Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
23.09.2024 18:47:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Elektriautode mehed pole rahul, et sa oled rahul. |
|
Keegi äkki seletaks seda postituse pointi veidi lahti, et mis asja mõte on? Justkui tsiteerib kellegi postitust, ent mitte silpigi ei vasta, milleks?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
23.09.2024 19:14:25
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Ai, nüüd sa saad siinsete EV trollide poolt malakat negatiivsete uudiste postitamiste eest... |
Kui sulle nii hinge läks, et su silmakirjalikkus välja toodi Tanel, siis äkki oleks aeg silmakirjalikkus lõpetada?
Või sind tsiteerides:
Tanel kirjutas: |
sa ei pea siinses teemas osalema |
Oled ju küllaga tõestanud oma käitumisega, et sul pole muud kui vastumeelsus kogu selle temaatika vastu. Siin enda rahuldamisega sa suurt muud ei saavuta kui vaid vead ennast läbi muda.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
23.09.2024 19:17:43
|
|
|
etk sinu enda pealesuruv stiil on OK?
Tahad kasutada EV, palun ole lahke. Kuid teistele seda peale suruda ei ole OK.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
23.09.2024 19:31:05
|
|
|
new1 kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Elektriautode mehed pole rahul, et sa oled rahul. |
|
Keegi äkki seletaks seda postituse pointi veidi lahti, et mis asja mõte on? Justkui tsiteerib kellegi postitust, ent mitte silpigi ei vasta, milleks? |
Ta ju ei vastagi kunagi aga kirjutab mingi lambi mulli.
Ja kui nüüd lisada siis 20+ aastat HVd kasutanuna mul on küll pigem negatiivsem arvamus siinse teema Taneli postide tõttu tekkinud. Ei erine mingist alutaguse matist kes lihtsalt tuld ja tõrva pritsib aga tegelikult teemat ei jaga ja midagi mõistliku nagu ka ei tule kui aint kopipaste samad laused ning samas stiilis artiklid. Neutraalsusest on asi kaugel. Annab julgust sabarakkudel samamoodi jura kirjutada ja nö midagi ei juhtu. Läheb selliseks ekre portaaliks kätte ära kuidagi. Ega siin mõnes teiseski teemas kahtlase väärtusega poste osade poolt. Pagulased jms.
Ime , et postiivsed postid keelatud pole.
Ma ei suru kellelegi EVd peale aga ümmarguselt viie tüübi väited on nii mööda, et see on sama nagu ma läheks viiulifoorumisse tarkusi kirjutama. Ei saa ju vait olla. Mõni hakkab veel uskuma.
Toode kui selline on super. Kasutamine oleneb palju infrast ja Eesti on maas selles kõvasti kuid olukord ei ole halb.
viimati muutis M8T0 23.09.2024 19:32:02, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
23.09.2024 19:31:10
|
|
|
HDvurle kirjutas: |
etk sinu enda pealesuruv stiil on OK?
Tahad kasutada EV, palun ole lahke. Kuid teistele seda peale suruda ei ole OK. |
Kus ma kellele midagi peale surusin? Mine loe, ma toon igakord välja, et kõigile ei sobi. Ei maksa omistada suvaliselt teistele igasugu oma õlgmehikesi.
Ainus mida ma siin teinud olen, erinevalt Tanelist, on päriselt reaalelule tähelepanu juhtinud ja väärinfole vastu seisnud.
Peale suruvad vaid vedelkütuste all kannatajad oma õlgmehikesi.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
23.09.2024 19:33:36
|
|
|
Spoiler 
etk kirjutas: |
Saksamaal toetuste kadumise efekt on juba eelmisest aastast tunda andnud (https://electrek.co/2023/10/16/german-ev-sales-nosedived-in-september-2023/)
tsitaat: |
Specifically, business subsidies for EV purchases were eliminated entirely as of September 1, 2023 — and the result was a 35% reduction in all plug-in registrations year over year for the month of September. |
Ehk siis ei imestaks, kui järgmise kuu info kohaselt jälle elektriautod EU-s kasvatavad turuosa aga kahtlen, et siis siia ilmub mõni tegelane seda uudisnuppu jagama. |
Sama statistika pealt praegu seda kella lüüaksegi.
Ning tegelikult ei ole see ju ka esimene "toetustejärgse languse" rodeo. On ilmselge, et toetuste kadumisel langeb nõudlus.
Tanel kirjutas: |
etk, sa ei pea siinses teemas osalema, kui sulle uudised reaalsusest ei meeldi  |
Mulle jäi mulje, et tal ei olnud probleem mitte postitatud uudisega, vaid selle ilkuva tümitamisega, mis sealt edasi hakkas.
Irooniline veidi tagasi postitatut vaadata selles valguses:
renx09 kirjutas: |
edaspidi igasugusele klähvimisele ja isiklikuks minemisele siin teemas järgneb AM |
HDvurle kirjutas: |
Tahad kasutada EV, palun ole lahke. Kuid teistele seda peale suruda ei ole OK. |
Järjekordne õlgmees - kus on keegi teistele EV-d peale surunud? Ilma tsitaadita on tegemist sulaselge valega.
Northvoltiga on muidu paar asja:
1) Raskustes on see täpselt sellesama "Legacy" (ICE-) tootjate hüsteerilise EV-de vastase tegevuse tõttu: Autotootjad, nagu Volkswagen ja Volvo Cars, löövad juba elektrisõidukite turu aeglase kasvu tempo pärast häirekella. BMW, üks Northvolti esimesi toetajaid, tühistas aasta alguses kahe miljardi dollari suuruse lepingu Rootsi akutootjaga.
2) Huvitav, et suured Hiinale vastandujad (ning üldiselt ka (haruldaste muld-)metallide osas probleemsusele viitavad) "irvitavad" kohaliku tegija raskuste üle, mis tähendab, et mitu negatiivset tahku võivad EV-de puhul hoogu juurde saada:
"Northvolti uus tehnoloogia võib vähendada lääneriikide sõltuvust Hiina tarneahelatest.
Northvolt töötas välja naatriumioonaku, selles pole liitiumi, koobaltit ega niklit."
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
23.09.2024 19:41:46
|
|
|
new1 kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Elektriautode mehed pole rahul, et sa oled rahul. |
|
Keegi äkki seletaks seda postituse pointi veidi lahti, et mis asja mõte on? Justkui tsiteerib kellegi postitust, ent mitte silpigi ei vasta, milleks? |
Mis täpsemalt selles postituses siis nüüd valesti oli, et see ära kustutatakse aga Janise algne sisutu postitus alles jäetakse?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
23.09.2024 19:46:24
|
|
|
selge, viisakast jutust aru ei saa ja lasteaia kombel lällamine ja näpuga näitamine jätkub
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
23.09.2024 20:44:22
|
|
|
rmc kirjutas: |
Spoiler 
etk kirjutas: |
Saksamaal toetuste kadumise efekt on juba eelmisest aastast tunda andnud (https://electrek.co/2023/10/16/german-ev-sales-nosedived-in-september-2023/)
tsitaat: |
Specifically, business subsidies for EV purchases were eliminated entirely as of September 1, 2023 — and the result was a 35% reduction in all plug-in registrations year over year for the month of September. |
Ehk siis ei imestaks, kui järgmise kuu info kohaselt jälle elektriautod EU-s kasvatavad turuosa aga kahtlen, et siis siia ilmub mõni tegelane seda uudisnuppu jagama. |
Sama statistika pealt praegu seda kella lüüaksegi.
Ning tegelikult ei ole see ju ka esimene "toetustejärgse languse" rodeo. On ilmselge, et toetuste kadumisel langeb nõudlus.
Tanel kirjutas: |
etk, sa ei pea siinses teemas osalema, kui sulle uudised reaalsusest ei meeldi  |
N
Mulle jäi mulje, et tal ei olnud probleem mitte postitatud uudisega, vaid selle ilkuva tümitamisega, mis sealt edasi hakkas.
Irooniline veidi tagasi postitatut vaadata selles valguses:
renx09 kirjutas: |
edaspidi igasugusele klähvimisele ja isiklikuks minemisele siin teemas järgneb AM |
HDvurle kirjutas: |
Tahad kasutada EV, palun ole lahke. Kuid teistele seda peale suruda ei ole OK. |
Järjekordne õlgmees - kus on keegi teistele EV-d peale surunud? Ilma tsitaadita on tegemist sulaselge valega.
Northvoltiga on muidu paar asja:
1) Raskustes on see täpselt sellesama "Legacy" (ICE-) tootjate hüsteerilise EV-de vastase tegevuse tõttu: Autotootjad, nagu Volkswagen ja Volvo Cars, löövad juba elektrisõidukite turu aeglase kasvu tempo pärast häirekella. BMW, üks Northvolti esimesi toetajaid, tühistas aasta alguses kahe miljardi dollari suuruse lepingu Rootsi akutootjaga.
2) Huvitav, et suured Hiinale vastandujad (ning üldiselt ka (haruldaste muld-)metallide osas probleemsusele viitavad) "irvitavad" kohaliku tegija raskuste üle, mis tähendab, et mitu negatiivset tahku võivad EV-de puhul hoogu juurde saada:
"Northvolti uus tehnoloogia võib vähendada lääneriikide sõltuvust Hiina tarneahelatest.
Northvolt töötas välja naatriumioonaku, selles pole liitiumi, koobaltit ega niklit." |
Northvolti sisseaseade on kuulduste järgi hiinast toodud. Kohalikud ilma hiinlaste osaluseta seadmeid kasutada ei saa.
Lisaks ka see:
https://maailm.postimees.ee/8101621/seletamatutest-surmadest-rasitud-rootsi-akutehases-lekkis-pidevalt-ohtlikku-kemikaali
Vaevalt rootslased nii rumalad on ja torusid ehitada ei oska oma kliimas.
https://www.theguardian.com/business/2024/sep/23/battery-maker-northvolt-cut-jobs-sweden-electric-car-market
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
24.09.2024 11:08:22
|
|
|
Esimese generatsiooni Nissan Leaf tuli välja detsember 2010. Mäletan seda kui esimest päris elektriautot. Enne seda oli i-MiEV.
Veidi hiljem tuli ELMO https://kredex.ee/et/elmo
tsitaat: |
Vabariigi Valitsus sõlmis 2011. aasta märtsis Mitsubishi Corporationiga lepingu 10 miljoni AAU ulatuses saastekvoodi müügiks, et algatada Eesti elektromobiilsuse programm.
... KredEx pakkus ELMO programmi raames ka elektriautode lühirenditeenust. Tollal uudne renditeenus pakkus huvilistele võimalust kogeda elektriautoga sõitmist ning sooritada lühemaid sõite isiklikku autot omamata. Lühirent mängis olulist rolli elektriautode populaarsuse kasvatamisel, kuna igal huvilisel avanes võimalus elektriauto proovile panna tunnipõhise tasuarvestusega. |
Sealt sain nii mina kui ka paljud teised eestlased esimese elektriauto maitse kätte.
Nüüd ca 13 aastat hiljem on elektriauto ikkagi juba pigem tavaline asi.
LEAF-i natukene üle 100km reisiulatusest on saanud tõsisematel tootjatel täiesti bensiinikatega võrreldav 500+ kilomeetrit. Salongi materjalid on paranenud. Laadimisvõrgustik on pidevalt paranev.
See teema on siin viimasel ajal väga populaarne olnud lihtsalt paari inimese egode põrkumise pärast. Kui samm tagasi astuda ja pikka perspektiivi vaadata, siis on olnud elektriautode kasutuselevõtul lausa plahvatuslik areng.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 11:21:08
|
|
|
tsitaat: |
Toode kui selline on super. Kasutamine oleneb palju infrast ja Eesti on maas selles kõvasti kuid olukord ei ole halb.
|
Uskumatu, kuidas lihtsalt MOOTOR tootest kohe superi teeb. Sama hea, kui võrrelda bensu ja elektrilist muruniidukit. Üldjoonetes samad mured tekivad kasutamisel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.09.2024 14:18:21
|
|
|
Markos kirjutas: |
Uskumatu, kuidas lihtsalt MOOTOR tootest kohe superi teeb. Sama hea, kui võrrelda bensu ja elektrilist muruniidukit. Üldjoonetes samad mured tekivad kasutamisel. |
mida sa täpselt öelda üritad?
näitajad, dünaamika ja muu säärane ongi elektriautodel suures osas ju väga hea. sisepõlemismootoriga pead sarnaste asjade leidmiseks vaatama suurte mootorite (ja kalliste autode) poole.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 15:49:20
|
|
|
londiste kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Uskumatu, kuidas lihtsalt MOOTOR tootest kohe superi teeb. Sama hea, kui võrrelda bensu ja elektrilist muruniidukit. Üldjoonetes samad mured tekivad kasutamisel. |
mida sa täpselt öelda üritad?
näitajad, dünaamika ja muu säärane ongi elektriautodel suures osas ju väga hea. sisepõlemismootoriga pead sarnaste asjade leidmiseks vaatama suurte mootorite (ja kalliste autode) poole. |
Eitea, mida need tootjad niipalju vaeva näevad sillageomeetria ja vedrustusega, et autot hästi juhitavaks ja stabiilseks muuta, kui vastus on lihtsamast lihtsam, paigalda elektrimootor ja on sportauto valmis.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.09.2024 17:02:10
|
|
|
aa, seda külge mõtled. kusjuures, sa võid ironiseerida aga tegelikult on seal omajagu tõde, et elektriautode stabiilsust ja juhitavust on lihtsam teha - raskuskese allpool, kaalujaotusega huvi või vajaduse korral oluliselt lihtsam mängida.
sillageomeetria ja juhitavus on teine teema ja ei sõltu üldjuhul mootori tüübist niikuinii.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 17:26:13
|
|
|
Elektriautode turg kiratseb aga:
tsitaat: |
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes. |
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
24.09.2024 19:43:19
|
|
|
Jah. Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
Toyota oskab hübriidi teha aga head EVd veel mitte. Bz4 on ka igast otsast kehvake kui just leafi minek ja poole aeglasem kodulaadimine ei huvita. Nende pealt vaadata müüki on muidugi kahtlane. Eks sellepärast neid 35k'ga ära ka anti.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 21:28:04
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Jah. Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
Toyota oskab hübriidi teha aga head EVd veel mitte. Bz4 on ka igast otsast kehvake kui just leafi minek ja poole aeglasem kodulaadimine ei huvita. Nende pealt vaadata müüki on muidugi kahtlane. Eks sellepärast neid 35k'ga ära ka anti. |
Nad ei vaatagi ju oma ev'de müüki, vaid ikka kogu komplekti vs kogu turg. Kui nad võtavad koguturust 22,6%, siis see tähendab, et lõviosa ongi neist hübriidid. Ma ei imestaks, kui TMC annab varsti teada, et loobub plaanist aastaks 2030 muuta Lexus 100% ev brandiks, nagu see korra välja käidi. Kuu hübriid müüb hästi, siis sellel on põhjus, miks tarbija nii otsustab ja neist põhjustest on siin juba korduvalt ja korduvalt räägitud.
tsitaat: |
Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
|
Nope. mul on siin kaks kõrvuti olnud UX250h (F-Sport) ja UX300e (Luxury), viimasel on enamik asju puudu ja veab ainult üks sild (esivedu). Ainult minek on tiba parem. Ja seda kõike 10k kõrgema hinnalipiku juures. Ilmselt on see brandi probleem, aga no thanks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.09.2024 21:34:12
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes. |
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi. |
toyotal ei tohiks sõiduautodest enam ühtegi mitte-hübriidi olla. nii et "hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus" indeed
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 21:43:13
|
|
|
londiste kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes. |
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi. |
toyotal ei tohiks sõiduautodest enam ühtegi mitte-hübriidi olla. nii et "hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus" indeed  |
No vaata seda niipidi, et, kui kliendile hübriid ei meeldiks, siis valiks ta teise brandi. Millegipärast aga turuosa kasvab, mis on ka loogiline, sest teistel brandidel täishübriide napib, enamus on kas mild või pluginad. Viimased vajavad aga täiemahuliseks ekspluateerimiseks samasugust taristut nagu EV ja ilma selleta on paljud isegi tavalistest ice'dest ebaökonoomsemad. Kuna hinnalipik on ka arutult kõrge, siis ega nad väga kaubaks ei lähe.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
24.09.2024 21:50:26
|
|
|
Markos kirjutas: |
Elektriautode turg kiratseb aga:
tsitaat: |
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes. |
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi. |
See on põnev järeldus tootja kohta, kelle pakutavad elektrisõidukid on konkurentidega võrreldes naljanumbrid.
Saaks veel aru, kui vähemalt müügimehed püüaks ostuhuvilistele elektriautosid tutvustada jne aga seda nad ka ei tee.
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi, kes pädevat elektriautot Toyota valikust ei leia aga konkurentide hulgast küll ja ei pruugi siis enam Toyota kliendiks naasta.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.09.2024 22:10:37
|
|
|
tsitaat: |
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi, |
Nad lihtsalt tunnevad turgu ja ei kiirusta selle EV'ga ülemäära ja see on siiani tark tegu olnud. Kui teised teatavad üksteise järel EV'de tootmise piiramisest ja megakahjumitest seoses sellega, siis Toyota teeb lihtsalt meh, i told you so. Poleks esimene kord, kus nad on täppi pannud. Diislitega oli sisuliselt sama lugu, nad arendasid diisli asemel hübriidi, mis diisliga juhtus teame ju kõik. Rongist maha ? Mis sa arvad, et 20+a hübriidide tootmise kogemusega ettevõte ei oskaks suvalisel hetkel akuautot teha või ? Kuna väga palju juttu on olnud nende tahkisaku püüdlustest, siis võibolla nad isegi ei ole eriti huvitatud suuremas skaalas ev'ga väljatulemisest enne, kui see on tootmisküps. Seniks aga annab hübriidide müük kenasti kasumit, mitte nagu konkurentidel, kes ev'dega pungestavad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.09.2024 08:07:01
|
|
|
Toyota tee kindlasti parem, sest nende eesmärk oli kütusekulu alla saada oma bensukatel. Esimene põlvkond ei konkureerinud mitte kuidagi diisliga. Gen 2 ja nüüdne gen3 ehk need väiksed benamootoris on väga head.
Leaf suutis samas augus pakkuda vaid nalja kui tüübid venisid 70-ga Tartu suunas
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.09.2024 09:32:59
|
|
|
Külmas kliimas energiatarbimist suurendada ajastul kui elektrienergiat on puudu on nii või naa päris totter.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|