Jah. Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
Toyota oskab hübriidi teha aga head EVd veel mitte. Bz4 on ka igast otsast kehvake kui just leafi minek ja poole aeglasem kodulaadimine ei huvita. Nende pealt vaadata müüki on muidugi kahtlane. Eks sellepärast neid 35k'ga ära ka anti.
Jah. Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
Toyota oskab hübriidi teha aga head EVd veel mitte. Bz4 on ka igast otsast kehvake kui just leafi minek ja poole aeglasem kodulaadimine ei huvita. Nende pealt vaadata müüki on muidugi kahtlane. Eks sellepärast neid 35k'ga ära ka anti.
Nad ei vaatagi ju oma ev'de müüki, vaid ikka kogu komplekti vs kogu turg. Kui nad võtavad koguturust 22,6%, siis see tähendab, et lõviosa ongi neist hübriidid. Ma ei imestaks, kui TMC annab varsti teada, et loobub plaanist aastaks 2030 muuta Lexus 100% ev brandiks, nagu see korra välja käidi. Kuu hübriid müüb hästi, siis sellel on põhjus, miks tarbija nii otsustab ja neist põhjustest on siin juba korduvalt ja korduvalt räägitud.
tsitaat:
Spm asendada EVga on juba poole parem tulemus samal kerel kui aku kuskile alla ka ära mahub 😄
Nope. mul on siin kaks kõrvuti olnud UX250h (F-Sport) ja UX300e (Luxury), viimasel on enamik asju puudu ja veab ainult üks sild (esivedu). Ainult minek on tiba parem. Ja seda kõike 10k kõrgema hinnalipiku juures. Ilmselt on see brandi probleem, aga no thanks.
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes.
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi.
toyotal ei tohiks sõiduautodest enam ühtegi mitte-hübriidi olla. nii et "hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus" indeed _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes.
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi.
toyotal ei tohiks sõiduautodest enam ühtegi mitte-hübriidi olla. nii et "hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus" indeed
No vaata seda niipidi, et, kui kliendile hübriid ei meeldiks, siis valiks ta teise brandi. Millegipärast aga turuosa kasvab, mis on ka loogiline, sest teistel brandidel täishübriide napib, enamus on kas mild või pluginad. Viimased vajavad aga täiemahuliseks ekspluateerimiseks samasugust taristut nagu EV ja ilma selleta on paljud isegi tavalistest ice'dest ebaökonoomsemad. Kuna hinnalipik on ka arutult kõrge, siis ega nad väga kaubaks ei lähe.
Toyota Balticu juhtkond teatas, et eelmisel aastal registreeriti Balti riikides uusi Toyota ja Lexuse autosid rekordiliselt – 17 682 sõidukit, aasta varem 15 102. Juhtkond hindas, et Toyota ja Lexuse turuosa oli mullu 22,6%. “Vaatamata Balti riikide makromajanduslikule nõrkusele tagas ettevõtte hea kasumlikkuse hübriid-elektrisõidukite kasvav nõudlus,” teatas ettevõtte juhatus aruandes.
Paistab, et tarbija on rääkinud ja ülalt alla innovatsioon ei toimi ikkagi.
See on põnev järeldus tootja kohta, kelle pakutavad elektrisõidukid on konkurentidega võrreldes naljanumbrid.
Saaks veel aru, kui vähemalt müügimehed püüaks ostuhuvilistele elektriautosid tutvustada jne aga seda nad ka ei tee.
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi, kes pädevat elektriautot Toyota valikust ei leia aga konkurentide hulgast küll ja ei pruugi siis enam Toyota kliendiks naasta.
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi,
Nad lihtsalt tunnevad turgu ja ei kiirusta selle EV'ga ülemäära ja see on siiani tark tegu olnud. Kui teised teatavad üksteise järel EV'de tootmise piiramisest ja megakahjumitest seoses sellega, siis Toyota teeb lihtsalt meh, i told you so. Poleks esimene kord, kus nad on täppi pannud. Diislitega oli sisuliselt sama lugu, nad arendasid diisli asemel hübriidi, mis diisliga juhtus teame ju kõik. Rongist maha ? Mis sa arvad, et 20+a hübriidide tootmise kogemusega ettevõte ei oskaks suvalisel hetkel akuautot teha või ? Kuna väga palju juttu on olnud nende tahkisaku püüdlustest, siis võibolla nad isegi ei ole eriti huvitatud suuremas skaalas ev'ga väljatulemisest enne, kui see on tootmisküps. Seniks aga annab hübriidide müük kenasti kasumit, mitte nagu konkurentidel, kes ev'dega pungestavad.
Toyota tee kindlasti parem, sest nende eesmärk oli kütusekulu alla saada oma bensukatel. Esimene põlvkond ei konkureerinud mitte kuidagi diisliga. Gen 2 ja nüüdne gen3 ehk need väiksed benamootoris on väga head.
Leaf suutis samas augus pakkuda vaid nalja kui tüübid venisid 70-ga Tartu suunas
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud _________________ !!
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
jep, planeet Maa peab veidi kannatama kuni HV autoentusiastid on valmis saastamisest loobuma
Kogu planeeti mõjutava kliimamuutustega kohanemiseks ollakse justkui valmis aga rsk naftasaadusi põletava transpordi asendamine - nagu otse elu kallale kiputaks
Aga jah keeruline teema, kui vaadata Eesti väiksust või prioriteete kus kasvõi ukraina-vene sõjas vastu taevast asju lastakse, isegi kosmosest olla suuremad paugud näha, nii igapäevaselt, samal ajal Eesti riik kuhjab ukrainlastele saastamiseks moona&raha aga kodus kliimaministeerium leiutab kodanikele piiranguid-sanktsioone-trahve kui vale transpordiga sõidad.. _________________ ---
oot, mis piiranguid-sanktsioone-trahve? ma sõidan iga päev selle neetud ja kõige jubedama diisliga ja pole veel trahvi tehtud, peale kütuseaktsiisi ei tule mingit muud koormist ka meelde, kellele ma võlgu olen jäänud? Tulevane automaks saab olema 50 raha aastas, eks see natuke kõri kinni pigistab aga ju ma siis võtan ühe töö juurde...
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
jep, planeet Maa peab veidi kannatama kuni HV autoentusiastid on valmis saastamisest loobuma
Kogu planeeti mõjutava kliimamuutustega kohanemiseks ollakse justkui valmis aga rsk naftasaadusi põletava transpordi asendamine - nagu otse elu kallale kiputaks
Aga jah keeruline teema, kui vaadata Eesti väiksust või prioriteete kus kasvõi ukraina-vene sõjas vastu taevast asju lastakse, isegi kosmosest olla suuremad paugud näha, nii igapäevaselt, samal ajal Eesti riik kuhjab ukrainlastele saastamiseks moona&raha aga kodus kliimaministeerium leiutab kodanikele piiranguid-sanktsioone-trahve kui vale transpordiga sõidad..
Et tojoota võib igakell ev teha kui tahab jah. Aga nad praegu ei viitaind seega tegid jura mis laeb poole aeglasemalt jne? Nojah, pappi palju järelikult.
Aga see oli kuskil ma ei tea kus. Normaalne mingi tsensuur käib siin. Võtks see AM asi maha. Nii ei saa midagi vastata või see ongi eeamärk?
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
Mida sa pead suuremaks turuosa kasvuks? Praegune ülemaailmne 12%+ suurune turuosa kasv YoY on liiga väike? Alates mitmest protsendist YoY kasvust see suurem siis algab?
Millised need lastehaigused on, mis tänapäevasel elektriautol küljes on?
Edit:
Kopeerin lingilt:
12.4% is how much EV sales grew globally in the first half of 2024, compared to H1 2023.
Markos kirjutas:
tsitaat:
Ainus mida see statistika näitab on järjekordselt süstemaatilist tahtmatust Toyota poolt edasi liikuda hübriididelt. See on ilmselgelt arusaadav, et nad tahavad oma nö nišhi ära kasutada kaua saavad aga IMO mängivad tulega, sest riskivad rongist maha jääda ja võõrandada samal ajal ostuhuvilisi,
Nad lihtsalt tunnevad turgu ja ei kiirusta selle EV'ga ülemäära ja see on siiani tark tegu olnud. Kui teised teatavad üksteise järel EV'de tootmise piiramisest ja megakahjumitest seoses sellega, siis Toyota teeb lihtsalt meh, i told you so. Poleks esimene kord, kus nad on täppi pannud. Diislitega oli sisuliselt sama lugu, nad arendasid diisli asemel hübriidi, mis diisliga juhtus teame ju kõik. Rongist maha ? Mis sa arvad, et 20+a hübriidide tootmise kogemusega ettevõte ei oskaks suvalisel hetkel akuautot teha või ? Kuna väga palju juttu on olnud nende tahkisaku püüdlustest, siis võibolla nad isegi ei ole eriti huvitatud suuremas skaalas ev'ga väljatulemisest enne, kui see on tootmisküps. Seniks aga annab hübriidide müük kenasti kasumit, mitte nagu konkurentidel, kes ev'dega pungestavad.
Eks rikkis kell näitab ka kaks korda päevas õiget aega.
Ja mis diisliga juhtus? Heitmenormidega petmine? See asi, mida Toyota on teinud 20+ aastat? Ei tea kas ikka tasub Toyotat mingi etalonina sul esile tõsta selles vallas.
Ning vaadates, et nende praegused elektriautod on alla arvestust konkurentidega võrreldes, siis jah, nad ilmselgelt ei oska elektriautot teha veel.
MRTO kirjutas:
Aga see oli kuskil ma ei tea kus. Normaalne mingi tsensuur käib siin. Võtks see AM asi maha. Nii ei saa midagi vastata või see ongi eeamärk?
Yep, see ongi asja mõte, aeg-maha.
ot:
Spoiler
renx09, oled sa muidu ikka kindel, et oma karistusi jagades käitusid õiglaselt ja võrdselt teema risustajate suhtes? Küsin kuna märkan, et ainsad, kes elektriautode teemas karistada said olid 3 elektriauto omanikku vs mitte ükski teemat läbustav mitte-elektriauto omanik. Lihtsalt arvestades, kes käivad risustamas, siis tekib kahtlusi..
viimati muutis etk 25.09.2024 23:37:17, muudetud 2 korda
Ning vaadates, et nende praegused elektriautod on alla arvestust konkurentidega võrreldes, siis jah, nad ilmselgelt ei oska elektriautot teha veel.
Või ei taha. Piisavalt suur ja võimas firma küll, et ättituudi demonstreerida. Ilmselt pole vajadust ka klientide pärast muretseda, see kui mõned ev entusiastid jätavad bz4x ostmata ei koti just palju, eriti, kui arvestada asjaolu, et lojaalne klient eelistab hübriidi.
Selles pole midagi halba kui Toyota oma liistude juurde jääb, ehk toodab efektiivsete hübriidajamitega sõidukeid, parem keskenduda sellele mis hästi välja tuleb ja ka müüb, nende bz4x tõestab väga ilmekalt, et täna EV tootjana neist asja pole(minu jaoks tootena tegemist pigem below average tootega).
enamik videost oli mingi laadimise lugu. ja kurtmine, et elektriautoga ei pea nii palju vaeva nägema
muidu autod peaks üsna võrreldavad olema küll. ioniq n on neliveduline, veidi võimsam, ~400kg raskem ja 15k€ odavam... _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
EV-de suurem turuosa kasv on tõenäoliselt alles 5 kuni 10 aasta kaugusel, kui kasvuraskused ületatud ja lastehaigused välja ravitud
Mida sa pead suuremaks turuosa kasvuks? Praegune ülemaailmne 12%+ suurune turuosa kasv YoY on liiga väike? Alates mitmest protsendist YoY kasvust see suurem siis algab?
ei pidanud yoy silmas, vaid üldist turuosa võrreldes ice ja hübriidiga, tõenäoliselt hübriidi turuosa mõnda aega veel kasvab, ainult ice pirukatükk väheneb _________________ !!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.