Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
26.03.2016 23:08:46
|
|
|
2a. tagasi oli jutt teistsugune
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
26.03.2016 23:36:09
|
|
|
Draco, ehk täpsustad missugune ?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
28.03.2016 09:12:17
|
|
|
Draco kirjutas: |
2a. tagasi oli jutt teistsugune  |
indeed Kungi pasundati ,et dx12 on väga kiire siis tänaseks on arvamus muutunud see ,et rohkem asju ekraanil on ei täheanda ,et dx12 kiirem on küll nad selle kiiruse alla tõmbavad ja ikkagi ostad uue videokaardi
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
28.03.2016 09:18:09
|
|
|
dx12 kiirus peaks tulema eelkõige vähenenud prosevajadusest.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
28.03.2016 09:41:45
|
|
|
londiste kirjutas: |
dx12 kiirus peaks tulema eelkõige vähenenud prosevajadusest. |
Ma olen nõus selle jutuga Kuid rohkem asju ekraanil ei tähenda suuremat kiiruse kasvu lõpuks on videokaart ikkagi piduriks. Kui panna dx 12 appi samapalju asju kui dx 11 rakenduses siis sealt tuleb kiiruse lisa. Kui aga pannakse kamaluga 100 asja rohkem ekraanile 15 kolli rohkem siis nagu kiiruse lisa on minimaalne.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
28.03.2016 18:17:23
|
|
|
gow on lootusetult katki. hitmani dx12 on nii mu enda kogemuse kui neti/foorumite järgi üsna väga katki.
rotr peaks legit olema. mul oli küll üsna katki aga nüüd peale rotri teemas juttu proovisin uuesti ja töötab nüüdseks okeilt (kas siis tänu rotr patsudele või uuematele draiveritele, vahet pole).
numbrid loos on kuidagi väga hit and miss ja seda isegi mitte konkreetse kaardi/cpu/mängu lõikes vaid läbisegamini.
see on asi, kus oleks hädasti vaja min fps reportida. seda enam, et sealt paistab täna dx12 põhiline võit tulema.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
alartt
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2006
|
29.03.2016 12:23:11
|
|
|
Hmm midagi on seal puudu
Amd fx prosed nagu Nondel avalduks prose sääst rohkem mõju.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
31.03.2016 14:14:01
|
|
|
Cryengine 5 demo siis kellegi kasutaja poolt tehtud?
Paremal üleval nurgas andmetes näitas 0 async compute ehk kust võiks lisa kaadreid välja pigistada?
Videomälu kasutus, peak 2500MB, võib mängudes sama oodata?
Polegi arengut või on kasutusjuhus "kahtlane"?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
31.03.2016 15:15:29
|
|
|
mingi kasutaja poolt jah.
video paistab dx11 oma olevat (tõenäoliselt selle pärast, et dx12 alt lindistamiseks pole nii korralikke riistu).
videomälu kasutus sõltub contentist mitte dx11/12 olemisest.
edit:
hmm, ma vaatasin jooksvaid fpse valepidi. dx12 saab väiksema fpsi? :/
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.04.2016 10:19:44
|
|
|
huvitav, ashesi tulemused on päris suures ulatuses edasi-tagasi põrganud. kui ma viimati testisin, siis oli 980ti tulemus mõni % kõrgem kui seal loos ja dx12 mingit perf hitti ei toonud. võrdluseks - kui esimene kord testisin, siis lajatas 290 980ti-le ära. ja see vahe on mingid närused paar kuud (mis muidugi sisaldavad mõlema poole räiget draiverite optimeerimist). nüüd jõuti kuidagi algsete tulemuste juurde tagasi.
peale seda suurt async shaderite vaidlust-teemat võiks reviewsaidid muidugi proovida seda välja lülitada
furyx 31% paremus 980ti üle dx12 all on ilus number aga piisab lihtsalt 980ti kasutamisest dx11 all ja vahest on alles 21%.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vondur
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.01.2006
|
04.04.2016 11:30:46
|
|
|
londiste kirjutas: |
huvitav, ashesi tulemused on päris suures ulatuses edasi-tagasi põrganud. kui ma viimati testisin, siis oli 980ti tulemus mõni % kõrgem kui seal loos ja dx12 mingit perf hitti ei toonud. võrdluseks - kui esimene kord testisin, siis lajatas 290 980ti-le ära. ja see vahe on mingid närused paar kuud (mis muidugi sisaldavad mõlema poole räiget draiverite optimeerimist). nüüd jõuti kuidagi algsete tulemuste juurde tagasi.
peale seda suurt async shaderite vaidlust-teemat võiks reviewsaidid muidugi proovida seda välja lülitada
furyx 31% paremus 980ti üle dx12 all on ilus number aga piisab lihtsalt 980ti kasutamisest dx11 all ja vahest on alles 21%. |
Võib ju üldse arvutid mitte käima panna, siis on mõlemad kaardid täitsa võrdsed ja sinul meelerahu tagasi!
Sul on see 980ti ja nVidia tervikuna tegelikusest paremaks "lülitamine" lausa elu ja surma küsimus...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.04.2016 11:49:43
|
|
|
Vondur, sinul on probleemid värvidega, minul ei ole.
aga värskenda mu mälu - kuidas me suhtusimegi featuuridese, mis on ühe tootja poolt tugevalt sponsoreeritud ja kaasa aidatud ning teise/teiste tootjate raual töötavad kas aeglaselt või võtavad perffi maha?
lihtsalt, see ashesi tulemus on sama esinduslik kui kasvõi gow tulemus siin mõned postid tagasi. too viimane on ikkagi microsofti esimene dx12 showcase.
stabiilsemad mängud, mida täna on olemas vaid tomb raideri ja hitmani näol annavad dx12 all üsna ühtemoodi ~10% perfi boosti (ja seda kõige positiivsemas võtmes ja vastavalt ootustele, min fps arvelt).
edit:
hea meelega jooksutaks ise ashesi erineva tootja kaartidega ja üritaks läbi närida mis ja kui palju kumbagi kaardi perffi mõjutab.
keegi mulle nädalavahetuseks furyx laenata ei taha?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vondur
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.01.2006
|
04.04.2016 14:04:14
|
|
|
londiste kirjutas: |
Vondur, sinul on probleemid värvidega, minul ei ole.
aga värskenda mu mälu - kuidas me suhtusimegi featuuridese, mis on ühe tootja poolt tugevalt sponsoreeritud ja kaasa aidatud ning teise/teiste tootjate raual töötavad kas aeglaselt või võtavad perffi maha?
lihtsalt, see ashesi tulemus on sama esinduslik kui kasvõi gow tulemus siin mõned postid tagasi. too viimane on ikkagi microsofti esimene dx12 showcase.
stabiilsemad mängud, mida täna on olemas vaid tomb raideri ja hitmani näol annavad dx12 all üsna ühtemoodi ~10% perfi boosti (ja seda kõige positiivsemas võtmes ja vastavalt ootustele, min fps arvelt).
edit:
hea meelega jooksutaks ise ashesi erineva tootja kaartidega ja üritaks läbi närida mis ja kui palju kumbagi kaardi perffi mõjutab.
keegi mulle nädalavahetuseks furyx laenata ei taha?  |
Sa vist ei saa ise kah aru, kui nVidia sa tegelikult oled... sinu jaoks on mäng katki siis, kui AMD näitab paremat tulemust kui nVidia, terve aga siis, kui nVidia ei saa perfides vastu kotte... Sa ei maini, et Rise of Tomb Raider on samuti sponsoreeritud, kuid nVidia poolt... Piisab, et numbrid sobivad sulle ja sa oled rahul. Ja lõpuks, oled sa näinud, et ma kusagil olen öelnud midagi sellist nagu sina, et kui AMD numbrid mulle ei meeldi, peaks lihtsalt midagi "välja lülitama" et numbrid meelepärasemad oleksid.
Oled sa üldse näinud, et ma teen maha või kiidan AMD või Nvidia kaarte, et ma olen nVidia teemades hakanud AMD paska ajama või olen hakanud umbluud genereerima kui AMD on kehvem kui nVidia? Tead miks ma seda ei tee? Sest mul pole mingit põhjust selleks... miks sina aga igas teemas, kus AMD ennast nVidiast paremini näitab, üritad musta valgeks rääkida... usu mind, see on nii läbinähtav! Nii palju siis probleemist värvidega. Pigem tunne rõõmu, kui üks või teine tootja suudab oma kaardid ja draiverid tööle saada. Siis ehk jääb sellist subjektiivset juttu sinu poolt vähemaks.... Ashes of singularity töötab hästi AMD kaartidel, sinu jaoks on mäng katki, AMD poolt sponsoreeritud ja üldse peaks dx12 välja lülitama, sest siis ei saa nVidia nii haledald tappa. Rise of Tomb Raider hakkas enam vähem talutavalt nVidia kaartidega tööle, sinu jaoks on mäng terve, ei mingit sponsoreerimist ja välja lülitama midagi ei pea... Saad vast ise kah aru, kui lapsik see on?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.04.2016 15:24:37
|
|
|
Vondur, samamoodi nagu rotr on meant to be played on hitman evolved. tulemused perfi osas on samalaadsed (kuigi hitmani dx12 on veidi bugine).
ma ei tea, miks sa nii reageerid. see on dx12, mitte amd vs nvidia teema ja mängud, kus tulemused on kardinaalselt erinevad, on tehniliselt huvitavad. ashesi 30% perfi vahet on huvitav. nende kõikuvate tulemuste valguses võiks arvata, et seal taga on async shaderid. mille kohta tahaks reliisitud mängus ka võrdlust näha (sest nagu ma ütlesin, tulemused prerelease versioonide ja draiverite lõikes varieerusid tugevalt mõlemal tootjal).
ma olen aegade jooksul lülitanud välja päris palju settinguid, mis olematu võidu juures toovad mõttetu perf hiti. usun, et leiad natukese otsimise peale nii mõnedki näited.
edit.
oeh, rots on töötav sellepärast, et see on stabiilselt töötav ja mõlema tootja kaartidel. hardocp sealsamas viidatud ashesi loos mainib, et Unfortunately for NVIDIA owners, DX12 runs slower in Ashes of the Singularity, similar to what we experienced with Rise of the Tomb Raider under DX12.
hitman ei ole töötav sellepärast, et nii enda kogemus kui netist loetud suurem hulk hala räägib, et dx12 ei ole päris stabiilne kumbagi tootja kaartidega.
ashes on üks andmepunkt, mäng mis on algselt ehitatud amd mantle jaoks ja oli selle showcase. erinevate seadete mõju perfile oleks huvitav jälgida.
kui hästi loed, siis mõned postid üleval pool dismissisin näiteks üsna üheselt gow tulemused, see on esimene dx12 mäng microsofti enda poolt.
edit2:
oskab keegi rohkem reliisitud dx12 mänge leida?
ise küsin, ise vastan. wiki pole päris täpne aga paistab olevat enam-vähem ülevaade välja kuulutatust - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_12_support
quantum break homme, forza millalgi, just cause 3 ja tes online patchid millalgi.
edit3:
see hardocp viide rotr dx12 tulemustele:
http://hardocp.com/article/2016/03/28/rise_tomb_raider_dx11_vs_dx12_review
kas ma loen valesti või kõik kaardid saavadki dx12 all üsna räige perf hiti (20%, natukene siia-sinna)? mida krt. nii HV foorumis kui mujal näitavad tulemused pigem veidi paremat perfi.
hardocp muidugi tegeleb 'highest playable settings' võrdlustega ja testis reaalselt gameplayd. äkki vahe sellest.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
05.04.2016 10:25:01
|
|
|
hetkel pole veel mitte ühtegi õiget dx12 kaarti ega mängu või benchmarki, mille põhjal mingeid järeldusi teha. paar half-assed esimest dx12 api peal tööle saadud asja ja riistvara, millel on juhuslikult üksused, mida on võimalik kuidagi dx12 all käima saada. see on see, mille üle siin hetkel vaidlus käib. ehk siis sisuliselt käib vaidlus selle üle, kumb ühe jalaga jalgrattur paremini kandiliste ratastega jalgrattaga hakkama saab, kusjuures üks sõidab maastikul ja teine vastu tuult tänaval.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
05.04.2016 10:35:05
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
hetkel pole veel mitte ühtegi õiget dx12 kaarti ega mängu või benchmarki, mille põhjal mingeid järeldusi teha. paar half-assed esimest dx12 api peal tööle saadud asja ja riistvara, millel on juhuslikult üksused, mida on võimalik kuidagi dx12 all käima saada. see on see, mille üle siin hetkel vaidlus käib. ehk siis sisuliselt käib vaidlus selle üle, kumb ühe jalaga jalgrattur paremini kandiliste ratastega jalgrattaga hakkama saab, kusjuures üks sõidab maastikul ja teine vastu tuult tänaval. |
Vale. Kõik viimased kolme aasta kaardid on DX12 compatible.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
05.04.2016 10:59:35
|
|
|
Scart, sama moodi kompatiibel, kui nexus one'le üritada android 4 või 5 või 6 selga ajada.
ma räägin seda, et asi on ülitoores hetkel, ja heal juhul järgmine gen. gpu arhitektuure toodetakse dx12 silmas pidades. praegu on seis ikkagi selline, et pole rauda, sest pole mänge, sest pole rauda, sest pole veel jõutud midagi asjalikku valmis saada. hetkel lihtsalt häkitakse driveritega asi nii palju ära et midagi näitaks ja kogu lugu. sellega see kompatiibel piirdub.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
|