Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
uu
HV vaatleja

liitunud: 16.08.2015




sõnum 26.08.2020 13:41:58 vasta tsitaadiga

Kas keegi 2wd ratta ka ehitanud?
Kas tõenäosua on ka et esiratta hub mootor läheb blokki?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 26.08.2020 16:32:47 vasta tsitaadiga

Otseveoga väike võimalus on kui magnet peaks lahti murduma vms aga reduktormootoriga seda muret kindlasti ei teki. 2 ratta vedu vist otseselt väga ei aita suurt millegagi? Ehk talvel on kiilasjääl parem juhitavus
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.08.2020 22:07:34 vasta tsitaadiga

No võiks ju oletada, et mingites offroad stsenaariumites esivedu aitab ka paremini performida.
Aga eks peab arvestama, et kohe on massi topelt ja aku koormus ka suurem.
https://www.youtube.com/watch?v=g2nAOPhx_nY

Vahepeal sain enda monstrumi ka kokku pandud.
Tellisin 1500w kiti ja sain custom aku ka ca 110 elemendiga.
Esimesed testid näitavad, et cruising speed on 48-50 km/h.
Wismari tänavalt Peetrisse saab 12 minutiga.
Minu toorikuks oli Bottecchia fx 540 ja ütleks, et tahaks ikka tagaamordiga ning pehmema sadulaga isendit.
Aku kestvust veel ei tea, ca 15 km sõidetud ja esimene pulk pole veel kuhugi kadunud.
Kindlasti on vaja ketaspidureid, need vahetan esimese asjana välja.

Üks miinus on veel nimelt, et nii suure elementide hulgaga on raske leida aku kotti.
Tahaks sellist mida oleks lihtne ära võtta ning kus oleks USB laadimise võimalus.

Muus osas so far so good. Kiirenduse mõttes tundub, et 1500w on väga paras, ei rebi, aga on reibas.
Mäest üles ära ei sure. Liiklusvoos saab kaasa lüüa, kui selleks vastav rida on olemas.

Ratta raskuse ja kiiruse tõttu oleks ilmselt mugavam, kui selline asi ehitada fatbike peale. Paksem rehv teeks sõidu pehmemaks.
Pmt pole ta siis väikesest mootorrattast eriti kaugel.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
serka15
HV vaatleja

liitunud: 18.09.2006




sõnum 27.08.2020 17:02:49 vasta tsitaadiga

Enne kui ise detailselt uurima hakkan küsiks äkki kellelgi on kohe kokkuvõte olemas.

Mis 18650 või 21700 akud on kõige parema hinna-(päris)mahutavuse suhtega (nkon kui just mujalt paremini ei saa)?

50E? 35E, M36? või pigem MJ1? veel mingid cellid mis silma ei jäänud?

21700 pakk oleks 3P, 18650 pakk 5P, vool max 20A, 90% ajast 12A ja alla selle. Hetkel tundub et 50E on kõige odavam...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 27.08.2020 18:32:26 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Nood kõik head väljaarvatud 35E
Mul skript mis konverdib kõik nkon hinnad Excelisse €/kWh järjekorras. (lehte uuendati, hetkel ei toimi)


viimati muutis DVDRW 27.08.2020 18:31:22, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 29.08.2020 21:21:02 vasta tsitaadiga

Minu projektikas.. Varsti juba pool aastat ehitanud aga progess on olematu. Tahaks jäigemat esiharki, 140mm käiguga saaks selja parajaks ja kannataks mõnusasti pikemat maad ka sõita, teiseks julgeks esipidurit kasutada. 203mm ketas ja veidi järsem sadul ka kindlasti.
Sai linnas üks tiir tehtud ja pidurite võimekus annab soovida. Kiirendab umbes samamoodi nagu närviline civic icon_cool.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2020 00:53:20 vasta tsitaadiga

Kui mõtteid mõlgutada, et järgmist projektikat ehitada, siis tundub, et...

1. Pinget tahaks rohkem, et saaks mootorist rohkem kätte 72v vms (hetkel 1600 w juures on max, aga cruisimisel on kuskil 800 kandis ning kiiruseks ca 48-50 km/h, et liiklusvoogu sulanduda või kiirus olla ca 60)
2. Paksem rehv ja tagaamort, et sõites oleks vähem tunda lööke
3. Aku võiks olla sellises konteineris, mida saab mugavalt kaasa võtta (hetkel pean kaabli tooma ratta juurde, mis on ebamugavam)
4. Huvitav oleks mõelda lint ajamile vs kett, peaks olema vastupidavam ja mis kõige olulisem, vaiksem.
5. Pidurid peavad olema raudselt kettad, sest klots ei suuda sellist massi/kiirust pidurda efektiivselt+on lärmakas.

Keskmootorit peaks ka testima, kuigi printsipiaalselt ta ma mulle ei meeldi ,sest rakendab mootori jõudu kogu käigusüsteemile ning see ei ole disainitud sellist pinget taluma.
Rummmoori puhul peaks käigusüsteem ja kett kauem vastu pidama oluliselt.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2020 01:11:47 vasta tsitaadiga

Saab kasutada käiguvahetussensorit, mis mootori vahetuse hetkeks peatab. Rummuka puhul kaob käikude eelis üldse ära.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 30.08.2020 06:13:14 vasta tsitaadiga

60 on liiklusvoogu sulandumiseks vähe, Kui on ratas sõidab ees siis tuleb mööda saada, ükskõik mis kiirus see ka 50 alas ei oleks.
Mis teid sinna keskmootori poole tõmbab? Suurtel >2kW võimsustel pole see enam ju mõistlik. Ei kujutaks elu ette ilma regenita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 30.08.2020 11:11:10 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
60 on liiklusvoogu sulandumiseks vähe, Kui on ratas sõidab ees siis tuleb mööda saada, ükskõik mis kiirus see ka 50 alas ei oleks.
Mis teid sinna keskmootori poole tõmbab? Suurtel >2kW võimsustel pole see enam ju mõistlik. Ei kujutaks elu ette ilma regenita.


Siin tulebki vahe sisse, kui räägime elektrilisest jalgrattast on keskmootor asjalisem, kui räägime 40+ kg kaaluvatest elektrimopeedidest, mille ülesandeks liikuda pidevalt kiiremini kui 50+ km/h siis on rummumootor mõistlikum lahendus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 31.08.2020 12:27:32 vasta tsitaadiga

Käikude suurim pluss on see, et väiksest võimsusest saab palju rohkem kasu. Mootor saab ka vähem valu.

Ja mulle ikka väga meeldib käike vahetada icon_lol.gif
Tõsiselt lahe, nagu sõidaks tsikliga. Lasen gaasi maha muidugi enne kui vahetan muidu kett üsna ruttu pooleks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 31.08.2020 13:13:27 vasta tsitaadiga

Ma olen mõelnud keskjooksu kuid rummukas ilmselt on parem jää ja paksu lumega. Rummuka miinus on see poe rattal et liikumiseks peab jalgu keerutama gaasi kui sellist õiteti polegi kui on siis sellega 6km/h. Rummukas vajab kah sel juhul pedaalimise sensorit. Kuid poe ratas on nii tehtud et üle 25k/h polegi seal midagi pedaalida. Peab leiutama suurema hammasratta ette kui üle 25 pedaalida. Kuigi minu rattal hakkas pedaalimise sensor trikitama peale vihma siis seekord võtsin midagi alist seekord koos magnetitega need seal kõik eri suurustega siis olemasolev ei pruugi sobida.
Võtsin pas sensori kahest kohast kui 1 ei funka tuleb teist proovida mõlemad einevad. Pistik tuleb kah ringi tõsta see mismoodi nad seal asetsevad ei kõlba +- data kõik erinevad hiinlased panevad traadi värvust nagu ise tahavad punane + kollane - data sinine noh jah. Mittemingit standardit pole. Nad panevad neid värvused miiline just hetkel juhtus pihku. Pedaalimise sensor on üsna vajalik talvel, suvel on savi sellest. Talvel eriti ei julge üle 25 lasta jää igalpool 25 on selline milllega jääd püsti kui käbla käima hakkad.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 31.08.2020 15:11:36 vasta tsitaadiga

Minu arust on kõige jubedam lahtine lumi kiilasjääl või pakkiv lumi ja vihm, siis on ka ohtlik kiiresti sõita. Pole mingit vahet kas on talverehvid või mitte, pidamine on null ja seda ka aeglaselt sõites.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.09.2020 09:25:31 vasta tsitaadiga

Just nii ta on. Ise valin talvel ilma kui on sula siis sõitu või kui on selge miinuskraadidega ilm. Kuigi poes käin iga ilmaga. Ohtlik on jah jää ja lahtine lumi peal. Kui on sula siis on juba lumi seal veits kinni kui on peale sula selge ilm ja lund pole siis pole eriti tahtmist pikemat sõitu ette võtta. Kui on juba lumi pikemalt olnud ja sula ei ole siis võib sõita küll. Kuid need sõidud max tund aega mida kauem seda rohkem pingviini tunnet esineb. Vaikse ilmaga pole midagi.

Tund aega on selline aeg millal aku juba maha jahtub miinusega pikka retke ei tasu ette võtta niikui aku külm juba siis sealt ei saa niiplaju kui suvel. Päris ruttu tõmbab tunniga laibaks isegi kui pedaalid võib oht olla et koju ei saagi. Või uksejuures on aeglane jouajoua. Ilselt talvel peab aku soojustama väike ots on suht savi. Talvel viid aku niivõinaa sooja üks pidev tassimine algab sügisest. Isegi alla +10ne kraadi juba sealt ei saa enam kõike kätte. Ma ise ei soovita laadida akut ennem kui see on saavutanud +20c kui juba on alla +10ne Seisma jätta akut kah ei soovita iga kuu tuleks korra kasutada muidu hakkab tekkima oksudeerumine laadides see eraldub kui kasutad pidevalt. Kui üldse talvel ei kasuta siis vähemal iga kuu 5 minutit laadida ja hoida akut pool laetust.
Kuigi seljuhul kevadel on aku vähe veider esimese suurema laadimisega või sõiduga.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.09.2020 14:15:18 vasta tsitaadiga

Paljud need kes alustavad keskmootoritega ja pärast võimsamat ja kiiremat tahavad aga ikka oma keskmootorite juurde jäädes probleemid pihta hakkavadki.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
terminator
HV Guru
terminator

liitunud: 06.11.2001




sõnum 02.09.2020 13:30:15 vasta tsitaadiga

Kas keegi teab kas nendega vöib Helsingis söita rattateel? Vähemalt Qulbix söidab 70km/h, teine 135km/h

Sain vist aru et kui tahad legaalselt rattateel söita siis peaks piirama kuidagi 25km/h?

Kasutaks muuhulgas töömatkadeks ca 20km südalinnast eemal kus Politseid harva näeb-iseasi kas Politsei seda kontrollibki.

Omasin 2017 Haibike Sduro Full Fatsix 7.0 täisvedrustusega el. ratast mille kahjuks ära müüsin.

Nüüd otsin samasugust asemele kuni sattusin nende 2 peale-iga päeva neid müüki ei tule:

Qulbix Q76R ADRENALINE 10kW 4500€ (uuena 6200€)

https://www.tori.fi/vi/73657060.htm

https://www.qulbix.com/qulbix-products/qulbix-e-bikes/q76r-72v100a-ebike/q76r-adrenaline-10kw-72v-20ah

C&N Ebike 25hv tippvöimsus / 290Nm / kaal alla 60kg / 4200€ (poes ?)
Panasonic aku: 72V 48Ah (u 3500Wh)

https://www.tori.fi/uusimaa/Sahkopyora_73102654.htm?ca=18&w=3

Pole kogemust nii vöimsate ratastega-kas need ikka pigem nö proffidele?
Omasin kunagi Kona Stab Dee-Lux Downhill ratast mis meenutas väliselt samuti tsiklit (24kg) aga puudus elekter.

_________________
2023 QULBIX Q140 12kW 280Nm el.ratas 5999€
1996 MB E250 W124 OM605 TÜV 5/2025 3000€
Jura E8 750€ (poes 1299€)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 03.09.2020 07:05:02 vasta tsitaadiga

Rattlõdd ei põle vist igapäev suht lootusetu laiba sai tööle seal videos. Eks vist ilmselt keskjooks on pidev remondi teema. Rummukad tahavad kah remonti iga 4000 peal laagrid, hammasrattad. Kui ei ole bafang siis suht lootusetu üritus remontida kui osasid ei saa. Bafangile on kõike saada. Minu 2.5 aastat bafang tahab varsti hammasratta hooldust kuigi eu toode ja pole alist siis peaks kauem vastu pidama.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2020 08:34:08 vasta tsitaadiga

Tellimuse peale hiinast euroopasse vedamine paneb mootori kuidagi vähem kestma kui eelnevalt hiinast saadetud mootor, mis euroopas korraks seisma jäetud? Nagu pärmitaigen, mis tahab kerkimist enne küpsetamist icon_biggrin.gif
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 03.09.2020 09:22:32 vasta tsitaadiga

tsitaat:

kuigi eu toode ja pole alist siis peaks kauem vastu pidama

Enamus jalgratta komponente tuleb Aasiast (Taiwan, Hiina, Jaapan); reaalselt “läänes” valmistatakse väga marginaalne osa...

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 03.09.2020 09:39:06 vasta tsitaadiga

Alis on sellised tooted mis ei vasta eu nõuetele. Kulda sealt küll ei saa. See eu kleeps on lihtsalt prinditud või kleebitud.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2020 09:49:57 vasta tsitaadiga

Vahet ju pole, kas bafang on ostetud hiinast, poolast või saksamaalt. Sama toode ja samas kohas toodetud ikkagi.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.09.2020 10:51:54 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
Rummukad tahavad kah remonti iga 4000 peal laagrid, hammasrattad

Mul otseveo rummukal saab 90 000 km täis. Laagrid vahetasin igaksjuhuks 1x (~4€) aga vist poleks vaja olnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 03.09.2020 12:12:34 vasta tsitaadiga

terminator kirjutas:
Kas keegi teab kas nendega vöib Helsingis söita rattateel? Vähemalt Qulbix söidab 70km/h, teine 135km/h

Sain vist aru et kui tahad legaalselt rattateel söita siis peaks piirama kuidagi 25km/h?

Kasutaks muuhulgas töömatkadeks ca 20km südalinnast eemal kus Politseid harva näeb-iseasi kas Politsei seda kontrollibki.

Omasin 2017 Haibike Sduro Full Fatsix 7.0 täisvedrustusega el. ratast mille kahjuks ära müüsin.

Nüüd otsin samasugust asemele kuni sattusin nende 2 peale-iga päeva neid müüki ei tule:

Qulbix Q76R ADRENALINE 10kW 4500€ (uuena 6200€)

https://www.tori.fi/vi/73657060.htm

https://www.qulbix.com/qulbix-products/qulbix-e-bikes/q76r-72v100a-ebike/q76r-adrenaline-10kw-72v-20ah

C&N Ebike 25hv tippvöimsus / 290Nm / kaal alla 60kg / 4200€ (poes ?)
Panasonic aku: 72V 48Ah (u 3500Wh)

https://www.tori.fi/uusimaa/Sahkopyora_73102654.htm?ca=18&w=3

Pole kogemust nii vöimsate ratastega-kas need ikka pigem nö proffidele?
Omasin kunagi Kona Stab Dee-Lux Downhill ratast mis meenutas väliselt samuti tsiklit (24kg) aga puudus elekter.


Enamus kergliiklusteedel (kevytliikenneväylä) on lisamärk" Mopoille sallitut" ehk siis võib sõita ka mopeedi/s-pedleciga. Imho Kehä 3 sisepoolel kiiremalt kui 45 km/h liikuva junniga mingit erilist eelist sa ei saa. On palju fooridega ristmike, ja ka liikluskoormus on nendel kordades suurem kui Eestis + koertega jalutajad. Eemaldatud piirajaga oleks su Full Fat six liikunud ka vabalt 45 km/h.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
terminator
HV Guru
terminator

liitunud: 06.11.2001




sõnum 03.09.2020 12:22:28 vasta tsitaadiga

Selge, tänud.

Uurisin et see C&N Ebike peaks hiinakas olema ja alibabas 3000$ kandis. Soome tellituna tuli vist Tollimaks otsa aga 4200€ tundub siiski kröbe.

Qulbix siis nö "firmakas" ja oma hinda ehk rohkem väärt.

_________________
2023 QULBIX Q140 12kW 280Nm el.ratas 5999€
1996 MB E250 W124 OM605 TÜV 5/2025 3000€
Jura E8 750€ (poes 1299€)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
deathdog
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2009




sõnum 05.09.2020 09:10:57 vasta tsitaadiga

Mind aga huvitaks kuidas kahte mootorit juhitakse. Just kuna kahe 250w rummumootoriga saaks legaalse 500w (tõukeratta puhul)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.