Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
20.09.2024 15:27:39
|
|
|
Magic, Markos, kas keegi ütles, et teile peab see kW oluline olema? Paluti tuua välja mõni spm masin, mis suudaks pakkuda sama, mida see Tesla suudab sama kuluga. See kas teile meeldib Tesla või kas teile meeldiks pakutav spm on täiesti ebaoluline ju, keegi ei ütle, et teie nendega sõitma peaksite.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 15:27:56
|
|
|
Magic kirjutas: |
Jõudsid järgmise foorini kiiremini, hakkab kuidagi parem? |
See on juba neljas postitus millega sa üritad mitte vastata küsimusele mida ma sinu väite peale küsisin. Ootan . Mis auto siis on sama või odavam sama võimsuse juures?
viimati muutis M8T0 20.09.2024 15:28:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.09.2024 15:28:09
|
|
|
etk kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Ulmevennad. Pole midagi öelda rohkem. Sama nagu need iPhone vs Android või Windows vs Linux vaidlused  |
Põmst ongi. Paar fanboy-d peavad ristisõda kuigi keegi pole ju öelnud, et vihkab EV-d. See pole lihtsalt igaühele ja igaks olukorraks.
Argumendid lähevad ka kohati sama jaburaks a'la sea selga saab ju ka sadula istutada. |
Nagu näha, siis loetakse ikka oma filtriga teksti.
Suudad ehk välja tuua mõne näite, kus elektriautode "fännid" viitaksid, et "igaühele ja igas olukorraks" sobib?
Tahad toon sulle korduvaid näiteid, kus spm fännid käivad elektriautode teemades karjumas, et elektriauto ei sobi millekski? Neid leiab. Rohkem leiab, et need sobivad ainult linna. Järgmisena leiab, et need sobivad ainult soojale maale jne.
Elektriautode huvilised on vägagi nõus ausalt väljendama mis on nende sõidukite piirid ja võimekused. Mingil põhjusel spm fännid, kes käivad läbustamas igalpool ja oma õlgmehikes iehitamas ei suuda aga seda aksepteerida ja räuskavad edasi.
Ja kõigele lisaks tulevad veel mingiteks Hiina armastajateks nimetama, kui nende pooltõdesid või üleüldist reaalsust julgetakse esile tõsta. Kuidas saab niivõrd reaalsusest irdunud olla ja oma fantaasias elada? Peidetakse pea liiva alla Hiina agressiivse arengu ees ja siis aastate pärast nutetakse patja, et kuri paha Hiina vallutab maailma. Korjakem siis pea liivaalt välja ja arenegu kiiremini, kui ei taheta järeljooksikuks jääda.
|
Nonii. Elektriautode omanikke kiusatakse taga. Ohvrikaart mängiti just välja
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
20.09.2024 15:30:02
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Nonii. Elektriautode omanikke kiusatakse taga. Ohvrikaart mängiti just välja  |
Möh? Mis tagakiusamisest sa räägid? Kas see, et siin käivad spm fännid räuskamas on nüüd siis tagakiusamine või?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.09.2024 15:32:51
|
|
|
Täiesti praktiline oli küsimus, et mida sa teed selle kW numbriga Eestis? Üks sarnase jutuga tegelane keeras oma tesla ümber puu, järgmine ümber posti
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
20.09.2024 15:33:17
|
|
|
Magic kirjutas: |
Täiesti praktiline oli küsimus, et mida sa teed selle kW numbriga Eestis? Üks sarnase jutuga tegelane keelas oma tesla ümber puu, järgmine ümber posti  |
Neid võimsate masinatega eputajaid ja ümber puu keerajaid on läbi aegade olnud, vanasti lihtsalt enamasti bensiinimootoriga, sest sealt saadi soovitud kilowatte. Käisid neilt ka ikka küsimas, et miks niisuguseid kilowatte vaja on? Käid dragrace üritustel ka küsimas, et miks neil autodel niipalju kilowatte vaja on?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2024 15:35:43
|
|
|
etk kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Ulmevennad. Pole midagi öelda rohkem. Sama nagu need iPhone vs Android või Windows vs Linux vaidlused  |
Põmst ongi. Paar fanboy-d peavad ristisõda kuigi keegi pole ju öelnud, et vihkab EV-d. See pole lihtsalt igaühele ja igaks olukorraks.
Argumendid lähevad ka kohati sama jaburaks a'la sea selga saab ju ka sadula istutada. |
Nagu näha, siis loetakse ikka oma filtriga teksti.
Suudad ehk välja tuua mõne näite, kus elektriautode "fännid" viitaksid, et "igaühele ja igas olukorraks" sobib?
Tahad toon sulle korduvaid näiteid, kus spm fännid käivad elektriautode teemades karjumas, et elektriauto ei sobi millekski? Neid leiab. Rohkem leiab, et need sobivad ainult linna. Järgmisena leiab, et need sobivad ainult soojale maale jne.
Elektriautode huvilised on vägagi nõus ausalt väljendama mis on nende sõidukite piirid ja võimekused. Mingil põhjusel spm fännid, kes käivad läbustamas igalpool ja oma õlgmehikes iehitamas ei suuda aga seda aksepteerida ja räuskavad edasi.
Ja kõigele lisaks tulevad veel mingiteks Hiina armastajateks nimetama, kui nende pooltõdesid või üleüldist reaalsust julgetakse esile tõsta. Kuidas saab niivõrd reaalsusest irdunud olla ja oma fantaasias elada? Peidetakse pea liiva alla Hiina agressiivse arengu ees ja siis aastate pärast nutetakse patja, et kuri paha Hiina vallutab maailma. Korjakem siis pea liivaalt välja ja arenegu kiiremini, kui ei taheta järeljooksikuks jääda.
Markos kirjutas: |
Ma olen võtnud vaevaks valesi kummutada. |
Vaadates mida sa siin ja mujal produtseerid, siis sa rohkem toodad valesid, mis vajavad kummutamist, kui ise neid kummutad. Päris irooniline on sinult säärast lauset kohe lugeda. |
Miks nii burthurt? Tundsid end ära?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.09.2024 15:36:23
|
|
|
Tänaval nagu praktilist kasutust see ei leia. Paberil arve pole mõtet vaadata kui sellest praktilist kasu ei tõuse.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2024 15:37:32
|
|
|
See on lihtsalt ainuke argument nende ev mõrapeade jaoks. Mis siis et muust otsast ei anna päris autodega võrreldagi.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 15:37:37
|
|
|
Kasutan absoluutselt iga päev.
Aga nagu näha siis sinult su väidetele vastuseid ei saa. Mõttetu tegelane 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.09.2024 15:38:51
|
|
|
Janis kirjutas: |
See on lihtsalt ainuke argument nende ev mõrapeade jaoks. Mis siis et muust otsast ei anna päris autodega võrreldagi. |
Kahju...
Mõtlesin, et mingi muutus siin teemas toimunud
MRTO kirjutas: |
Kasutan absoluutselt iga päev.
Mõttetu tegelane 😃 |
Lase edasi
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
20.09.2024 15:44:46
|
|
|
Janis kirjutas: |
See on lihtsalt ainuke argument nende ev mõrapeade jaoks. Mis siis et muust otsast ei anna päris autodega võrreldagi. |
See on argument mõne elektriauto huvilise jaoks. Nagu ka mõne spm huvilise jaoks on oluline, et teeks kõva lärmi või mõne teise jaoks on oluline, et tossaks palju.
Huvitaval kombel neid kW jahtijaid on nii spm kui elektrikate seas aga nalja tehakse siis kui elektriline mootor asjasse puutub.
Sõnastame teisiti, miks siis üldse enamat kui 80-100kW võimsusega sõidukit osta, kui kW ei ole oluline? 80-100kW katab julgelt ära kõik linna ja maantee vajadused, ka järelhaagise veo.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 15:46:36
|
|
|
Kui häält teeb siis on vaja. Kui häält ei tee on mõttetu näitaja 😁
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.09.2024 15:47:52
|
|
|
Tesla puhul paraku eriti koomiline see, et auto määratud töösõitudeks ja siis loed:
tsitaat: |
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg
Autorongi mass -
Lubatud koormus haakeseadmele - |
Veame haagist jah
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 15:54:11
|
|
|
Esiteks miks töösõit võrdub haagis?
Teiseks mul teslal:
Piduritega haagise lubatud mass1000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass750 kg
Autorongi mass3232 kg
Lubatud koormus haakeseadmele100 kg
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
20.09.2024 15:55:37
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Esiteks miks töösõit võrdub haagis?
Teiseks mul teslal:
Piduritega haagise lubatud mass1000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass750 kg
Autorongi mass3232 kg
Lubatud koormus haakeseadmele100 kg |
110kW diisel seevastu:
tsitaat: |
Kandevõime 504 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 4095 kg |
Ehk mis kasu sellest kW numbrist?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
20.09.2024 16:00:15
|
|
|
edaspidi igasugusele klähvimisele ja isiklikuks minemisele siin teemas järgneb AM
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
251 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 16:01:24
|
|
|
Magic kirjutas: |
MRTO kirjutas: |
Esiteks miks töösõit võrdub haagis?
Teiseks mul teslal:
Piduritega haagise lubatud mass1000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass750 kg
Autorongi mass3232 kg
Lubatud koormus haakeseadmele100 kg |
110kW diisel seevastu:
tsitaat: |
Kandevõime 504 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 4095 kg |
Ehk mis kasu sellest kW numbrist? |
Sa segad kompotti mitu asja korraga. Minul pole käru vaja. Enamikel pole. Ja miks töösõiduks auto võrdub käru vedamine?
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
20.09.2024 16:03:08
|
|
|
Ämma, prussi ja boilerit ka Teslaga ei vea ju. Ämm saab südari, pruss lendab tagaaknast välja ja boiler ei mahu sisse.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.09.2024 16:07:37
|
|
|
Yolo1 on ka töösõidud ning 0 käru. Nii?
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.09.2024 16:13:29
|
|
|
see on ju ammu selge, et on rida korduvaid asju, mille puhul elektriauto ei sobi:
- kui elad korteris
- kui sõidad 200+km päevas igapäevaselt aasta ringi
- kui on vaja suurt rasket haagist vedada (kogu aeg)
- kui kannatad range anxiety all
- kui ilma korraliku mürata pole auto auto
- kui rohepöörde mainimine sind pöördesse ajab
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.09.2024 16:22:58
|
|
|
londiste kirjutas: |
see on ju ammu selge, et on rida korduvaid asju, mille puhul elektriauto ei sobi:
- kui elad korteris
- kui sõidad 200+km päevas igapäevaselt aasta ringi
- kui on vaja suurt rasket haagist vedada (kogu aeg)
- kui kannatad range anxiety all
- kui ilma korraliku mürata pole auto auto
- kui rohepöörde mainimine sind pöördesse ajab |
No milleks uuesti saagi tõmmata käima, entukad ei saa magada nüüd
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.09.2024 16:23:01
|
|
|
londiste kirjutas: |
see on ju ammu selge, et on rida korduvaid asju, mille puhul elektriauto ei sobi:
- kui elad korteris
- kui sõidad 200+km päevas igapäevaselt aasta ringi
- kui on vaja suurt rasket haagist vedada (kogu aeg)
- kui kannatad range anxiety all
- kui ilma korraliku mürata pole auto auto
- kui rohepöörde mainimine sind pöördesse ajab |
- kui sul pole raha
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.09.2024 16:30:41
|
|
|
Markos, ma usun, et su lexuse uuena ostmise hinnaklassis leiab täna päris söödava elektriauto
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
20.09.2024 16:34:43
|
|
|
londiste kirjutas: |
see on ju ammu selge, et on rida korduvaid asju, mille puhul elektriauto ei sobi:
- kui elad korteris
- kui sõidad 200+km päevas igapäevaselt aasta ringi |
Korteris elades sõltub väga sellest millises korteris elad ja mis elustiil/harjumused on. Näen igapäevaselt korterites elavaid elektriauto omanikke, ka selliseid, kellel laadimisvõimalus on otseselt rõdult pikendusjuhe autoni vedades. Vaevalt, et selline asi enda piinamiseks ette võetakse (ja need, kes arvavad, et inimesed end vabatahtlikult piinavad peaksid ehk enda probleemide peegeldamise asemel minema vaimse tervise spetsialisti juurde, sest enda piinamine ei ole normaalne).
Igapäevase suure läbisõidu puhul sõltub samuti väga auto reaalsetest vajadustest. Selline 200-400km päevas ehk reaalselt peaegu terve tööpäev roolis ja enamus sellest maanteel (sest muidu ei mahu säärane vahemaa nende tundide sisse ära) pigem tuleb elektrikaga soodsam ja kuna sõit on rahulikum (vähem müra ja vibratsioone), siis ka vähem väsitavam ehk pigem just sobiks. Kui üle 400km, siis jah pigem läheb juba diisli poole ära. Kuigi elukutseliste autojuhtide regulatsioonidest tulenevad puhke nõuded sovbituvad just päris hästi elektriautodega, sest võimaldavad peale seda 300-400 km läbimist (4,5h sõitmist) puhkepausiga teise pea samapalju akusse tagasi toppida.
Markos kirjutas: |
- kui sul pole raha |
Kui sul pole raha, siis sa ei sõida autoga. Kui sa sõidad autoga, siis väga sõltub läbisõidust ja laadimisvõimalustest. Ma ei oleks endale elektriautot võtnud, kui ei oleks soodsam olnud.
Nagu ikka, säärane must-valge lähenemine ei päde kuigi tundub, et meelsasti tahetaks suruda säärastesse kastidesse.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
|