Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.09.2020 11:46:22 vasta tsitaadiga

Aku ja "gaasi" nupp sama. Kontrollerid eraldi 2tk.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 06.09.2020 08:48:03 vasta tsitaadiga

deathdog kirjutas:
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul)
Mismoodi see legaalsem on. Kui seadusandlus näeb ette >250W on illegaalne siis ei saai 2x250W=500W mitte kuidagi olla legaalne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 07.09.2020 13:21:55 vasta tsitaadiga

deathdog kirjutas:
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul)


Kui on kaks mootorit ja 250w keegi sind rohkem tüütama ei hakka kuna vaatavad mootori kleepsu pealt mootori peal on kirjas 250w ja rohkem kedagi ei huvita mind pole kodagi tüüdatud kui rahulikult oma rada pead. Taga on passitud ja nii on see kah jäänud. Kuigi vahest lasen 250w mootoriga 35ga kui juba suurem kiirus siis tarbimine pole enam 250w vaid tublisti rohkem piirjaks jääb ikkagi kontroller mis oma amaprid annab mitte bms. Mootorisse antakse ikka niipalju kui ette nähtud 250w puhul 15 amprit ja seda piirab kontroller mitte aku või bms. Bmsi võid alatI panna kangema kontroller annb mootorisse oma amprid ja nii jääbki. KAHE 250w mootori puhul küi mõlemad veavad siis võib olla 30A kokku see jaguneb kähe peale ära.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2020 14:28:59 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga panen oma 1500w moootrile 250w kleepsu peale:)
A 50-.ga ei tohi sõita...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.09.2020 15:02:55 vasta tsitaadiga

Paadil toimib ka see kleepsuvärk näiteks icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 07.09.2020 19:30:48 vasta tsitaadiga

3-4 aastat tagasi saatsin päringu. Ühesõnaga mind huvitas, mis on politsei vaatevinkel seoses elektriratastega, nende võimsatega. Politseinik/ametnik võttis ühendust ilusti. öeldi, et nende üle puudub hetkel kontroll ja mainiti, et õnnetusi pole nendega juhtunud (ehk siis nagu ooterežiimis kui keegi mingi hullu segadusega hakkama saab?), küll soovitas need mopeedina registeerda. Ilmselt ta polnud end kurssi viinud kui võimatu protsess see on...
Isetehtud elektriratta saab arvele võtta, kui raam on alguses lõpuni ise tehtud ja ei sarnane seeriaviisiliselt toodetud sõidukile + pidurisüsteem peab võetud tehases seeriaviisiliselt võetud sõidukilt.
Kui lähed oma Enduro, Vector või mis iganes raamiga, saad vastuseks, et see sarnanev sellele ja sellele + kasutatud varuosasi (ehk ei oma tähtsust kus sa need oled võtnud või ostnud). Ise tehtud raamile see nõue ei kehti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deathdog
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2009




sõnum 08.09.2020 07:47:00 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
deathdog kirjutas:
Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul)
Mismoodi see legaalsem on. Kui seadusandlus näeb ette >250W on illegaalne siis ei saai 2x250W=500W mitte kuidagi olla legaalne.

On kohti kus 500w on tõukerataste puhul legaalne võimsus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.09.2020 08:24:51 vasta tsitaadiga

Usas on 750W legaalne.
Muide, keegi on korralike ebike lampide komplekte näinud kuskil?
Ali-s tunduvad olevat esmapilgul üsna nigelad esilambid.
link
Midagi sellist, aga võimsamat tahaks...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.09.2020 09:09:35 vasta tsitaadiga

Ei tea kas sellist on leiutatud, mis näitaks kaugele, et oleks 70km/h ohutu.
Mitu fokusseeritavat tuld erinevatele kaugustele fokusseerides?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 08.09.2020 09:53:28 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
3-4 aastat tagasi saatsin päringu. Ühesõnaga mind huvitas, mis on politsei vaatevinkel seoses elektriratastega, nende võimsatega. Politseinik/ametnik võttis ühendust ilusti. öeldi, et nende üle puudub hetkel kontroll ja mainiti, et õnnetusi pole nendega juhtunud (ehk siis nagu ooterežiimis kui keegi mingi hullu segadusega hakkama saab?), küll soovitas need mopeedina registeerda. Ilmselt ta polnud end kurssi viinud kui võimatu protsess see on...
Isetehtud elektriratta saab arvele võtta, kui raam on alguses lõpuni ise tehtud ja ei sarnane seeriaviisiliselt toodetud sõidukile + pidurisüsteem peab võetud tehases seeriaviisiliselt võetud sõidukilt.
Kui lähed oma Enduro, Vector või mis iganes raamiga, saad vastuseks, et see sarnanev sellele ja sellele + kasutatud varuosasi (ehk ei oma tähtsust kus sa need oled võtnud või ostnud). Ise tehtud raamile see nõue ei kehti.
Olen päri, et eestis on mõttetult seadusandlus üle võlli tõuksid, elektrijalgrataste jne. osas. Selle asemel, et teha lihtne kiirusepiirang kõnniteele 25 km/h (või 45 maitse asi) jahutakse pikki lõike võimsusest ja kuidas seda tohib rakendada. Ja arvele võtmine veelgi hullem - väljastagu number ja asi ants - ei raam ei tohi meenutada tehase oma jne. Kuid kogu liiklusseadus on sellist pahna täis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 08.09.2020 13:48:08 vasta tsitaadiga

tsitaat:

teha lihtne kiirusepiirang kõnniteele 25 km/h (või 45 maitse asi)

icon_eek.gif

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.09.2020 14:15:10 vasta tsitaadiga

Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita. Hollandis on näiteks tõuksid sisuliselt üldse keelatud. Saksamaal peab nõuetele vastama ja numbrimärk olema. Norra ja mõnes muus kohas kontrollitakse aegajalt, kas ikka liigeldakse 20kmph või alla.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.09.2020 14:39:08 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita.

Lasen juba 9+a 70km/h kõnniteel jne, kõigil pohh thumbs_up.gif icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 08.09.2020 21:25:11 vasta tsitaadiga

Kas keegi on neist endale aku ehitanud? Pakk tuleks 14S8P
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/samsung-inr18650-35e-refurbished.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 09.09.2020 08:05:35 vasta tsitaadiga

Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 09.09.2020 11:39:55 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
The_Boss kirjutas:
Eestis on veel asi eriti lihtne. Midagi nagu on, aga kedagi ei huvita.

Lasen juba 9+a 70km/h kõnniteel jne, kõigil pohh thumbs_up.gif icon_cool.gif
Kõnniteel või kergliiklusteel?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 09.09.2020 13:12:16 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles.


Tegelikult nende elemenidega väga 700 tsükklini ei jõua see ,et ühel 94 ja teisel 87 ei näita praktikas edu tegelikult on nad kõik head ma saan aru kui 700 tsükkliga on 70% järgi siis on halb.
Need testid on kuskil laboris tehtud kus võetud element ja pumbatud 700korda siin ei kajastu vanus mis viieaasta vanune element teeb seal ei pruugi olla veel 300 tsükklitki, kui juba kannis.

Tihti neid akusid ei saagi laadida 10ne ampriga näiteks 10p akut seal toimub juba päris suur soojenemine ja laed ikka oma akut 6 ampriga, et jääks siina +30c piirile. Juba sellega vähendatakse eluiga.

Paljud inimesed kes ei tea oi kui kaua laeb ostavad kangema laadija ona tõuksile või rattale ,et kiiremini saaks laetud siis sellega antakse juba akudele ja bmsidele molli mul tuleb neid remontida kus on terve aku elemendid kannis ja bms takkaotsa. 5 akut on sellised kus lähevad töösse millel bms ja elemendid laibad kui bms veel hingleb pääseb elmentide vahetusega. Nii MJ1 ja MH1 lähevad nendesse.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 09.09.2020 13:16:39 vasta tsitaadiga

Kindlam ikka võtta laboris andnud parema tulemusega akusid kui "ei tea ei tohiks vahet olla" variant. Veel enam kui hind sama või odavam.
Konkreetne test oli muidu ühel foorumlasel kodus tehtud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 09.09.2020 13:49:56 vasta tsitaadiga

Ma ei vaidle vastu MJ1 on üsna hea 2p-4p akudesse neid laed jumala iga päev või isegi 2x Ma olen kasutanud MH1 akut 2 aastat juba ja probleeme pole alati saanüd kõik kätte vahemaaa on jäänud alati samaks elemendid peaksid olema juba 3 aastat vanad. Ma ei lae seda akut igapäev kah kord kahe nädala tagant ja tihti seisab niisama kuna kaks akut 1 on millega jumalast igapäev sõidus ei ütle halba kah vtc6 kohta pole viimasepeal kuid kes viitsib pedaalida 30 kilti 35km/h. Ja seda kah ei lae igapäev korra nädalas.

Tihti on nii et soovitakse odavamamt akut kui seda on MJ1 kõik nad haaranud mh1 tagasiside on ok 4p akud kah veavad 40kilti välja nendega kui 600w mootor. Kõik nad rahule jäänud keegi pole maininud ähh tegid jama aku kokku.

Paljud tulevad oma kolaga ise teavad mida ostsid.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 10.09.2020 05:50:36 vasta tsitaadiga

Huvitav, kuidas on autodel kasutatavate li-ion akude laadimine korraldatud?
Kasutatakse ju LI akusid nii kergete starteriakudena kui ka matkaautode täistsükli kereakudena.

Kui auto genekas laadima hakkab, ei ole seal ju auto poolt mitte mingit kontrolli amprite üle. Tuleb palju genekas anda jaksab ja nõudlust on,
Kasvõi 14V 120/160A. BMS ju seda voolu tarbimist akule sobivaks ei tee vaid lõikab ära?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.09.2020 08:10:20 vasta tsitaadiga

autodes kasutatake teistsugused spets elemente ja neid pole kuskilt saada need ei ole need mida muidu inimesed osta saavad. BMS autol piirab amprid ja see funkab teisiti. Balansimise põhimõtted on samad.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Asjamees
HV kasutaja
Asjamees

liitunud: 07.04.2002




sõnum 12.09.2020 21:50:12 vasta tsitaadiga

Auto generaator reguleerib küll voolu. Seda ergutusmähise abil. Töötava mootoriga dikteerib süsteemi pinge just aku laadimise reziim.

Tühjakslaadimise graafikutele kommentaariks, et arvesse peab võtma ka, mis laadimis ja tühjenemis-reziimil need graafikud on saadud ja kas on kõigil tootjatel samad tingimused. Reaalses elus neid 2,5V-ni tühjaks ei laeta, nii et tegelik eluiga peaks pikem olema. Siin läheb asi keeruliseks tegelikult. Kui mõõta näiteks läbitud kilomeetreid enne kui aku mahtuvus langeb 80% peale vms. Mängu tuleb veel loomulik vananemine aastatega, reaalne laadimise kiirus jne.

Oluline on tootja poolt lubatud tühjakslaadimise vool. Konstantne või hetkeline. Pulkade sise-ehitus on erinev sõltuvalt kast tegemist on sülearvuti või akutrelli pulgaga.


viimati muutis Asjamees 12.09.2020 21:52:25, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 12.09.2020 21:51:13 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles.

MJ1 min. capacity in 3350mah, 35E min. capacity in 3450mah. Ei tea, kas Samsung on juurde valetanud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 13.09.2020 06:29:27 vasta tsitaadiga

Asjamees kirjutas:
Auto generaator reguleerib küll voolu. Seda ergutusmähise abil. Töötava mootoriga dikteerib süsteemi pinge just aku laadimise reziim.



Kumba siis reguleerib? Voolu või pinget icon_wink.gif

Siiamaani reguleeriti genekas asuva pingeregulaatori abil küll generaatori väljastatavat pinget, mille juhtots lähtub süsteemi pingest.
Jätame need keerulisema juhtimisega kaasaegsed genekad kõrvale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 13.09.2020 08:01:05 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
DVDRW kirjutas:
Miks mitte MJ1, tsipa odavam ja kestab kauem.
700 tsükli juures MJ1 94% alles, 35E 87% alles.

MJ1 min. capacity in 3350mah, 35E min. capacity in 3450mah. Ei tea, kas Samsung on juurde valetanud?


Tõsi küll, Lygte testides on 1A juures MJ1 11,7Wh vs 35E 12,2Wh
35E-l on ka mahu maailmarekord tavakasutuses oleva 18650 kohta.
Aga tsükliteste jälgides on jäänud mulje, et 35E mahu võit kestab ainult paarkümmend esimest tsüklit, peale mida läheb MJ1 ette.
35E-l on ka lubatud pidev max 8A vool võrreldes MJ1 10A-ga.
35E on ka natuke kaalult raskem 48,3g vs 47g
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.