Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
09.05.2016 13:36:28
|
|
|
Tobe, et keegi ei viitsi mingit head odavat open source programmable BMSi leiutada
Tehtud on aga kõik on poolikud lahendused ja mingi über kalli chipiga mida kuskilt saada pole.
Suht easy, teeks ise aga pole praegu aega kuskilt võtta.
Attiny igale elemendile, mis edastavad pinget opto kaudu Atmegale, mis saadab infi BT kaudu telefoni, kontrollib LVC HVC balance jne - kõik.
Riistvara olematu hinnaga, tarkvaraga ainuke vaev.
|
|
tagasi üles |
|
|
vootele
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2006
|
10.05.2016 16:47:47
|
|
|
Mul on midagi sellist, ATtiny45, darlington lülitab shunti, suhtleb üle galvaaniliselt isoleeritud I2C.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
10.05.2016 22:23:13
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
Mõni aeg tagasi sai lubatud, et uurin Leafi akude ja mootori kohta, uuritud.
|
Kõik elemendid läinud, enam pole mõtet küsida, mootor ja laadimisosa, ning kontrolleri riismed veel soovi korral saadaval.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
11.05.2016 12:35:07
|
|
|
8 FET-iga BMS ja 60A?? See sulab esimese gaasivajutusega üles...
On saadaval 2-24S Li-Ion BMS, 80A (20FET), 4.18V balance, 4.2V cutoff... maksab selline jublakas 115€. Kui huvi siis elektriliikur@hot.ee on meiliks. Antud BMSil on ka E-switch millega saab voolu välja lülitada süsteemist, pole vaja mingit massilülitit vms. jura panna.
On ka pakkuda 2-16S Li-Ion BMS, 35A (12FET), 4.18V balance, 4.2V cutoff. See maksab 92€.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
11.05.2016 13:45:21
|
|
|
Oleneb ikka FETi parameetritest mitte arvust. 60A on võimalik ka läbi ühe FETi lasta nii, et see leigekski ei lähe.
|
|
tagasi üles |
|
|
vootele
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2006
|
11.05.2016 16:04:14
|
|
|
Mis te lasete kontrolleri voolu läbi BMS-i või?
Selleks pole küll vajadust, mul on BMS ainult laadimisel kasutusel, kontroller saab voolu otse aku pealt ja ei mingeid jamasid BMS cutoutiga.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
11.05.2016 22:17:53
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Oleneb ikka FETi parameetritest mitte arvust. 60A on võimalik ka läbi ühe FETi lasta nii, et see leigekski ei lähe. |
See peab siis üks igavene kolakas FET olema mis 60A continuous välja kannatab oma 1 mm2 jalgadega...
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.05.2016 23:16:18
|
|
|
TO220 kestal kusagilt andmelehelt lugesin, et max voolutugevus 160A sellel, muidugi jalad ise juba üksjagu soojeneksid selliste voolutugevuste juures ma usun.
|
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
12.05.2016 00:21:41
|
|
|
Soojeneb pikk traat, lühike jalg annab oma soojuse otste kaudu ära. On üks toitekas mis annab stabiilselt 150A ja sõrmejämedused kaablid lähevad päris soojaks. Aga sama tee peal on ka peenemast kaablist lühikesed jupid mis peaks nagu maha põlema aga ei juhtu midagi sest otsest saavad jahutust.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
peetsyo
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2016
|
12.05.2016 16:35:58
|
|
|
Bafang 8fun SWXH 36V 250W mootor + controller 36V
Tahtsin panna 3 x Lipo 4S akut = 3 x 14,8 = 44,4V
Kas sellega tekib mingi jama , kontroller või mootor põleb läbi ?
Või kui täis gaasiga ei sõida , siis peaks OK olema ?
Tänud ette
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
12.05.2016 20:11:26
|
|
|
Kõrini täis laetud LiFePO4 pinge võib (sõltuvalt laadijast) olla kuni 45V, Li-Ion reeglina ~42-43V... seega 44,4V ei tohiks eriline probleem olla.
|
|
tagasi üles |
|
|
mdgfa
HV vaatleja
liitunud: 02.04.2016
|
13.05.2016 06:19:52
|
|
|
peetsyo kirjutas: |
Bafang 8fun SWXH 36V 250W mootor + controller 36V
Tahtsin panna 3 x Lipo 4S akut = 3 x 14,8 = 44,4V
Kas sellega tekib mingi jama , kontroller või mootor põleb läbi ?
Või kui täis gaasiga ei sõida , siis peaks OK olema ?
Tänud ette |
36v kontolleril peaks kondensaatorid vastu pidama kuni 63V pingeni, seega kontrolleri poolest justkui on OK (12S on täislaetult kuni 50V), ainult, et aku tühjenemisel ei saa kontrolleri cutoffile loota, selle pinge on liiga madal ja laseb aku üle kriitilise piiri tühjeneda. Kui vältida täisgaasiga järsust mäest aeglaselt üles sõitmist, ei tohiks ka mootor oluliselt ülekuumeneda võrredes 36V nominaalpingega sõites.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.05.2016 06:46:58
|
|
|
Igaltpoolt hoitakse kokku.
Eeldan, et seal 36V kontrolleril ikka 50V kondekad.
48V süsteemis on alati 63V kondekad.
72V süsteemis 100V kondekad jne.
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
13.05.2016 11:53:08
|
|
|
Kas keegi on proovinud või on lugenud, palju saab 250W mootorist välja võluda? Magic Pie 1000W mootorist tuleb päris mitu kW.
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
13.05.2016 12:28:00
|
|
|
Maidor kirjutas: |
Kas keegi on proovinud või on lugenud, palju saab 250W mootorist välja võluda? Magic Pie 1000W mootorist tuleb päris mitu kW. |
Elektrimootorit saab lühiaajaliselt 3x üle koormata või mida sa täpsemalt nüüd küsida tahad? Kui kaua hoidad ülekoormatult, siis keerad lihtsalt mähised tuksi.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.05.2016 12:35:03
|
|
|
Mul sarnane küsimus aga pinge osas, kas 250W 36V mootor peaks vastu 72V süsteemiga jäädes sama võimsuse juurde?
Tahaks et ratas veaks kuni 70km/h kuni 250W võimsusega ja oleks võimalikult lightweight.
Geared mootor.
Et kui trenni teen ja torm vastu on, siis aitaks natuke. Või siis tagantuulega saaks suurema kiiruse. 70km päevas tööle/koju on 100% omal jõul liiga suur koormus treeninguks.
MP2 mootoriga sõidan 2,7KW pidevalt. Tuul jahutab muidugi päris korralikult ka.
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
13.05.2016 12:36:41
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Tahaks et ratas veaks kuni 70km/h kuni 250W võimsusega ja oleks võimalikult lightweight.
|
http://www.upload.ee/files/5802390/Jalgratas_arvutused.xmcd.html
Aga palun, pane oma muutujad sisse ja saad vaadata vastavalt kiirusele, tõusunurgale, massile jne. Selleks pead samas endale kusagilt mathcadi ka saama.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
13.05.2016 13:53:57
|
|
|
Kui nimivõimsust ei ületa siis pole vahet mis pingega toidad. Risk tekib alles siis kui kuskilt üle lööma hakkab, 72V vist seda ohtu veel ei ole?
AWD?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
15.05.2016 05:59:18
|
|
|
1 "kadaka" 10Ah aku element puudu, või parema puudumisel võin ka selle wina võtta.
2013 asendasin 1 elemendi wina omaga, ja nüüd on jälle vaja asendada, 0.2V teistest nõrgem ja korralikult punnis...
Niiet kui kellelgi on 1 üle, siis võib teada anda ASAP, akupaki kokkupanek selle taga praegu
Ei pea uus olema, aga töötama peab ilusti.
edit: wina miskise sain, nüüd ootaks pakkumisi originaalelemendile, devi-motionist saaks tellida, aga hind transa ja kõigega kokku 75 €...päris kallis tuleb ikka, arvestades et element ise on 24 €
viimati muutis PAUKA 20.05.2016 15:12:51, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
15.05.2016 09:31:58
|
|
|
Maidor kirjutas: |
Kas keegi on proovinud või on lugenud, palju saab 250W mootorist välja võluda? Magic Pie 1000W mootorist tuleb päris mitu kW. |
250W mootor on reduktoriga tõenäoliselt ja seal ei saa ainult rääkida mähiste ülekoormamisest, jõuülekande peale peab ka mõtlema. Käib krõps ja on pidu läbi.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
23.05.2016 00:20:17
|
|
|
Tln - Tartu
4,7 KW/h pakk.
Keskmine kiirus tuli 50km/h
Spoiler
Spoiler
Uuena 2a sisnud WINA sinistest elementidest 1 oli 0,2V enamus 3,1V
Laadidin täis ja mahutavus taastus täielikult, eks näeb kaua vastu peab.
Peale 3,5A kasutamist andis Lyen 12FET otsad. Nimelt DC-DC konverteri trans põles läbi, asemele läks eraldi 15V toide adapteri näol.
|
|
tagasi üles |
|
|
peetsyo
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2016
|
26.05.2016 12:54:04
|
|
|
Tellisin hiinast ainult mootori ja tundub , et läks natuke valesti. Kes veel tellib mootorit , siis kindlasti vaata , äki on mootor velje peal juba müügis.
Velg + kodarad + ladumine + kodaraladuja libe jutt = 2,5 korda niipalju kui hiinast velje peal mootor osta.
Kas keegi oskab aidata kodaratega ? kui arvutus annab, et vaja 207,2 ja 207,9 kodaraid , siis ostan 207 pikkusega kodarad ?
Tänud
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
26.05.2016 12:58:36
|
|
|
DVDRW, , muidu vihjeks, et kui ratta sadulast olemisest villand saab, siis tükk aega ette ostes bussipilet on 1 eur tallinna-tartu ja vastupidi
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
26.05.2016 14:58:04
|
|
|
Tean jah, 1x olen seda 1€ sõitu teind. Jalad jäid haigeks istumisest.
Kui Harjumaal maalt metsast alustada, siis läbi Tlna läheks bussiga kauem ja on ~6€ edasitagasi.
Kui Saaremaale ja Hiiumaale hakkan minema siis oleks bussihinnad juba teisest killast
A noh sääst autoga võrreldes on ülisuur ja sama mugavus põhimõtteliselt.
Ja linnas ummikuid mitte kunagi minujaoks ei eksisteeri
|
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
|
tagasi üles |
|
|
|