Mõtlen mitmel % juhtudest lambist element ise süttib vs lihtsalt madala akupaki ehituskvaliteedi vs BMS pärast.
Kas tuntud brändi elemendid kannatavad rohkem väärkohtlemist kui tundmatu nimega hiinakad?
Mul hakkasid i miev elemendid kunagi ise lambist tossu välja ajama. Ei olnud laadija otsas ega midagi. Õnneks olin ise kodus ja sai kiirelt rõdul ära kustutatud. Hiljem eraldi karbis paar üksikut elementi kaotasid ka pinge ära.
Mõtlen mitmel % juhtudest lambist element ise süttib vs lihtsalt madala akupaki ehituskvaliteedi vs BMS pärast.
Kas tuntud brändi elemendid kannatavad rohkem väärkohtlemist kui tundmatu nimega hiinakad?
Mul hakkasid i miev elemendid kunagi ise lambist tossu välja ajama. Ei olnud laadija otsas ega midagi. Õnneks olin ise kodus ja sai kiirelt rõdul ära kustutatud. Hiljem eraldi karbis paar üksikut elementi kaotasid ka pinge ära.
Hiina elementidega ei tasu palju jännata jah nad on brandi oamast ohtlikumad LG võib ka olla ohtlik kui 5 aastat ära tiksunud kasutuses. Neid ei anna eriti ilma kuumenemiseta laadida mis on juba laip või esimesed nähud tuleb uus aku teha. Kõik mis on kasutatud on prügila teema kuid on ka neid kes vanade eest raha tahavad anda. Kõige ohtlikumad ongi aliexpress kuna seal piraat toodang ma pean silmas elemente, ja fake akusid. Piraat toodangut võib igalepoole sattuda nagu voltride sai tõuksidega vastu kubet. Elektriratta rohelisus on niikaua kui uut akut vaja mis laias laastus 5 aastat, hiina elementidega 3 aastat. Kuna probleemiks on degreerumine ja läbitav vahemaa. Kui mina uut akut vaatama hakkan teen järduse kui juba aku hakkab laadides soojaks minema siis on saanud aku ohtlikuks. Kui etteantud parameetrite järgi enam ei kannata siis pingutada viimast ka ei tasu. Samas ma olen läbi kulutanud 9K km kahe akuga. Samas rattaga mis kaasas oli hiina elementidega saatsin hinglusele teisel aastal kuna parameetritele ja ootustele ei vastanud tahtsin paremat. Kõge rokhkem millega akud eestis kanni lähevad on hoiustamise probleem jätad suvilassse, kevadeks on laip ja siis need tahes tahtmata tulkest võtavad. Liitum aku tahab saada pidevat kasutust ja ka mitte praadida tänaval ka. On elemente mis ka 8 aastat vastu peavad. 1 asi veel millega tuluke kiiremini tuleb on alla +10c laadimine oluliselt kiiremini tapad aku maha. Parim laadimine on ikka kui aku on +20c siis sellega saad aastaid juurde. Kui aku juba laadides +35c hakkab ületama pead hakkama uut vaatama ja seda +20c ruumi temperatuur juures kui laed aku parameetrite järgi. Samas seisnud akud lähevatki natuke soojemaks kui on ikka pidev korduvalt temperatuuri tõus siis kaua ära mängi. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Mõtlen mitmel % juhtudest lambist element ise süttib vs lihtsalt madala akupaki ehituskvaliteedi vs BMS pärast.
Kas tuntud brändi elemendid kannatavad rohkem väärkohtlemist kui tundmatu nimega hiinakad?
Mul hakkasid i miev elemendid kunagi ise lambist tossu välja ajama. Ei olnud laadija otsas ega midagi. Õnneks olin ise kodus ja sai kiirelt rõdul ära kustutatud. Hiljem eraldi karbis paar üksikut elementi kaotasid ka pinge ära.
Kui avariiline oli siis on ju lühist saanud. Lühises olnud element, aku tuleb kohe tühjaks laadida ja mõned tsükklid teha.
Kes tahab 13kw akusid võib proovida ostu. https://batteryhookup.com/collections/auctions Rattaga sõidad igaviku vist, või pane terve maja taha. Osad akud võib lammutada kui nokitseda viitsid. Seal igasugust sodi.
Sai jälle üks custom aku nokitsetud need on alati veidrad eriti kui mingi x mõõt on.
Link _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
mis selle asja mõte on? mida seal kastis vedama hakatakse, kartuleid, vanaema, telliseid?
kast ei ole jalgratta otsas just geniaalseim mõte sest jalgratta kiirused on väga väiksed ning kasti mass on kõrgel. juhitavus on seega suht kohutav ja lisaks loomulikult läheb ka tuuletakistus juba sedavõrd suureks, et sõitmine on üsna ebamugav.
kui üldse midagi siis oleks ehk mingi mõte eemaldatava kitsama kastiga rattall, selline mille saab paigaldada nö. tagapakika koha peale ja hiljem jälle kiirelt ära võtta. kõik muud versioonid kaherattalise jalgratta puhul tundub täielik komöödia/tragöödia ausalt öeldes. kui just ei plaanigi ~10kmh vänderdada ringi kuskil linnavahel koguaeg, kõiki teisi selle vänderdamisega häirida ja segada ning ka enda elu raskeks teha. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Wiltz, sa vist pole kunagi ühegi kastirattaga sõitnud… _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Tasakaaluliikuril mingid optilised regulaatorid vist... Aga seal mingi mikroskeem vahel. ehk on mingi signaalimuundur? Selle kiibi järgi peaks juba teada saama mis sealt välja läheb
Vahetasin rattal 250w rummukal kontrollleri ja displei. Nüüd märkasin, et ei kuva normaalselt kiirust 0-9kmh. Praktiliselt kohe viskab 9 peale ja jääb sinna kuni kiiruse suurenemiseni, sama ka aeglustades, jookseb 9 pealt nulli kiiresti. GPS-iga mõõtes on kiirus suht sarnane mõlemal. Magnetite arvu olen proovinud muuta, see muutis ainult kuvatavat lõppkiirust. Mis viga võib olla? Vanal kontrolleril ei lubanud paigalt startida, pidi väntama ca. 5kmh. Kas point võib olla seal, rummu sees?
ähh kontrollerit pead seadistama magneti arvud ja gear-ratio. Mina kui ratast teen siis ainult KT asjad. Mis rummukas on ilmselt gear ratio enamuse 1200-1500 magneteid 20 gepsuga vaata. Speed sensori magnetid 1-6 kui displei speed õigeks saad siis on korras. Palju seal muuta pole vaja. Kui tead magneti arvud mis mootor on, siis on vähem leiutamist. Kui magneti arvud gear ratio on teada siis on lihtne. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
ähh kontrollerit pead seadistama magneti arvud ja gear-ratio. Mina kui ratast teen siis ainult KT asjad. Mis rummukas on ilmselt gear ratio enamuse 1200-1500 magneteid 20 gepsuga vaata. Speed sensori magnetid 1-6 kui displei speed õigeks saad siis on korras. Palju seal muuta pole vaja. Kui tead magneti arvud mis mootor on, siis on vähem leiutamist. Kui magneti arvud gear ratio on teada siis on lihtne.
Magneteid on 31, olen neid muutnud ka alla ja üles, muutub ainult lõppkiirus kohapeal ratas üleval. Mis asi see gear ratio on (kas ratta suurus? see on 20" ja on menüüs paigas)? Speed sensori magneteid displei manuaalist ka ei leidnud, mis need on? Mootor on: https://vi.aliexpress.com/item/1005003635809243.html?gatewayAdapt=glo2vnm
Probleemiks on kiiruse vale näit 0-9 kmh, alates 9-30 näitab õieti. Näitab niikaua 9, kuni tegelik kiirus selle ületab, sejärel on kõik õieti.
proovid niikuua kui displei jookseb enamvähem õigeks gepsuga. Kas oled kindel ,et mootoril on 31 magnetit neid saab lugeda ilma lahti võtmata shortid faasid kokku ilma mootor ühendamata 2 otsa shortid kokku peaks mootor hakkama jõnka jõnka tegema. Selle julet otsaga see lihtne käid terve ringi ära loed jõnksud ära. Nii saad teada mootori magnetid. Gear ratio numbreid seal kirjas pole ma arvan sellel mootoril on 20 magnetit oleks 100 sinna display hakatuseks panna. Kui display hakkas näitama suuremaid numbreid mine alla 100 kui näitab vähem pane juurde niikaua kui enamvähem saab selle saab täiesti õigeks. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
proovid niikuua kui displei jookseb enamvähem õigeks gepsuga. Kas oled kindel ,et mootoril on 31 magnetit neid saab lugeda ilma lahti võtmata shortid faasid kokku ilma mootor ühendamata 2 otsa shortid kokku peaks mootor hakkama jõnka jõnka tegema. Selle julet otsaga see lihtne käid terve ringi ära loed jõnksud ära. Nii saad teada mootori magnetid. Gear ratio numbreid seal kirjas pole ma arvan sellel mootoril on 20 magnetit oleks 100 sinna display hakatuseks panna. Kui display hakkas näitama suuremaid numbreid mine alla 100 kui näitab vähem pane juurde niikaua kui enamvähem saab selle saab täiesti õigeks.
31 oligi gps-i järgi õige. Katsetasin ratas õhus nüüd teised magneti arvud ka läbi, need ei sobi üldse.
magneteid 1-6 kiirust ei kuvata
magneteid 7, kiirus 49-99kmh
magneteid 10, kiirus 28-99
magneteid 15, kiirus 20-78
magneteid 20, kiirus 14-54
magneteid 25, kiirus 11-45
magneteid 31, kiirus 9-36 **** Õige on siis see gps-i järgi, aga ei suuda näidata kiirust alla 9 kmh õieti.
magneteid 40, kiirus 6-26
magneteid 50, kiirus 5-21,
Magneteid 100, kiirust 2-10
magneteid 200, kiirus 2-10 kmh
kas seal on mingi 6kmh gaas ka minule tundub kui kiirus 36kmh siis see on jah õige mida 250w mootor suudab. Kas käekõrval lükates näitab spido või ignoreerib speed sensorit. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
kas seal on mingi 6kmh gaas ka minule tundub kui kiirus 36kmh siis see on jah õige mida 250w mootor suudab. Kas käekõrval lükates näitab spido või ignoreerib speed sensorit.
6kmh gaas on, see on nö. walk mode. Käekõrval on sama mis sõites, läheb kiiresti 6 ja 9 vahele ja ei lange enne kui seisad.
Tundub, et see on tootja poolne viga millele ei pöörata tähelepanu. Mul on sama displei, siin videos sama lugu: https://youtu.be/gWxBV4k4NSU?t=34
Juhend ütleb veel seda: P08: Speed Limit Range: 0-50km/h, no speed limit if set to 50)
Tegelikkuses on skaala 0-100, ning see on ilmselt protsentides. Kui panna 50 siis on kiirus ca 23kmh ja võimsus väike. Iga pügal ülespoole lisab võimsust ja kiirust. Nii kuni 100 välja. Panin 100 ja seejärel ratas üleval näitab 39kmh. Tänaval testides 78kg kehakaaluga jookseb 23-28 kmh. Sama nagu Xiaomi tõuks. 30 kg kehakaaluga tegelasel jookseb ca. 30 kmh. Spidomeeter aga ei taha ikka alla 9 kmh-d näidata.
Minuarust need kitid 6kmh näitavatki rohkem suht poolikud lahendused alis. Kui takistus on siis peaks 6kmh olema. Kui ei lange spidos kiirus siis ignoreerib speed sensorit. Mingi poolik lahendus. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Siin targad koos, kindlasti oskate puusalt soovitada kohe.
Oleks oma tarbeks vaja natuke pulkasid kokku lasta.
Mul on olemas suur uunitrahvo, igas jämeduses kaableid, sadades amptertundides 12V akusid.
On olemas mingi normaalne hiinast tellitav jurbel, elektroodid jne. et kokku kompunnida mingi toimiv asi? _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
pulgad on kaasas nende asjadega. mina teritasin need küll ise teravaks, muidu oli lootusetu. ja aku mis järele panna PEAB kindlasti olema adekvaatne. ehk siis hea kui mingi suurem ning heas korras ja ilusti laetud aku, 80-100Ah ja korraliku burst vooluga. kui sul mitu olemas siis võid muidugi võtta ka 2 enamvähem võrdset ja panna paralleeli.
samuti tuleb panna väga korralikud ühendused welderi ja aku vahele. siis saab asja ilusti tööle. junn ise maksab jah mingi 15e, koos kõigega (välja arvatud loomulikult korpus, skeemi saad ja juhtmed ning pulgad). minumeelest üsna mõttetu on mingeid kallimaid lahendusi osta või ise mingitest uunitrahvodest ehitama hakata. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.