Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1739, 1740, 1741 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 222 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 200 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 521

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 10:04:03 vasta tsitaadiga

tsitaat:

kas keegi oskab tuua näiteid paremast tv lahendusest (mitte vanast nuti menüüst mis on juba täna kõige!! “parem”)
Kuna vastust ei ole ja ei tule, on kasutajad kas TeliaTV kasutajad või ei vaata telekat, võmalik, et pole ka alternatiive kasutanud.


Ei saagi ju näiteid tuua kuna sa välistad kohe kõige parema icon_rolleyes.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 29.12.2017 10:40:56 vasta tsitaadiga

Osiris kirjutas:
seeru kirjutas:
Betamax kirjutas:
seeru kirjutas:
Betamax kirjutas:
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna thumbs_up.gif
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/

Ma saan aru, et siin teemas käivad sellised tegelinskid teistele näpuga näitamas, kes ise pole mingid õiged teenuse kasutajadki või kasutavad väga vähe ja piiratult. Häbenege seltsimehed, enne kui siin kedagi kiunujateks tulete tembeldama.

icon_question.gif

Kui sa just tahad, et ma sellele küsimärgile vastan. Need HD liikuvad taustad on menüüs juba nii ammu, et mul on isegi ajataju kadunud, kaua need seal on.
Kui sa menüüdes üldse uurimas ei käi, siis sul kasutuskogemust vähe selle teenusega.
Ise käin aeg-ajalt menüüdes juba sellepärast, et kasvõi vaadata, et ega HD eelistus jälle SD peal ei istu millegipärast. Nagu alles 2 päeva tagasi ühel telekal jälle oli.

No mina vaatan televiisorist ikkagi saateid mitte ei käi mööda menüüsid uurimas kas midagi on muutunud või uut tulnud. Eks igaühele oma kas nutab oma HD > SD üle või millegi muu pärast.

Just just. Igale oma. Ma käin ka saateid vaatamas aga palju ka külapeal, sest mind kutsutakse pidevalt erinevatesse kohtadesse appi selle menüü kaudu midagi häälestama.
Ma ei tea kuidas inimesed nii saamatud on. icon_smile.gif Ja neist keegi siin foorumis minu teada ei käi. icon_smile.gif Tundub et 123 teema neile ka võõras ja arusaamatu. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 29.12.2017 11:52:29 vasta tsitaadiga

montez kirjutas:
Lugesin läbi 9 lehte(alates 10. dets) ja kordan samuti küsimust, et miks Telia sulges foorumid ja klientide probleeme tuleb arutada kolmandas foorumis? Vastust ei oota, see jääb retooriliseks.

Elion ei suutnud lugeda, et probleemid on. Kergem oli avalik koht kinni panna. Sellega on inimesed tõesti kolmandasse foorumisse kolinud.
Põhjendes, et äkki liiga väike huvi foorumi vastu? - Foorum on hea koht, kus inimesed saavad diskussiooni pidada.
Siin oli kuu tagasi põhimõtteliselt probleemid paljudel kasutajatel. Arved olid valed. Algul väideti, et kõik on korras ja inimesed ajavad pada. Nüüd ootame uut üllatust ja uut arvet.

Näha on olnud, et siin on mitmeid probleeme lahendatud, kui keegi on miskit kurtnud. Seega mingisugune mõju on. Esmaspäevastel koosolekutel kindlasti arutatakse HV foorumi muresid. icon_biggrin.gif icon_lol.gif

_________________
▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ärihai
HV Guru
ärihai

liitunud: 14.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 13:17:06 vasta tsitaadiga

Kas Telia tv-d saab ilma digiboxita selle teleriga vaadata?
https://pood.telia.ee/productInfo/55/65-led-teler-samsung-mu6172/UE65MU6172UXXH

_________________
Ütle siis mõtle icon_smile.gif
Kommentaarid: 138 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 13:22:56 vasta tsitaadiga

ärihai, ei...
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 15:01:52 vasta tsitaadiga

Mirc, Telia on kõik probleemid lahendanud kliendi otsekontakti alusel, pöördumine, registreerimine, lahendamine, lahendus. (arvan, et kui sa pöördud ja annad info, et menüü on aeglane, siis see on lihtsalt teadmiseks võetud ja mitte lahendatav tervikuna) Telia tegi menüü vahepeal kiiremaks ja öeldi ka siin foorumis, et on kiirem, samas on see ju ikkagi aeglane, seega ei lahenda see kliendi probleemi.

Telial pole mõtet anonüümse foorumi logi pidama hakata kuna ei teata kas see viga on reaalne või on tegemist mõne muu "probleemiga" Kellel ja mis seadmetes ja mis on probleem, samuti ei suudeta tuvastada.
Tõsi, mõned nopped olen leidnud siit mida edastada TV või Seadmetega tegelevale meeskonnale kuid see pigem toetab ametlikult registreeritud pöördumiste sisu.
Näiteks sai kevadel lahendatud DD heli probleem Arrisega, nüüd on see jälle pekkis vist, mina vähemalt Dolby Digital heli kätte ei saa.

PS. Elioni foorum pigem dubleeris HV foorumi Elioni teemasid ja kuna reaalselt Elioni foorum kasutajatele tuge ei pakkunud, on selleks olemas Telia online abi koos juhendavate materjalidega, oma enda teenuse infoga ning võimalusega edastada rike otse toele.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 15:27:53 vasta tsitaadiga

indrekp, kui tihti sa ise 123 numbrile helistad? Niipalju kui mina olen sinna helistama pidanud, olen peaaegu iga kord päris pikalt ootel olnud ja asjalikku vastust pole iga kord saanud.
Samas siin foorumis on suurem osa inimestest parema tehnilise taibuga kui keskmine klient ja kui juba kurdavad, on enamasti "tihendi" probleemi välistanud, seega ei saa väita, et siin peamiselt madalalaubalised anonüümselt räuskamas ja oma lollust demonstreerimas käivad.
Muide vastus ka sinu ühele varasemale küsimusele - eks ta ole suures osas kindlasti maitse asi, aga minu arvates on Starmanil TV osas parem lahendus. Parim UI mida kasutanud olen on muidugi dvbviewer, aga kuna see on PC programm ja endale käepäraseks tegemiseks vajab hulka seadistust, siis antud teemas ei kvalifitseeru kuigi sobiva riistvara olemasolul saaks sellega tõenäoliselt ka Telia TV pildi ette.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 29.12.2017 15:33:53 vasta tsitaadiga

Mirc kirjutas:
montez kirjutas:
Lugesin läbi 9 lehte(alates 10. dets) ja kordan samuti küsimust, et miks Telia sulges foorumid ja klientide probleeme tuleb arutada kolmandas foorumis? Vastust ei oota, see jääb retooriliseks.

Elion ei suutnud lugeda, et probleemid on. Kergem oli avalik koht kinni panna. Sellega on inimesed tõesti kolmandasse foorumisse kolinud.
Põhjendes, et äkki liiga väike huvi foorumi vastu? - Foorum on hea koht, kus inimesed saavad diskussiooni pidada.
Siin oli kuu tagasi põhimõtteliselt probleemid paljudel kasutajatel. Arved olid valed. Algul väideti, et kõik on korras ja inimesed ajavad pada. Nüüd ootame uut üllatust ja uut arvet.

Näha on olnud, et siin on mitmeid probleeme lahendatud, kui keegi on miskit kurtnud. Seega mingisugune mõju on. Esmaspäevastel koosolekutel kindlasti arutatakse HV foorumi muresid. icon_biggrin.gif icon_lol.gif


Siin ajad sina pada! Ei näinud, et kliente oleks süüdistatud! Selgelt sai öeldud, et asi laheneb ja seda ilma, et kisa tõsta. Tegemist on Arvelduse, kus vead likvideeritakse kiirelt ilma, et klient pöördumagi peaks. Süsteemne viga tuleb välja.
Eeldad aga sina. Ära eelda, langed rumalasse valgusesse.
Jälgin kogu aeg teemat ja paras lahmimine käib pidevalt. See on ka põhjus, miks harva siin postitan. Ära olen väsinud umbteemadest: mil probleem, mind ei aidata ja kuulda ei võeta. Enne öeldi hästi, et anonüümse kasutaja mure lahendamist on väga raske teostada. Palju on subjektiivse tunnetuse probleeme.
Boksid on aeglased, jah aga mitte nii aeglased, et teenust kasutada ei saa. Menüü võiks olla nobedam, tõsi. Raud jääb nõrgaks. Optimeerimist on tehtud mitu aastat ja teenuse backend on saanud uuendusi, võimekuse suurendamist, optimeerimist jne jne.
UI pole ainus, millega arendus tegeleb.
Uus boks tuleb nobe. Seni aga pille kotti panna ei saa. HV kasutajad on oluliselt nõudlikumad tavakasutajatest, seda on selgelt näha ja see on hea. Teie abil on saanud ja saab ka edaspidi asju lihvida.
Nõus, et on asju, mis vajavad parandamist aga et kõik oleks jama, ei saa nõustuda. See info tuleb kasutajatelt, mille nõudmiste topi täidate teie.
Jätkame tööd ja ikka samm edasi. Kõik pole vaid negatiivne.
Kuulatakse siinseid nii palju, kui anonüümsest allikast võimalik. Kõike korraga ei teostata (osa soove jääb ilmselt teostamata).
Siht on personaalsemaks, nobedamaks, pildi kvaliteedi tõstmine, HD kanalid kui default standard.

Võtke üks pits aasta lõpu puhul ja liigume sõbralikult koos järgmisesse aastaringi.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arx009
HV vaatleja

liitunud: 11.03.2005




sõnum 29.12.2017 15:53:29 vasta tsitaadiga

Ma ütlen kohe ette ära, et mul pole progemisest õrna aimugi ja seega järgmine jutt võib tunduda väga loll icon_biggrin.gif

Nimelt olen tähele pannud, et paljude seadmete menüüd on nii üles ehitatud, et default kasutajaliides on mingi nuditud variant ja n.ö. advanced linnukese panekuga saad detailid kätte. Kas nutit ei saaks nii teha, et by default oleks mingi nuditud variant a la kanalite nimekiri ja telekava ja kõik muu pudru oleks mingi advanced linnukese taga?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 29.12.2017 16:14:20 vasta tsitaadiga

äkki veel tekstipõhine ja /commandidega
Mul on näiteks Samsungi sisseehitatud "box", telia app'iga kiirem, kui motorola + vana digitv

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 29.12.2017 16:16:47 vasta tsitaadiga

armjan, kui uus boks (alles) tuleb nobe, miks siis see uus menüü vanadele boksidele selga vägistati? Oleks võinud ju sellega niikaua oodata. Maailmalõppu see küll põhjustanud poleks.
arx009, ei ole loll jutt, veelgi enam, iga kujunduselemendi saab põhimõtteliselt panna eraldi seadistusega sisse-välja lülitama. Iseasi on muidugi see, kas täiendav kood sinna olemasoleva mälu sisse ära mahub, sest kogu ruum on raisatud selle tilulilu peale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 16:24:12 vasta tsitaadiga

mTim kirjutas:
äkki veel tekstipõhine ja /commandidega


Ma tahaks hoopis sellist lahendust, nagu yatse + KODI, kus telefonis võtad menüü ette, valid filmi/seriaali või misiganes valiku välja ja kui play vajutad, siis hakkab alles KODI toimetama.
Ülivinge oleks: 1) pole vaja telia pulti kasutada (kuigi mul selle vastu otseselt midagi ei ole) 2) pole vaja navigeerida läbi uimase menüü. Valid telefonist TV3, boom, boks vahetab kanalit. Valid mingi salvestuse ja vajutad play, boom, boks hakkab salvestust mängima. Kahjuks, kuna boks on eraldi võrgus, siis lihtsalt mingi lisa service jooksutamisest boksis pole kasu ja tuleks telia API kaudu käske vahendada, mis jälle lisaks viivituse... niiet, jah... unistuseks see jääbki icon_biggrin.gif

Peaaegu nagu MinuTV äpist saab telerisse saateid saata.


viimati muutis Alan 29.12.2017 16:28:49, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 29.12.2017 16:28:24 vasta tsitaadiga

Zuumbox kirjutas:
armjan, kui uus boks (alles) tuleb nobe, miks siis see uus menüü vanadele boksidele selga vägistati? Oleks võinud ju sellega niikaua oodata. Maailmalõppu see küll põhjustanud poleks.


Igal tootel on elukaar ja iga boksiga on vaja teha tööd enne, kui see kasutajateni jõuab. Oodata 4 aastat vanal platvormil vanade boksidega ja siis suur hüpe...ja selle vahepealsel ajal mis? Paigal seista äris ei saa. Kogu backend, api jne tuleks ikka alles nüüd ümber teha. Võit siin poleks kasutajatele, ettevõttele vaid konkurentidel.
Kasutan uut selle esimese arenduse ajast. Tõden, et võiks olla nobedam, kuid teenuse kasutamist kuidagi takistanud pole. Ka peavad närvid vastu, kui response veidi aeglane (keegi ei väida, et on väga nobe).
Uuele üleminek võtab mitu aastat. Pole mõistlik iga poole aasta tagant bokse uuendada, ei võidaks keegi, v.a. Osa siinsetest.

Valik on kas samm sammult ja nüüd väledam boks või püsida paigal 4 aastat ja siis vale boks ja alustame ikka samast kohast, kust aastaid tagasi.

Kiire vastus: oleks ebamõistlik samm olnud.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 29.12.2017 16:37:16 vasta tsitaadiga

armjan, ilmselt olen mina loll aga mitte muhvigi ei saanud aru icon_redface.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 29.12.2017 16:42:11 vasta tsitaadiga

armjan, aga järsku kommenteerid, et miks ei saa uut UId lagivabaks? Mis on need põhilised takistused?

Ma võrdlen ise siis just vana menüüga. Seal ometi oli lagivaba - või siis vähemalt tuntavalt kiirem kui mitte täiesti lagivaba. Mis on see erinevus?

Ma peale vaadates arvan, et suur osa on UIs nn liikumis efektidel. Ma ei tea kuidas need seal tehtud on - kas JS miski kalkulatsioonidega või CSS transitionitega. JS'ga sellised asjad on igal juhul aeglased kuna pea iga lahendus tähendab hulka reflow/recalc UI renderdaja poolt ja kui soft ei oska CSS transitioneid rauas teha siis on ka need vägagi aeglased. Kui see on põhjus (või üks põhjustest) siis miks neid mitte kinni keerata?
Või järsku ei olegi rauas seal üldse asi ja UI loogika ongi nii üles ehitatud, et enne järgmist nupuvajutust ei registreerita kui eelnev animatsioon on lõppenud? Sellisel juhul on see ju ometi lihtne asi mida muuta. Igal juhul see on kõige tajutavam/häirivam asi kogu selle UIs navigeerimise juures, et pead iga kuramuse animatsiooni ära ootama enne kui ekraanile midagi kasulikku tekib.

Ausalt ei ole viitsinud ise UI koodist järgi vaadata kuidas see käib hetkel. Aga see tundub esimene koht olevat mida ise sügavamalt uuriks kui peaks probleemi lahendama hakkama.

Hästi lihtne on muidugi öelda, et riistvara on kehv ja ei saagi kiiremini. Aga tegelikult tuleks arendamisel ju ikkagi riistvara piirangutega arvestada ja mitte kasutada lahendusi mida riistvara ei suuda välja vedada.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 29.12.2017 16:48:40 vasta tsitaadiga

mTim kirjutas:
Mul on näiteks Samsungi sisseehitatud "box", telia app'iga kiirem, kui motorola + vana digitv

Ok, käisin kontrollimas ja valetasin icon_biggrin.gif Samsungi oma ikka läggab icon_razz.gif

Videod ka
Samsung
Philips

Samas pean lisama, et uus menüü on parem kasutada imo, vana on ajuvaba. Ja kõige suurem boonus mulle - ma saan tv enda pulti kasutada Samsungis

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lurr
HV veteran
lurr

liitunud: 28.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 17:12:37 vasta tsitaadiga

Ei taha kellelegi tasku lasta, aga mõte selline - kui T*** maksaks koodikirjutajatele ja ka TÕELISTELE PROJEKTIJUHTIDELE väärikat töötasu, siis saaks enamiku kitsaskohti kiirelt nullida, mh? ah?
Kui maksta ei taha, siis outsource´i, kah lahendus.

(Lihtsalt väike viski kõrvale mõte)

Oleme ausad - "varsti tuleb vägev ja kiire box" ei ole tõsiselt võetav, box tuleb aga kood on ikka koduvillane.
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 29.12.2017 17:13:35 vasta tsitaadiga

mTim kirjutas:
...et uus menüü on parem kasutada imo, vana on ajuvaba.

Ajuvaba küll ei ole. Oleks pidanud sellel nurgad kandiliseks tegema, mõnda kohta natuke transparenty, värviks 50 halli varjundit ja oleks igati kaasaegne jälle. Ja kiire. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 29.12.2017 17:14:42 vasta tsitaadiga

lurr kirjutas:
Ei taha kellelegi tasku lasta, aga mõte selline - kui T*** maksaks koodikirjutajatele ja ka TÕELISTELE PROJEKTIJUHTIDELE väärikat töötasu, siis saaks enamiku kitsaskohti kiirelt nullida, mh? ah?
Kui maksta ei taha, siis outsource´i, kah lahendus.

(Lihtsalt väike viski kõrvale mõte)

Oleme ausad - "varsti tuleb vägev ja kiire box" ei ole tõsiselt võetav, box tuleb aga kood on ikka koduvillane.


Tule meile tööle. Tõesta, et adud ja saad selle eest ka väärikat palka.
Mitte ei mõista eeldamisi...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lurr
HV veteran
lurr

liitunud: 28.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 17:21:42 vasta tsitaadiga

armjan,

ma tõesti tean pankade näidete varal heade progejate ja projektijuhtide väärtust, ahela toimimise tähtsust jms aga teile tööle ei tule. See firma ei taga mulle väärikat töötasu (kuigi ülesanded jms oleks ahvatlev icon_wink.gif ) ega -vabadust.
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 29.12.2017 17:23:59 vasta tsitaadiga

Ilma tööd kõrvalt nägemata on keerukas hinnata, kus probleem täpsemalt on. Täitsa huvitav oleks muidugi teada, miks perfile ja kasutajamugavusele rohkem rõhku ei panda.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lurr
HV veteran
lurr

liitunud: 28.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 17:33:18 vasta tsitaadiga

jah, sakinaga, nii on.
Aga üldiselt on probleemid pea alati (mitte tähtsuse järjekorras):

* ülesannete püstitus professionaalsel tasandil
* ülesannete täitmine, mitte "paneme tööle, eks pärast seadistame"
* kommunikatsiooni puudus alt üles ja ülevalt alla
* vähesed finantsid (lõikame nurgad sirgeks)
* kokkuhoid (saame hakkama ka nende x alamaksustatud tegijatega)
* täida ise.........................
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 29.12.2017 17:42:03 vasta tsitaadiga

Probleemiks on tavaliselt välismaised omanikud, keda kotib ainult kolm asja: kasum, kasum ja kasum.
Olen sellist asja ise korra näinud ja see lõppes firma lagunemisega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 29.12.2017 17:43:01 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
mTim kirjutas:
...et uus menüü on parem kasutada imo, vana on ajuvaba.

Ajuvaba küll ei ole. Oleks pidanud sellel nurgad kandiliseks tegema, mõnda kohta natuke transparenty, värviks 50 halli varjundit ja oleks igati kaasaegne jälle. Ja kiire. icon_smile.gif

see on ilmselt isiklik asi aga uus menüü on minujaoks mugavam, kui vana. Ja ma ei räägi välimusest

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 29.12.2017 17:45:24 vasta tsitaadiga

Telia võiks boksi js koodi githubi panna, ehk tuleb mõni asjalik pull request, mis "FIXME" kohad ära parandab kasvõi icon_biggrin.gif
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1739, 1740, 1741 ... 2332, 2333, 2334  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.