Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 522, 523, 524 ... 868, 869, 870  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 08.08.2017 13:39:35 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Inteno sees on äärmiselt palju Telia oskusteavet,


?

Ma võin jagada ise maailmaga seda intenos olevat oskusteavat, mitte midagi huvitavat seal ei ole.

See auto näide pole samuti tõsi.

http://tehnika.postimees.ee/417829/garantiiga-soidukit-voib-hooldada-ka-valjaspool-esindust

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 08.08.2017 14:01:07 vasta tsitaadiga

Selle asemel et lihtsalt kliendile vastata "Jah, oli viga, täname end teavitasite, uues softiversioonis on see parandatud, uuendage tarkvara." hakati tüüpiliselt suurfimale kõigepealt klienti asjatudmatuks nimetama.
Eriti harrastab iga Teliaga seotud asja puhul seda veel indrekp. Pidevalt valvel nagu tütre süütuse kaitsel isa 18 sajandi Inglismaal. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 08.08.2017 14:19:20 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:

Ma võin jagada ise maailmaga seda intenos olevat oskusteavat, mitte midagi huvitavat seal ei ole.
Kui sinu jaoks ei ole huvitavat siis see ei tähenda, et seal pole oskusteavet. Või kasuta mis terminit tahes... aga mõtle, et kui paljudele nõuetele peab see ruuter vastama. Kui paljude Telia võrguseadmetega "ühise keele" leidma. LANis suutma igasuguste "kollaste" vidinatega suhelda. IPv4 ja 6. Wifi abgnac. TV, erinevad digiboksid ja telekad. VoIP. Ja see on alles algus, täiesti puutumata on äripoolelt tulevad nõudmised. Kõige selle väljamõtlemiseks ja kokkusobitamiseks läheb meeletu aeg inimtunde, et kliendil telekas töötaks ja internet jookseks. Ning seda infot ja loogikat tõepoolest ei taheta niisama lihtsalt maailmaga jagada.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 08.08.2017 14:32:43 vasta tsitaadiga

Enamus su jutul pole küll telia oskusteabega midagi pistmist.
See on openwrt ja inteno meeste töö mis vabalt netist kõigile allalaetav.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 08.08.2017 15:00:11 vasta tsitaadiga

Kui asi ongi su jaoks lihtne siis - rõõm kuulda. Telia võtaks hea meelega tööle inimese, kes hoiab kokku väga paljude inimeste aja ja töö. Tõsiselt ka. Mine ja paku enda optimeerimisteenust Teliale, rahamure väga pikaks ajaks murtud.

viimati muutis Dirty Harry 08.08.2017 15:02:34, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 08.08.2017 15:04:30 vasta tsitaadiga

Mark0, no võtame ühe konkreetse näite. Milline on telia panus wifi abgnac koodi/confi?

Mina pakun et 0.

Edit. Jõudsid oma posti. Vahepeal muuta. Mul puudub vajalik oskus koodi kirjutada.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
R3negadeX
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2010




sõnum 08.08.2017 15:07:47 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
R3negadeX kirjutas:
[

tsitaat:
Põhja-Ameerikas (USA siis) on kanalid 12,13,14 keelatud. Kunagi vist olid 12 ja 13 lubatud, kuid "low-power" seadena. Puusalt tulistamine (ei ole enda õunakese toodangut) - aga Apple wifi kasutab ilmselt samuti USA regdomaini ja kuigi see suuremalt jaolt ülejäänud (maailmaga) ühildub, siis 12,13,14 osas mitte. 14 on üldse lubatud ainult Jaapanis ja sealgi 802.11b näol. Proovi kas ruuteri lähedalt Macbook ühendub.


Jah, USA'st ostetud seadmetega on küll see mure, kuid nii palju kui ma ise lugesin, siis Euroopast ostetud seadmetega ei tohiks olla probleemi. WiFi seadetes on selline info:
"Supported Channels: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140, 149, 153, 157, 161"

Olin ruuteri lähedal (1m), polnud vahet.


Sama häda näitab Google MacBooki kasutajatele pisteliselt üle Euroopa (Holland, Saksa, Norra jne)
Macbook Air? Kas ajavöönd ja asukohariik on muidu korrektsed? Need peaks olema vähemalt riigil, mille regulatsioonid lubavad kanal 13 - vastasel juhul wifi kaart pidavat samuti päkad ette ajama


Ma ise ka Google'st leidsin, et osadel samamoodi mure, samas mitte kõikidel. Ajavöönd ja riik on õiged.

Aga sain toimima. Panin WiFi mode "Auto" peale, mis enne oli 802.11n ning peale seda nii Air kui ka iPad enam ühendust ei katkestanud.

Oleks seda optionit tõenäoliselt ka enne postitamist proovinud, aga neid ei näidatud kuna "Basic mode" oli peal.

Igatahes, tänud kaasa mõtlemast thumbs_up.gif icon_smile.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ingram
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2008




sõnum 08.08.2017 15:29:49 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Maldur kirjutas:

Seda võib tõesti näha et Telia tarnitud seadmetel on ettenägematuid omadusi, kuid imestamistvääriv on ka see järjepidevus millega Telia neid ikka veel tarnib, kuigi võiks eeldada et ta teab millega tegu on. Kui lähtuda sellest et enamik ruutereid on inimestel väljaostetud, peaks olema inimestel õigus ja võimalus neid ka seadme võimekuse piires ise kasutada, seejuures ka lubada või mitte lubada Telial backupi tegemist niisugusest seadmest.
Õilis ja aus soov.

Samas on maailmas (kahjuks) vägagi levinud (jutu järgi) see praktika, et ISP paneb sulle koju musta kasti, millest tuleb internet välja. Ja mille taga siis saad ise toimetada oma sisevõrguga nii nagu tahad. Mis on äriliselt arusaadav otsus - ISP ei taha kulutada raha, ISP tahab saada rahulolevat klienti, kelle jaoks on kõik võimalikult plug'n'play ja kes tarbib teenust regulaarselt ja kaua-kaua. Ega see on ju ka muudes valdkondades nii, isenokitsemist on järjest vähem, võimalust ise midagi teha on järjest vähem.

Niiet hoidke veel enda töötavatest TG789'test kinni (kus teatavasti saab käsureal veel üsna palju ise ära teha).

Kusjuures ma ise mõtlesin millalgi, et huvitaval kombel pole tehtud enam midagi sarnast: http://elionihuvilised.blogspot.com/2013/07/vahetame-valja-elioni-ruuteri.html . St jutu järgi on ju ka siin foorumis inimesi, kes lausa ADSLi peal kasutavad muid ruutereid (Renka ja ruuteriks Fritz!Box) - võiks ju teha mingi howto kui on huvilisi. Kuna ma ise Telia TV'd ei kasuta siis pole nagu midagi õpetada, interneti jaoks sobivad pea kõik isendid...


Kui siin hakatakse kunagi vplusi või midagi kangemat üle vase laskma (paar kuud tagasi oli sellest juttu, et sügisel võib juba tulla?), siis ega see hoitud TG789 ka enam ei aita.

Hetkel küll TG789 tublisti töötab sillana teise ruuteri ees, kuid minu meelest võiks olla selle asemel tulevikus seade, mis määratleks need piirid paremini - nt lihtne modem, kuhu kliendil asja ei ole. Teenusepakkuja ühendus tuleb ühelt poolt sisse ja teiselt poolt välja ethernet. See mis sa sinna otsa topid on sinu enda valida (Fritz, Hanz, Uwe, kesiganes) ning teenusepakkujal sinna asja ei ole. Samuti puudub oht, et kusagilt mingi wifi raadio hakkaks iseenesest tööle teenusepakkuja saamatusest. Modemis peaks kaughaldusega probleemid peaks ka lahenema - pole vaja enam ühtegi kliendi konfigureeritavat sätet meeles pidada, saab iga hetk püsivara uuendada, restarti teha, parameetreid lugeda. Kui vase terminid asendada optika omadega, siis selline lahendus seal ju põhimõtteliselt juba eksisteerib, mis siis takistab sama ka vasel rakendamast?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2017 16:02:25 vasta tsitaadiga

Viskan ka oma arvamuse hulka.
Esiteks, Teila avaldus ei olnud tõesti kohane. Sõltumata kuidas see probleem tekitati, oli siiski tegemist püsivara veaga. Oleks piisanud, nagu bladerunner ütles, "Jah, oli viga, täname end teavitasite, uues softiversioonis on see parandatud, uuendage tarkvara.".
Neid tarkvara vigasi on olnud ( speedtouch wifi võtme generaator icon_biggrin.gif ), on ja tuleb veelgi ja süüdistamisega kahjuks jah, head muljet ei jäta.
Samas ...."Võrk peaks olema kaitstud tulemüüriga".... icon_rolleyes.gif .....mis see krt siia probleemi puutub...kas see oli kirjutatud tilli pikenduseks või teada anda , et "olen ikka it mees ja tean millest räägin" siis ma ei saa aru, miks ta kohe siis seda probleemi ei lahendanud ise ja lihtsalt teada ei andnud, et selline viga olemas. (mida enam ei ole) icon_biggrin.gif ...hea it mees äkki on aga usaldusväärne kindlasti mitte...
Aga positiivne selliste lugude puhul on see, et kui nad suurema kella küljes siis vähemalt juba rohkem inimesi teab, et vaja tarkvara uuendada. thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.08.2017 20:53:53 vasta tsitaadiga

Mul ei anna hing rahu.
Esiteks kui te tõlgendate Geeniuse uudist, kus Telia teenindaja süüdistas viisakalt öeldes klienti, paluks ka tsitaat uudisest sellele kommentaarile juurde panna.
Teiseks Kui klient suhtleks antud teemal Telias seadmete arenduse poolega siis ilmselt on vastuseks kuidas te selle olukorra tekitasite, kas see on korratav ning aitäh teavitamast. Teine vastus oleks olnud, et oleme probleemist vanas tarkvaras teadlikud ning oleme alustanud seadmete tarkvarade uuendamisega.
Kui klient suhtleb rikete numbril helpdeskiga siis nende teadmine ja tahtmine on probleemi lahendada ning see algab probleemi eemaldamisest ning veendumisest, et juhendi järgi suletud wifi on turvaliselt suletud. Siin pole vaja kedagi sõna otseses mõttes persse saata.

Kolmandaks kes siis ikkagi tekitas turvaaugu, oleks klient järginud juhendeid mida Telia on hoole ja armastusega koostanud, poleks seda olukorda tekkinud. Teisalt, kui selle turvaaugu leidmiseks kulus aastaid siis ilmselt ei olnud nii häid IT spetsialiste kes sarnast teguviisi võrgu sulgemiseks oleks kasutanud. Ei pea ennast just mingiks eriliseks spetsialistiks aga siiski, ei oleks tulnud sellise lahenduse peale.

Neljandaks. Miks püüab Telia meeleheitlikult menüüdes peita menüüsid mida kasutajal igapäeva kasutuses vaja ei ole, selleks, et ta ise endale turvaauku ei ehitaks. Nagu ütlesin, ruuteris saab palju asju kustutada, sulgeda, avada kuid kasutaja tihti ei mõista mis sellega kaasneb.
Antud juhul võis IT spetsialist mõelda, et kustutan lihtsalt võrgunime ja sulgen raadio aga ilmselgelt Broadcom, kivi tootja kelle nimi nähtavale ilmus, selle peale ei mõelnud. Kuna parandatud soft oli juba väljas teavitamise ajaks, siis olen justkui arvamusel, et nad ise ka selle olukorra avastasid ja parandasid.

Niiet tarkvara uuendus ei ole ainult moe pärast vajalik, seal võib olla tootja poolt parandatud mitmeidki auke millest on foorumis ka varem juttu olnud.

Kas eelmainitud kasutajale aitäh või tore et teavitasid öelda, kindlasti. Sellest aga Geeniuse meedias pasundada on lihtsalt kas tähelepanuvajadus või mõni muu salakaval eesmärk. Fakt on see, et masse see ei mõjutanud.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 08.08.2017 22:05:20 vasta tsitaadiga

Jeebus küll, sa ikka suudad..

indrekp kirjutas:
Esiteks kui te tõlgendate Geeniuse uudist, kus Telia teenindaja süüdistas viisakalt öeldes klienti, paluks ka tsitaat uudisest sellele kommentaarile juurde panna.

Siin teemas on eespool postitus lingiga Geeniuse loole, miks sa ise seda sealt ei loe?
Teiseks, samas teemas tõin ma ühes järgnevas postituses välja artiklist pärineva Telia esindaja tsitaadi (koos ühe kaasfoorumlase postituse tsitaadiga), mis mind ennast häiris, kuna tegu oli 100% kliendi süüdistamisega, sellest oli vähe?
OK, palun, paneme siis korra veel:
Kalle Arula kirjutas:
Antud oht ei tulene otseselt tarkvarast, vaid valest kasutusest. Nimelt asjaolust, et selle asemel, et kasutada Telia soovitusi, mis tulevad ka esimese vastena Google’ist välja, soovivad IT-entusiastid oma võimeid proovile panna ja süsteemide seadistustega katsetada

Kui keegi ruuterist SSID ära kustutab, siis ta ei soovi enda võimeid proovile panna (antud kontekstis kõlab see mitte ainult süüdistavalt, vaid peale mitmekordset korrutamist on sellel juba ka teatava mõnituse mekk juurres) ega ka midagi katsetada, vaid kindel olla, et wifi maas oleks.

tsitaat:
Teiseks Kui klient suhtleks antud teemal Telias seadmete arenduse poolega siis ilmselt on vastuseks kuidas te selle olukorra tekitasite, kas see on korratav ning aitäh teavitamast. Teine vastus oleks olnud, et oleme probleemist vanas tarkvaras teadlikud ning oleme alustanud seadmete tarkvarade uuendamisega.
Kui klient suhtleb rikete numbril helpdeskiga siis nende teadmine ja tahtmine on probleemi lahendada ning see algab probleemi eemaldamisest ning veendumisest, et juhendi järgi suletud wifi on turvaliselt suletud. Siin pole vaja kedagi sõna otseses mõttes <b>piixu</b> saata.

Kulla mees, kui teie kolhoosi sees info teie seadmete probleemidest ei liigu, siis on see teie tragöödia. Aga OK, näita mulle, kus on Telia kodulehel see "seadmete arenduse poole" kontakt, mida klient saaks koheselt kasutada?

tsitaat:
Kolmandaks kes siis ikkagi tekitas turvaaugu, oleks klient järginud juhendeid mida Telia on hoole ja armastusega koostanud, poleks seda olukorda tekkinud. Teisalt, kui selle turvaaugu leidmiseks kulus aastaid siis ilmselt ei olnud nii häid IT spetsialiste kes sarnast teguviisi võrgu sulgemiseks oleks kasutanud. Ei pea ennast just mingiks eriliseks spetsialistiks aga siiski, ei oleks tulnud sellise lahenduse peale.

Nagu kõik sulle juba korduvalt öelnud on, Telia hoole ja armastusega koostatud juhendis toodud protseduur ei tööta. St töötab korraks, aga mingil hetkel muutub wifi iseenesest uuesti aktiivseks. Mis viis keskmisest arukama kliendi selleni, et järelikult on vaja midagi rohkemat, et selle karbi wifi püsivalt maha tappa. Turvaaugu tekitas see, kes kirjutas selle koodi, mis kaitsmata võrgu aktiveeris. Ning kuidagi ei saa öelda, et mitte keegi teine seda auku poleks leidnud, kuidagi see ju lõpuks ikkagi leiti ja parandati.

tsitaat:
Neljandaks. Miks püüab Telia meeleheitlikult menüüdes peita menüüsid mida kasutajal igapäeva kasutuses vaja ei ole, selleks, et ta ise endale turvaauku ei ehitaks. Nagu ütlesin, ruuteris saab palju asju kustutada, sulgeda, avada kuid kasutaja tihti ei mõista mis sellega kaasneb.

Jällegi, mille põhjal sa eeldad, et klient, kes karbi veebiliideses SSID kustutab, peaks mõistma et sellega võib kaasneda midagi rohkemat kui sellise SSID kustutamine? Ma suisa ootan, et järgmine kord Telia ruuterit lahti pakkides leian karbist suure ja punase hoiatuskleepsu tekstiga "Ettevaatust, tegu on Telia poolt müüdava pasktootega, mis võib teha mida iganes, Telia selle eest ei vastuta ning kõige parem oleks, kui te seda üldse ei kasutaks!" Sest sinu praeguse jutu järgi ei tohiks hetkel ühegi Telia poolt müüdava asja peale kindel olla.

tsitaat:
Kas eelmainitud kasutajale aitäh või tore et teavitasid öelda, kindlasti. Sellest aga Geeniuse meedias pasundada on lihtsalt kas tähelepanuvajadus või mõni muu salakaval eesmärk. Fakt on see, et masse see ei mõjutanud.

See tuletab meelde selle norimise, et kui keegi alustab "ma tahaksin tänada..", siis tuleb temalt kohe vastu küsida, et miks sa siis ei täna, mis takistab? Praegu on avalikkuses Telia poolt kliendi suunas ainult sitta tulnud, mis kurat teil takistab siis lõpuks tänada? Ja mõned IT-spetsialistid ei avalikusta probleeme mitte tähelepanuvajadusest või siis masside mõjutamiseks, aga selleks, et hoiatada teisi spetsialiste, kes sama asjaga võivad kokku puutuda, minu poolt talle siiras tänu selle eest. Ahjaa, muideks, kas Telia ise on oma teisi sarnaseid kliente oma kliendikanalite kaudu hoiatanud, et teatud firmware ja teatud konfi kombinatsioonis võib esineda turvaauk?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.08.2017 22:28:54 vasta tsitaadiga

pppd, ohh, kui see oleks probleem, siis seda probleemi poleks.
oled sa ikka täisealine, et sinuga arutleda võib? pärast mingi süüdistus kaelas, tead, juhendis pole ju kirjas, et ette kui räägid, küsi vanust. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 08.08.2017 22:30:57 vasta tsitaadiga

indrekp, riskides nüüd pasunasse saada, ütlen otse ja keerutamatta: lõpeta see hülgemöla ja maga kaineks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.08.2017 22:36:12 vasta tsitaadiga

Zuumbox kirjutas:
indrekp, riskides nüüd pasunasse saada, ütlen otse ja keerutamatta: lõpeta see hülgemöla ja maga kaineks.

tsiteeri? et pean õpetama kus on wifi nupp?

kui kellelgi midagi veel ilusat lisada on siis laske valla.

mul on kontakt teema avastajaga olemas. probleem sarnasel teguviisil intenos oli, uues softis mitte.
ma ei näe siin mingit põhjust arutada Telia teguviisi sest probleemi pole.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 08.08.2017 22:47:57 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
pppd, ohh, kui see oleks probleem, siis seda probleemi poleks.
oled sa ikka täisealine, et sinuga arutleda võib? pärast mingi süüdistus kaelas, tead, juhendis pole ju kirjas, et ette kui räägid, küsi vanust. icon_biggrin.gif

Ma pean tunnistama, et on kätte jõudnud hetk, kus ma ei saa enam aru, mida kaasfoorumlane mulle öelda soovib. Sõnad on arusaadavad, aga mida ülaloleva kombinatsiooniga üritatakse kommunikeerida, seda ei suuda ma kahjuks enam tabada. Kui keegi seda dialekti mõistab, siis ehk tõlgib?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 08.08.2017 23:00:43 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
ma ei näe siin mingit põhjust arutada Telia teguviisi sest probleemi pole.
If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. If you run into assholes all day, you're the asshole.

Võib kasutada vähem vänget sõna, aga iseloomustab seda suhtumist ideaalselt.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2017 23:04:53 vasta tsitaadiga

Rahu poisid icon_idea.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 08.08.2017 23:08:58 vasta tsitaadiga

Mul on ka see tubli Inteno ruuter Telialt ostetud, mille juhendist ma loen ühtteist funktsionaalsust välja, mida ka soovin kasutada, kuid ei oska. Juhendaks ehk keegi, kuidas saab punasega märgitud funktsionaalsust kasutada?
Juhendis kirjeldatu justnagu ei tööta. eusa_think.gif


iroonia, kui keegi aru ei saanud

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 09.08.2017 00:48:26 vasta tsitaadiga

kas tõsti pole vaja mõista probleemi olemust? on teil see probleem avaldunud? ei ole.
on selle nimel vaja siin lihtsalt sisse sõita, muidugi on. Telia korraldas ju sellise ämbri, saaks kurikatega kolistada.

tegelikult polegi vaja mõista. probleem kindlasti oli, kindlasti tootja selle fiksis ja täna on seda probleemi võimatu tekitada sest iga inteno mis võrku läheb, saab uuenduse.
mis kindel on, ruuteritest on alati võimalik leida bugi mis vajab uuendust.

samas ma saan teist aru, minul on link Teliaga, teil pole, siit tekibki vastaseis.
mul on raske erapooletuna arvamust avaldada sest kõik võtavad seda kui Telia arvamust, mida see siiski tegelikult pole.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2017 01:12:31 vasta tsitaadiga

indrekp, veits liiga leili lähed siin selle teemaga icon_biggrin.gif ja milles geenius süüdi on? vahendas osapoolte infot lihtsalt, ma vähemalt ei pannud isetegevust tähele.
Püüan võimalkult neutraalselt vaadata.
Aga see juhendi jutt ei ole seni midagi eirti väärt kui ruuteris saabki ainult seda teha, mis juhendis. Kõik mis seal tavakasutajal teha lastakse ja see tekitab miski ootamatu turva riski (avalik wifi nt. antud teema puhul) ja ei ole seotud valesti seadistamisega aga tarkvara veaga(ehk äkki ka omapäraga icon_smile.gif ) siis ei saa seda kuidagi kasutaja kraesse keerata.
Kuna inteno pooleldi juba kinni nii kui nii siis järgmine samm vast oleks juba see " maagiline purk". Juhe külge ja minek...vajalikud seadistused ainult iseteeninduse või 123 kaudu.
Ja miks ei võiks arutada Telia teguviisi? Saan su pondist isegi aru, mida sa kirglikult väljendad aga see ei muuda fakti kuidas kliendiga võiks suhelda. Antud juhul viga oli ju tarkvras -----“Ühelgi väljastataval ruuteril sellist probleemi, ka kasutaja kaasabil, ei ole. Küll aga saavad vanema firmware‘ga (püsivaraga – toim.) ruuteri kasutajad oma ruutereid valesti häälestades (interface konfiguratsiooni kustutades) endale Broadcomi vaikeseadistustega Wi-Fi tekitada.( tsitaat geniusest)--lahendus ju olemas-----"Tegime neile esmajärjekorras tarkvara uuenduse,”----aga miks rünnata?-----“Antud oht ei tulene otseselt tarkvarast, vaid valest kasutusest. Nimelt asjaolust, et selle asemel, et kasutada Telia soovitusi, mis tulevad ka esimese vastena Google’ist välja, soovivad IT-entusiastid oma võimeid proovile panna ja süsteemide seadistustega katsetada,”...ehk see viimane oleks võinud ära jääda beer_yum.gif

Ega see bugi isegi pole enam "suure kella" küljes aga tundub, et patsiga poisid on ajanud elevile just see vastus icon_biggrin.gif....

beer_yum.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 09.08.2017 07:50:37 vasta tsitaadiga

madmel, kõlab mõstlikult, küllap nii ongi.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2017 08:48:59 vasta tsitaadiga

Telia PR pani pange ja patsiga poiss sai oma nii väga ihaldatud tähelepanu. IT valdkonnas on ta nüüd tehtud mees - seljatas (sotsiaal)meedias korporatsiooni thumbs_up.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 09.08.2017 12:38:36 vasta tsitaadiga

Telionis ongi pooljuhtide tase täna selline, et ruuterist SSID'de kustutamist peetakse IT-mehe "võimete proovile panekuks?" icon_lol.gif
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2017 12:46:52 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Telionis ongi pooljuhtide tase täna selline, et ruuterist SSID'de kustutamist peetakse IT-mehe "võimete proovile panekuks?" icon_lol.gif

Telia silmis on see tüüp...
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 10.08.2017 19:02:27 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
indrekp, mu ruuter on korras, sõber tahtis proovida. Teeb mingeid lolluseid, bootib nagu üles aga kõik tuled vilguvad ja neti ei saa enam. VDSL otsas.

välk ja pauk? tundub loomulik ja soft mingid DSL osa püsti ei tõsta.


Pühapäeval support ütles, et ei näe jah ruuterit ja minge tooge esindusest uus. Tänaseks sai tehniku aeg pandud. Keegi kohale ei ilmunud, posti otsas ka ei käinud, üks hetk tegi ruuter 3 restarti, uus fw peal ja net olemas. Ruuteri viga ei olnud, saatsin talle pühapäeval enda tagavara inteno proovimiseks.
Hea et pidi töölt keset päeva ära tulema ja jalg üle põlve niisama toas vahtima thumbs_up.gif

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 522, 523, 524 ... 868, 869, 870  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.