praegune kellaaeg 17.06.2025 00:35:43
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 222 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 200 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 521 |
|
autor |
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
28.12.2017 21:01:14
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Alraithi then. Lugesin need leheküljed läbi siin.
Siis ma küsiksin abistavat infot, on nendel samadel kasutajatel tuua ideaalseid näiteid Eesti turult.
|
Kehvasti loed, nagu ikka näed seda mida näha tahad.
Jänes kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Motorola vana nuti on  |
+1  |
Aga Teliale see ei sobi. Vägisi on vaja klientidele selgeks teha, et Telial on alati õigus. Ja siis siin piriseda kuidas kõik on vastikud ebaadekvaatsed vingurid jne.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
28.12.2017 21:04:56
|
|
|
Ahjaa, kas Telia on kellelegi sellisel kujul vastanud nagu sn kirjeldatakse või on see kasutajate omalooming.
seda et telial on suva ja telal on alati õigus ja telia seda või teist? kuskohast see info pärineb või on see kasutajate laim?
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.12.2017 21:11:33
|
|
|
DamienDK kirjutas: |
Tõsiselt, mida te siin HV's oma hädaldamisega saavutada üritate?
Saate aru, et see ei ole ju mingit pidi Telia ametlik suhtluskanal? Kui teil on probleeme, ettepanekuid vms, tegelikult ka, kasutage ametlikke kanaleid. See, mis te siin korraldate, ajab korraga nii nutma kui naerma. |
Tädikesed kes aegajalt asju pähe määrivad, neile on kurdetud küll. Aga peeglike seinal kuulab ka rohkem. Ehk mõttetu tegevus.
Neil piltlikult öeldes seinal list kust vastavalt küsimusele kõige vähem valem vastus kõnelejale anda.
Palju on üldse kuulda võetud kliente reaalselt?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
28.12.2017 21:14:59
|
|
|
Tegelikult on asi nii, et rauda tuleb pidevalt taguda. Kui ikka pind on perses, siis pole midagi teha. Ära ju sellest keegi ei sure aga asi tuleb korda teha.
Muidu jäävad arvama, et ongi korras.
Kellel siin ei meeldi asju lugeda, ei sunnita ju.
Pange blokk kasutajale kes ei meeldi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.12.2017 21:18:54
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Tädikesed kes aegajalt asju pähe määrivad, neile on kurdetud küll. Aga peeglike seinal kuulab ka rohkem. Ehk mõttetu tegevus.
Neil piltlikult öeldes seinal list kust vastavalt küsimusele kõige vähem valem vastus kõnelejale anda. |
Müügimeestele-naistele pole mõtet tehnilisi probleeme kurta. Neid reeglina see ei huvita, sest pole nende ülesanne sellega tegeleda ja selle eest neile ei maksta. Kõikidel firmadel on müügiosakonnad ja klienditeenindus/tehniline tugi eraldi. Müügiinimene lihtsalt näeb, et teiselt poolt "ostu" ei tule ja helistab järgmisele potentsiaalsele kliendile.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.12.2017 21:20:43
|
|
|
Küll need arendajad siin ka loevad, ei tasu arvata, et istuvad vaid omas kuudis ja muust maailmast ei tea halligi.
Küllap neid töötajaid on kordades rohkem kui reaalselt telia teeemas näha on
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
28.12.2017 21:35:38
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ahjaa, kas Telia on kellelegi sellisel kujul vastanud nagu sn kirjeldatakse või on see kasutajate omalooming.
seda et telial on suva ja telal on alati õigus ja telia seda või teist? kuskohast see info pärineb või on see kasutajate laim? |
Jutt käis sellest teemast siin foorumis. Ja vastav jutt on 90% ulatuses sinu suust pärit. Seega ....
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
28.12.2017 22:03:42
|
|
|
indrekp, äkki oskad midagi mu mure kohta ka kosta? Kirjutasin Arrisega esinevast anomaaliast, äkki õnnestub kuidagi seda vältida?
Ma väga kahtlen, et sellest mingit tolku on, kui mõni Telia arendaja siin seda teemat loeb/loeks. Mis ta teha saab? Häkib uusnuti käputäie AHV-ide meele järgi kasutajasõbralikuks?
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
DamienDK
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
28.12.2017 22:20:50
|
|
|
ivokas, sinu probleem on tegelikult ju hea näide sellest jamast, mis siin toimub. Sa kirjeldasid enda muret 2 lehekülge tagasi, aga peale seda on toimunud täiesti kasutu mula, nii et kellegi reaalne probleem on täiesti märkamata jäänud. (kasutu mula all pean silma seda, et ühed ja samad kasutajad korrutavad ühte ja samu asju juba sadu postitusi, ja nad ei saa ise ka sellest aru, et nende tegevus mõjub kogu teemale halvasti)
Anyway, kui sa juhtme tagant võtsid ja pärast enam tööle ei läinud, viitab digiboksi veale. Mingi hetk osa Arrise bokside RJ45 pesad jamasid, minule endale vähemalt tundus see füüsilise veana. Kui see on garantiiga või üüriseade, peaksid välja vahetama.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
28.12.2017 22:23:20
|
|
|
Üürikas jap. Täna oli ka vaja kaabel ära tirida teisel küljest, aga õnneks sellist kadalippu enam läbi tegema ei pidanud.
Eks ma olen ise ka siin soigumas käinud, lihtsalt ei viitsi nii väga enam
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.12.2017 22:26:55
|
|
|
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
28.12.2017 22:55:03
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/ |
Ma saan aru, et siin teemas käivad sellised tegelinskid teistele näpuga näitamas, kes ise pole mingid õiged teenuse kasutajadki või kasutavad väga vähe ja piiratult. Häbenege seltsimehed, enne kui siin kedagi kiunujateks tulete tembeldama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.12.2017 23:04:49
|
|
|
seeru kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/ |
Ma saan aru, et siin teemas käivad sellised tegelinskid teistele näpuga näitamas, kes ise pole mingid õiged teenuse kasutajadki või kasutavad väga vähe ja piiratult. Häbenege seltsimehed, enne kui siin kedagi kiunujateks tulete tembeldama. |
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
28.12.2017 23:19:15
|
|
|
näide naine kasutab põhiliselt ja ise foorumis virisen
see pole isegi ainult ühe kasutaja kogemus, minu puhul sama, naine kasutab aga ise kiidan
see selleks, show must go on.
ivokas võb digiboksi igaks juhuks välja vahetada küll.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sandvik
HV kasutaja

liitunud: 23.02.2006
|
28.12.2017 23:21:15
|
|
|
Viimasel ajal on arrise digiboxsi pult jukerdama hakanud. Kas see ongi normaalne või ainult mul.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.12.2017 23:47:56
|
|
|
sandvik kirjutas: |
Viimasel ajal on arrise digiboxsi pult jukerdama hakanud. Kas see ongi normaalne või ainult mul. |
Defineeri "jukerdamine"?
Äkki abiks: https://www.telia.ee/abi/view/61
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
DamienDK
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
28.12.2017 23:57:35
|
|
|
Juhul, kui jukerdamine tähendab peaasjalikult teleri sisse-välja lülitamist ja tv heli reguleerismist (eeldab, et pult on seotud telerit juhtima), siis probleem on tühjad patareid. Teleri lülitamine kasutab IR'i, digiboksi juhtimine RF'i ning IR kasutab rohkem voolu kui RF, sellepärast nt digiboksi juhtimine toimibki kuid tv juhtmine mitte. Muu probleemi puhul proovi Betamax linki.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
29.12.2017 00:38:03
|
|
|
Lugesin läbi 9 lehte(alates 10. dets) ja kordan samuti küsimust, et miks Telia sulges foorumid ja klientide probleeme tuleb arutada kolmandas foorumis? Vastust ei oota, see jääb retooriliseks. Pigem see näitabki, et rõhk on toodete müügil, mitte kasutamise kestvusel. Müük näib tähendavat seda, et tuleb mingi "vingem" digiboks välja(järelmaksuga), koos üha laieneva ringiga pultidest, telekatest, menüüdest. Praeguseks on olukord, kus inimesed oma "uute" ja suurte televiisorite ja digiseadmetega peavad võitlust, et teenust kasutada. Mina olen seal tarbimisringi lõpus, kus vana Amino on aastast 2009. muutumatu(S2 pult) ja SD kanalid probleeme ei valmista(kasutan monitori DVI sisendit dvd-salvestaja HDMI väljundist, kuhu tuleb Amino SCART).
See on tõenäoline, et rahulolevad Motorola ja Arrise kasutajad siia ei kirjuta aga nende väljatoodud probleemid on sellised, et mina läheks võimalusel Amino pealt mingile "uuele" lubatud lahendusele. Vähemalt hakkan siis uusi probleeme lahendama, mitte varasemate aastate omasid taasavastama. See on riskantne käitumine firma poolt, et "näidake teisi turul olevaid lahendusi," sest nende leidumisel klient tagasi ei tule. Mina hindan programmi sisu, mitte pikslite arvu. Ilma uudisteta ja selle sarnaste saadeteta(radar, kuuuurija) võiksin erakanalid TV3 ja Kanal2 üldse listist kustutada. Maailma kallimate firmade hulka kuuluv näritud õun on kitsa toodete valikuga, mis tähendab vähem probleeme ühilduvusega. Ehk on Telia toonud turule liialt palju ruutereid-digibokse? Mina olen teenusega rahul aga käin siin lugemas, et milleks valmistuda seadmete vahetamisel.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
29.12.2017 01:15:23
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Alraithi then. Lugesin need leheküljed läbi siin.
OK, ma mõistan täiesti, konkreetsed kasutajad teemas vihkavad TeliaTV teenust pea-aegu hingepõhjani. See on aeglane, ebamugav ja võimatu kasutada kuna loogika on vale.
Selge.
Siis ma küsiksin abistavat infot, on nendel samadel kasutajatel tuua ideaalseid näiteid Eesti turult. Konkureerivad boksid, teenused, kiirused ja lahendused? On neid proovitud?
Kunagi üritasin ka teistes TV teemades leida kasutajaid kes teeks väikese videoülevaate menüüde loogikast, kahjuks tegijaid ei leidunud. Ise pole võimalust kõiki teenuseid katsetada ja mõista, kas on midagi paremat olemas või mitte. Binget proovisin, minule see mingit eelist ei loonud praeguse lahenduse ees. StvGOd proovisin nutiseadmes, teleris pidi sarnane olema, samuti pisut ebamugav.
Ehk kui siin kommenteerijate suust tuleb samasugust tõrva ka Starman, Viasati, STV, Levikom jms pakkujate lahenduste kasutamisel, siis pole enam millestki rääkida.
Sõbrad ma kinnitan teile, mingit UUT nutitvd ei tule, mingit superkiiret (kiirem kui ükski TV menüü maailmas) ei tule, tuleb lihtsalt uus digiboks mis võib olla (oletan) pisut kiirem tänasest boksist.
Seega kuna lähima 5 aasta jooksul sellel turul Telia osas ei muutu, siis soovitan taaskord mõelda, kas on midagi personaalselt paremat turul olemas või mitte ja see pole irvitamine vaid soe soovitus kasutajale parima lahenduse pakkumiseks. |
Telia vana TV ui oli ju väga hea. Ja on siiani aktiivne teenus. Saaks selle tagasi oleks juba väga õnnelik. Kindlasti on ka seal omad vead - aga palju vähem negatiivset on seal kui praeguses UIs.
Aga millegipärast see ei sobi lahendusena Teliale ...
Hoopis lolli järjekindlusega raiutakse, et UI ei saagi kiiremini toimida. Kuigi Telia enda olemasolev ja toimiv vana UI toimetab vägagi mõistliku kiirusega. Mingil põhjusel peab filmima mingeid teise teenusepakkuja UI'sid, et midagi tõestada inimesele kes TeliaTV arendusega ei tegele kuid valjuhäälselt Telia nimel sel teemal sõna võtab
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
29.12.2017 01:35:00
|
|
|
indrekp kirjutas: |
näide naine kasutab põhiliselt ja ise foorumis virisen
see pole isegi ainult ühe kasutaja kogemus, minu puhul sama, naine kasutab aga ise kiidan  |
Üks Telia töötaja nimetab kriitikat halamiseks ja teine virisemiseks ... sorry aga te mehed viite Telia mainet minu silmis aina madalamale.
Kas leidub veel mõni kolmas Telia töötaja kes suudab mõne uue sünonüümi konstruktiivsele kriitikale välja pakkuda?
Võibolla peaksite selle energia mida kulutate siin klientide solvamiseks kusagile mujale suunama? Võibolla korjaks kokku kogu selle konstruktiivse kriitika mis siin viimastel lehtedel (või veel parem - viimastel aastatel) läbi on käinud ja läheks sellega majas sees õigete inimeste jutule ja arutaks, et mis siis ikkagi on valesti ja kuidas saaks seda parandada? Näitaks omal majas sees sellega ehk natukene proaktiivsust üles.
Aga see on jälle selline helesinine unistus. Tundub, et lihtsam on kliente rumalaks pidada ja seda siis avalikult suurelt kuulutada.
DamienDK kirjutas: |
Tõsiselt, mida te siin HV's oma hädaldamisega saavutada üritate? |
Eesmärk on teadvustada probleeme mis antud teenusel on. Ja selle avalikult teadvustamisega saavutab palju rohkem kui kodus pulti tugevamalt kägistades ja vaikides. Väike lootus on muidugi, et inimesed kes on positsioonil, et midagi paremaks muuta ka lõpuks teadvustavad, et sellised probleemid eksisteerivad ja tuleks lahendused neile leida. Jällegi tundub, et see on helesinine unistus. Kuid mulle meeldib positiivselt mõelda - järsku ikkagi üks päev võetakse kriitikat kuulda ja tehakse muudatused.
PS! see, et siin teemas antud teemal täna selline postituste laviin tekkis ei olnud minu valik. Kuid Telia töötaja ajuvabadustele vastamata ka ei saanud jätta - tundus, et tal oli mingi põhimõtteline vajadus vaielda.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
DamienDK
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
29.12.2017 02:42:07
|
|
|
Ausalt, ma ei teagi kohe.
Ma käin siin omast vabast ajast, lootusest abivajajaid aidata (sest kujutad sa ette, Telia töötajana on mul ettekujutus ja teadmised meie süsteemidest paremad kui tavalisel kliendil, ja päris tõsiselt, aegajalt ma tõesti soovin kedagi aidata, eriti kuna ma mitteametlikus foorumis nagu HV saan veidi rohkem infot jagada kui ametlik helpdesk seda teha võib).
Samas ma näen pidevalt ühte ja sama juttu, juba aastaid. Renka, sa võtsid ka minu küsimuse kontekstist välja. Kas nagu oli raske mõista, et see küsimus oli retooriline? Ma ju vastasin sellele enda postituses. See foorum siin EI OLE Telia ametlik suhtluskanal. Ei mina, ega indrekp, ega ka ilmselt armjan ei ole Telia ametlik esindaja. Meil EI OLE mingit võimu muuta TeliaTV loogikat. Ja ausalt, sellise suhtumisega nagu enamus kasutajaid siin foorumis on, ma tõesti ei hakka ENDA VABA AEGA kulutama sellele, et ANONÜÜMSE foorumikasutaja muresid edastada. Ma tõesti-tõesti vaatan seda teemat aegajalt selleks, et järsku ma saan kedagi tema mures aidata. Kõik, mis te saavutate, on see, et kõik vähegi teadjamad mehed hoiavad siit teemast eemale!
Tõsiselt, kui teil on probleeme, ettepanekuid jne, tehke seda krdi õiges kanalis (pommitage 123, või emaili teel, või facebookis, või mis iganes kanalis Telia on ennast reklaaminud kui ametliku kanalina)! HV foorumis on inimesed puhtalt nende enda vabast ajast! KAS SEDA ON RASKE MÕISTA!
(Btw, üritage enda vaenust indrekp vastu üle olla. See, mis kõrvaltvaatajale paistab, on "pada sõimab katelt". Lihtsalt liiga palju siin teemas tekkivast jamast tuleb temale vastandumistest. Mõlemad osapooled võiks vähe pikemaks ajaks vait olla).
Edit: Tegelikut ka. Kui teile praegune menüü loogika ja pult jne ei meelidi, te PEATE POMMITAMA TELIA AMETLIKKE KANALEID!!!! Kõrgemalt poolt vaadatakse ainult ametlikult edastatuid pöördumisi. Siin hädaldamine lihtsalt EI AITA!
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
29.12.2017 06:23:04
|
|
|
Betamax kirjutas: |
seeru kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/ |
Ma saan aru, et siin teemas käivad sellised tegelinskid teistele näpuga näitamas, kes ise pole mingid õiged teenuse kasutajadki või kasutavad väga vähe ja piiratult. Häbenege seltsimehed, enne kui siin kedagi kiunujateks tulete tembeldama. |
 |
Kui sa just tahad, et ma sellele küsimärgile vastan. Need HD liikuvad taustad on menüüs juba nii ammu, et mul on isegi ajataju kadunud, kaua need seal on.
Kui sa menüüdes üldse uurimas ei käi, siis sul kasutuskogemust vähe selle teenusega.
Ise käin aeg-ajalt menüüdes juba sellepärast, et kasvõi vaadata, et ega HD eelistus jälle SD peal ei istu millegipärast. Nagu alles 2 päeva tagasi ühel telekal jälle oli.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
29.12.2017 09:17:51
|
|
|
Tegelkult lööme ju kõik oma väärtuslikku aega siin niisama surnuks ja jahume teemal, mida see jutt siin kuidagi ei mõjuta.
Olin 99% kindel, et minu vastused lähevad siin uuesti “loopi” kuid ma ootasin seda, et need kommentaarid loetakse ikka lõpuni ja tsiteeritakse seda uut osa, kas keegi oskab tuua näiteid paremast tv lahendusest (mitte vanast nuti menüüst mis on juba täna kõige!! “parem”)
Kuna vastust ei ole ja ei tule, on kasutajad kas TeliaTV kasutajad või ei vaata telekat, võmalik, et pole ka alternatiive kasutanud.
Pole siin midagi halada, konkurent ei maga, viasat tuleb uuel aastal suurte investeeringute ja plaanidega välja. Starmani fiiber ja ühisfirma 4G ning õhutv’l on uued tuuled jne.
Ma soovin, et kõik leiaks omale “õnneliku” tv teenuse ja kui me uuel aastal siin sama juttu uuesti näeme, siis tean, et kõik on selle leidnud.
Veelkord, Head Vana Aasta lõppu!!!
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Osiris
HV Guru

liitunud: 12.08.2002
|
29.12.2017 09:51:40
|
|
|
seeru kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
seeru kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Täiesti juhuslikult avastasin menüüst interaktiivsed taustapildid (pole pikka aega olnud põhjust digiboksi seadistustes ringi vaadata). Impressionismi ja postimpressionismi taust on täiega vinge. Külaliste puhul hea taustale mängima panna
Meenutab seda näitust: https://www.monet2klimt.ee/ |
Ma saan aru, et siin teemas käivad sellised tegelinskid teistele näpuga näitamas, kes ise pole mingid õiged teenuse kasutajadki või kasutavad väga vähe ja piiratult. Häbenege seltsimehed, enne kui siin kedagi kiunujateks tulete tembeldama. |
 |
Kui sa just tahad, et ma sellele küsimärgile vastan. Need HD liikuvad taustad on menüüs juba nii ammu, et mul on isegi ajataju kadunud, kaua need seal on.
Kui sa menüüdes üldse uurimas ei käi, siis sul kasutuskogemust vähe selle teenusega.
Ise käin aeg-ajalt menüüdes juba sellepärast, et kasvõi vaadata, et ega HD eelistus jälle SD peal ei istu millegipärast. Nagu alles 2 päeva tagasi ühel telekal jälle oli. |
No mina vaatan televiisorist ikkagi saateid mitte ei käi mööda menüüsid uurimas kas midagi on muutunud või uut tulnud. Eks igaühele oma kas nutab oma HD > SD üle või millegi muu pärast.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
 |
Alan
HV veteran

liitunud: 12.02.2008
|
29.12.2017 10:00:30
|
|
|
Küsin siis tehnilisemalt: Mis arendajad ise arvavad? Kas pudelikael on pigem KreaTV või 256MB RAM?
indrekp-le vastus: jah, ma olen näinud üsna meeldivalt liigutavat boksi: MAG254 ja MAG255 liigutavad päris nobedalt. Samuti WebKit ja JavaScript. Ei ole ilmselt nii corporate ja ma ei tea arenduse seisukohta, võimalik, et täielik nightmare, eks, aga proof-of-conceptina hea näide, et on olemas küll IPTV bokse, mis suudavad mitte närvirakke süüa.
Varem läbi käinud spekulatsioonid/väited, et asi on aeglane ja arendus võtab meeletult rohkem aega, sest on vaja silmas pidada mitut toetatud digiboksi, imho ei päde:
tsitaat: |
KreaTV uses the same code for various hardware platforms. Hardware specific parts are abstracted at a low level. |
Jalutades telia frontend JS-i läbi, on ainult minimaalsed, üksikud kohad, mis on Motorola spetsiifilised ju. Kui vana UI töötab nobedalt ja uus mitte, siis see kinnitab veelgi fakti, et midagi uues frontendis on over-engineered või halvasti optimiseeritud ju. Ma saan aru, et kõrgemalt ei anta äkki tööülesandeid stiilis "tehke kiiremaks", aga nähtavasti isegi mitte-nii-kõrged telia inimesed, kes juba siin foorumis on, ei tunnista, et asi on tõesti aeglane ja inimesed virisevad. Kui juba "madalalt", sh. arendajatelt, on selline suhtumine, siis miks me üldse kõrgemalt otsuseid ootama peaksime. Eluterves ettevõttes võiks just oma töötajad (need Telia töötajad siin foorumis kasvõi) teha ettevõtte siseselt ettepanekuid, mitte suhtuda "kirjutage ja helistage, äkki teie kaebused kunagi jõuavad kellegi lauale, läbi rämeda bürokraatia ja käsuahela". Seda enam, et helistades/kirjutades ametlikule numbrile/meilile, on taas suhtumine "klient on loll" / "tõmmake juhe 15 sekundiks välja".
viimati muutis Alan 29.12.2017 10:18:32, muudetud 5 korda |
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|