Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  NV40 aka FX6800 seeria märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 113, 114, 115  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 06.05.2004 13:41:37 vasta tsitaadiga

link :: loe siit

päris hea graafik 8)

minu ainuke kysimus oleks, kas seal on vastamisi 6800ultra + 800tx või 6800ultra + 800pe .... 800tx skoore oli yleeile netis ikka väga vähe


viimati muutis Scart 06.05.2004 15:07:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 06.05.2004 14:59:28 vasta tsitaadiga

29:35 Nvidia kahjuks icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Subu
HV veteran
Subu

liitunud: 16.10.2003




sõnum 06.05.2004 16:31:22 vasta tsitaadiga

gemini kirjutas:
29:35 Nvidia kahjuks icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif


Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 06.05.2004 16:43:29 vasta tsitaadiga

Subu kirjutas:
gemini kirjutas:
29:35 Nvidia kahjuks icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif


Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga.

sama ju atide kohta icon_wink.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Subu
HV veteran
Subu

liitunud: 16.10.2003




sõnum 06.05.2004 16:52:02 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Subu kirjutas:


Pole häda, need tulemused olid non overclocked ultraga.

sama ju atide kohta icon_wink.gif

Nvidial olid kaardid juba testijatele laiali jaotatud kui nad ütlesid et ATI kellade tõstmise peale oma kaartidel ka default clokke nac nihutavad icon_razz.gif
Aga vahet pole, tähtsam on hoopis mis hinnaga ja milline kaart eesti turule tekib icon_razz.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 06.05.2004 19:28:18 vasta tsitaadiga

jah hind tähtis icon_wink.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
razor
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 06.05.2004 23:57:44 vasta tsitaadiga

http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1710.8/

FX6800 @ 450mhz
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Plin500
HV piljardihai
Plin500

liitunud: 15.01.2002




sõnum 07.05.2004 00:10:25 vasta tsitaadiga

razor kirjutas:
http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1710.8/

FX6800 @ 450mhz


hmm
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/r420-2_15.html

_________________
icon_razz1.gif
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatrixMan
Kreisi kasutaja
MatrixMan

liitunud: 30.12.2003




sõnum 07.05.2004 00:45:07 vasta tsitaadiga

Kahtlaselt vastuollu on need kaks viimast artiklit sattunud icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 07.05.2004 04:23:50 vasta tsitaadiga

Ei ütleks et vastuolus,ma vaatasin,et neil on erinevad konfid ja erinevad driveri versioonid-kuigi vahed on küll kahtlaselt suured.
_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
razor
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 07.05.2004 14:03:05 vasta tsitaadiga

see xbiti oma on 400mhz corega 6800l tehtud icon_rolleyes.gif pealegi, tasub alati lugeda commenteid

tsitaat:
4. This is the most bias review ever. It's simply anti-nvidia bullshit.

Whenever Nvidia wins by around 10fps you claim that it's a tie between the 2 cards but when they come within 3fps of each other you claim that the "RADEON X800 XT manages to strongly outperform the rivaling NVIDIA GeForce 6800 Ultra. "

This is simply bullshit as the 2 cards are within 3fps of each other.

----

5. I'm going to kind of nod @ comment #4...

ATI is using 24 bit color downcoloring 32bit mode. Coming from the users who do digital photography on the side, that's not a limitation I'd think is acceptable anymore.

And the BIG thing is, back when you were touting the 9700/9800, you claimed that PS 2.0 was great because you were ready for the next big thing. Now PS 3.0 is in hardware, it makes programmers lives easier with even bigger effects and "ATI works just great with games you can play right now"?

This article is unusual for Xbit, and it is an article of convenience, catering to the ATI side of the fence while highlighting none of the sacrifices you have to accept in going to that side of the fence.

I like both, and I happily applaud good performance numbers, but at least highlight the serious compromises that ATI made to make these performance figures happen. I think your readers ought to be aware that ATI is banking on selling you a $500 card now and then another $500 card in a year to make up for all the things the NV card can do right now.

Its a poor financial choice and you are hiding that fact behind performance numbers, imo. That is NOT a service to your readers.

Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.05.2004 11:15:50 vasta tsitaadiga

Ma ei viitsi ise seda xbitlabsi reviewd läbi lugema hakata, aga mõned mõtted selle eelpoolmainitud asja kohta.

Esiteks, mõnes testis võib 3 fpsi olla tunduvalt suurem vahe kui 10 fpsi mõnes teises. Ma ei tea kindlalt, kas ka seekord juhtus nii, aga põhimõtteliselt on 3 fpsine vahe mõnes väga keerulises testis, kus keskmine fps on näiteks 30, väärt 10%. Kui sinna vaadata kõrvale näiteks Q3-e teste, kus freimreit on 400, ja vahe kahe kaardi vahel on näiteks 20 fpsi, siis protsentuaalselt on tegu siiski 5% vahega. Põmst loetaksegi 10% vahet juba märkimisväärseks, iseasi, kas see lubab väita, et üks kaart 'strongly overperformed the other'.

Mis puudutab PS 2.0 vs PS3.0 probleemi... Esiteks, PS 2.0 oli tõeline HÜPE võrreldes PS 1.1-ga näiteks. nVidia enda marketingiosakond kandis selle eest hoolt, et kõik teaksid kui suur see vahe on, avaldades mõned teatud pildid. Nad võisid küll enda väitel kasutada PS 3.0-i, aga põhimõtteliselt ei tohiks PS 2.0 ja 3.0-i vahel suurt graafilist erinevust veel olla. Selge see, et mängude jooksutamise kiiruse koha pealt PS 3.0 ilmselt tõestab oma väärtust, aga puhtalt graafika arengu seisukohalt pole see suurem asi hüpe. Ja see on õige, mida xbitlabs kirjutas - ATI töötabki väga hästi mängudega, mis on hetkel olemas või kohe-kohe välja tulemas. Tegelikult arvan, et PS 3.0 nägemisega tõelises A-klassi tiitlis, kuhu ta on sisse progetud kõiki selle võimalusi ära kasutades, läheb veel aastake aega ehk. Nii et pole põhjust paanikat tekitada. Võib vabalt juhtuda, muide, et selle aja peale, kui PS 3.0 tiitlid juba tavalised on, ei ole 6800 seeria enam võimeline muude parameetrite nõrkuse tõttu neid mänge isegi full detailis jooksutama. Kui see on nii, siis mis kasu on 6800 kaardi ostmisest futureproofingu eesmärgil?? Mängid kahe-kolme aasta pärast uusi mänge 640x480 resol, tekstuurid allakeeratud, aga PS 3.0 uhkelt peal???

Nojah, see on minu subjektiivne arvamus, nii et ärge südamesse võtke icon_wink.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
razor
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 08.05.2004 12:34:27 vasta tsitaadiga

erick, mängud ei arene nüüd nii kohutavalt kiiresti, et kaardid aeguksid "kahe kolme aastaga". mina mängin siiamaani halot ja Wtar Wars : KoTOR'i GTSi peal, kotori veel 1280 resoga ja detailid põhjas. ja jookseb täitsa sujuvalt... ja TI4200 on kah juba imo pea 2 aastat vana kaart, kuid siiamaani võimeline jooksutama uusi mänge. pigem on GF6800 plussiks ati ees see, et kui mõlemad jooksutavad veel aasta-kahe pärast mänge, siis GF6800 jooksutab neid paremini ja kenama graafikaga icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2004 12:35:53 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Ja see on õige, mida xbitlabs kirjutas - ATI töötabki väga hästi mängudega, mis on hetkel olemas või kohe-kohe välja tulemas. Tegelikult arvan, et PS 3.0 nägemisega tõelises A-klassi tiitlis, kuhu ta on sisse progetud kõiki selle võimalusi ära kasutades, läheb veel aastake aega ehk. Nii et pole põhjust paanikat tekitada. Võib vabalt juhtuda, muide, et selle aja peale, kui PS 3.0 tiitlid juba tavalised on, ei ole 6800 seeria enam võimeline muude parameetrite nõrkuse tõttu neid mänge isegi full detailis jooksutama. Kui see on nii, siis mis kasu on 6800 kaardi ostmisest futureproofingu eesmärgil?? Mängid kahe-kolme aasta pärast uusi mänge 640x480 resol, tekstuurid allakeeratud, aga PS 3.0 uhkelt peal???


Nujah aga praeguste väljas olevate ja kohe kohe tulevate mängudega töötavad ka eelmised high end kaardid hästi.Milleks osta sigakallis kaart, kui teda pole otseselt vaja praeguste mängude jaoks ja tal pole mõtet PS3.0 kasutavate tuleviku mängude jaoks?Ehk ainult selleks,et kuskil kekata oma freimratega või 3Dmark skooriga.Seda millal PS3.0 tavaliseks muutub tegelt ju ei tea.Võib juhtuda ,et hommepäev avastab miski tegelane kuda seda palju etemini ära kasutada, kui siiani teati ja siis võtab see väga kiirelt tuult tiibadesse.Samas võib tõesti tükk maad aega minna aga kardan ,et ikkagi mitte piisavalt ,et sellepärast praegu miski 10 tonni magama panna.Siis nVidial hea tituleerida,et best performance ja looks ainult nende kaartidega.Seda nüüd hästi ei usu ,et aastakese või nii pärast miski 6800UE peal mängud enam ei jookse parema reso kui 640x480.See tähendaks seda ,et sellised kaardid nagu 9800pro ja 5900U ei jooksuta selliseid asju enam üldse või siis kõige juustumate detailidega.Ehk siis ärge samuti keegi sellest postist tuld võtke icon_lol.gif .Lihtsalt enda seisukoht kui mitte miljonäril on see,et parem ootan ära mis sel ajal toimub kui R500 välja tuleb.Pole ju seda probleemi,et praegu miski asi ilusana mängimatta jääks.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 08.05.2004 13:23:04 vasta tsitaadiga

pole tegelikult midagi suurt arutada. nagu eelminte seeriatega, kipub ka seekord nvidia lööma featuuride ja ati puhtalt jõuga. mõlemal probleemid siis oma 'paremuse' tõestamisega.

pigem vaadake techjuttu ja ati kõva tekstuurimisosa, mis anisotroopiat rõõmsaˇlt kiiresti teha suudab ja nvidia z-value vms mis seal oli osa, mis varjude jms juures väga abiks on. ehk siis hl2 vs d3 kui nii tahta võrrelda icon_smile.gif

üldiselt olen minga totaalne nvidioot. aga hetkel ausalt öeldes tunduvad juba pikemat aega mõlema tegija gpud üüüüsna võrdsed olevat.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aser
HV vaatleja

liitunud: 07.01.2003




sõnum 08.05.2004 22:26:00 vasta tsitaadiga

Kas see RAdeoni kaart mis välja tuleb (ilma PS3-ta) on samuti "fully programmable" nagu nvidia oma millel on PS3 olemas
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2004 08:39:52 vasta tsitaadiga

link :: NV40/R420 Face-Off

Firingsquad.com kaks EIC's (Editor-in-Chiefs) vaidlevad kumb chip' on parem - kas NV40/R420.
Tegemist on mõnusa väitlusega ja huvitava lugemisega. Soovitan.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 10.05.2004 09:11:25 vasta tsitaadiga

... kui mina PS 3-2 vahest rääkisin, siis pidasin silmas vaid seda, mida see vahe minu, kui tarbija jaoks tähendab. Esmalt, oleks hüpe 9700Pro'lt emba kumba kiibitootja kaardile juba niigi suur, et mingi PS versiooni pärast, mis võib vaid marginaalse kiiruselisa anda, ma nutma ei hakkaks. Liiatigi on siiamaani ATI kiip suutnud oma PS2 toega ka PS3 testides piisavalt hästi hakkama saada, et ma ei näe enda jaoks küll PS3 toes piisavat müügiargumenti. Mina tahan vaid mänge mängida ja saada sealt kõik, mida saada on ja 5% kiiruselisa ei paku veel midagi sellist, millest puudust tunneks, sest robustset jõudlust on mõlema kiibitootja kaartidel praeguste ja teadaolevate tulevaste mängude jaoks niigi piisavalt. Liiga kaugele pole mõtet kah mõelda, kuna tehnika reaalne areng on mõneti niivõrd ettearvamatu, et nagu erick ka üldjoones mainis - hommepäev võib tulla mõni otsustav pööre, kuid samas, seda ei pruugi tulla ka veel aasta/paari pärast. Mina valin selle, mis saab olema reaalselt saadaval ja mille hinnas on kõige vähem õhku, nii lihtne see ongi ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 10.05.2004 11:48:15 vasta tsitaadiga

Kuna ATI ei toeta PS3'e ja praegu on kasutusel sigapalju kaarte, mis on PS2 toega, siis ei ole niipea oodata, et ükski mäng arhitekteeritakse PS3'le orienteeritult. Kuna PS3 sisuliselt midagi paremat ei saa teha, kui PS2'ga, siis ilma PS3 toeta kaardiga ei jää ilmselt eriti millestki ilma.

Küll aga üks asi, mida ma ei pannudki alguses tähele ja mis mulle NV40 juures sigameeldis. NV40 toetab floatingpoint tekstuuridest bilineaarse filtriga sämplimist ja floating point rendertargetisse blendimist. Need on asjad, mis on ATI R420'l ja eelmisel põlvkonnal (NV30/R300) puudu. Samas ilma nendeta ei ole floating point renderdamisest üldse väga palju kasu. See küll ei ole põhjus mängurile ATI kaart ostmata jätta, sest kui pooled uutest kaartidest seda ei toeta, siis seda ka ei kasutata. Aga arengule paneb see küll paraja põntsu. icon_mad.gif Blendimine juurde panna oleks suhteliselt odav, 4*4 = 16 32bitist ujukoma summaatorit, mis on võrreldes pixelsahderis ja vertexshaderis olevate 16*4*2 + 6*5 = 158'ga võrreldes suhteliselt köömes. Ujukoma filterdamine on arvatavasti põhjus, miks ATI suudab teha 2*4 floating point op'i + tekstuuri, NVidia aga 2*4 või 1*4 + tekstuur. Filterdamiseks on vaja 4 multiplikaatorit ja 3 summaatorit. ATIl on need fikskoma, NVidia kasutab pixelshaderi ujukoma omasid.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 10.05.2004 15:22:20 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
Küll aga üks asi, mida ma ei pannudki alguses tähele ja mis mulle NV40 juures sigameeldis. NV40 toetab floatingpoint tekstuuridest bilineaarse filtriga sämplimist ja floating point rendertargetisse blendimist. Need on asjad, mis on ATI R420'l ja eelmisel põlvkonnal (NV30/R300) puudu. Samas ilma nendeta ei ole floating point renderdamisest üldse väga palju kasu. See küll ei ole põhjus mängurile ATI kaart ostmata jätta, sest kui pooled uutest kaartidest seda ei toeta, siis seda ka ei kasutata. Aga arengule paneb see küll paraja põntsu. icon_mad.gif Blendimine juurde panna oleks suhteliselt odav, 4*4 = 16 32bitist ujukoma summaatorit, mis on võrreldes pixelsahderis ja vertexshaderis olevate 16*4*2 + 6*5 = 158'ga võrreldes suhteliselt köömes. Ujukoma filterdamine on arvatavasti põhjus, miks ATI suudab teha 2*4 floating point op'i + tekstuuri, NVidia aga 2*4 või 1*4 + tekstuur. Filterdamiseks on vaja 4 multiplikaatorit ja 3 summaatorit. ATIl on need fikskoma, NVidia kasutab pixelshaderi ujukoma omasid.

... kahjuks ei oska tavaline inimene, kelleks ka mina ennast pean, sellise tarkusega midagi peale hakata. Samas, omadest kogemustest, niipaljukest kui mul neid on, ütleks, et tihtilugu polegi piduriks kaugeltki ilmselged puudujäägid tehnoloogias, vaid olemasoleva korralikult funktsioneerima saamine. Antud hetkel tundub mulle, et nVidia püüab iga hinna eest funktsionaalsuses esirinnas olla arvestamata, kas neist "über" lisadest, kiibi tegelikule tarbijale, ka reaalset kasu on. IMHO oleks kiibitootjatel mõistlik lasta graafikaprogejate tarvis välja eraldi prototüüpe (mingil kujul seda tehaksegi, kuid mitte päris selle loogika alusel, mida mina silmas pean), mille peal siis igat sorti katseid saaks teha, ning hiljem alles rahvale mõistlik tükk rauda kokku klopsida, et me ei peaks pidevalt maksma funktsioonide eest, mis on mõeldud vaid suht kitsale ringile ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
reso
HV vaatleja
reso

liitunud: 23.02.2004




sõnum 10.05.2004 15:28:33 vasta tsitaadiga

ja nende suht kitsale ringile mõeldud funktsioonidega nad püüavad lihtinimesi ostma meelitada(pole ju vaja seda funkt.-i mingil momendil või siis ei vääri oma hinda). tavaliselt inimesed ei osta näiteks graafikakaardi sellepärast, et tal ps3 on ja tulevikus lähevad mängud sellele üle, vaid ostetakse siis kui juba häda käes.

täitsa õige jutt DiqeBeni poolt thumbs_up.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2004 15:44:23 vasta tsitaadiga

Mnjah ühesõnaga nagu ma DigeBeni jutust aru saan ,siis see PS3.0 on sama mis 2.0 ainult selle eelisega ,et seda kasutades on jõudlus kuskil 5% suurem aga mingit visuaalset vahet pole(pean silmas midagi sellelaadset kus näiteks DX8.1 kaardiga ei ole mängudes selliseid efekte nagu DX 9 kaardiga mis seda toetab) icon_question.gif Ei tahaks ju sellisesse olukorda sattuda nagu eelmine aasta umbes samal ajal mil oleks äärepealt võtnud Radeon 9700 asemel GeForce 4 Ti icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 10.05.2004 15:56:40 vasta tsitaadiga

stepzter, võib teid üksikasjades valgustada, kuid DX9 ja 8 vahega võrrelda PS3 ja 2 on vist ikka kohatu ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
razor
HV Guru

liitunud: 02.12.2003




sõnum 10.05.2004 15:58:57 vasta tsitaadiga

nagu keegi juba eespool välja tõi, on PS3 jaoks effektide kirjutamine progejatele kergem. seega, kuna Nvidia kaart on ainuke mis seda hetkel toetab, siis kasutatakse testimisel just nimelt nvidia kaarte. seega ka kerge optimiseerimine nvidiale icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 10.05.2004 19:02:34 vasta tsitaadiga

PS3 lisafunktsionaalsus iseenesest ei olegi niiväga pisikene samm PS2'st edasi. Aga selle lisafunktsionaalsusega millegi eriti effektse tegemiseks peab mängu miinimum spec olema PS3. Sellega läheb aga vähemalt paar-kolm aastat aega. Praegu saab seda siin seal ära kasutada, et võibolla natukene kiiremaks teha. Kuna mängud on niikuinii niimoodi tehtud, et nad ilma PS3'ta adekvaatse kiirusega töötaks, siis see vahe ei saa eriti suur olla.

reso kirjutas:

tavaliselt inimesed ei osta näiteks graafikakaardi sellepärast, et tal ps3 on ja tulevikus lähevad mängud sellele üle, vaid ostetakse siis kui juba häda käes.

Ja mängud ei lähe sellele enne üle kui see piisavalt paljudel inimestel on. Muna-kana probleem. Praeguseni ei tehta pixel-shaderile orienteeritud mänge, kuna GF MX kasutajaid on nii palju. Seega minult poolt thumbs_up.gif tehnoloogilisele arengule.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  NV40 aka FX6800 seeria mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 113, 114, 115  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.