:01:44 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:

kui palju keskmine inimene teab midagi EV-dest?

Kogu tekst läks liiga pikaks sinu jaoks? Tsiteerin siis lõpust olulist:
tsitaat:
Ja kuna igaüks ei pea/taha olla selles valdkonnas spetsialist, siis on tekkinud mõned ettevõtted, kes seda aku seisu kontrolli teostavad. Meie maal veel vähe levinud aga mujal võib leida müügikuulutustes neid seisukorra testide raporteid.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 26.03.2025 16:34:02 vasta tsitaadiga

Mulle kohe "meeldivad" need ülimalt kindlas kõneviisis tehtud avaldused akude vastupidavuse osas. Ma väga tahaks loota, sest olen ise ka nüüd potentsiaalne ohver. Kas schrödingeri kass on surnud või elab, saame teada alles siis, kui me kasti avame. Ümbertöötlejatel saab tööd kõvasti olema tulevikus. EV'de levik on alles piisake ookeanis, tänasest läheb veel 10+a, enne, kui lakkamatu pealevool tekib.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 26.03.2025 16:38:07 vasta tsitaadiga

Tuletame meelde kuidas spetsialist siin kindlas kõneviisis rääkis, kuidas trummelpidur taga on maailma parim valik. FB grupis oli talvel pikk teema, kuidas pidurid hommikuti kinni icon_biggrin.gif Isegi kolleegi 90k maksva EV9 pidurid suutsid talvel kinni külmuda.
Tasub huumoriga võtta seda kindlat juttu siin pigem.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 31.03.2025 10:39:47 vasta tsitaadiga

Linn Sondresen koges E18-l kiirusel 120 kilomeetrit tunnis, et tema Nissan Leafi aku läks ootamatult umbes 50 protsendilt võimsuselt 4 protsendile ja avariirežiimile.
– See kaotab igasuguse jõu. Nii et ülesmäge pole mul mootoril jõudu. Sõidan E18-l üsna suure kiirusega, autod ees, taga ja kõrval, räägib Sondresen.
– See oli väga vastik. Sõidan ka lastega autos. See võib põhjustada ohtlikke olukordi. See on ebamugav, lisab ta.
Aga teloga filmimine on 120 kilomeetrit tunnis ok icon_rolleyes.gif
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/naf-mener-batterisvikt-pa-nissan-leaf-er-trafikkfarlig-1.17359077

Mul on siksil kaks korda kiirteel 120 + km/h mootor plahvatanud. Siiani olen elus icon_cool.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.03.2025 10:51:35 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Mul on siksil kaks korda kiirteel 120 + km/h mootor plahvatanud. Siiani olen elus icon_cool.gif


Ja mida sa siis ootasid, see asi pole projekteeritud sellistel kiirustel liikuma icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 488, 489, 490 ... 510, 511, 512  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.