Pildikvaliteet samas väga hea ei ole... proovin homme BF1 salvestada natuke, just tegin DDU ja värske installi... samas on see rohkem Radeon Settingsi kui Polarise teema _________________
cs:go on nüüd küll õige mäng, mida näiteks tarvitada. viska see link cs:go teemasse ja vaata, mis arvatakse
see on mäng, kus sihitakse 300fps, olenemata sellest palju kuvar näidata suudab. need frametimed on sellises kontekstis nii suuruse kui ebaühtluse osas saatanast.
mängukogemuse parandamisest on asi küll kaugel.
power savings jutt on möla. 60fps limit muidu 100+fps jooksva mängu jaoks võtab tõesti päris hästi voolutarvet maha. chilliga on sel vähe pistmist.
võrdlusmoment peaks olema kas vsync või fps-limited. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Nagu artikkel selgitab siis sakid tulenevad sellest, et mängija sisendi puudumisel tõmmatakse fps automaatselt 40 peale. Pilt ei olnud nii "sujuv" (langetatud fps'i tagajärg) kuid samas ei toimunud tagasiminekut reageerimisajas (mängija sisend mängule sai mootorilt vastuse ja kuvatud sama või isegi lühema aja jooksul). Huvitav igatahes.
ot:
Aga muidu, 300fps pole ma kunagi aru saanud. Ok, ütleme, et kasutajal on 144hz monitor mis omab keskmiselt võimekust uus pilt iga 6,9ms järel joonistada. Keskmiselt võib öelda ka, et paneeli reageerimisaeg jääb sinna - mõnel juhul veidi vähem, teisel veidi rohkem. Ehk et ideaaltingimustel kaotab mängija inputi andmisest kuni selle näitamiseni ekraanil 1fps. Ma ei mõista, mis väärtust loob sellises olukorras 2x kõrgem sisend-kaadrisagedus, see ei muuda ju fakti, et mõnikord võib fps stseeni keerukuse tõttu langeda alla 144.
Rääkimata inimese reaktsiooniajast, alla 100ms silm-sõrm on õpitud liigutus millepuhul visuaalne pool ei oma mingit tähtsust. Õpitud liigutus mida mingis kindlas kohas ja ajal teha.
Silm-aju on tuvastatud ka 13ms http://news.mit.edu/2014/in-the-blink-of-an-eye-0116 kuid see on lihtsakujuline stseenituvastus ilma reaktsiooni ja motoorse väljundita.
anubis, ka mina ei ole sellest 300st aru saanud aga loogika on, et see on meetod input lagi vähendamiseks.
chill kui tehnoloogia on huvitav aga ma olen päris kahtlev selle reaalsuses nii hea olemise üle. mul on karvane tunne, et see 40fps tuleneb otse tehnoloogilisest piirangust, mitte valikust nagu marketing vihjab. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mälu kogus polegi tähtis aga on erinevad tootjad, 4GB hynix ja 4GB elpida annavad ka erinevaid tulemusi. Ja nad on erinevalt moditavad ja eri müntidega võib kaalukauss ühele või teisele poole kalduda. 8GB on samsung ja defaultis üldiselt kiirem aga kuna kaevamine seostub tasuvusega siis selleks et kiiruse vahe tooks hinnavahe tagasi läheb umbes igavik, ja biosmodiga saab kiirust rohkem kui kallima kaardiga.
Tehase kiirused on 8000MHz 8GB ja 7500 ja 6600MHz 4gb, taimingute vahe ka ja ongi erinev.
Siin mõni benchmarkija strapmodi ka on testinud? Võiks päris kenasti skoorida.
Edit: sama kivi = sama GPU, mitte samad mälukivid. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Jah, sõltuvalt konkreetsest isendist mälukiirused varieeruvad. GPU ise on samas konfiguratsioonis, täpsemad töösagedused määrab tootja vastavalt oma suvale ja turusegmendile mida püütakse.
Kas keegi Nvidia ja/või AMD aktsiaid ka näpib?
Käesolev aasta on olnud enneolematu ralli mõlema jaoks. CES on järgmisel nädalal tulemas (Nvidia CEO Keynote, vb 1080Ti; AMD reliisid), jaanuaris/veebruaris tulevad kvartalitulemused. Nvidia tulevikus on raske näha suuri halle pilvi, AMD peab end tiba rohkem tõestama.
Või olen ma üksi?
EDIT: Kolisin ümber asjakohasemasse teemasse
viimati muutis caur 28.12.2016 15:35:01, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.