Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
06.05.2004 13:41:37
|
|
|
link :: loe siit
päris hea graafik 8)
minu ainuke kysimus oleks, kas seal on vastamisi 6800ultra + 800tx või 6800ultra + 800pe .... 800tx skoore oli yleeile netis ikka väga vähe
viimati muutis Scart 06.05.2004 15:07:51, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
06.05.2004 14:59:28
|
|
|
29:35 Nvidia kahjuks
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Subu
HV veteran

liitunud: 16.10.2003
|
06.05.2004 16:31:22
|
|
|
gemini kirjutas: |
29:35 Nvidia kahjuks  |
Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
06.05.2004 16:43:29
|
|
|
Subu kirjutas: |
gemini kirjutas: |
29:35 Nvidia kahjuks  |
Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga. |
sama ju atide kohta
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Subu
HV veteran

liitunud: 16.10.2003
|
06.05.2004 16:52:02
|
|
|
Magic kirjutas: |
Subu kirjutas: |
Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga. |
sama ju atide kohta  |
Nvidial olid kaardid juba testijatele laiali jaotatud kui nad ütlesid et ATI kellade tõstmise peale oma kaartidel ka default clokke nac nihutavad
Aga vahet pole, tähtsam on hoopis mis hinnaga ja milline kaart eesti turule tekib
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
06.05.2004 19:28:18
|
|
|
jah hind tähtis
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
MatrixMan
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.12.2003
|
07.05.2004 00:45:07
|
|
|
Kahtlaselt vastuollu on need kaks viimast artiklit sattunud
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
07.05.2004 04:23:50
|
|
|
Ei ütleks et vastuolus,ma vaatasin,et neil on erinevad konfid ja erinevad driveri versioonid-kuigi vahed on küll kahtlaselt suured.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
07.05.2004 14:03:05
|
|
|
see xbiti oma on 400mhz corega 6800l tehtud pealegi, tasub alati lugeda commenteid
tsitaat: |
4. This is the most bias review ever. It's simply anti-nvidia bullshit.
Whenever Nvidia wins by around 10fps you claim that it's a tie between the 2 cards but when they come within 3fps of each other you claim that the "RADEON X800 XT manages to strongly outperform the rivaling NVIDIA GeForce 6800 Ultra. "
This is simply bullshit as the 2 cards are within 3fps of each other.
----
5. I'm going to kind of nod @ comment #4...
ATI is using 24 bit color downcoloring 32bit mode. Coming from the users who do digital photography on the side, that's not a limitation I'd think is acceptable anymore.
And the BIG thing is, back when you were touting the 9700/9800, you claimed that PS 2.0 was great because you were ready for the next big thing. Now PS 3.0 is in hardware, it makes programmers lives easier with even bigger effects and "ATI works just great with games you can play right now"?
This article is unusual for Xbit, and it is an article of convenience, catering to the ATI side of the fence while highlighting none of the sacrifices you have to accept in going to that side of the fence.
I like both, and I happily applaud good performance numbers, but at least highlight the serious compromises that ATI made to make these performance figures happen. I think your readers ought to be aware that ATI is banking on selling you a $500 card now and then another $500 card in a year to make up for all the things the NV card can do right now.
Its a poor financial choice and you are hiding that fact behind performance numbers, imo. That is NOT a service to your readers.
|
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
08.05.2004 11:15:50
|
|
|
Ma ei viitsi ise seda xbitlabsi reviewd läbi lugema hakata, aga mõned mõtted selle eelpoolmainitud asja kohta.
Esiteks, mõnes testis võib 3 fpsi olla tunduvalt suurem vahe kui 10 fpsi mõnes teises. Ma ei tea kindlalt, kas ka seekord juhtus nii, aga põhimõtteliselt on 3 fpsine vahe mõnes väga keerulises testis, kus keskmine fps on näiteks 30, väärt 10%. Kui sinna vaadata kõrvale näiteks Q3-e teste, kus freimreit on 400, ja vahe kahe kaardi vahel on näiteks 20 fpsi, siis protsentuaalselt on tegu siiski 5% vahega. Põmst loetaksegi 10% vahet juba märkimisväärseks, iseasi, kas see lubab väita, et üks kaart 'strongly overperformed the other'.
Mis puudutab PS 2.0 vs PS3.0 probleemi... Esiteks, PS 2.0 oli tõeline HÜPE võrreldes PS 1.1-ga näiteks. nVidia enda marketingiosakond kandis selle eest hoolt, et kõik teaksid kui suur see vahe on, avaldades mõned teatud pildid. Nad võisid küll enda väitel kasutada PS 3.0-i, aga põhimõtteliselt ei tohiks PS 2.0 ja 3.0-i vahel suurt graafilist erinevust veel olla. Selge see, et mängude jooksutamise kiiruse koha pealt PS 3.0 ilmselt tõestab oma väärtust, aga puhtalt graafika arengu seisukohalt pole see suurem asi hüpe. Ja see on õige, mida xbitlabs kirjutas - ATI töötabki väga hästi mängudega, mis on hetkel olemas või kohe-kohe välja tulemas. Tegelikult arvan, et PS 3.0 nägemisega tõelises A-klassi tiitlis, kuhu ta on sisse progetud kõiki selle võimalusi ära kasutades, läheb veel aastake aega ehk. Nii et pole põhjust paanikat tekitada. Võib vabalt juhtuda, muide, et selle aja peale, kui PS 3.0 tiitlid juba tavalised on, ei ole 6800 seeria enam võimeline muude parameetrite nõrkuse tõttu neid mänge isegi full detailis jooksutama. Kui see on nii, siis mis kasu on 6800 kaardi ostmisest futureproofingu eesmärgil?? Mängid kahe-kolme aasta pärast uusi mänge 640x480 resol, tekstuurid allakeeratud, aga PS 3.0 uhkelt peal???
Nojah, see on minu subjektiivne arvamus, nii et ärge südamesse võtke
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
08.05.2004 12:34:27
|
|
|
erick, mängud ei arene nüüd nii kohutavalt kiiresti, et kaardid aeguksid "kahe kolme aastaga". mina mängin siiamaani halot ja Wtar Wars : KoTOR'i GTSi peal, kotori veel 1280 resoga ja detailid põhjas. ja jookseb täitsa sujuvalt... ja TI4200 on kah juba imo pea 2 aastat vana kaart, kuid siiamaani võimeline jooksutama uusi mänge. pigem on GF6800 plussiks ati ees see, et kui mõlemad jooksutavad veel aasta-kahe pärast mänge, siis GF6800 jooksutab neid paremini ja kenama graafikaga
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
08.05.2004 12:35:53
|
|
|
erick kirjutas: |
Ja see on õige, mida xbitlabs kirjutas - ATI töötabki väga hästi mängudega, mis on hetkel olemas või kohe-kohe välja tulemas. Tegelikult arvan, et PS 3.0 nägemisega tõelises A-klassi tiitlis, kuhu ta on sisse progetud kõiki selle võimalusi ära kasutades, läheb veel aastake aega ehk. Nii et pole põhjust paanikat tekitada. Võib vabalt juhtuda, muide, et selle aja peale, kui PS 3.0 tiitlid juba tavalised on, ei ole 6800 seeria enam võimeline muude parameetrite nõrkuse tõttu neid mänge isegi full detailis jooksutama. Kui see on nii, siis mis kasu on 6800 kaardi ostmisest futureproofingu eesmärgil?? Mängid kahe-kolme aasta pärast uusi mänge 640x480 resol, tekstuurid allakeeratud, aga PS 3.0 uhkelt peal??? |
Nujah aga praeguste väljas olevate ja kohe kohe tulevate mängudega töötavad ka eelmised high end kaardid hästi.Milleks osta sigakallis kaart, kui teda pole otseselt vaja praeguste mängude jaoks ja tal pole mõtet PS3.0 kasutavate tuleviku mängude jaoks?Ehk ainult selleks,et kuskil kekata oma freimratega või 3Dmark skooriga.Seda millal PS3.0 tavaliseks muutub tegelt ju ei tea.Võib juhtuda ,et hommepäev avastab miski tegelane kuda seda palju etemini ära kasutada, kui siiani teati ja siis võtab see väga kiirelt tuult tiibadesse.Samas võib tõesti tükk maad aega minna aga kardan ,et ikkagi mitte piisavalt ,et sellepärast praegu miski 10 tonni magama panna.Siis nVidial hea tituleerida,et best performance ja looks ainult nende kaartidega.Seda nüüd hästi ei usu ,et aastakese või nii pärast miski 6800UE peal mängud enam ei jookse parema reso kui 640x480.See tähendaks seda ,et sellised kaardid nagu 9800pro ja 5900U ei jooksuta selliseid asju enam üldse või siis kõige juustumate detailidega.Ehk siis ärge samuti keegi sellest postist tuld võtke .Lihtsalt enda seisukoht kui mitte miljonäril on see,et parem ootan ära mis sel ajal toimub kui R500 välja tuleb.Pole ju seda probleemi,et praegu miski asi ilusana mängimatta jääks.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
08.05.2004 13:23:04
|
|
|
pole tegelikult midagi suurt arutada. nagu eelminte seeriatega, kipub ka seekord nvidia lööma featuuride ja ati puhtalt jõuga. mõlemal probleemid siis oma 'paremuse' tõestamisega.
pigem vaadake techjuttu ja ati kõva tekstuurimisosa, mis anisotroopiat rõõmsaˇlt kiiresti teha suudab ja nvidia z-value vms mis seal oli osa, mis varjude jms juures väga abiks on. ehk siis hl2 vs d3 kui nii tahta võrrelda
üldiselt olen minga totaalne nvidioot. aga hetkel ausalt öeldes tunduvad juba pikemat aega mõlema tegija gpud üüüüsna võrdsed olevat.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aser
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2003
|
08.05.2004 22:26:00
|
|
|
Kas see RAdeoni kaart mis välja tuleb (ilma PS3-ta) on samuti "fully programmable" nagu nvidia oma millel on PS3 olemas
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
10.05.2004 08:39:52
|
|
|
link :: NV40/R420 Face-Off
Firingsquad.com kaks EIC's (Editor-in-Chiefs) vaidlevad kumb chip' on parem - kas NV40/R420.
Tegemist on mõnusa väitlusega ja huvitava lugemisega. Soovitan.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.05.2004 09:11:25
|
|
|
... kui mina PS 3-2 vahest rääkisin, siis pidasin silmas vaid seda, mida see vahe minu, kui tarbija jaoks tähendab. Esmalt, oleks hüpe 9700Pro'lt emba kumba kiibitootja kaardile juba niigi suur, et mingi PS versiooni pärast, mis võib vaid marginaalse kiiruselisa anda, ma nutma ei hakkaks. Liiatigi on siiamaani ATI kiip suutnud oma PS2 toega ka PS3 testides piisavalt hästi hakkama saada, et ma ei näe enda jaoks küll PS3 toes piisavat müügiargumenti. Mina tahan vaid mänge mängida ja saada sealt kõik, mida saada on ja 5% kiiruselisa ei paku veel midagi sellist, millest puudust tunneks, sest robustset jõudlust on mõlema kiibitootja kaartidel praeguste ja teadaolevate tulevaste mängude jaoks niigi piisavalt. Liiga kaugele pole mõtet kah mõelda, kuna tehnika reaalne areng on mõneti niivõrd ettearvamatu, et nagu erick ka üldjoones mainis - hommepäev võib tulla mõni otsustav pööre, kuid samas, seda ei pruugi tulla ka veel aasta/paari pärast. Mina valin selle, mis saab olema reaalselt saadaval ja mille hinnas on kõige vähem õhku, nii lihtne see ongi ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
10.05.2004 11:48:15
|
|
|
Kuna ATI ei toeta PS3'e ja praegu on kasutusel sigapalju kaarte, mis on PS2 toega, siis ei ole niipea oodata, et ükski mäng arhitekteeritakse PS3'le orienteeritult. Kuna PS3 sisuliselt midagi paremat ei saa teha, kui PS2'ga, siis ilma PS3 toeta kaardiga ei jää ilmselt eriti millestki ilma.
Küll aga üks asi, mida ma ei pannudki alguses tähele ja mis mulle NV40 juures sigameeldis. NV40 toetab floatingpoint tekstuuridest bilineaarse filtriga sämplimist ja floating point rendertargetisse blendimist. Need on asjad, mis on ATI R420'l ja eelmisel põlvkonnal (NV30/R300) puudu. Samas ilma nendeta ei ole floating point renderdamisest üldse väga palju kasu. See küll ei ole põhjus mängurile ATI kaart ostmata jätta, sest kui pooled uutest kaartidest seda ei toeta, siis seda ka ei kasutata. Aga arengule paneb see küll paraja põntsu. Blendimine juurde panna oleks suhteliselt odav, 4*4 = 16 32bitist ujukoma summaatorit, mis on võrreldes pixelsahderis ja vertexshaderis olevate 16*4*2 + 6*5 = 158'ga võrreldes suhteliselt köömes. Ujukoma filterdamine on arvatavasti põhjus, miks ATI suudab teha 2*4 floating point op'i + tekstuuri, NVidia aga 2*4 või 1*4 + tekstuur. Filterdamiseks on vaja 4 multiplikaatorit ja 3 summaatorit. ATIl on need fikskoma, NVidia kasutab pixelshaderi ujukoma omasid.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.05.2004 15:22:20
|
|
|
stepzter kirjutas: |
Küll aga üks asi, mida ma ei pannudki alguses tähele ja mis mulle NV40 juures sigameeldis. NV40 toetab floatingpoint tekstuuridest bilineaarse filtriga sämplimist ja floating point rendertargetisse blendimist. Need on asjad, mis on ATI R420'l ja eelmisel põlvkonnal (NV30/R300) puudu. Samas ilma nendeta ei ole floating point renderdamisest üldse väga palju kasu. See küll ei ole põhjus mängurile ATI kaart ostmata jätta, sest kui pooled uutest kaartidest seda ei toeta, siis seda ka ei kasutata. Aga arengule paneb see küll paraja põntsu. Blendimine juurde panna oleks suhteliselt odav, 4*4 = 16 32bitist ujukoma summaatorit, mis on võrreldes pixelsahderis ja vertexshaderis olevate 16*4*2 + 6*5 = 158'ga võrreldes suhteliselt köömes. Ujukoma filterdamine on arvatavasti põhjus, miks ATI suudab teha 2*4 floating point op'i + tekstuuri, NVidia aga 2*4 või 1*4 + tekstuur. Filterdamiseks on vaja 4 multiplikaatorit ja 3 summaatorit. ATIl on need fikskoma, NVidia kasutab pixelshaderi ujukoma omasid. |
... kahjuks ei oska tavaline inimene, kelleks ka mina ennast pean, sellise tarkusega midagi peale hakata. Samas, omadest kogemustest, niipaljukest kui mul neid on, ütleks, et tihtilugu polegi piduriks kaugeltki ilmselged puudujäägid tehnoloogias, vaid olemasoleva korralikult funktsioneerima saamine. Antud hetkel tundub mulle, et nVidia püüab iga hinna eest funktsionaalsuses esirinnas olla arvestamata, kas neist "über" lisadest, kiibi tegelikule tarbijale, ka reaalset kasu on. IMHO oleks kiibitootjatel mõistlik lasta graafikaprogejate tarvis välja eraldi prototüüpe (mingil kujul seda tehaksegi, kuid mitte päris selle loogika alusel, mida mina silmas pean), mille peal siis igat sorti katseid saaks teha, ning hiljem alles rahvale mõistlik tükk rauda kokku klopsida, et me ei peaks pidevalt maksma funktsioonide eest, mis on mõeldud vaid suht kitsale ringile ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
reso
HV vaatleja

liitunud: 23.02.2004
|
10.05.2004 15:28:33
|
|
|
ja nende suht kitsale ringile mõeldud funktsioonidega nad püüavad lihtinimesi ostma meelitada(pole ju vaja seda funkt.-i mingil momendil või siis ei vääri oma hinda). tavaliselt inimesed ei osta näiteks graafikakaardi sellepärast, et tal ps3 on ja tulevikus lähevad mängud sellele üle, vaid ostetakse siis kui juba häda käes.
täitsa õige jutt DiqeBeni poolt
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
10.05.2004 15:44:23
|
|
|
Mnjah ühesõnaga nagu ma DigeBeni jutust aru saan ,siis see PS3.0 on sama mis 2.0 ainult selle eelisega ,et seda kasutades on jõudlus kuskil 5% suurem aga mingit visuaalset vahet pole(pean silmas midagi sellelaadset kus näiteks DX8.1 kaardiga ei ole mängudes selliseid efekte nagu DX 9 kaardiga mis seda toetab) Ei tahaks ju sellisesse olukorda sattuda nagu eelmine aasta umbes samal ajal mil oleks äärepealt võtnud Radeon 9700 asemel GeForce 4 Ti
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.05.2004 15:56:40
|
|
|
stepzter, võib teid üksikasjades valgustada, kuid DX9 ja 8 vahega võrrelda PS3 ja 2 on vist ikka kohatu ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
10.05.2004 15:58:57
|
|
|
nagu keegi juba eespool välja tõi, on PS3 jaoks effektide kirjutamine progejatele kergem. seega, kuna Nvidia kaart on ainuke mis seda hetkel toetab, siis kasutatakse testimisel just nimelt nvidia kaarte. seega ka kerge optimiseerimine nvidiale
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
10.05.2004 19:02:34
|
|
|
PS3 lisafunktsionaalsus iseenesest ei olegi niiväga pisikene samm PS2'st edasi. Aga selle lisafunktsionaalsusega millegi eriti effektse tegemiseks peab mängu miinimum spec olema PS3. Sellega läheb aga vähemalt paar-kolm aastat aega. Praegu saab seda siin seal ära kasutada, et võibolla natukene kiiremaks teha. Kuna mängud on niikuinii niimoodi tehtud, et nad ilma PS3'ta adekvaatse kiirusega töötaks, siis see vahe ei saa eriti suur olla.
reso kirjutas: |
tavaliselt inimesed ei osta näiteks graafikakaardi sellepärast, et tal ps3 on ja tulevikus lähevad mängud sellele üle, vaid ostetakse siis kui juba häda käes.
|
Ja mängud ei lähe sellele enne üle kui see piisavalt paljudel inimestel on. Muna-kana probleem. Praeguseni ei tehta pixel-shaderile orienteeritud mänge, kuna GF MX kasutajaid on nii palju. Seega minult poolt tehnoloogilisele arengule.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|