Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
siven
HV veteran

liitunud: 04.12.2005
|
17.08.2016 12:55:36
|
|
|
kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli?
siis täitsa prooviks isegi mängida uuesti.
või see update ei läind läbi kuna liiga suured muudatused?
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
17.08.2016 13:40:24
|
|
|
siven kirjutas: |
kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli? |
Not sure if serious.
See ju tapaksb mängu lõplikult ära.
Isegi tobedad WG tegijad ilmselt lõpuks said sellest aru sest Sandboxi arutelud on hääbunud.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 14:33:45
|
|
|
globostrat kirjutas: |
siven kirjutas: |
kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli? |
Not sure if serious.
See ju tapaksb mängu lõplikult ära.
Isegi tobedad WG tegijad ilmselt lõpuks said sellest aru sest Sandboxi arutelud on hääbunud. |
Sandbox huvitav teema. Viimane ametlik uudis EU WOT'i lehel oli 05.07 -> http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/sandbox-vehicle-roles-article/
Olen pisut jälginud wot'i foorumi arutelusid ka, seal pole küll eriti positiivset vastukaja tulnud sandbox'is oleva uue elu vastu..
Et mulle tundub ka, et wot proovis radikaalselt eksperimenteerida, aga see otseselt midagi paremaks ei teinud kahjuks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
MeaDz
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2009
|
17.08.2016 14:39:53
|
|
|
Et siis medikad jäävad OPiks edasi? Huvitav, kaua see lollus kestab...
Peakski minema kotte pähe tõmbama protoga.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
andrez3d
HV veteran

liitunud: 29.12.2001
|
17.08.2016 14:54:47
|
|
|
MeaDz kirjutas: |
Et siis medikad jäävad OPiks edasi? Huvitav, kaua see lollus kestab...
Peakski minema kotte pähe tõmbama protoga. |
Parem vaadake, kuidas WG viimased 2 aastat teile kotti pähe tõmmanud on.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
17.08.2016 14:57:05
|
|
|
No ma igaks juhuks grindin endale Type 5 praegu, aga üldiselt Balance 2.0 puhul ma WOTi enam palju ei mängiks, rahastamisest rääkimata. Liiga radikaalsed muudatused, aga seejuures nad üldse ei puuduta kõige suuremat probleemi - MMi
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 15:02:50
|
|
|
globostrat kirjutas: |
No ma igaks juhuks grindin endale Type 5 praegu, aga üldiselt Balance 2.0 puhul ma WOTi enam palju ei mängiks, rahastamisest rääkimata. Liiga radikaalsed muudatused, aga seejuures nad üldse ei puuduta kõige suuremat probleemi - MMi  |
+2 MM osa WOT'i ärimudelist. Laseksid rohkem kulda. Usun, et see oleks ammu nt. +1 MM vastu vahetatud kui see neid äriliselt ei mõjutaks. Nii, et vaevalt, et siin mingeid muutusi oodata.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
17.08.2016 15:10:18
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 15:20:39
|
|
|
globostrat kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah. |
Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kurat666
HV kasutaja

liitunud: 06.09.2011
|
17.08.2016 16:36:04
|
|
|
Pole sel WoT-i MM-il häda midagi. Seda kutsutakse Random, ning seda ta ka on. IMHO peaks parandama tankiklasside jaotust - klassid võiksid jaotuda võrdselt. Pole vaja 7 TD-d vs. 7 HT vms. olukordi.
Sandboxis räägiti ka rollidest - nendega arvestamine võiks ka MM-i parandada.
Tahate skill-based MM-i, mängige SH/CW.
_________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yankuonu
HV kasutaja

liitunud: 14.10.2011
|
17.08.2016 16:42:23
|
|
|
Kurat666 kirjutas: |
Pole sel WoT-i MM-il häda midagi. Seda kutsutakse Random, ning seda ta ka on. IMHO peaks parandama tankiklasside jaotust - klassid võiksid jaotuda võrdselt. Pole vaja 7 TD-d vs. 7 HT vms. olukordi.
Sandboxis räägiti ka rollidest - nendega arvestamine võiks ka MM-i parandada.
Tahate skill-based MM-i, mängige SH/CW. |
+1 jagan seda arvamust.
Quickybaby striim püsti Gamescom-ilt, jagatakse igast manti kaasa arvatud legendaarne Type59-d jne.
https://www.twitch.tv/quickybaby
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
priitr
HV kasutaja
liitunud: 17.06.2004
|
17.08.2016 16:58:17
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
globostrat kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah. |
Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/ |
Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt.
_________________ Tšudes ne bõvajet. |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
siven
HV veteran

liitunud: 04.12.2005
|
17.08.2016 17:18:07
|
|
|
sellepärast ka ise quiti panin ,et see MM paneb pidevalt näkku.
eriti idiootsus on +2mm
ise oled tier 6 ja vastu on enamus t8. ja muidugi sinu tiimis olevad t8 on wn8 20-100 vahel ilmselgelt botid.
ja vastu ilusti 1400+ ja isegi unicumid.
mida peaksid sina sellises mängus tema nagu wtf?
lisaks need arty player botid teevad 4-5 killi mängus wn8 on 60:O vaatad profiili ohoo tema parim mäng oli see.
millegi pärast satuvad sellised just sinu vastastiimi ja teevad ka mängu ära. aga enda tiimis on sellised kes ei tee ühtegi lasku:/
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 17:32:33
|
|
|
priitr kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
globostrat kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah. |
Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/ |
Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt. |
Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis see REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
fellanor
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2014
|
17.08.2016 17:37:48
|
|
|
Selge see, et kolmest kõvade mängijate platti on keerulisem maha saada kui üksikut kolme kõva mängijat. Samas on väljakul veel 12 venda, kelle tegevus ei pruugi üldse koordineeritud olla, seega on kohti küll, kust näpistada.
Ja sellest virinast ma ei saa aru, et lilla vend tuleb vastu. Söö hommikul korralikult putru ja õpi sõitma. Keegi ei keela sul endal hästi mängida. Sitta MM-i pritsib nii ehk naa sisse, lihtsalt mõni mees oskab paremini sitast saia teha. Kusjuures mulle pakub pigem pinget see lahing, kus võiduvõimalusi hinnatakse 40-45% vahemikku. 70% puhul on tihti sõit nii kiiresti läbi, et mõne masinaga ei jõua paukugi teha.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
priitr
HV kasutaja
liitunud: 17.06.2004
|
17.08.2016 17:39:33
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
priitr kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
globostrat kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah. |
Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/ |
Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt. |
Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas. |
Mmm... väärikate vastaste võitmine? Enamasti oleksid vastas ikka tomatid, neid on ju nii palju, aga siis võiks tekkida vähemalt teoreetiline olukord, et pärast mõlema poole tomatite ära lahendamist saaksid paremad mängijad mängu lõpus mängida kellegi vastu, kes neid reaalselt proovile paneb.
Sa ise ju nt poksijana ei huvituks lasteaiarühma nokauti tagumisest ja pärast seda oma WR'ga kiitlemisest?
_________________ Tšudes ne bõvajet. |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 17:45:19
|
|
|
priitr kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
priitr kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
globostrat kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
+2 MM... |
See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah. |
Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/ |
Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt. |
Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas. |
Mmm... väärikate vastaste võitmine? Enamasti oleksid vastas ikka tomatid, neid on ju nii palju, aga siis võiks tekkida vähemalt teoreetiline olukord, et pärast mõlema poole tomatite ära lahendamist saaksid paremad mängijad mängu lõpus mängida kellegi vastu, kes neid reaalselt proovile paneb.
Sa ise ju nt poksijana ei huvituks lasteaiarühma nokauti tagumisest ja pärast seda oma WR'ga kiitlemisest? |
Ütleks nii, et skill based MM'i ainuke kõige positiivsem asi on see, et kaovad vaikselt ära rerollid (sest nad hakkasid saama kõige raskemat MM'i mis sisult võimalik). Teine pluss on see, et tuleksid pingelised ja huvitavad lahinug (võrdsed). Kõige suurem miinus on ikkagi see, et kui tahes hea sa poleks, sinu win rate pikas perpektiivis jääb alati 49%, olenemata sellest kas oled tomat või superunicum, nii, et täis bot'idele ja tomatidele oleks see ju hea, aga kõik kes suudavad wr'i näidata üle 49% ja tahavad enda impacti randomis kasvatada oleks see väga tõsine hoop motivatsioonile...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
17.08.2016 18:32:30
|
|
|
Teistes mängudes on skill-based süsteeme küll ja ei võta motti ära, pigem tahetakse järgmisesse tieri saada (skilli poolest) ja nähakse selle nimel vaeva. Eks asi lihtsalt selles, et WoT mängijad on harjunud teistmoodi paradigmaga (headust mõõdetakse WR/Damagega, mitte tasemega, kus oled nagu nt CS vms).
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
MeaDz
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2009
|
17.08.2016 18:35:30
|
|
|
Mis selles halba on, et winrate jääb 49-50%? Vähemalt on põnev ning võrdne lahing.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
siven
HV veteran

liitunud: 04.12.2005
|
17.08.2016 19:36:25
|
|
|
MeaDz kirjutas: |
Mis selles halba on, et winrate jääb 49-50%? Vähemalt on põnev ning võrdne lahing. |
unicumid kukuks nutma ju... nad ei saa noobe omada ja hoida kõrget wn8 ja võiduprotsenti oma suguste vastu.
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kurat666
HV kasutaja

liitunud: 06.09.2011
|
17.08.2016 19:48:27
|
|
|
Paar punkti skilled MM pooldajatele millele te ilmselt mõelnud ei ole
*Kas see teeb teist paremad mängijad?
*Kas tomat lillat enam mängus ei tohigi lasta ja vastupidi?
*25% osas määrab tulemust ikkagi RNG
Tiimide puhul kus erinevad värvid sarnaselt esindatud poleks IMHO üldse vahet. EDIT: ka uunikumid eksivad
Aga kui punaseid on valdav enamus mängus, siis lõpuks oleks punaste seas vaid paar kohta parematele. Kas see muudaks midagi kehvematele? Vaevalt. Pigem tehakse enne tomatitele ots peale ja siis vaadatakse mis lõppmäng toob
Kui peate silmas aga, et punased-punastega jne vaid mängivad, siis mis peaks olema paremate motivatsioon? Kuhu jääb "play for fun"?
Ma ei viitsiks iga õhtu õllekõrvale clanwarsi teha. Kas pean lõbutsemiseks teise accounti tegema ja seal lolli mängima hakkama? Saage lõpuks aru, et random ei ole võistlus - see on AJAVIIDE. Tahad võistelda - SH/CW.
Kas arvate, et mina ei saa 15-1 jms kaotusi? Saan, ja mitte vähe. Aga üritan neist parima võtta, mitte ei sõida kaljult alla või ei uputa end jões. Igast lahingust on midagi õppida
_________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
fellanor
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2014
|
17.08.2016 22:05:28
|
|
|
Kusjuures huvitav oleks teada, kui palju ajaliselt keskmine (ajaliselt mediaan-) mängija WoT-is "vastu peab". Ma olen seni olnud seisukohal, et "nahui sa virised, õpi mängima", aga pigem vast võetakse mängu kui iga teist ehk õppimiskurvi, meelelahutuse ja saavutusvajaduse kolmikpunkt saavutatakse mõne kuu jooksul.
Siis ongi turundusosakonnal otsustamise küsimus, keda ja mis vahenditega püüda kinni hoida. Nüüd peaks tulema jutt rahast, ehk mis on arendaja jaoks rentaabel lahendus mängu kestvuse osas. Ilmselt on EU serverites mõistlik hoida "aimbotidega siemkasid", kes maksavad ja kolme kuu asemel mängivad üheksa, seejuures ühest küljest saades eduelamust, teisest küljest häid mängijaid toites.
--
Kellelgi ei ole vahet, kas sa oled hea või halb mängija. Mulle ei meeldi ettenutmine(!), MM-i süüdistamine, päkapikud ega halb riistvara (jah, olen 8 fps snaiprivaadet nautinud).
--
edit: Püüdkem siis ka siin teemas [vaimuvaeste suhtes] empaatiavõimet üles näidata.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
17.08.2016 22:51:30
|
|
|
maatriks kirjutas: |
Teistes mängudes on skill-based süsteeme küll ja ei võta motti ära, pigem tahetakse järgmisesse tieri saada (skilli poolest) ja nähakse selle nimel vaeva. Eks asi lihtsalt selles, et WoT mängijad on harjunud teistmoodi paradigmaga (headust mõõdetakse WR/Damagega, mitte tasemega, kus oled nagu nt CS vms). |
Põhim. saan aru pointist, teisi competitive mänge pole eriti mänginud (peale wot'i), nii et võrdlusmoment puudub. Eks motivatsioonipaketi saab ümber ehitada, nagu juba mainisid, skilli saab arendada ka skill-tier-tree'ga, ning alles jääksid tasavägisemad lahingud. Aga tundub, et wr/dmg motivatsioonipakett toimib ka arengu mõttes, aga eks see arusaadav, et see frustrueerivam, kuna toob kaasa palju ülesõite, nii ühele kui teisele poole...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
17.08.2016 23:49:07
|
|
|
Muide, mina eelistan samuti praegust süsteemi. Koos tankide tieridega läheks ilmselt käest ära. Praegu on süsteem enamvähem okei ja kiire (saad kiiresti lahingusse).
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tcih
HV kasutaja
liitunud: 30.07.2007
|
18.08.2016 00:15:37
|
|
|
Kurat666, Loodan, sa ikka huumoriga kirjutasid?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|