Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 16:44:43 vasta tsitaadiga

rmc, julgeolekupoliitiline oli see sõna icon_smile.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 02.11.2018 16:45:46 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
https://electrek.co/2018/09/25/renault-energy-storage-system-used-electric-car-battery-packs/

thumbs_up.gif
Seda ma olengi mõelnud, et kuidas täpsemalt need vananenud akupakid majapidamisse akudeks lähevad. Et auto jääb vanaks lähen kruvikeeraja-mutrivõtmega relakaga kallale, urgetsen selle auto sealt paki ümbert ära, aga edasi - kuhu ma ta täpsemalt ühendan icon_biggrin.gif
Oleks vaja vist vastavat liidest vahele, või siis süsteemselt, kus elektrivõrguhaldaja kogub vanad akud kokku ja läheb profimalt elektrisalvestamise teenistusse.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 16:49:13 vasta tsitaadiga

Tesla on oma akutehasega ikka või sees, keegi teine ei suuda sellises mahus ja hinnaga toota.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.11.2018 17:04:57 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
madoc, mulle meeldib su suhtumine. Kas on raske nii teha?
Etnoh, tule oma kivistunud seisukohtadest natukene välja ja proovi uurida enne tuima "kütet".

Miks sa tuled nüüd süüdistama minu seisukohti? Sulle esitati lihtsalt küsimusi. Küsimus ei olnud muide selle kohta, kuidas DIY saab asju teha. Ma leian paraku (jumal tänatud, et erinevad arusaamad on lubatud), et kivistunud ja tuim kiidulaul meid ka edasi ei vii.

rmc kirjutas:
Kuku aga vaatama. USA's on salvage Teslade pealt autode ehitamine ja vanade cellidega iseseisva elektrisüsteemide ehitamine väga teemas. DIY solar-electric kultuur seal korralik.

DIY videosid võid otsida kõige kohta, kas elektrirataste ehitamise kohta. Massid ostavad ikka poest. Ma tean, et selles vallas on aktiivsus olemas, aga see ei tundu lahendavat suuremaid probleeme.

rmc kirjutas:
Omanike motiveeritust rentida oma autot tasakaalustamaks võrku võid nende endi käest otsida + kui vajadus olemas, siis küll ka teenusepakkujad tulevad, kes seda motiveerivad.

Ma tahaks tõesti välja lugeda siit vastust, aga paraku suunad sa mind ei tea kuhu. Ma saan aru, et neid lihtsalt motiveeritakse ja siin küsimusi küsida on loll. :S

Miks Tesla ei keskendu salvestusjaamade ehitamisel kasutatud akude realiseerimisele? See ettevõte peaks olema kõige innovaatilisem ja samas kogenum, aga ei talita nii, nagu osad siin takka kiidavad.
Kusjuures, pigem jääb mulje, et Teslal on lihtsalt akude lammutamine ja materjalide taaskasutus juba hetkel selgem ning teised tootjad soovivad seni neid akusid kuhugi salvestusjaama kokku toppida, et nende taaskasutusega hiljem tegeleda.
Ma ei väida, et salvestusjaamade idee on jama, lihtsalt küsimus on selles, kas mõistlikum on vana aku taaskasutada ja toota uus või kasutada selleks kasutatud akupankasid. Eks siin oleks huvitav teada, kust selline ports "häid" akusid üle jäi ja miks need enam autodesse ei sobinud.


viimati muutis madoc 02.11.2018 17:09:05, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 17:09:26 vasta tsitaadiga

Tanel, julgeolekupoliitilisest osast ei saa aru ja ilmselt seetõttu aju seda ka ei registreerinud icon_razz.gif
H_K, videoid nett täis. Kui asjad seda suunda peaksid, siis küll tuleb korralik jäätmekäitlus, mis konverteerib. Saad a'la taararaha tagasi viies akusid.
madoc, süüdistama su seisukohti? Ma lihtsalt näe, et su tekst on pessimistlik, ründav ja ebakonstruktiivne või lause destruktiivne.
Tõmba toon normaalseks ja küsi küsimusi, ent proovi enne teistelt küsimist ehk ka netis neid küsida... otsimootoritele, jne.
DIY videoid on kõvasti, jah - mis sa arvad, et tööstuslikult on see KEERULISEM kui DIY? Vaevalt küll.
"Ei tundu lahendavat suuremaid probleeme" on üpris ebakonkreetne ja sisutu väide, mille võiksid sisukamalt lahti seletada ja muidugi viidetega, nagu isegi siin kirjutasid icon_biggrin.gif
Sellist asja ei pakuta (minule teada olevalt) hetkel elektriautode omanikele ja eks lahendused on huvilistele väljamõtlemiseks. Mina ei ole seda süsteemi välja mõelnud, ega viitsi sellesse ka sügavamalt süveneda, sest see on vaid üks võimalikest variantidest.
Tesla toodab ise akusid ja soovib ilmselt pakkuda võimalikult efektiivseid seadmeid.. ühtlasi ei ole väga vist ka Tesla enda elemente võtta, et akupakke toota.
Ma ei ole kunagi öelnud, et see akupakkide tootmiseks kõige mõistlikum variant on, vaid lihtsalt seda, et kui on probleem salvestusega, siis lahendusi on. Viiteid on justkui ka üksjagu juba antud. Renault' viidet lugesid? Muarust oli sellest (või mingi teise autotootja taolisest plaanist, Nissan?) juba suvel ka juttu.

Su viimasena juurde lisatud lause on järjekordselt õhu pealt visatud lause, ilma sisu ja allikateta - etnoh, palun sisukamalt, siis saab asjast ka rääkida icon_biggrin.gif
Su nüüdseks viimasena juurde lisatud lause osas ütleks, et nii ja naa... ütleks, et kui ruum (akupaki suurus) ei ole kriitiline, siis sobivad väga hästi vanad ja mujale sobimatud elemendid. Madal kulu ja taaskasutus. Lisaks see, et akude saadavuse probleem ei ole ka nii kriitiline.

_________________


viimati muutis rmc 02.11.2018 17:11:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 17:09:54 vasta tsitaadiga

Tesla omab ise tehast ja saadab kasutatud akud taaskasutusse (vähendavad pidevalt akudes kasutatud haruldasemateelementide suhtarve, parandavad efektiivsust etc), neil pole vajadust oma enda toodetega (Powerwall etc) konkureerida.

Kõik teised elektriautode tootjad ostavad akupakid sisse ja püüavad nendest maksimaalset kasumit välja pigistada. Renault ju ei müügi tarbijale akut, see on rendis koos autoga icon_smile.gif

edit: selgitusi


viimati muutis anubis 02.11.2018 17:11:34, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.11.2018 17:11:39 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
Tõmba toon normaalseks

Mis korraldusi sa jagad? icon_rolleyes.gif

rmc kirjutas:
Su viimasena juurde lisatud lause on järjekordselt õhu pealt visatud lause, ilma sisu ja allikateta

Sa vist ei adu, et küsimusi võib küsida ka ilma viitamata. kopp.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 17:14:35 vasta tsitaadiga

madoc, ütlesin sulle kui inimesele, kes minuga suhelda püüab, et võiks tooni sõbralikumaks ja asjalikumaks tõmmata, muidu pole nagu väga motivatsiooni suhelda. Mu eesmärk on siin sisust rääkida, mitte kellegagi sõdima kukkuda. Eriarvamustel saab olla ka mõistlikult. Kui sul reaalses elus mingid pinged-probleemid on, siis proovi need enne diskuteerimist lahendada. Aitäh.

Sa ilmselt ei adu eriti hästi seda, et kui su väited on õhust võetud ja täiesti sisuliselt lahti selgitamata (sisutud), siis ei ole mitte millelegi vastata, kuivõrd sisule vastatakse sisutusega. Sisutusele ei ole mõtet vastata.
Kui küsimused põhinevad sisututel väidetel, siis ei ole neile midagi vastata. Võinoh, saabki öelda, et kirjuta sisuliselt lahti ja põhjenda ning saab asjast rääkida icon_wink.gif

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 17:15:48 vasta tsitaadiga

Sõbralikumalt ja rohkem teemakohast sisu palun icon_smile.gif thumbs_up.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.11.2018 17:16:29 vasta tsitaadiga

LP rmc, lähme nüüd peegli ette ja vaatame ikka endale ka otsa.
Ma ei soovi olla vaenulik. Paraku jääb siin teemas mulje, et mõned isikud solvuvad isiklikult, kui teistmoodi arvata. Selget objektiivset joont ei hoita.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 17:42:49 vasta tsitaadiga

Tanel, arusaadav. Ei ole kahjuks minus kinni, kuivõrd ma viitasin küsimuste peale sisu konkreetselt ja "sealtpoolt" seda tulema ei taha hakata. Eks ma hakkan ignoreerima pigem peagi.
madoc, mine siia tagasi ja vaata, mis toonil sa muga räägid. Ära-/paikapanemise kõneviis - ei ole väga konstruktiive, samas vastasin sulle ikkagi sisukalt ja sealt edasi sinu poolt sisu ei tulnud, sellega on vestlus vast lõppenud?
Ma üritan igas asjas hoida objektiivset joont, sest see on mõistlik ja aktsepteerin igasuguseid arvamusi, ent kui hakatakse sisutult lahmides ära panema ja nõudma mingeid sisukaid vastuseid kui ise vaid subjektiivseid hinnaguid loobitakse, siis sel mingit tulevikku pole.
Proovime siiski sisulise aruteluga tegeleda, vähem mingeid hoiakuid, jne.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 18:07:17 vasta tsitaadiga

Spezz kirjutas:

Küllap siis sõltub klienditasemest. Minult igatahes igakuiselt väärtpaberite hoidmise eest raha ei võeta ..
On nii eesti omasid kui ka mujalt maailmast.

LHV vastas, et erand on Balti väärtpaberitele, kas sel juhul ei ole tasu. Ja saab olla ka AU klient, aga sel on oma kuutasu.
Ja mingeid muid variante mitte pidavat olema. Loodan, et see vastab tõele, sest muidu saab nalja icon_biggrin.gif


Kui kogu maailma transport muutuks elektriliseks, siis see mitmekordistaks maailma elektritarbimist, nagu mõni mõtleb.
Päeval paistab päike, öösel ei paista. See-eest meie tahame elektrit põhiliselt päeval.
Me ei räägi otseselt korteristest, vaid üldises pildis - tehased, poed jms.
Puudujääva elektri paigutame akupakkidesse. Ja sooja püüame paakidesse.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 19:00:49 vasta tsitaadiga

arnis,
rmc kirjutas:
EDIT: LHV väärtpaberite hoiustamise tingimused leiab siit, "Kõik ühe kuutasu sees" osast. Pole päris OT, kuivõrd tuli jutuks $TSLA ostmisega seoses, ent nüüd saab vast enam teemakohasega jätkata :]

Ehkjep, tasu puudub kui oled kuldklient ja alla 30k hoiad.

Elektritarbimise mitmekordistamine on ikka väga suhteline, kuivõrd praegu on energia "teele jõudmise" ahel väga pikk, kulukas ja subsideeritud. Ühtlasi ei ole see ökonoomne energiakasutuselt ka sõidukina. Mis see ICE tööefektiivsus on?
Sooja jm. osas võiks ka pigem maakütet, jm. kasutada ja oleks päris kena tervikpilt. Minuarust oleme jäänud lihtsalt kuskile "tööstusrevolutsiooni" kinni ja elame tööstusregressioonis (uute arendatavate suundade juurest tagasi vana nõgise juurde) icon_razz.gif
Tundub, et Teslaga peab ka Elektrijalgratta teemasse ronima, kuigi seni HV's vist vaid DIY Elektrijalgratas teema (samas olgem ausad, see paljuski üldine elektrijalgrataste teema).

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.11.2018 23:39:42 vasta tsitaadiga

Kahju, et Eestis elektriautode toetused Teslade ostmiseks kiiresti ära jagati (+skeemitajad). Praegu nt Hyundai Ioniq hybrid hind alates 24000, Electric alates 35000. 11 000 on ikka päris suur hinnavahe, mida pärast tagasi sõitma hakata. Kui USA stiilis ca 5000-7000 EUR tax rebate'i saaks, siis ostaks ehk kohe elektrika, samas 5a pärast sõidan üsna kindlasti juba elektriautoga, hinnad kukuvad kiiresti.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 23:53:02 vasta tsitaadiga

Peaks mõnele poliitikule kondi viskama - elektriautod (eraisikutele) ilma KMita..

Suht odav ja kerge läbiviia võibolla?

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 01:56:25 vasta tsitaadiga

Arvan täpselt sedasama, elektriautodelt peaks käibeka maha võtma, tingimusel, et nood 5a on Eestis arvel.
Ja kindlasti mitte mingit soodukat mitte pakkuda hübriididele, pistikhübriididele.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 03.11.2018 02:15:30 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
Peaks mõnele poliitikule kondi viskama - elektriautod (eraisikutele) ilma KMita..
Suht odav ja kerge läbiviia võibolla?

Paraku ei ole see odav, riigil jääb ju tulu saamata. Norra näide on tore, aga nagu Tanel juba kirjutas, Norra on riik, mis saab lubada endale elektriautode soodustusi.
Lõppude lõpuks maksavad ülejäänud kodanikud üksikute el masinate soodustuse kinni, peate nad ära veenma.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 10:02:41 vasta tsitaadiga

Ütleme, et ostetakse 1000 uut Leafi klassi masinat. See teeks ~7 miljonit euri miinust eelarvesse.

Ma isegi mitte ei oleks pahane, ausalt. icon_lol.gif

Hübriide ja pistikuhübriide võiks ka toetada, ning kui automaks peaks tulema siis selles soodustusi teha kohe etteruttavalt neile.

(vaadates populistide arvatavalt paarisaja milliseid ämbreid siis see ei paistaks isegi välja kuskilt)
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 03.11.2018 10:13:57 vasta tsitaadiga

Jah, üldises pildis ei tundu see suur summa.
Ämber ei oleks selline lähenemine ka mu arust.
Aga kui kasutada sama summat elektribussinduse toetamiseks?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.11.2018 10:39:29 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
Ütleme, et ostetakse 1000 uut Leafi klassi masinat. See teeks ~7 miljonit euri miinust eelarvesse.

Ma isegi mitte ei oleks pahane, ausalt. icon_lol.gif

Hübriide ja pistikuhübriide võiks ka toetada, ning kui automaks peaks tulema siis selles soodustusi teha kohe etteruttavalt neile.

(vaadates populistide arvatavalt paarisaja milliseid ämbreid siis see ei paistaks isegi välja kuskilt)

Mõttetu...milleks poputada rikkamaid?
Alko teemas juba me näeme, et see osa kes suudaks ka siit osta käib hoopis Lätist ostmas. Nn. kõige rohkem löödud osa tarbib siit ikka edasi, ostab kampaaniate ajal. (lisaks see teema hoopis laiem ja põhimõttelisem kui alko)
Lexuse hübriidide müüki vaadates pole just palju enam elektriauto jaoks juurde panna.

Pigem tuleks see raha hoopis agaramalt panna suurte salvestusvõimaluste loomisesse, et reaalselt ökoelektrit selle elektriauto kasutamiseks kasutada.
Kasvõi Leedu lahenduse baasil ja tulevikus arendatav kaevanduste kõrguste vahede ärakasutamine.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 11:03:06 vasta tsitaadiga

Rikkamaid...?
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.11.2018 12:40:31 vasta tsitaadiga

36K alates pole just soodne. Probleemid on hoopis mujal ja seda ei mõisteta. Jagades soodsalt elektriautosid probleemi ei lahenda. Teemad millega energeetikas oleks tulnud 10.a tagasi juba tegeleda pole jõudnud suurt kuhugi.
Ehk minu silmis saab elektriauto olla seotud vaid roheliselt toodetud elektriga ja kõik soodustused tulla koos sellega. Ehk pigem tuleks panustada hoopis neile energiatarbijatele, kes tulevad siia ja ütlevad, et soovivad tarbida igal ajahetkel 100% taastuvenergiast elektrit.
Kui sealt jääb vabat ressurssi, siis võib soodustustega ka elektriautosid poputada.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 12:46:35 vasta tsitaadiga

€35Kga müüakse autot mille bensiinivasted on umbes täpselt 10k odavamad.

Elektriautosid ostaks pigem noored ja linnainimesed, mitte rikkad. Eesmärk on püsikulusid alla tuua oma igapäevakulutustes.

100k ModelS on rikaste auto. Leaf jms on tarbesõidukid, lihtsalt tehnoloogia on kallis ja riik võiks nende kasutuselevõttu toetada. See KMist loobumine paneks päris paljud €25k bensuka asemel €27,5K elektriautot valima. Tasuks ära lihtsalt auto eluea jooksul.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.11.2018 13:09:38 vasta tsitaadiga

Leafi praktilisel tasemel vaste on ikka seal -15K või siis 15-17K alates.
Püsikulude mõttest saab ilmselt igaüks aru ja loogika on ka õige, aga vabanenud rahast on üldises plaanis vaid siis kasu kui see tarbitakse siin, tehakse 3+ last ja tarbitakse siseturismi.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 13:14:02 vasta tsitaadiga

Leaf on pigem enamvähem tippvarustuses Golf/Seat Leon 1.5TSi 7k DSG koos nipet-näpet lisavarustusega kui Dacia, minumeelest.

link
https://www.nissan.ee/soidukid/uued-soidukid/leaf/auto-konfigureerimine.html#configure/BAB9/A6wf/grade


viimati muutis anubis 03.11.2018 13:18:10, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.