Ma paneks hoverboardi rattad ja mingid greentime controllerid. Hea odav pommikindel lahendus. 30km/h on päris mõnus tiksuda , väänet oleks ka piisavalt et toidukraami vedada.
Juhtimine läheb ainult keerukaks ma kardan...
Endal mõte kaldus ka sinna hoverboardi rataste peale kuna neil vist "kinnitus" ühel poolel - sobiks vist ilma mingi suurema häkita?
Selle kiirusega on nii, et selle tõenäoliselt peaks ära piirama sinna 10km/h peale
saab selle võlli välja tuua aga see pole nii lihtne. Kas keevitada polt sinna otsa ja korpusest läbi puurida või võll rohkem sisse peksta, puurida ja kiilusoon nihutada... Keerukas protsess kui metalliga sinapeal pole.
Ühest vedavast rattast piisaks aga kardan, et hakkab kiirendades kiskuma..
Mõned siit kindlasti ka kontrollereid modifitseerinud... Igatahes tahaks 48V kontrollerit 36V akuga käunata... : https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=96736&start=100
Enne kui kontrollerit töös hoidva suitsupilve välja lasen, siis kas ongi asi nii lihtne, et sinna vaja lihtsalt leida enam vähem sobiva väärtusega takisti? Või on vaja ka pingejaguri teise takisti väärtust muuta?
Oli vaja ainult korraks niiske näpuga katsuda ja oligi tulemus käes. Ei mingit skeemi joonistamist ja leiutamist Töötas kuni 14V-ni
Kui seal on klassikaline 3 faasiline pistik olemas (peaks olema) siis sellele kannatab alati 1 faasilise peas faasi ja neutraalile ühendada. Pistikühenduse suudab iga teadjam elektriv tundev mees kodus valmis teha.
3 faasilistel on eraldi mõõtu 16 A, 32 A ja 63 A, pead vaatama milline sinu laadijas kasutusel on.
DC pistik on mingi arvutisidega varustatud, pidi akust miskit lugema. AC on tavaline AC, autolaadija ise teeb tarkust.
AC osas pead oma "maksmise" osaga kaubale saama, arvata võib, et nad ei anna tasuta särtsu välja.
Mind enastki huvitanud, et kus võimalik 220V avalikult kätte saada. See enofitvolt kandist vist endist nime ELMO, mingi pool aastat tagasi saatsin neile kirja ja sai küsitud. Tundsin huvi, et kas tulevikus on neil kavas pilootprojekti raames nt. tekitada europistiku või 220V laadmise võimalus, vastus oli EI. Minu jaoks oleks võrratu kui saaks sääraste jaamadest laadida, kuna ise aktiivne Eestis igalpool ringi sõitja/matkaja.
Samas kui hakata seal adapteritega torkima, vb. on reeglides selline tegevus keelatud, trahv jpm.
Googledamisega nagu leidsin midagi, keegi on mingi adaptrid kodus valmis teinud, näevad massiivsed.
olge mureta üha rohkem ostetakse särtsukaid siis saab varsti bensukates laadida. Ainus piduriks kiirele levikule on nende hind. Tihti on nii et talvel lund polegi. Isae sõidan kogu talve mingi 30km otsa teeks küll kui vaja isegi talvel kui lumi maas.
Ilmselt detsembri keskelt kuni lume sulamiseni suurt palju keegi ei särtsuta. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Talvel on igavesti äge kihutada. Elektrirattaga aga ei saa... See soola pask mis tänavatel on... Milleks seda vaja on, seda ma ei tea. Täiesti mõttetu saast. Muud kasu pole kui ainult söövitab sõidukid auklikeks.
Talverehviga on kiilasjääl parem pidamine kui kruusal.
Kui sealt tuleb standard 3 faasi nagu kõikides kodudes, siis peaks lihtne olema. Vastav pesa otsida ja 1faas + null juhe peaks 220V tulema.
Elektriautodel on veel mingi karp vahel miskipärast (~1000€) 3F kodus laadimiseks. Kuigi laadija on autol sisseehitaud.
Peaks liituma korra ja katsetama keele st testriga.
Nonii - aasta otsa BBS02-ga sõidetud ning nüüd hakkas jamama . Suvalisel hetkel kaob vedu tagant ära - ei vändates ega "käsigaasiga" ei liigu. Mingi aja möödudes vedu taastub. Vaatasin veakoode - esimeses slotis näitab koodi 21. Google andmetel peaks see olema "Error 21 means a speed sensor fault which in turn “kills the Bafang C961 display”. Mul on küll teist marki displei aga midagi seal lolliks ei lähe - tasemeid saab muuta ja kiiruse infot näitab edasi. Seega nagu ei oleks kiiruseanduri vea tunnused
On ideid mida/kust uurima võiks hakata?
Nonii - aasta otsa BBS02-ga sõidetud ning nüüd hakkas jamama . Suvalisel hetkel kaob vedu tagant ära - ei vändates ega "käsigaasiga" ei liigu. Mingi aja möödudes vedu taastub. Vaatasin veakoode - esimeses slotis näitab koodi 21. Google andmetel peaks see olema "Error 21 means a speed sensor fault which in turn “kills the Bafang C961 display”. Mul on küll teist marki displei aga midagi seal lolliks ei lähe - tasemeid saab muuta ja kiiruse infot näitab edasi. Seega nagu ei oleks kiiruseanduri vea tunnused
On ideid mida/kust uurima võiks hakata?
Kindel, et kiiruse andur "näeb" korralikult magnetit?
Kusjuures minul on rattal led display asi mis jamab on pedaalimise sensor pane ratas kuivama päikese kätte ja silikooni anduri juhe ära nii ,et niiskus sisse ei saaks. Minul pidas 2 aastat vastu ennem kui hakkas jebla. Tihti nendel diood pirn kah küljes möksita see kah kokku. Magnetid korjavad teepealt kah rauda võib aidata magnetite puhastamine. Kui nii jamab tasuks sarnane sensor otsida kui üldse leiabki. Seal rohkem juhtmeid ei tohiks ollla kui +- ja data kuigi ise peab panema oma rattal +- ja data õigesti _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kuda meil praamidel laadimisvõimalustega on?
Sai väike Hiiumaa tripp tehtud.
Üleval paistab iga istme juures olema stepsel
All rattakohtade juures mingi jõupistikulaadne asi millel kirjas 230VAC
Endal küll pole vaja aga lihtsalt huvitab.
Spoiler
Elektriauto laadimine Euroopas juba ~5x kallim kui kodus. Seega nendes tulevikku eriti ei näe.
Eestis võiks elektrirattalaadimisvõimalusega kohti kaardistama hakata (sh ka eraisikud kes soovivad pakkuda):
Koordinaadid, telnr, kaitsme suurus, kas ka tasu soov või midagi.
Kuidas sa sellise akukasti teinud oled, kas profiilidest mis müüakse ehituspoest, nurgad eraldi ja alumiinium lehed lõikad välja ja neetidega kinni või kuidas? Veekindel?
Laadimisekoha pealt on erinevad kodulehed nagu https://www.plugshare.com/ Kahjuks europistikudi võib ühekäe sõrmedega kokku lugeda seal.
@DVDRW
Kuidas sa sellise akukasti teinud oled, kas profiilidest mis müüakse ehituspoest, nurgad eraldi ja alumiinium lehed lõikad välja ja neetidega kinni või kuidas? Veekindel?
Alu profiil + 1mm alu katuseplekk + 3mm kruvid + silikoon.
Kunagi oli koht SAPA profiilid ~5x odavamalt kui ehituspoest, enam pole seda
Kusjuures pidin korra aku nüüd 4a hiljem lahti tegema, kuna kaitsme (odav 12v) küljest tuli juhe lahti.
Nüüd 32A automaatkaitse väljaspool akut.
Kõik oli seest ilus kuiv nii nagu uus.
Plaan minna 21700 peale üle, siis peaks sinna 5,5kWh mahtuma
Nonii - aasta otsa BBS02-ga sõidetud ning nüüd hakkas jamama . Suvalisel hetkel kaob vedu tagant ära - ei vändates ega "käsigaasiga" ei liigu. Mingi aja möödudes vedu taastub. Vaatasin veakoode - esimeses slotis näitab koodi 21. Google andmetel peaks see olema "Error 21 means a speed sensor fault which in turn “kills the Bafang C961 display”. Mul on küll teist marki displei aga midagi seal lolliks ei lähe - tasemeid saab muuta ja kiiruse infot näitab edasi. Seega nagu ei oleks kiiruseanduri vea tunnused
On ideid mida/kust uurima võiks hakata?
Servus, mul on 750w BBS02B, ja sellel korra tõmmas roika vahele ja lõi kiiruse anduri kinnituse puruks. Kiirust ei näidanud aga sõitis ikkagi.. nii et saab ilma selleta ka sõita.. _________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
Tundub jah... Endal sama idee aga aku oleks raami sees... Lihtsalt keset raami oleks suuur kast kuhu aku sisse läheb. See raami keskne
Kolmnurk oleks siis kinnine.
Teen ära kah. Sest 36V ja 10Ah on hale. Nädalavahetusel lasin 72V akust 36V 250W mootorisse särtsu... Mootor läks paari kilomeetri pärast natuke liiga soojaks. Ilmselt langetan pinge ikkagi 52-60V peale. Aga 350Wse kontrolleriga 20km sõita oli põrgupiin, enne sõidaks tavalise rattaga.
1.5kW oli juba väga mõnus aga mootor ei elaks seda koormust pikaajaliselt üle.
Imestasin, et üldse niivõrd suurt võimsust kannatas
Nonii - aasta otsa BBS02-ga sõidetud ning nüüd hakkas jamama . Suvalisel hetkel kaob vedu tagant ära - ei vändates ega "käsigaasiga" ei liigu. Mingi aja möödudes vedu taastub. Vaatasin veakoode - esimeses slotis näitab koodi 21. Google andmetel peaks see olema "Error 21 means a speed sensor fault which in turn “kills the Bafang C961 display”. Mul on küll teist marki displei aga midagi seal lolliks ei lähe - tasemeid saab muuta ja kiiruse infot näitab edasi. Seega nagu ei oleks kiiruseanduri vea tunnused
On ideid mida/kust uurima võiks hakata?
Servus, mul on 750w BBS02B, ja sellel korra tõmmas roika vahele ja lõi kiiruse anduri kinnituse puruks. Kiirust ei näidanud aga sõitis ikkagi.. nii et saab ilma selleta ka sõita..
Imelik, BBSHD hakkab küll streikima ja lõpetab abistamise.
Kui seal on klassikaline 3 faasiline pistik olemas (peaks olema) siis sellele kannatab alati 1 faasilise peas faasi ja neutraalile ühendada. Pistikühenduse suudab iga teadjam elektriv tundev mees kodus valmis teha.
3 faasilistel on eraldi mõõtu 16 A, 32 A ja 63 A, pead vaatama milline sinu laadijas kasutusel on.
Teen siia märgi maha. Olen ise ka soetamas ratast ja tahtsin natuke uurida elu...
Teil siin tundub fookus olema väga DYI osal, ma ei ole päris kindel, kas ma tahaks ise ehitada, aga vb hiinaka ost seda paratamatult tähendab.
Lõin sellise teema, kui kellelgi huvi peaks olema või kogemusi jagada..
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=781289&highlight= _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Teen siia märgi maha. Olen ise ka soetamas ratast ja tahtsin natuke uurida elu...
Teil siin tundub fookus olema väga DYI osal, ma ei ole päris kindel, kas ma tahaks ise ehitada, aga vb hiinaka ost seda paratamatult tähendab.
Lõin sellise teema, kui kellelgi huvi peaks olema või kogemusi jagada..
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=781289&highlight=
Tellisin 2 kuud tagasi Bafang bbs02 750w ja aku 17.5ah. Sain kätte kõik 21.06. siiani Pole probleeme olnud ja 250 km sõidetud. Ükspäev sai käidud trennis inimesega kes igapäevaselt teeb trenni rattaga ja hätta ei jäänud. trenn sai olema 36 km ja ta proovis watte mingi aja joksul ja akut kulus 1 pulk. Võtsin alguses 44 hambaga hammasrata, aga nüüd usun et oleks vaja palju suuremat kuna max abiga ei jõua kaasa vändata kuna liiga plaju peab lappama ja ei jõua mootorile järgi. Varem olin proovinud ratast millel 250w mootor ja see oli väga lahja. ütles et maksis 2000 selle eest ja see ei ole seda raha väärt. Muidugi saab piirangu maha võtta. sellel isegi ei tundnud max seades et aitab midagi ja samuti oli vast piirang kuni 25. Enda rattaga sain 57 kätte. ees 44 ja taga 13 hammasratas. Kõige enam meeldib käsigaas, aga see võtab mõnuga voolu. Kui keegi Läänerannas Varbla kanti satub ja tahab provida võib kirjutada ja samuti teised küsimsed saan vastata. _________________
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.