Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
11.07.2023 13:35:15
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Kas on ka mõni päris põhjus miks akusid ei soovitada kokku joota?
Hea jootevedelikuga saab ju aku vähem kuuma kui keevitusega ja ühendus on ka madalama takistusega (Vb ma ei oska õieti keevitada)
Nüüdseks päris mitu akut sedasi teinud. Keevitatud akudega pole mingit vahet neil. Proovsin ka mis lühise korral juhtub, joodetud aku põletab sillad umbes sama kiirelt kui mitte kiiremini |
Mõlemal omad eelised ja puudused. Keevitus on proffesionaalsem lähenemine ja lihtsam ka automatiseerida.
Jootmise suurimaks puuduseks loetakse aku võimalikku kuumakahjustust. Suurim eelis on, et saab lihtsasti vaske otse akule joota.
Vask on 10x odavam kui puhasnikkel ja juhib 4x paremini elektrit.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
11.07.2023 17:05:41
|
|
|
Negatiivne pool saab jootes kahjustada, positiivne mitte. keevitades on kuum väiksem kui teed 1 keevitus ja siis lähed teisele elemindile mis juba jahtunud ringi meetod siis ei saa kannatada. Teine kiht siis juba see mis elmenti jõuab on veel väiksem kui esimene kord umbes juba poole madalam. Ajakulu on suurem kuid tulemus võib-olla parem. Jootmine on ohtlik ka kui tinakuul kuskile veereb on palju pahandust. Käib prõks ja kuul veereb.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
12.07.2023 08:16:10
|
|
|
Seda küll... Aga nii või naa peab piinlikult puhas kõik olema. Tinaga võib vastu vahtimist ka saada kui määrdunud asja joota
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
13.07.2023 18:42:48
|
|
|
Siiski ma ei soovita kolviga ja tinaga mitu korda teed töö raskemaks nii närvidele kui ajale. Kui 600 euri taevasse lendab siis kolviga rohkem ei jändaks. näiteks 35Ah aku 20s 700euri elemendid kas julgeksid kolviga joota? kogu väärtus 900-1000 euri laadija, bms, töö.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
17.07.2023 06:40:47
|
|
|
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
17.07.2023 09:26:27
|
|
|
Nii suurt akut tõesti ei julgeks
Kuni 3p 10s olen jootnud kokku, Sellised akud millel vahetad terve grupi..Lahti jootes peab ikka päris kõvat kuuma andma. Päris suure tõenäosusega kahjustab akusid
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
29.07.2023 09:24:48
|
|
|
Kehtib ka Tallinna kohta:
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
29.07.2023 11:05:36
|
|
|
Suur enamus saaks elektrirattaga tööl käia ja mitte soojendada oma haisvat ronti keset linna pool tundi iga hommik ja õhtu. Eriti räige on see armastus diiselmootorite vastu... Nagu sõidetaks iga päev 200km otsi.
Pole see auto grammigi mugavam. Vb siis kui distants on üle 10km, siis tõesti aga linnas 10km on 15 minti head lendu (Täielikku liiklusanarhiat)...Linna keskmses saab rattaga liigelda pea alati kiiremini kui autoga.
|
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
29.07.2023 22:55:58
|
|
|
~7 km tööle ja tõuksiga suures osas 30 km/h lastes saan ikkagi autoga poole vähema ajaga. 15 vs 30 minutit üks ots.
Jah, ei liikle kesklinnas, vaid pigem äärealal.
|
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
29.07.2023 23:00:36
|
|
|
Pmst tõuksiga sõidan ma tööle umbes 5-6 minutit kauem (mingi 7km Tartus).
Aga kui nüüd siia juurde liita aeg mis kulub autoni kõmpimiseni (maja juures tasuline parkimine ja ma pole nõus maksma, seega auto sadakond metra eemal tasuta parklas) siis toast välja lähen mõlema puhul samal ajal ja tööle jõuan samal ajal.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
29.07.2023 23:58:39
|
|
|
Tartus suht sama aeg autoga ja rattaga. Mul ühest linna äärest teise teekond üldiselt. Vähegi ilusa ilmaga ja üksi, siis rattaga. Pole valikul isegi vahet, kas mootor abiks või mitte.
Aga ega see tähenda, et autota saaks. Kehv ilm, lapse, koera või rohkema kauba vedamine ja kaugemad sihtkohad, siis.. Rattaga ei saa ning bussiga on palju aega ja kannatust vaja.
Seega oma haisvat diiselronti tasakaalustan igal võimalusel jala/rattaga liigeldes. Automaks seda ilmselgelt arvesse ei võta
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
30.07.2023 11:09:55
|
|
|
Ise ka jah sõidan olenemata sellest 2x suuremast ajakulust võimalusel tõuksiga, aga igas olukorras tõesti ei päde ja ühistranspordiga läheks veelgi rohkem aega.
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
01.08.2023 11:04:40
|
|
|
Kas kellelgi on kogemusi ninebot kickscooter es2 akuga? Kiskusin aku lahti, et vahetada elemente ja bms läks lukku. Ilmselt sai vaiva noaga kuskile lühis antud. Punane tuli vilgub. Laadida saab, aga voolu välja ei anna. Seda bmsi pidi saama kuidagi resetida.
|
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
01.08.2023 13:26:05
|
|
|
Äkki on aku sleepi läinud? sinine või punane ei vilgu ega põle BMS peal?
https://www.youtube.com/watch?v=toRyGWnEL8Y
Mina ostsin uue hiina bms-i. Kuna lõpuks selgus, et kusagil on ka mingi element hapu, ostsin lõpuks kasutatud töötava aku.
Põhjus, miks ise ei vahetanud elemente - see aku on lihtsalt nii idiootse ehitusega, et millegi lühisesse laskmine lahti võtul või kokku panekul on ülilihtne.
Lisaks kõigele mul suri poole sõidu pealt lõpuks ES4 maha. Mitte piiksugi rohkem. Ilmselt kontroller ise.
Ostsin e-twow, kuna segwayl on es 1/2/4 mudelil küll palju häid omadusi kuid üsna suured disaini- ja kvaliteedivead.
Maidor kirjutas: |
Kas kellelgi on kogemusi ninebot kickscooter es2 akuga? Kiskusin aku lahti, et vahetada elemente ja bms läks lukku. Ilmselt sai vaiva noaga kuskile lühis antud. Punane tuli vilgub. Laadida saab, aga voolu välja ei anna. Seda bmsi pidi saama kuidagi resetida. |
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
01.08.2023 14:01:55
|
|
|
mella, katkine isend alles ka veel?
Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.
Kui uut akut vaja, võib märku anda.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
01.08.2023 14:08:57
|
|
|
Jaa, katkine on ka alles.
The_Boss kirjutas: |
mella, katkine isend alles ka veel?
Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.
Kui uut akut vaja, võib märku anda. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
01.08.2023 14:29:13
|
|
|
Kus tal see reset nupp täpsemalt asub? Ei hakanud silma. Vilgub punane tuli praegu bmsil.
Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
01.08.2023 15:32:33
|
|
|
Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
01.08.2023 19:57:13
|
|
|
Kalesopeed endal, saab sinna kuhu pidevalt vaja.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
01.08.2023 21:57:59
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton. |
Youtubes on tõesti selline nupp kõigil, aga minu akul seda pole. Kahjuks ei oska siia pilti lisada.
https://m.youtube.com/shorts/76B866-81o4
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
01.08.2023 22:07:49
|
|
|
Kunagi sai seda ka nähtud. Äkki bms isegi alles veel kuskil. Igatahes, seal oli nupp äkki kahe plaadi vahel kuskil. Paar aastat möödas, enam ei mäleta.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
02.08.2023 00:16:54
|
|
|
BMS-l peaks olema mingi kate peal ja sealt paistab ainult LED läbi. Reset nupp oli minu omal ka olemas.
Maidor kirjutas: |
The_Boss kirjutas: |
Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton. |
Youtubes on tõesti selline nupp kõigil, aga minu akul seda pole. Kahjuks ei oska siia pilti lisada.
https://m.youtube.com/shorts/76B866-81o4 |
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
07.08.2023 13:44:50
|
|
|
Blaupunkt esc 910. 2 tõuksi akul sai elemendid ära vahetatud. Natuke sai sõita ja nüüd ekraani ees F täht ja midagi muud teha ei saa. Akust voolu tuleb. Milles asi?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
11.08.2023 18:12:31
|
|
|
Kui äkki on seal temostaat teinekord on nendes kriukamid kus rattasse läheb palju juhtmeid osasid annab faekida läbi urruka kui on UART siis juba keerulisem. Hetkel on käsil aku millel ka uart istuatatud iseasi kui vajalik see on kas pääseb fakeimisega või aku läheb prügimäele ja omanik on sunnitud uus aku ostma või vahetama rattal kontrad jä kõik ära ,et ratas liikuma saada. Kui ratas osta siis tuleb osta selline millel pole palju vidinaid küljes suht odava lahendusega muidu juhtub ,et pead kogu ratta minema viskama. Sõidetakse aku vanaks ja siis whats next. Termostaat võib ka olla F võib olla ka fail. BMSid lähvad temperatuuri errorisse vältimaks parandamist ja surkimist see on enim levinud millega on selle akuga lõpp.
Kui suudad kindlaks teha lisajuhtmed võib-olla saad tööle uuesti. Paljuti pääseb fakeimisega kus on mingi juhe kas negatiivne või positiivne tavaliselt seal koguaku vool sees need on kuulamiseks mida rattakonroller ja display vaatab kuid need on nobraineri lahendused. Samuti termostaat mis läheb rattakontrollerisse näiliselt seal koguaku vool peal kuid tulebki uuesti lisada läbi termostaadi seda vaatab juba display või rattakontroller. Nende termostaatidega trikkitatakse jah kuid garantiid ei ole ,et tööle saad. Samuti võib mingi muu viga olla. Levinud märgis on T teisi termostaadi märgiseid ma ei ültle mis veel on nii laadimiseks ja muu udrumudru jaoks. Kui reverseengineeringu teed saad teada.
Kuid soovitan veakoodi uurida kui üldse midagi nuputama hakkad. 1kood võib tähendada mitut asja. Proovida võib dc jaamaga mis erroreid annab kas muuduseid tööd rohkem kui asi väärt. Kui bmsi proovid vahetada siis pead vaatama mis seal teistes juhtmetes võib olla kindlat on ka aku väljund termostaat võib 2 juhet olla või 1 oleneb mida teised juhtmed kuulavad. Kui kõigis juhtmetes vool peal siis ei pruugi aku viga olla kui on 2 otsa termostaat siis vaadata oome seal ei pruugi voolu olla vool tuleb kontrollerist.
on keegi neid kasutanud?
https://www.aliexpress.com/item/1005005597914121.html
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
03.09.2023 16:12:42
|
|
|
Spoiler
Mõtlen mitmel % juhtudest lambist element ise süttib vs lihtsalt madala akupaki ehituskvaliteedi vs BMS pärast.
Kas tuntud brändi elemendid kannatavad rohkem väärkohtlemist kui tundmatu nimega hiinakad?
|
|
tagasi üles |
|
|
|