EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud _________________ !!
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
jep, planeet Maa peab veidi kannatama kuni HV autoentusiastid on valmis saastamisest loobuma
Kogu planeeti mõjutava kliimamuutustega kohanemiseks ollakse justkui valmis aga rsk naftasaadusi põletava transpordi asendamine - nagu otse elu kallale kiputaks
Aga jah keeruline teema, kui vaadata Eesti väiksust või prioriteete kus kasvõi ukraina-vene sõjas vastu taevast asju lastakse, isegi kosmosest olla suuremad paugud näha, nii igapäevaselt, samal ajal Eesti riik kuhjab ukrainlastele saastamiseks moona&raha aga kodus kliimaministeerium leiutab kodanikele piiranguid-sanktsioone-trahve kui vale transpordiga sõidad.. _________________ ---
oot, mis piiranguid-sanktsioone-trahve? ma sõidan iga päev selle neetud ja kõige jubedama diisliga ja pole veel trahvi tehtud, peale kütuseaktsiisi ei tule mingit muud koormist ka meelde, kellele ma võlgu olen jäänud? Tulevane automaks saab olema 50 raha aastas, eks see natuke kõri kinni pigistab aga ju ma siis võtan ühe töö juurde...
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
jep, planeet Maa peab veidi kannatama kuni HV autoentusiastid on valmis saastamisest loobuma
Kogu planeeti mõjutava kliimamuutustega kohanemiseks ollakse justkui valmis aga rsk naftasaadusi põletava transpordi asendamine - nagu otse elu kallale kiputaks
Aga jah keeruline teema, kui vaadata Eesti väiksust või prioriteete kus kasvõi ukraina-vene sõjas vastu taevast asju lastakse, isegi kosmosest olla suuremad paugud näha, nii igapäevaselt, samal ajal Eesti riik kuhjab ukrainlastele saastamiseks moona&raha aga kodus kliimaministeerium leiutab kodanikele piiranguid-sanktsioone-trahve kui vale transpordiga sõidad..
Et tojoota võib igakell ev teha kui tahab jah. Aga nad praegu ei viitaind seega tegid jura mis laeb poole aeglasemalt jne? Nojah, pappi palju järelikult.
Aga see oli kuskil ma ei tea kus. Normaalne mingi tsensuur käib siin. Võtks see AM asi maha. Nii ei saa midagi vastata või see ongi eeamärk?
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
Mida sa pead suuremaks turuosa kasvuks? Praegune ülemaailmne 12%+ suurune turuosa kasv YoY on liiga väike? Alates mitmest protsendist YoY kasvust see suurem siis algab?
Millised need lastehaigused on, mis tänapäevasel elektriautol küljes on?
Edit:
Kopeerin lingilt:
12.4% is how much EV sales grew globally in the first half of 2024, compared to H1 2023.
Markos kirjutas:
tsitaat:
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi,
Nad lihtsalt tunnevad turgu ja ei kiirusta selle EV'ga ülemäära ja see on siiani tark tegu olnud. Kui teised teatavad üksteise järel EV'de tootmise piiramisest ja megakahjumitest seoses sellega, siis Toyota teeb lihtsalt meh, i told you so. Poleks esimene kord, kus nad on täppi pannud. Diislitega oli sisuliselt sama lugu, nad arendasid diisli asemel hübriidi, mis diisliga juhtus teame ju kõik. Rongist maha ? Mis sa arvad, et 20+a hübriidide tootmise kogemusega ettevõte ei oskaks suvalisel hetkel akuautot teha või ? Kuna väga palju juttu on olnud nende tahkisaku püüdlustest, siis võibolla nad isegi ei ole eriti huvitatud suuremas skaalas ev'ga väljatulemisest enne, kui see on tootmisküps. Seniks aga annab hübriidide müük kenasti kasumit, mitte nagu konkurentidel, kes ev'dega pungestavad.
Eks rikkis kell näitab ka kaks korda päevas õiget aega.
Ja mis diisliga juhtus? Heitmenormidega petmine? See asi, mida Toyota on teinud 20+ aastat? Ei tea kas ikka tasub Toyotat mingi etalonina sul esile tõsta selles vallas.
Ning vaadates, et nende praegused elektriautod on alla arvestust konkurentidega võrreldes, siis jah, nad ilmselgelt ei oska elektriautot teha veel.
MRTO kirjutas:
Aga see oli kuskil ma ei tea kus. Normaalne mingi tsensuur käib siin. Võtks see AM asi maha. Nii ei saa midagi vastata või see ongi eeamärk?
Yep, see ongi asja mõte, aeg-maha.
ot:
Spoiler
renx09, oled sa muidu ikka kindel, et oma karistusi jagades käitusid õiglaselt ja võrdselt teema risustajate suhtes? Küsin kuna märkan, et ainsad, kes elektriautode teemas karistada said olid 3 elektriauto omanikku vs mitte ükski teemat läbustav mitte-elektriauto omanik. Lihtsalt arvestades, kes käivad risustamas, siis tekib kahtlusi..
viimati muutis etk 25.09.2024 23:37:17, muudetud 2 korda
Ning vaadates, et nende praegused elektriautod on alla arvestust konkurentidega võrreldes, siis jah, nad ilmselgelt ei oska elektriautot teha veel.
Või ei taha. Piisavalt suur ja võimas firma küll, et ättituudi demonstreerida. Ilmselt pole vajadust ka klientide pärast muretseda, see kui mõned ev entusiastid jätavad bz4x ostmata ei koti just palju, eriti, kui arvestada asjaolu, et lojaalne klient eelistab hübriidi.
Selles pole midagi halba kui Toyota oma liistude juurde jääb, ehk toodab efektiivsete hübriidajamitega sõidukeid, parem keskenduda sellele mis hästi välja tuleb ja ka müüb, nende bz4x tõestab väga ilmekalt, et täna EV tootjana neist asja pole(minu jaoks tootena tegemist pigem below average tootega).
enamik videost oli mingi laadimise lugu. ja kurtmine, et elektriautoga ei pea nii palju vaeva nägema
muidu autod peaks üsna võrreldavad olema küll. ioniq n on neliveduline, veidi võimsam, ~400kg raskem ja 15k€ odavam... _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
Mida sa pead suuremaks turuosa kasvuks? Praegune ülemaailmne 12%+ suurune turuosa kasv YoY on liiga väike? Alates mitmest protsendist YoY kasvust see suurem siis algab?
ei pidanud yoy silmas, vaid üldist turuosa võrreldes ice ja hübriidiga, tõenäoliselt hübriidi turuosa mõnda aega veel kasvab, ainult ice pirukatükk väheneb _________________ !!
Selles pole midagi halba kui Toyota oma liistude juurde jääb, ehk toodab efektiivsete hübriidajamitega sõidukeid, parem keskenduda sellele mis hästi välja tuleb ja ka müüb, nende bz4x tõestab väga ilmekalt, et täna EV tootjana neist asja pole(minu jaoks tootena tegemist pigem below average tootega).
Juhul, kui me soovime ignoreerida fakti, et Lexusel on ka kaks elektriautot ja RZ450e on kõike muud, kui below average. Tõenäoliselt parim elektrikas millega ma kunagi sõitnud olen. Küll mitte kiireim, aga selline kolakas 5.3s'ga 100'ni ei ole ka halb mitte.
Ma sõidumugavusi ei tea, kunagi jäi lihtsalt silma, et Toyota max laadimisvõimsus kuskil 40% pealt laadima pannes 100kW, 80% jõudes on see juba alla 50kW kukkunud, kas neil ikka see piirang, et päevas max 2 DC laadimistsüklit pärast mida laadimisvõimsus korralikult ära kohitsetakse? Väiksema aku puhul suht nõme. Ehk jah 2022 välja tulnud mudeli puhul pigem below average.
Ma sõidumugavusi ei tea, kunagi jäi lihtsalt silma, et Toyota max laadimisvõimsus kuskil 40% pealt laadima pannes 100kW, 80% jõudes on see juba alla 50kW kukkunud, kas neil ikka see piirang, et päevas max 2 DC laadimistsüklit pärast mida laadimisvõimsus korralikult ära kohitsetakse? Väiksema aku puhul suht nõme. Ehk jah 2022 välja tulnud mudeli puhul pigem below average.
Seda, et nad annavad ka 10a või 1M km garantiid akule. Lähtudes EV meeste retoorikast, siis laadimiskiirus pole ju oluline, kodus laed ja kiirlaadimine on pigem harv erand
Elektriauto laadimisel toimub ju laadimisjaamaga nagunii infovahetus ja suhtlus autoga, et kuipalju ampreid ja volte sinna lasta tohib.
Üli normaalne ja moodne oleks kui ka maksmiseks vajalik info käiks läbi selle kanali. Et isiklikus autos on juba sinu maksevahendi info olemas ning laadimisjaamas ei olekski muud trikki kui lihtsalt ots külge ja auto ekraanil ACCEPT vajutada.
See on tõesti hämmastav, et laadimiseks niipalju erinevaid APP-isid on vaja kasutada ja see selline nuhtlus on.
Elektriauto laadimisel toimub ju laadimisjaamaga nagunii infovahetus ja suhtlus autoga, et kuipalju ampreid ja volte sinna lasta tohib.
Üli normaalne ja moodne oleks kui ka maksmiseks vajalik info käiks läbi selle kanali. Et isiklikus autos on juba sinu maksevahendi info olemas ning laadimisjaamas ei olekski muud trikki kui lihtsalt ots külge ja auto ekraanil ACCEPT vajutada.
See on tõesti hämmastav, et laadimiseks niipalju erinevaid APP-isid on vaja kasutada ja see selline nuhtlus on.
miks mul on tunne, et ärandajad rõõmustaks selle lihtsuse üle?
Mnator, aga sul telefonis on ju ka juba samamoodi see maksmiseks vajalik info olemas. Autole infotainment süsteemile saad ju ka appe osta. Selles mõttes on see nagu auto infotainmentisse sisseehitatud apiga ostude tegemine.
Mnator, aga sul telefonis on ju ka juba samamoodi see maksmiseks vajalik info olemas. Autole infotainment süsteemile saad ju ka appe osta. Selles mõttes on see nagu auto infotainmentisse sisseehitatud apiga ostude tegemine.
jah, su telefon võidakse ka nii ära varastada, et sul pole niipea võimalust sellest kuskile teatada ja selle aja sees üritda su telefoniga ostukesi teha poodides
Nii kihtne see ka pole. Küsitakse vahepeal ka pin kooodi. Samamoodi kui pangakaardiga viipemakset sooritades. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.