Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
21.04.2016 10:25:40
|
|
|
Niimoodi kiirelt mõeldes, kaks asja võiksid UIsse küll ilmuda:
1. damage done/spotted/blocked counter
2. tiimide HP pool counter
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
21.04.2016 10:41:07
|
|
|
Seda lahendust soovitasime siin foorumis WoT-ile alles hiljuti ja näib, et WoT lõpuks hakkas meid kuulda võtma:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9020421#9020421
mirko28 kirjutas: |
Lahendus oleks, et mängutarkvara keelaks enda "/res_mod" kataloogi panna osade kolmandate osapoolte Mod'e, mis pole heakskiitu saanud mängutarkvara firmalt. Näiteks mängu käivitades vaataks mängu lähtekood mod-ide kataloogi jak ui näeks seal Autoaim-mod-i siis ta ksututaks selle vms, kuna see mod pole heakskiitu saanud mängutarkvara heakskiidu registris. |
Küsiks vaheteemana, et mida tähendab "AM", mida siin näiteks mainitakse:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9024719#9024719
Valvejoodik kirjutas: |
Jumal tänatud, et valdkonna spets AMi sai. Enda oma ei kahetse üldse, nagunii homme maale ja nett on teisejärguline  |
Mida tähendab "OP" ja "OP tank", mida laialdaselt igalpool mainitakse, mida tähendab WoT chatis fraas "magyar"?
Kas need on noorte slängi väljendid või?
mihkelal kirjutas: |
Küll aga kirjutan märkuse selle kohta, et meekond kogub kogemuspunkte isegi siis, kui oskusi valitud ei ole. |
Tubli oled, et siinsete valdkonna liikmete soovitusi kuulda võtad ja juhendisse lisad. Üheskoos saame selle juhendi paremaks.
kasutajake kirjutas: |
Kurat aita veel tagurpidi läinud tanki püsti lükata |
Kiidan.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kurat666
HV kasutaja

liitunud: 06.09.2011
|
21.04.2016 10:42:05
|
|
|
erick kirjutas: |
Niimoodi kiirelt mõeldes, kaks asja võiksid UIsse küll ilmuda:
1. damage done/spotted/blocked counter
2. tiimide HP pool counter |
Lisaks seadete alla:
3. No scroll on/off
4. Default zoom on/off
Ma ei oska XVM/WN värvide suhtes seisukohta võtta. "Just For Fun" mängijale pole neist sooja ega külma. Samas kõrgemate eesmärkidega mängijal aitab see enda arengut hinnata ning osata oma mängu paremini planeerida(ingame reiting on suht puine). Ära võiks keelata WR kuvamise enne mängu (ehk juba pelgalt tiimlisti värve ja tankide kompositsiooni vaadates saab üsna kindlalt väita kuhu auku pall veereb), ehk takistab idiootide põhjendamatut sõimu ning enesetappe/AFK minekut - teamlisti analüüs on neile üle võimete. Mina arvan, et värvid võiks alles jääda - või siis kohitsetakse mängusisest reitingut ja tehtaks see ingame jälgitavaks. Mis teie arvate?
_________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
21.04.2016 11:03:59
|
|
|
Mulle ausalt öeldes meeldib win chance indikaator. Kui võidad raske mängu, siis tunned ka rohkem rõõmu.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003

|
21.04.2016 11:15:05
|
|
|
erick kirjutas: |
Mulle ausalt öeldes meeldib win chance indikaator. Kui võidad raske mängu, siis tunned ka rohkem rõõmu. |
Võiks olla nii, et saadav xp on kerges korrelatsioonis win chancega.
|
|
Kommentaarid: 1191 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
883 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
21.04.2016 11:19:34
|
|
|
Ei ole erilist usku wargamingusse, kui selge aimboti eest antakse vaid nädal banni.
-e- Kui teed super mängu, võidad ja mäng oli a'la 38%, siis tõesti hea tunne. Ei tohi lihtsalt langeda sellesse "ah mis mõtet üldse mängida on, koguaeg on win chance 25%" lõksu.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
21.04.2016 11:27:16
|
|
|
Pigem võiks väike lisaboonus tulla Epic medalite eest.
Sooritus oli ju suurepärane.
Järgmise 9.15 uuendusega peaks ka tankide ümbermineku võimalus vähenema.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
21.04.2016 11:32:21
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Pigem võiks väike lisaboonus tulla Epic medalite eest.
Sooritus oli ju suurepärane.
Järgmise 9.15 uuendusega peaks ka tankide ümbermineku võimalus vähenema. |
Putukate puhul see hetkel eriti ebareaalne... hullem kui mingi stunt master.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cyrus
HV veteran

liitunud: 23.01.2002
|
21.04.2016 11:35:27
|
|
|
maatriks kirjutas: |
Ei ole erilist usku wargamingusse, kui selge aimboti eest antakse vaid nädal banni. |
Nädalane timeout on läbi ning tont petab rõõmsalt edasi.. Või toimus jälle üleöö 600% areng?
|
|
Kommentaarid: 436 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kurat666
HV kasutaja

liitunud: 06.09.2011
|
21.04.2016 11:40:21
|
|
|
erick kirjutas: |
Mulle ausalt öeldes meeldib win chance indikaator. Kui võidad raske mängu, siis tunned ka rohkem rõõmu. |
Ma tõingi ülal välja, et WR nägemine võiks enne lahingut keelatud olla. Peale lahingut võiks see olla nähtav - mul endalgi nii seadistatud.
_________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
21.04.2016 12:07:38
|
|
|
Cyrus kirjutas: |
maatriks kirjutas: |
Ei ole erilist usku wargamingusse, kui selge aimboti eest antakse vaid nädal banni. |
Nädalane timeout on läbi ning tont petab rõõmsalt edasi.. Või toimus jälle üleöö 600% areng?
 |
See 900 pole ju midagi erilist..WN iseasi 59,38% (ei tundu väga tavaline). Normaalselt mõeldes ja tegutsedes ilma segamisteta tegin tier 5 Japsiga ka sinna kanti.
Lohakalt lastes saadki 0-200.
Kuna aimbot on võimalik ja videode põhjal debiilselt täpne, siis probleem nagunii laiem. Kaugkillid on ikka täisti absurdid...
Kui see aimbot saab trendiks, siis muidugi jama.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
rSTO
HV vaatleja
liitunud: 17.02.2014
|
23.04.2016 09:10:57
|
|
|
Kuidas on võimalik teha 3000+ wn8 ja saavutada 22 %wr 10 lahingut.
Eile oli selline päev. On olnud küll 33 winrate sellise wn8 juures kuid 22 on juba uus tase.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
23.04.2016 10:04:14
|
|
|
10 lahingu juures 22% wr saavutamine on tõesti imelik ja suuresti ka võimatu
hea küll norin niisama, 2 nädalat tagasi juhtus analoogne olukord kus ma tegin umbestäpselt 13-15 mängu õhtu jooksul, wn8 oli 1600 kandis mis minu jaoks on enda keskmise kahekordne ületamine aga wr tuli õhtu lõpuks kokku 27-28%
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
rSTO
HV vaatleja
liitunud: 17.02.2014
|
23.04.2016 10:49:49
|
|
|
Sõnastan vähe teisiti. Selline asi toimub süstemaatiliselt. Närvi ajab ka see tiimide ebavõrdsus. Kui vastaste seas on palju blunicume ning unicume on halb ja Kui enda tiimis neid palju siis on vaat,et veel sitem. Ühesõnaga kõik taandub sellele, et MM ei suuda siiani võrdseid tiime sobitada kuigi playerbase on üsnagi suur ja ilmselgelt jaguks häid ja halbu mängijaid enamvähem võrdselt.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
23.04.2016 11:19:31
|
|
|
ilmselt tierist sõltub ka.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
23.04.2016 11:36:11
|
|
|
Ideaalselt võrdset MM-i koostada jm ideaalseid asju ei esine kusagil eluvaldkonnas, ideaalselt/absoluutselt toimivaid algoritme ei saa ka luua.
Aga rahuldavaid algoritme ja lahendusi saab teha ja tehaksegi, sh ka Wot-i MM-ga.
Kokkuvõttena ütleks, et pole mõtet süüdistada Wot-i MM-i koostamise algoritmi, kuna paremat algoritmi ei leidugi ja ongi ootuspärane, et vahel satud tugevasse tiimi, vagel nõrgemasse. Ei ole võimalik algoritmi lisada tuleviku nägemise oskust vms maagilist, et koostada selline MM, mis looks mängu, mis lõppeb 2 tanki duelliga ehk ideaalselt võrdsetete tiimidega.
Seetõttu tiimide koostamise teema ja kehvad tiimikaaslased on pointless jututeema. Kehvad tiimikaaslased on normaalne ja vältimatu ja algoritmiga parandamatu nähtus.
Teatavasti WN8 kajastab peamiselt seda kui osavalt te kauplete omale vastase HP-pool'ist osalust, palju damage't oskate omale hankida vastastelt.
Kui soovida kõrgemat WN8-sat, siis ilmselgelt tuleb leida soodsaim meetod, kuidas kõige soodsamal viisil vastaste HP-poolist damaget omale võtta. See on oskus, et leida selline soodne meetod, aga see oskus näitab kui kaval müügimees olete, mitte kui efektiivne tankist te olete. Üks näide on selline, et kõrgete reitingutega "müügimees" oskab hankida omale 3000 damaget kõige nõrgemate vastasmängijate käest, aga efektiivne tankist kulutab kogu mängu aja duellile vastastiimi tugevaima vastasele, saades lõpuks 1000 damaget temalt. Tulemus on selline, et müügimees saab kõrge WN8 ja madalama WR%, kuid efektiivne tankist saab vastupidised näitajad- kõrge WR%. See on siis üks näide, mis seletab, miks WR% ja WN8 võivad vastuolulist rada käia.
Kes tahab head reitingut, see peaks detailsemalt uurima, kuidas reiting toimib. Sh tuleks WN8 arvutusvalem kindlasti selgeks teha, sh uurida kõigi ca 500 tanki keskmisi näitajaid jne. See on suur töö ja pole näinud, et keegi oleks viitsinud seda tänaseni teha, seega see lihtne ka pole. Enamasti surevad hobid ära kui nendega nii sügavale laskuda või nad oma elatusallikaks teha. Seetõttu ma soovitaks küll nautimisväärset mängustiili, mitte aga kõrgele reitingule orienteeritud mängustiili.
rSTO kirjutas: |
Kui nüüd teeks need super hüper osavad mängijad umbeski pooleks oleks asi huvitavam ja tasavàgisem. Ja kaoks need ülipointless 15-0 15-1 ülejooksud ka ära. |
Kui MM-i koostamisel arvestada mingil määral mängijate reitinguid, siis see tekitaks uued probleemid. Näiteks oleks sel juhul MM, kus 3 guru vastu pannakse 15 kesktasemel mängijat ja need võidaks siis massiga või seekord poleks gurudel head osavust/päeva või oleks nende konto reiting tegelikkust mitte kajastav ja siis tekiks ikkagi ebavõrdne mäng. Võimalik, et natuke saaks siiski võrdsustada tiime selle reitingu arvestamisega MM-i koostmaisel, sel juhul võiksime selle idee WoT-ile pakkuda. Näiteks siis pakuks, et MM-i kosotamisel arvestada viimase 30p reitingut natuke, mingi +5% osatähtsusega. Muidu 15-0 mänge on statistiliselt vähe ja seetõttu see tiimide ebavõrdsuse teema on minuarvates üsna tähtsusetu teema. See teema pakub huvi kõrge reitinguga vähemusele, teistele mitte. Teistele on praegune tiimide koostamise algoritm sobiv. Teevad WR%=50% ja WN8=800 ja on rahul ja nautinud mängu, neile enamusele ei mõjuta see 15-0 teema midagi ega häiri neid.
Kui luua võimalus, et tugevad mängijad mängivad ainult tugevate vastu, siis ilmselt kurb reaalsus oleks selline, et tugevate mängijate reiting kukuks tugevalt. Siit ka eluline filosoofia: hea saab eksisteerida ainult halva olemasolu tõttu ja seetõttu halb on vältimatu ja vajalik. Nõrgad mängijad ja finantsiline vaesus on tugevate mängijate ja rikaste inimeste toit.
Kokkuvõttes ma arvan, et hetke MM-i algoritm on sama hea nagu demokraatia ja paremat luua ei saagi.
Mängud pakuvad gurudele omasid VIM/tubasid ja võimalusi muidu küll. Arvatavasti on võimalik Wot gurul luua olukord, et ainult gurude vastu mängibki. Juhumänge näiteks väldib ja teeb mingeid klannide lahinguid ainult: ja ongi ainult gurud vastased ehk eesmärk täidetud.
Lisan kohustusliku lisa veel juurde: arvamused ei pea ühtima. Leidke oma seisukohad ja põhjendage need ja laske teistel olla nende seisukohtadel.
viimati muutis mirko28 23.04.2016 12:18:08, muudetud 5 korda |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
rSTO
HV vaatleja
liitunud: 17.02.2014
|
23.04.2016 11:51:05
|
|
|
Mirko, su jutul on mingi tõetera sees kuid keegi ei soovigi ideaalset MMi. Lihtsalt seda, et vastaste seas poleks 40- 50 % ülihäid mäbgijaid ja vastupidi ka oma tiimis. Nii juhtudes muutub see automaatselt nende mingiks kus teiste roll on lihtsalt kahuriliha olla. Kui nüüd teeks need super hüper osavad mängijad umbeski pooleks oleks asi huvitavam ja tasavàgisem. Ja kaoks need ülipointless 15-0 15-1 ülejooksud ka ära.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ollkoll87
HV vaatleja
liitunud: 18.10.2012
|
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
23.04.2016 13:47:58
|
|
|
rSTO kirjutas: |
Mirko, su jutul on mingi tõetera sees kuid keegi ei soovigi ideaalset MMi. Lihtsalt seda, et vastaste seas poleks 40- 50 % ülihäid mäbgijaid ja vastupidi ka oma tiimis. Nii juhtudes muutub see automaatselt nende mingiks kus teiste roll on lihtsalt kahuriliha olla. Kui nüüd teeks need super hüper osavad mängijad umbeski pooleks oleks asi huvitavam ja tasavàgisem. Ja kaoks need ülipointless 15-0 15-1 ülejooksud ka ära. |
Alternatiiviks praegusele oleks ranked lahingud, kus omavahel saavad kohtuda ainult sarnase rankiga tiimid (+1 või -1 ulatuses nt). Aga ma soovitan tõsiselt mõelda, kas see oleks ikka soovitatav. WoT'i õppekõver on üsna järsk. Reeglina satutakse alguses kohe kusagile punasesse. Aga kuidas sa õpid seal, kui sul pole lootustki näha samas lahingus, kuidas roheline, sinine või lilla mängija neid olukordi lahendaksid?
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
pyroman11
HV kasutaja

liitunud: 17.11.2013
|
23.04.2016 18:30:32
|
|
|
Pigem võiksid omavahel võitlevate tiimide winchance võrdsem olla. Kui see on alla 35%, siis on juba suht raske võitu koju tuua.
_________________ WOT kasutaja: Abe_Normal |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ollkoll87
HV vaatleja
liitunud: 18.10.2012
|
23.04.2016 19:54:38
|
|
|
alla 35 on just hea tunne asi koju tuua, 75 annab sulle võimaluse mitte kolbigi teha lahingu jooksul
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
24.04.2016 10:00:10
|
|
|
Küsiks ühe OT vahele, viimasel ajal olen märkanud, et mu hiire pointer on väga ebastabiilne ja liigub nagu sakiliselt üle monitori kui seda sirges joones vedada. Nagu aru saate siis ei tule wotis 400m pealt laskmine enam eriti välja kuna kursor hüppab nii palju, et tihti peab jubedalt keskenduma, et üldse tanki peale sihikut saada. Kas sellega on kellelgi mingeid kogemusi või peaks kohe uut hiirt hakkama otsima?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
24.04.2016 10:09:00
|
|
|
Kasutad tavalist- või serverisihikut?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
24.04.2016 10:21:15
|
|
|
tavalist
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
chatwalker
HV kasutaja
liitunud: 04.04.2006
|
24.04.2016 16:02:04
|
|
|
http://wotreplays.com/site/2643281#el_halluf-rauntz-bat_-ch_tillon_25_t
Mõned väga õnnelikud bounced mängu jooksul
WN8 WN6 EFF % T
3 081 2 323 2 779 47.06 9.88
97 100 100 8 / 17 +0.41
WinRate: 8/17 47.06% 0.96
DMG: 45 167 2 656 1.52
FRAG: 43 2.53 2.53
SPOT: 35 2.06 1.26
DEF: 100 5.88 6.74
XP: 27 577 605 1 356
Ehk siis taas täiesti värdjalik päev, nagu näha, siis ilma hard carryta ei olegi võimalik normaalset winrate saavutada. 17 mängu keskmine tier 9.88, wn8 3081, keskmiselt 2,53 fragi mängus ja võiduprotsent 47.06.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
|