Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
05.09.2020 11:46:22
|
|
|
Aku ja "gaasi" nupp sama. Kontrollerid eraldi 2tk.
|
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
06.09.2020 08:48:03
|
|
|
deathdog kirjutas: |
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul) |
Mismoodi see legaalsem on. Kui seadusandlus näeb ette >250W on illegaalne siis ei saai 2x250W=500W mitte kuidagi olla legaalne.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.09.2020 13:21:55
|
|
|
deathdog kirjutas: |
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul) |
Kui on kaks mootorit ja 250w keegi sind rohkem tüütama ei hakka kuna vaatavad mootori kleepsu pealt mootori peal on kirjas 250w ja rohkem kedagi ei huvita mind pole kodagi tüüdatud kui rahulikult oma rada pead. Taga on passitud ja nii on see kah jäänud. Kuigi vahest lasen 250w mootoriga 35ga kui juba suurem kiirus siis tarbimine pole enam 250w vaid tublisti rohkem piirjaks jääb ikkagi kontroller mis oma amaprid annab mitte bms. Mootorisse antakse ikka niipalju kui ette nähtud 250w puhul 15 amprit ja seda piirab kontroller mitte aku või bms. Bmsi võid alatI panna kangema kontroller annb mootorisse oma amprid ja nii jääbki. KAHE 250w mootori puhul küi mõlemad veavad siis võib olla 30A kokku see jaguneb kähe peale ära.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
07.09.2020 14:28:59
|
|
|
Ühesõnaga panen oma 1500w moootrile 250w kleepsu peale:)
A 50-.ga ei tohi sõita...
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.09.2020 15:02:55
|
|
|
Paadil toimib ka see kleepsuvärk näiteks
|
|
tagasi üles |
|
|
kolinkoff
HV vaatleja
liitunud: 27.01.2011
|
07.09.2020 19:30:48
|
|
|
3-4 aastat tagasi saatsin päringu. Ühesõnaga mind huvitas, mis on politsei vaatevinkel seoses elektriratastega, nende võimsatega. Politseinik/ametnik võttis ühendust ilusti. öeldi, et nende üle puudub hetkel kontroll ja mainiti, et õnnetusi pole nendega juhtunud (ehk siis nagu ooterežiimis kui keegi mingi hullu segadusega hakkama saab?), küll soovitas need mopeedina registeerda. Ilmselt ta polnud end kurssi viinud kui võimatu protsess see on...
Isetehtud elektriratta saab arvele võtta, kui raam on alguses lõpuni ise tehtud ja ei sarnane seeriaviisiliselt toodetud sõidukile + pidurisüsteem peab võetud tehases seeriaviisiliselt võetud sõidukilt.
Kui lähed oma Enduro, Vector või mis iganes raamiga, saad vastuseks, et see sarnanev sellele ja sellele + kasutatud varuosasi (ehk ei oma tähtsust kus sa need oled võtnud või ostnud). Ise tehtud raamile see nõue ei kehti.
|
|
tagasi üles |
|
|
deathdog
HV kasutaja
liitunud: 22.03.2009
|
08.09.2020 07:47:00
|
|
|
kalvis kirjutas: |
deathdog kirjutas: |
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul) |
Mismoodi see legaalsem on. Kui seadusandlus näeb ette >250W on illegaalne siis ei saai 2x250W=500W mitte kuidagi olla legaalne. |
On kohti kus 500w on tõukerataste puhul legaalne võimsus.
|
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
08.09.2020 08:24:51
|
|
|
Usas on 750W legaalne.
Muide, keegi on korralike ebike lampide komplekte näinud kuskil?
Ali-s tunduvad olevat esmapilgul üsna nigelad esilambid.
link
Midagi sellist, aga võimsamat tahaks...
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.09.2020 09:09:35
|
|
|
Ei tea kas sellist on leiutatud, mis näitaks kaugele, et oleks 70km/h ohutu.
Mitu fokusseeritavat tuld erinevatele kaugustele fokusseerides?
|
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
08.09.2020 09:53:28
|
|
|
kolinkoff kirjutas: |
3-4 aastat tagasi saatsin päringu. Ühesõnaga mind huvitas, mis on politsei vaatevinkel seoses elektriratastega, nende võimsatega. Politseinik/ametnik võttis ühendust ilusti. öeldi, et nende üle puudub hetkel kontroll ja mainiti, et õnnetusi pole nendega juhtunud (ehk siis nagu ooterežiimis kui keegi mingi hullu segadusega hakkama saab?), küll soovitas need mopeedina registeerda. Ilmselt ta polnud end kurssi viinud kui võimatu protsess see on...
Isetehtud elektriratta saab arvele võtta, kui raam on alguses lõpuni ise tehtud ja ei sarnane seeriaviisiliselt toodetud sõidukile + pidurisüsteem peab võetud tehases seeriaviisiliselt võetud sõidukilt.
Kui lähed oma Enduro, Vector või mis iganes raamiga, saad vastuseks, et see sarnanev sellele ja sellele + kasutatud varuosasi (ehk ei oma tähtsust kus sa need oled võtnud või ostnud). Ise tehtud raamile see nõue ei kehti. |
Olen päri, et eestis on mõttetult seadusandlus üle võlli tõuksid, elektrijalgrataste jne. osas. Selle asemel, et teha lihtne kiirusepiirang kõnniteele 25 km/h (või 45 maitse asi) jahutakse pikki lõike võimsusest ja kuidas seda tohib rakendada. Ja arvele võtmine veelgi hullem - väljastagu number ja asi ants - ei raam ei tohi meenutada tehase oma jne. Kuid kogu liiklusseadus on sellist pahna täis.
|
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
08.09.2020 13:48:08
|
|
|
tsitaat: |
teha lihtne kiirusepiirang kõnniteele 25 km/h (või 45 maitse asi)
|
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
08.09.2020 14:15:10
|
|
|
Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita. Hollandis on näiteks tõuksid sisuliselt üldse keelatud. Saksamaal peab nõuetele vastama ja numbrimärk olema. Norra ja mõnes muus kohas kontrollitakse aegajalt, kas ikka liigeldakse 20kmph või alla.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.09.2020 14:39:08
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita. |
Lasen juba 9+a 70km/h kõnniteel jne, kõigil pohh
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
09.09.2020 08:05:35
|
|
|
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles.
|
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
09.09.2020 11:39:55
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
The_Boss kirjutas: |
Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita. |
Lasen juba 9+a 70km/h kõnniteel jne, kõigil pohh |
Kõnniteel või kergliiklusteel?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
09.09.2020 13:12:16
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles. |
Tegelikult nende elemenidega väga 700 tsükklini ei jõua see ,et ühel 94 ja teisel 87 ei näita praktikas edu tegelikult on nad kõik head ma saan aru kui 700 tsükkliga on 70% järgi siis on halb.
Need testid on kuskil laboris tehtud kus võetud element ja pumbatud 700korda siin ei kajastu vanus mis viieaasta vanune element teeb seal ei pruugi olla veel 300 tsükklitki, kui juba kannis.
Tihti neid akusid ei saagi laadida 10ne ampriga näiteks 10p akut seal toimub juba päris suur soojenemine ja laed ikka oma akut 6 ampriga, et jääks siina +30c piirile. Juba sellega vähendatakse eluiga.
Paljud inimesed kes ei tea oi kui kaua laeb ostavad kangema laadija ona tõuksile või rattale ,et kiiremini saaks laetud siis sellega antakse juba akudele ja bmsidele molli mul tuleb neid remontida kus on terve aku elemendid kannis ja bms takkaotsa. 5 akut on sellised kus lähevad töösse millel bms ja elemendid laibad kui bms veel hingleb pääseb elmentide vahetusega. Nii MJ1 ja MH1 lähevad nendesse.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
09.09.2020 13:16:39
|
|
|
Kindlam ikka võtta laboris andnud parema tulemusega akusid kui "ei tea ei tohiks vahet olla" variant. Veel enam kui hind sama või odavam.
Konkreetne test oli muidu ühel foorumlasel kodus tehtud.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
09.09.2020 13:49:56
|
|
|
Ma ei vaidle vastu MJ1 on üsna hea 2p-4p akudesse neid laed jumala iga päev või isegi 2x Ma olen kasutanud MH1 akut 2 aastat juba ja probleeme pole alati saanüd kõik kätte vahemaaa on jäänud alati samaks elemendid peaksid olema juba 3 aastat vanad. Ma ei lae seda akut igapäev kah kord kahe nädala tagant ja tihti seisab niisama kuna kaks akut 1 on millega jumalast igapäev sõidus ei ütle halba kah vtc6 kohta pole viimasepeal kuid kes viitsib pedaalida 30 kilti 35km/h. Ja seda kah ei lae igapäev korra nädalas.
Tihti on nii et soovitakse odavamamt akut kui seda on MJ1 kõik nad haaranud mh1 tagasiside on ok 4p akud kah veavad 40kilti välja nendega kui 600w mootor. Kõik nad rahule jäänud keegi pole maininud ähh tegid jama aku kokku.
Paljud tulevad oma kolaga ise teavad mida ostsid.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
10.09.2020 05:50:36
|
|
|
Huvitav, kuidas on autodel kasutatavate li-ion akude laadimine korraldatud?
Kasutatakse ju LI akusid nii kergete starteriakudena kui ka matkaautode täistsükli kereakudena.
Kui auto genekas laadima hakkab, ei ole seal ju auto poolt mitte mingit kontrolli amprite üle. Tuleb palju genekas anda jaksab ja nõudlust on,
Kasvõi 14V 120/160A. BMS ju seda voolu tarbimist akule sobivaks ei tee vaid lõikab ära?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
10.09.2020 08:10:20
|
|
|
autodes kasutatake teistsugused spets elemente ja neid pole kuskilt saada need ei ole need mida muidu inimesed osta saavad. BMS autol piirab amprid ja see funkab teisiti. Balansimise põhimõtted on samad.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Asjamees
HV kasutaja
liitunud: 07.04.2002
|
12.09.2020 21:50:12
|
|
|
Auto generaator reguleerib küll voolu. Seda ergutusmähise abil. Töötava mootoriga dikteerib süsteemi pinge just aku laadimise reziim.
Tühjakslaadimise graafikutele kommentaariks, et arvesse peab võtma ka, mis laadimis ja tühjenemis-reziimil need graafikud on saadud ja kas on kõigil tootjatel samad tingimused. Reaalses elus neid 2,5V-ni tühjaks ei laeta, nii et tegelik eluiga peaks pikem olema. Siin läheb asi keeruliseks tegelikult. Kui mõõta näiteks läbitud kilomeetreid enne kui aku mahtuvus langeb 80% peale vms. Mängu tuleb veel loomulik vananemine aastatega, reaalne laadimise kiirus jne.
Oluline on tootja poolt lubatud tühjakslaadimise vool. Konstantne või hetkeline. Pulkade sise-ehitus on erinev sõltuvalt kast tegemist on sülearvuti või akutrelli pulgaga.
viimati muutis Asjamees 12.09.2020 21:52:25, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
12.09.2020 21:51:13
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles. |
MJ1 min. capacity in 3350mah, 35E min. capacity in 3450mah. Ei tea, kas Samsung on juurde valetanud?
|
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
13.09.2020 06:29:27
|
|
|
Asjamees kirjutas: |
Auto generaator reguleerib küll voolu. Seda ergutusmähise abil. Töötava mootoriga dikteerib süsteemi pinge just aku laadimise reziim.
|
Kumba siis reguleerib? Voolu või pinget
Siiamaani reguleeriti genekas asuva pingeregulaatori abil küll generaatori väljastatavat pinget, mille juhtots lähtub süsteemi pingest.
Jätame need keerulisema juhtimisega kaasaegsed genekad kõrvale.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.09.2020 08:01:05
|
|
|
Maidor kirjutas: |
DVDRW kirjutas: |
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles. |
MJ1 min. capacity in 3350mah, 35E min. capacity in 3450mah. Ei tea, kas Samsung on juurde valetanud? |
Tõsi küll, Lygte testides on 1A juures MJ1 11,7Wh vs 35E 12,2Wh
35E-l on ka mahu maailmarekord tavakasutuses oleva 18650 kohta.
Aga tsükliteste jälgides on jäänud mulje, et 35E mahu võit kestab ainult paarkümmend esimest tsüklit, peale mida läheb MJ1 ette.
35E-l on ka lubatud pidev max 8A vool võrreldes MJ1 10A-ga.
35E on ka natuke kaalult raskem 48,3g vs 47g
|
|
tagasi üles |
|
|
|