|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
18.03.2025 19:16:44
|
|
|
| Markos kirjutas: |
| Vot, kus nüüd tuli ai ekspert välja. |
Ekspertidest pean lugu, ennast nendega võrdseks ei pea. Samas keelemudlite valdkonnas päris palju aastaid töötatud niiet päris teadmatuks ei pea end
| -Koppel- kirjutas: |
| Naljakas on vaadata kuidas te siin oponeerite üksteisele ükskõik milles. Isegi kui omavahel põhimõtteliselt nõus olete, siis leiate ikkagi mingi nüanssi, mille osas vaielda. Never surrender! |
Ükskõik mille osas ei oponeeri, demagoogia ja trollimise osas ikka. Ei istu kuidagi lasta valeväidetel vohada.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.03.2025 19:51:11
|
|
|
| napoleon kirjutas: |
Kas keegi teab kuidas Norras seadused on? Ehk siis kas norrakad vabatahtlikult eelistavad EV-d või on maksupoliitika selline mis teeb ICE omamise äärmisele kulukaks või vastupidi EV omamise äärmiselt soodsaks? |
Seadused seadusteks. Teemaksud odavamad, elekter odav. Paljudes töökohtades võimalus laadida (kodus samuti), ICE autode hinnad koos igasuguste maksudega nii kirved, et elektriautod odavamad.
Suvanäide
Meil Kia Sportage PHEV hind alates 37k€, Norras sama auto hind alates 61k€ (Muid ICE mudeleid enam pole müügilgi KIA-l seal. Mäletamistmööda Kia Ceed mis meil hind alates mingi 20k€ oli seal saadaval 45k€ hinnalipikuga.). Samas elektriautode hinnalipikud odavamad kui meil.
EV6 seal alates 39k€, meil 46k€ jne. Nüüd veel arvesta palga suurusjärgud ka vastavaks ja no idea miks keegi seal mingeid tossavaid diisleid peaks ostma mis meil müüvad nagu soe sai.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
| Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
20.03.2025 21:27:12
|
|
|
| Selle Norra palk ei tähenda veel mitte midagi. Mul kunagine kolleeg elas ja töötas aastaid seal IT valdkonnas, mis on väga häsiti tasustatud. Ütles, et Oslos elada ei kannatanud, igas mõttes kallis, ehk meiega võrreldes suurem palk ei tähenda, et ostujõud miskitpidi suurem oleks. Riik saab seal igasugu subsiidiume tekitada, sest nad teenivad ikka jõhkralt raha nafta ekspordiga, mis on omamoodi iroonline.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.03.2025 23:25:12
|
|
|
Eks oleneb mida sa selle rahaga ka teed. Arvad, et meil siin 900€ kätte inimestel on kergem elada kui 4000-5000€ kätte Oslos?
Mõni ei tule 10000€ kätte ka ots otsaga kokku.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
| Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
21.03.2025 08:07:15
|
|
|
| Markos kirjutas: |
| Riik saab seal igasugu subsiidiume tekitada, sest nad teenivad ikka jõhkralt raha nafta ekspordiga, mis on omamoodi iroonline. |
Jutuks ju hea küll aga see nafta raha läheb sisuliselt kõik nende fondi, kust nad subsiidiumite jaoks küll midagi välja ei võta.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
21.03.2025 08:47:19
|
|
|
Mobiilne krematoorium
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist. |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 04.04.2002
|
|
| Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
21.03.2025 12:49:27
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Markos kirjutas: |
| Riik saab seal igasugu subsiidiume tekitada, sest nad teenivad ikka jõhkralt raha nafta ekspordiga, mis on omamoodi iroonline. |
Jutuks ju hea küll aga see nafta raha läheb sisuliselt kõik nende fondi, kust nad subsiidiumite jaoks küll midagi välja ei võta. |
Ja see fond on sinuarust mingi hoiupõrsas või ? Fondi investeeringutelt teenitakse tulu ja seda kasutatakse muuhulgas ka siseriiklike rohepöörde ja kliimaeesmärkide toetamiseks + nn kliimaraha, mis samamoodi tekib sellest, et ise väga co2'e ei tekitata, kuna enamus energeetikast põhineb hüdrol, mis muuhulgas on üks kõige odavamaid taastuvenergialiike üldse, andes tööstusele tohutu eelise. Alahinnata Norra jõukuses nafta ja gaasi osalust ei saa kohe kuidagi, arvestades, et veel 20 sajandi alguses, enne nafta avastamist ei olnud tegemist just jõuka riigiga. Ajalugu võib igaüks edasi ise uurida, aga norrat on väga raske võrrelda kellegi teisega, neil on lihtsalt tohutult vedanud oma maavarade, hüdro, merenduse ja muuga + arukas juhtimine. Eestis selliseid ressursse ei ole, kui võibolla fosforiit välja arvata.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
21.03.2025 13:23:18
|
|
|
Huvitav juhtum Teslaga https://www.torquenews.com/1084/i-sold-used-tesla-model-3-clean-title-now-tesla-says-its-salvage-and-itll-easily-go-over-12000
Mõneti järelturu Teslat ostes risk, teisalt tehasel võib olla konkreetse sõiduki kohta infot, mida mitte kellegi teisel ei ole aga kuidas sellele infole kõrvaline nt autoostja ligi pääseks või kas Tesla tehas sellist infot üldse jagaks, on omaette teema.
Sisuliselt nii, kus Tesla sõidukid on internetiühenduse läbi tehasega ühenduses ja sõiduki sensorsüsteemid sh kaamerasüsteem arvatavalt tuvastavad kõik kõksud nii parka avariid kui tõsisemad, sõiduki arvuti jätab selle info meelde ja edastab võimalusel Tesla tehasele, kus diagnostika hindab kas sõiduk omab reaalseid kahjusid või hüpoteetilisi kahjusid mis võivad sõiduki edasist toimimist ja ohutust mõjutada. Tehase vaates tegemist ka garantii teemaga, kus kerge parkla kõks mille järelmil sõiduk tulevikus ei tarvitse korrektselt toimida ja tegemist ei tarvitse edaspidi vigade ilmnemisel olla tehaseveaga ega garantii juhtumiga.
Samuti võivad sõiduki enda sensorsüsteemid näidata avariijärgselt kergeid anomaaliaid, mis ei tarvitse olla otseselt ohtlikud aga annavad tunnistust avarii mõjudest kaugemale kui kereplekid.
Ehk a'la klassikaline kaskojuhtum kus justkui kerge plekimõlkimine, kindlustus korvab kahjud plekid taotakse sirgeks, kõik nagu korras, sõiduk sõidab nagu enne jne ning sõiduki müügil juhtunut kuskil kirjas ei ole, sõiduki müüa avarii reklaamimisest samuti huvitatud ei ole, ka sõiduki müügi vahendaja ei tarvitse asjast teada, aga teine või kolmas omanik võib Tesla tehasest saada x hetkel teate, kuidas mineviku asjaoludel tehas soovitab kulukat remonti või loobub garantiist.
Kes teab ehk tulevikus tehas võib sellised likvideerimata vigaega sõidukid panna avalikku registrisse, millele riikide tehnoülevaatustel oleks ligipääs ehk antud tehase poolt potentsiaalselt ohtlikuks tunnistatud sõidukid ei saaks liikluses osalemiseks enam tehnoülevaatust, ehk utiili või tuleb vead koostöös tehasega kõrvaldada.
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
21.03.2025 13:54:19
|
|
|
| Kõlab juba nagu Airbus, kuig gong ära käib oled p'ses ka suuremal või vähemal määral, mis on muidugi õhusõidukite osas ainuõige, aga jah Tesla puhul kahjuks järjekordne põhjus, miks seda marki vältima peaks, vähemasti seniks, kuni sul reaalselt on võimalik kontrollida kogu infot, mis Tesla süsteemides eksisteerib antud sõiduki kohta. See annaks ka huiaritele selge signaali, et ei ole mõtet varjata ja kindlustustel pole mõtet ka selliseid autosi edaspidi oksjonile panna, sest ülestagumisel pole mitte mingisugust mõtet. Keegi sai jälle kooliraha maksta.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
21.03.2025 20:51:55
|
|
|
| Ei ole ju Tesla selles võtmes kuidagi eripärasem. Sisuliselt kõik tänapäevased autod edastavad enda kohta infot kesksetesse serveritesse. Dacia vist veel mitte.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
23.03.2025 12:08:48
|
|
|
Kaudselt haakub: https://www.facebook.com/mart.raudsaar
| tsitaat: |
Värskes Sunday Times'si võtab sõna kurikuulus Jeremy Clarkson, kes alustab oma kolumni nii: "Tesla boss solvus sügavalt, kui ma kaebasin, et tema auto on kasutu. Nüüd on ta suutnud pöördesse ajada isegi öko-hipid, kes teda kunagi jumaldasid, kuid on nüüd tema autode vastu pööranud."
Mis on siin peamine uba? Minu jaoks on uba grupimõtlemise ohtlikkus. Esmalt millegi kollektiivne ülistamine ja siis kollektiivne häbistamine, mida iseloomustab isikliku mõtlemisvõime puudumine.
Siis pole mõtet imestada, et ollakse kellegi suhtes objektid, mitte iseseisvad subjektid, isiksused. Liigutakse kaasa vooluga, omaenda elu eest vastutust võtmata.
Minu asi pole siin kedagi veenda või kellegagi vaielda. Lihtsalt juhin avalikkuse tähelepanu sellele, et pole ilmtingimata vaja minna kaasa uue moevooluga, kui eelmine on selle promojate jaoks ammendunud.
Maailma muutmine algab iseenda muutmisest, eks ole? Sellega seotud sisekõne on ülimalt individuaalne. Unistused ja unistamine on vaid üks aspekt.
Kuulasin hämmastusega hommikul Vikerraadiost, kuidas Eva Truuverk korraldab "unistamistalguid", kuidas võiks elu Eestis välja näha 25 aasta pärast. Kui tegevus jääb ideekorje tasemele, on tegevusel tulevikus mõningane arhivaarne väärtus. Kui aga eesmärk on juurutada "õige unistamise meetodit", siis kollektiivse tegevusena on see kuritegelik asi.
Ausalt öeldes ma ei saa aru, kuidas ühe põlvkonna inimesed võivad mingil põhjusel kasvada nõnda erinevaks. See on midagi, mis annab ainet mõtisklusteks.
Ma arvan, et Truuverk võiks jääda Rohetiigri juurde ja inimeste unistused rahule jätta. |
Paywalli taga olev artikkel: https://www.thetimes.com/comment/columnists/article/seventeen-years-after-that-nice-mr-musk-sued-me-victory-is-mine-z6m5lq90t
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007

|
25.03.2025 20:42:53
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Ei ole ju Tesla selles võtmes kuidagi eripärasem. Sisuliselt kõik tänapäevased autod edastavad enda kohta infot kesksetesse serveritesse. Dacia vist veel mitte. |
Tehnoloogiad arenevad. Mingil momendil võib juhtuda, et teatud vanuses autod ei saa enam enda andmeid kuskile saata. Näiteks seetõttu. et ühenduse parameetrid ei vasta enam uuenenud versioonidele. Või siis sätitakse serverid nii, et nad ei võta osade autode infot enam vastu.
Aga võibolla mõni selline auto sõidab veel kaua. Võibolla loobib erroreid ja ajab omanikul veidi närve krussi, aga poodi ja tööle viib ära.
|
|
| Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.03.2025 20:46:27
|
|
|
See on juba juhtunud osadega, 1 gen leaf näiteks.
Äpist näppida ei saa aga sõita saab probleemideta edasi.
Ma pean järgmine aasta maksma hakkama, et äpp ja HA ühendus edasi toimiks. 6a anti autoga tasuta kaasa.
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
25.03.2025 21:24:20
|
|
|
| Nii see juhtub jah, siis hakkad mingi 80 kümpsi aastas maksma, oleneval autost muidugi on summa erinev. Eks siis jõuab ka kohale, on sul seda vaja või mitte.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
25.03.2025 22:00:26
|
|
|
| Markos kirjutas: |
| Nii see juhtub jah, siis hakkad mingi 80 kümpsi aastas maksma, oleneval autost muidugi on summa erinev. Eks siis jõuab ka kohale, on sul seda vaja või mitte. |
Samas üldiselt pole need ka mingi tappev summa, kui leiad et tõesti “on vaja”
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
| Kommentaarid: 229 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.03.2025 06:57:49
|
|
|
| Soojenduse ja jahutuse juhtimine kaugelt on seda raha väärt. Laetuse taset tahaks ka näha kui kuskil poe ees kiirlaadijas laeb, siis teab kiirustada et liiga palju ei laeks
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
26.03.2025 12:34:18
|
|
|
Nii on, mu leafi aku SOH on 72% aga akupaki korpus on lootusetult läbi roostetanud. Raud hävineb ikka kiiremini kui liitium.
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.03.2025 13:20:59
|
|
|
Uueks seda probleemi nimetada on kentsakas. Seda on teatud juba 5+ aastat. Lihtsalt skeptikud ja fossiililembesed ei suuda seda asjaolu kuidagi aksepteerida ja blokeerivad oma ajust selle infokillu üha uuesti ja uuesti ära.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.03.2025 13:24:43
|
|
|
| Kahe otsaga asi, tegelt on päris jura kui paak aja jooksul kokku kuivab. Mis siis et kestab küll ja küll veel aga ikkagi vaja terve auto või aku välja vahetada.
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
mega
HV Guru

liitunud: 12.02.2004
|
|
| Kommentaarid: 270 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
237 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
26.03.2025 13:29:54
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Kahe otsaga asi, tegelt on päris jura kui paak aja jooksul kokku kuivab. Mis siis et kestab küll ja küll veel aga ikkagi vaja terve auto või aku välja vahetada. |
järgmine reostusmaks millalgi tulekul
heal juhul piisab ehk ka vängemast koefitsiendist automaksu arvutuses
|
|
| Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.03.2025 13:36:50
|
|
|
Kuna probleem aku suremisega on märksa kulukam ja seni tehased hoiavad garantiid läbisõidule päris madalal, siis pole mingist uurimusest suuremat kasu. ICE mikromootorid hinnatakse ka ju 200-300K peale...
Dislade reserv pigem 400K .
Mõte jääb jätkuvalt samaks. Kasutatud elektrikat ostes on risk suurele kulule absurdselt suur.
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|