Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 799, 800, 801 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 12:55:36 vasta tsitaadiga

kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli?
siis täitsa prooviks isegi mängida uuesti.
või see update ei läind läbi kuna liiga suured muudatused?
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 17.08.2016 13:40:24 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli?


Not sure if serious.
See ju tapaksb mängu lõplikult ära.
Isegi tobedad WG tegijad ilmselt lõpuks said sellest aru sest Sandboxi arutelud on hääbunud.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 14:33:45 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
siven kirjutas:
kuna see uus suur update tuleb mis sandboxis vahepeal oli?


Not sure if serious.
See ju tapaksb mängu lõplikult ära.
Isegi tobedad WG tegijad ilmselt lõpuks said sellest aru sest Sandboxi arutelud on hääbunud.


Sandbox huvitav teema. Viimane ametlik uudis EU WOT'i lehel oli 05.07 -> http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/sandbox-vehicle-roles-article/
Olen pisut jälginud wot'i foorumi arutelusid ka, seal pole küll eriti positiivset vastukaja tulnud sandbox'is oleva uue elu vastu..
Et mulle tundub ka, et wot proovis radikaalselt eksperimenteerida, aga see otseselt midagi paremaks ei teinud kahjuks.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 14:39:53 vasta tsitaadiga

Et siis medikad jäävad OPiks edasi? Huvitav, kaua see lollus kestab...
Peakski minema kotte pähe tõmbama protoga.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 14:54:47 vasta tsitaadiga

MeaDz kirjutas:
Et siis medikad jäävad OPiks edasi? Huvitav, kaua see lollus kestab...
Peakski minema kotte pähe tõmbama protoga.


Parem vaadake, kuidas WG viimased 2 aastat teile kotti pähe tõmmanud on.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 17.08.2016 14:57:05 vasta tsitaadiga

No ma igaks juhuks grindin endale Type 5 praegu, aga üldiselt Balance 2.0 puhul ma WOTi enam palju ei mängiks, rahastamisest rääkimata. Liiga radikaalsed muudatused, aga seejuures nad üldse ei puuduta kõige suuremat probleemi - MMi thumbs_down.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 15:02:50 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
No ma igaks juhuks grindin endale Type 5 praegu, aga üldiselt Balance 2.0 puhul ma WOTi enam palju ei mängiks, rahastamisest rääkimata. Liiga radikaalsed muudatused, aga seejuures nad üldse ei puuduta kõige suuremat probleemi - MMi thumbs_down.gif


+2 MM osa WOT'i ärimudelist. Laseksid rohkem kulda. Usun, et see oleks ammu nt. +1 MM vastu vahetatud kui see neid äriliselt ei mõjutaks. Nii, et vaevalt, et siin mingeid muutusi oodata.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 17.08.2016 15:10:18 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 15:20:39 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.


Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 17.08.2016 16:36:04 vasta tsitaadiga

Pole sel WoT-i MM-il häda midagi. Seda kutsutakse Random, ning seda ta ka on. IMHO peaks parandama tankiklasside jaotust - klassid võiksid jaotuda võrdselt. Pole vaja 7 TD-d vs. 7 HT vms. olukordi.

Sandboxis räägiti ka rollidest - nendega arvestamine võiks ka MM-i parandada.
Tahate skill-based MM-i, mängige SH/CW.

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 17.08.2016 16:42:23 vasta tsitaadiga

Kurat666 kirjutas:
Pole sel WoT-i MM-il häda midagi. Seda kutsutakse Random, ning seda ta ka on. IMHO peaks parandama tankiklasside jaotust - klassid võiksid jaotuda võrdselt. Pole vaja 7 TD-d vs. 7 HT vms. olukordi.

Sandboxis räägiti ka rollidest - nendega arvestamine võiks ka MM-i parandada.
Tahate skill-based MM-i, mängige SH/CW.


+1 jagan seda arvamust.

Quickybaby striim püsti Gamescom-ilt, jagatakse igast manti kaasa arvatud legendaarne Type59-d jne.
https://www.twitch.tv/quickybaby

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priitr
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2004




sõnum 17.08.2016 16:58:17 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
globostrat kirjutas:
thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.


Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/


Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt.

_________________
Tšudes ne bõvajet.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 17:18:07 vasta tsitaadiga

sellepärast ka ise quiti panin ,et see MM paneb pidevalt näkku.
eriti idiootsus on +2mm
ise oled tier 6 ja vastu on enamus t8. ja muidugi sinu tiimis olevad t8 on wn8 20-100 vahel ilmselgelt botid.
ja vastu ilusti 1400+ ja isegi unicumid.
mida peaksid sina sellises mängus tema nagu wtf?
lisaks need arty player botid teevad 4-5 killi mängus wn8 on 60:O vaatad profiili ohoo tema parim mäng oli see.
millegi pärast satuvad sellised just sinu vastastiimi ja teevad ka mängu ära. aga enda tiimis on sellised kes ei tee ühtegi lasku:/
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 17:32:33 vasta tsitaadiga

priitr kirjutas:
thomak28 kirjutas:
globostrat kirjutas:
thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.


Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/


Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt.


Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis see REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 17.08.2016 17:37:48 vasta tsitaadiga

Selge see, et kolmest kõvade mängijate platti on keerulisem maha saada kui üksikut kolme kõva mängijat. Samas on väljakul veel 12 venda, kelle tegevus ei pruugi üldse koordineeritud olla, seega on kohti küll, kust näpistada.

Ja sellest virinast ma ei saa aru, et lilla vend tuleb vastu. Söö hommikul korralikult putru ja õpi sõitma. Keegi ei keela sul endal hästi mängida. Sitta MM-i pritsib nii ehk naa sisse, lihtsalt mõni mees oskab paremini sitast saia teha. Kusjuures mulle pakub pigem pinget see lahing, kus võiduvõimalusi hinnatakse 40-45% vahemikku. 70% puhul on tihti sõit nii kiiresti läbi, et mõne masinaga ei jõua paukugi teha.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priitr
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2004




sõnum 17.08.2016 17:39:33 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
priitr kirjutas:
thomak28 kirjutas:
globostrat kirjutas:
thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.


Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/


Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt.


Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas.


Mmm... väärikate vastaste võitmine? Enamasti oleksid vastas ikka tomatid, neid on ju nii palju, aga siis võiks tekkida vähemalt teoreetiline olukord, et pärast mõlema poole tomatite ära lahendamist saaksid paremad mängijad mängu lõpus mängida kellegi vastu, kes neid reaalselt proovile paneb.
Sa ise ju nt poksijana ei huvituks lasteaiarühma nokauti tagumisest ja pärast seda oma WR'ga kiitlemisest?

_________________
Tšudes ne bõvajet.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 17:45:19 vasta tsitaadiga

priitr kirjutas:
thomak28 kirjutas:
priitr kirjutas:
thomak28 kirjutas:
globostrat kirjutas:
thomak28 kirjutas:
+2 MM...


See mind absoluutselt ei koti. Probleemiks on pidevalt ebavõrdsed meeskonnad. Kas minu meeskond on enamasti zombid või siis vaenlastel on selline kahtlane au. Igavad kaotused, igavad võidud. Ei naudi ega õpi palju juurde kah.


Räägid skill based MM'ist. Seda arutatud päris palju, aga sellel on omad plussid, aga keskmisest parema mängija jaoks rohkem miinuseid..

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/386865-skill-based-matchmaking/


Nad võiks vähemalt miski keskmise meeskondade oskuste taseme enam-vähem võrdsena hoida, praegune olukord tekitab ikka väga ebahuvitavad ja ebavõrdsed lahingud. Praegu 3sed unicumide platooni praktiliselt garanteerivad endale (oma meeskonnale muidugi kah) suure eelise vastaste ees, kuna tomatite platoone on matchmakeril oluliselt lihtsam neile vastu panna. Antaks siis ühe unicumide platooni vastu 2 roheliste platooni või hoidku alustuseks WG ratingu hulk mõlemal poolel +-25%, nagu RNG siin mängus üldiselt.


Kui tekiks skill based MM, ehk unicumid vs unicumid / green vs green / tomato vs tomato, mis REWARD oleks? Win rate taanduks kõigil 50% (avg) - 1% (darws) = 49% suunas.


Mmm... väärikate vastaste võitmine? Enamasti oleksid vastas ikka tomatid, neid on ju nii palju, aga siis võiks tekkida vähemalt teoreetiline olukord, et pärast mõlema poole tomatite ära lahendamist saaksid paremad mängijad mängu lõpus mängida kellegi vastu, kes neid reaalselt proovile paneb.
Sa ise ju nt poksijana ei huvituks lasteaiarühma nokauti tagumisest ja pärast seda oma WR'ga kiitlemisest?


Ütleks nii, et skill based MM'i ainuke kõige positiivsem asi on see, et kaovad vaikselt ära rerollid (sest nad hakkasid saama kõige raskemat MM'i mis sisult võimalik). Teine pluss on see, et tuleksid pingelised ja huvitavad lahinug (võrdsed). Kõige suurem miinus on ikkagi see, et kui tahes hea sa poleks, sinu win rate pikas perpektiivis jääb alati 49%, olenemata sellest kas oled tomat või superunicum, nii, et täis bot'idele ja tomatidele oleks see ju hea, aga kõik kes suudavad wr'i näidata üle 49% ja tahavad enda impacti randomis kasvatada oleks see väga tõsine hoop motivatsioonile...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 17.08.2016 18:32:30 vasta tsitaadiga

Teistes mängudes on skill-based süsteeme küll ja ei võta motti ära, pigem tahetakse järgmisesse tieri saada (skilli poolest) ja nähakse selle nimel vaeva. Eks asi lihtsalt selles, et WoT mängijad on harjunud teistmoodi paradigmaga (headust mõõdetakse WR/Damagega, mitte tasemega, kus oled nagu nt CS vms).
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 18:35:30 vasta tsitaadiga

Mis selles halba on, et winrate jääb 49-50%? Vähemalt on põnev ning võrdne lahing.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2016 19:36:25 vasta tsitaadiga

MeaDz kirjutas:
Mis selles halba on, et winrate jääb 49-50%? Vähemalt on põnev ning võrdne lahing.


unicumid kukuks nutma ju... nad ei saa noobe omada ja hoida kõrget wn8 ja võiduprotsenti oma suguste vastu.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 17.08.2016 19:48:27 vasta tsitaadiga

Paar punkti skilled MM pooldajatele millele te ilmselt mõelnud ei ole icon_rolleyes.gif
*Kas see teeb teist paremad mängijad?
*Kas tomat lillat enam mängus ei tohigi lasta ja vastupidi?
*25% osas määrab tulemust ikkagi RNG

Tiimide puhul kus erinevad värvid sarnaselt esindatud poleks IMHO üldse vahet. EDIT: ka uunikumid eksivad
Aga kui punaseid on valdav enamus mängus, siis lõpuks oleks punaste seas vaid paar kohta parematele. Kas see muudaks midagi kehvematele? Vaevalt. Pigem tehakse enne tomatitele ots peale ja siis vaadatakse mis lõppmäng toob icon_cool.gif

Kui peate silmas aga, et punased-punastega jne vaid mängivad, siis mis peaks olema paremate motivatsioon? Kuhu jääb "play for fun"?
Ma ei viitsiks iga õhtu õllekõrvale clanwarsi teha. Kas pean lõbutsemiseks teise accounti tegema ja seal lolli mängima hakkama? Saage lõpuks aru, et random ei ole võistlus - see on AJAVIIDE. Tahad võistelda - SH/CW.

Kas arvate, et mina ei saa 15-1 jms kaotusi? Saan, ja mitte vähe. Aga üritan neist parima võtta, mitte ei sõida kaljult alla või ei uputa end jões. Igast lahingust on midagi õppida thumbs_up.gif

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 17.08.2016 22:05:28 vasta tsitaadiga

Kusjuures huvitav oleks teada, kui palju ajaliselt keskmine (ajaliselt mediaan-) mängija WoT-is "vastu peab". Ma olen seni olnud seisukohal, et "nahui sa virised, õpi mängima", aga pigem vast võetakse mängu kui iga teist ehk õppimiskurvi, meelelahutuse ja saavutusvajaduse kolmikpunkt saavutatakse mõne kuu jooksul.

Siis ongi turundusosakonnal otsustamise küsimus, keda ja mis vahenditega püüda kinni hoida. Nüüd peaks tulema jutt rahast, ehk mis on arendaja jaoks rentaabel lahendus mängu kestvuse osas. Ilmselt on EU serverites mõistlik hoida "aimbotidega siemkasid", kes maksavad ja kolme kuu asemel mängivad üheksa, seejuures ühest küljest saades eduelamust, teisest küljest häid mängijaid toites.

--

Kellelgi ei ole vahet, kas sa oled hea või halb mängija. Mulle ei meeldi ettenutmine(!), MM-i süüdistamine, päkapikud ega halb riistvara (jah, olen 8 fps snaiprivaadet nautinud).

--

edit: Püüdkem siis ka siin teemas [vaimuvaeste suhtes] empaatiavõimet üles näidata.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 17.08.2016 22:51:30 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Teistes mängudes on skill-based süsteeme küll ja ei võta motti ära, pigem tahetakse järgmisesse tieri saada (skilli poolest) ja nähakse selle nimel vaeva. Eks asi lihtsalt selles, et WoT mängijad on harjunud teistmoodi paradigmaga (headust mõõdetakse WR/Damagega, mitte tasemega, kus oled nagu nt CS vms).


Põhim. saan aru pointist, teisi competitive mänge pole eriti mänginud (peale wot'i), nii et võrdlusmoment puudub. Eks motivatsioonipaketi saab ümber ehitada, nagu juba mainisid, skilli saab arendada ka skill-tier-tree'ga, ning alles jääksid tasavägisemad lahingud. Aga tundub, et wr/dmg motivatsioonipakett toimib ka arengu mõttes, aga eks see arusaadav, et see frustrueerivam, kuna toob kaasa palju ülesõite, nii ühele kui teisele poole...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 17.08.2016 23:49:07 vasta tsitaadiga

Muide, mina eelistan samuti praegust süsteemi. Koos tankide tieridega läheks ilmselt käest ära. Praegu on süsteem enamvähem okei ja kiire (saad kiiresti lahingusse).
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tcih
HV kasutaja

liitunud: 30.07.2007




sõnum 18.08.2016 00:15:37 vasta tsitaadiga

Kurat666, Loodan, sa ikka huumoriga kirjutasid?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 799, 800, 801 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.