Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  DirectX 12 teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 23.03.2016 21:18:45 vasta tsitaadiga

http://www.guru3d.com/news-story/directx-12-adoption-big-for-developers-microsoft-shares-new-info.html

Huvitav millal me neid kõiki uuendusi siis ka tulevastes DX12 mängudes näeme ?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draco
HV veteran
Draco

liitunud: 15.09.2005




sõnum 24.03.2016 11:46:50 vasta tsitaadiga

AMD Announces DirectX 12 Game Engine Developer Partnerships

http://www.guru3d.com/news-story/amd-announces-directx-12-game-engine-developer-partnerships.html

_________________
Purgatory Judgement
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 25.03.2016 18:51:00 vasta tsitaadiga

http://segmentnext.com/2016/03/25/watch-dogs-2-confirmed-ubisoft-supports-dx-12/


tsitaat:
We expect great things from Watch Dogs 2 and we hope Ubisoft has learned from its mistake with the first game.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rene p
HV veteran

liitunud: 05.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2016 21:03:37 vasta tsitaadiga

Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boosted-hitmans-performance-510-amd-cards-devs-super-hard-tune/
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draco
HV veteran
Draco

liitunud: 15.09.2005




sõnum 26.03.2016 23:08:46 vasta tsitaadiga

rene p kirjutas:
Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boosted-hitmans-performance-510-amd-cards-devs-super-hard-tune/


2a. tagasi oli jutt teistsugune icon_lol.gif

_________________
Purgatory Judgement
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 26.03.2016 23:36:09 vasta tsitaadiga

Draco, ehk täpsustad missugune ?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.03.2016 09:12:17 vasta tsitaadiga

Draco kirjutas:
rene p kirjutas:
Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune
http://wccftech.com/async-compute-boosted-hitmans-performance-510-amd-cards-devs-super-hard-tune/


2a. tagasi oli jutt teistsugune icon_lol.gif


indeed Kungi pasundati ,et dx12 on väga kiire siis tänaseks on arvamus muutunud see ,et rohkem asju ekraanil on ei täheanda ,et dx12 kiirem on küll nad selle kiiruse alla tõmbavad ja ikkagi ostad uue videokaardi

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 28.03.2016 09:18:09 vasta tsitaadiga

dx12 kiirus peaks tulema eelkõige vähenenud prosevajadusest.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.03.2016 09:41:45 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
dx12 kiirus peaks tulema eelkõige vähenenud prosevajadusest.


Ma olen nõus selle jutuga Kuid rohkem asju ekraanil ei tähenda suuremat kiiruse kasvu lõpuks on videokaart ikkagi piduriks. Kui panna dx 12 appi samapalju asju kui dx 11 rakenduses siis sealt tuleb kiiruse lisa. Kui aga pannakse kamaluga 100 asja rohkem ekraanile 15 kolli rohkem siis nagu kiiruse lisa on minimaalne.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 28.03.2016 17:59:10 vasta tsitaadiga

dx12 gpu/cpu benchid, gow/rotr/hitman
http://pclab.pl/art68785.html
Kommentaarid: 406 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 303
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 28.03.2016 18:17:23 vasta tsitaadiga

gow on lootusetult katki. hitmani dx12 on nii mu enda kogemuse kui neti/foorumite järgi üsna väga katki.
rotr peaks legit olema. mul oli küll üsna katki aga nüüd peale rotri teemas juttu proovisin uuesti ja töötab nüüdseks okeilt (kas siis tänu rotr patsudele või uuematele draiveritele, vahet pole).

numbrid loos on kuidagi väga hit and miss ja seda isegi mitte konkreetse kaardi/cpu/mängu lõikes vaid läbisegamini. icon_sad.gif
see on asi, kus oleks hädasti vaja min fps reportida. seda enam, et sealt paistab täna dx12 põhiline võit tulema.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alartt
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 12:23:11 vasta tsitaadiga

trip kirjutas:
dx12 gpu/cpu benchid, gow/rotr/hitman
http://pclab.pl/art68785.html


Hmm midagi on seal puudu eusa_think.gif

Amd fx prosed nagu icon_razz.gif Nondel avalduks prose sääst rohkem mõju.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 31.03.2016 10:18:55 vasta tsitaadiga


Link


semi-ot:
Spoiler Spoiler Spoiler


edit:
microsoft: directx 12 has ‘the fastest adoption of any directx’ ever (via venture beat)
väide on tehniliselt õige aga misleading. kasutusse võtmise kiirus on seotud otseselt saadaoleva rauaga, dx12 puhul on terve praegune ja möödunud põlvkond korraliku dx12 toega, erinevalt eelmistest dx9 ja dx10/11 üleminekutest kus laialdast rauatuge tuli päris kaua oodata. dx12 innovatsioon on väga suures osas softipoolne.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 31.03.2016 14:14:01 vasta tsitaadiga

Cryengine 5 demo siis kellegi kasutaja poolt tehtud?
Paremal üleval nurgas andmetes näitas 0 async compute ehk kust võiks lisa kaadreid välja pigistada?
Videomälu kasutus, peak 2500MB, võib mängudes sama oodata?

Polegi arengut või on kasutusjuhus "kahtlane"?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 31.03.2016 15:15:29 vasta tsitaadiga

mingi kasutaja poolt jah.
video paistab dx11 oma olevat (tõenäoliselt selle pärast, et dx12 alt lindistamiseks pole nii korralikke riistu).
videomälu kasutus sõltub contentist mitte dx11/12 olemisest.

edit:
hmm, ma vaatasin jooksvaid fpse valepidi. dx12 saab väiksema fpsi? :/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.04.2016 22:52:28 vasta tsitaadiga

http://www.hardocp.com/article/2016/04/01/ashes_singularity_day_1_benchmark_preview/1#.VwF0Z0c04bc
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.04.2016 10:19:44 vasta tsitaadiga

huvitav, ashesi tulemused on päris suures ulatuses edasi-tagasi põrganud. kui ma viimati testisin, siis oli 980ti tulemus mõni % kõrgem kui seal loos ja dx12 mingit perf hitti ei toonud. võrdluseks - kui esimene kord testisin, siis lajatas 290 980ti-le ära. ja see vahe on mingid närused paar kuud (mis muidugi sisaldavad mõlema poole räiget draiverite optimeerimist). nüüd jõuti kuidagi algsete tulemuste juurde tagasi.

peale seda suurt async shaderite vaidlust-teemat võiks reviewsaidid muidugi proovida seda välja lülitada icon_smile.gif
furyx 31% paremus 980ti üle dx12 all on ilus number aga piisab lihtsalt 980ti kasutamisest dx11 all ja vahest on alles 21%.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 04.04.2016 11:30:46 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
huvitav, ashesi tulemused on päris suures ulatuses edasi-tagasi põrganud. kui ma viimati testisin, siis oli 980ti tulemus mõni % kõrgem kui seal loos ja dx12 mingit perf hitti ei toonud. võrdluseks - kui esimene kord testisin, siis lajatas 290 980ti-le ära. ja see vahe on mingid närused paar kuud (mis muidugi sisaldavad mõlema poole räiget draiverite optimeerimist). nüüd jõuti kuidagi algsete tulemuste juurde tagasi.

peale seda suurt async shaderite vaidlust-teemat võiks reviewsaidid muidugi proovida seda välja lülitada icon_smile.gif
furyx 31% paremus 980ti üle dx12 all on ilus number aga piisab lihtsalt 980ti kasutamisest dx11 all ja vahest on alles 21%.

Võib ju üldse arvutid mitte käima panna, siis on mõlemad kaardid täitsa võrdsed ja sinul meelerahu tagasi! icon_biggrin.gif
Sul on see 980ti ja nVidia tervikuna tegelikusest paremaks "lülitamine" lausa elu ja surma küsimus...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.04.2016 11:49:43 vasta tsitaadiga

Vondur, sinul on probleemid värvidega, minul ei ole.
aga värskenda mu mälu - kuidas me suhtusimegi featuuridese, mis on ühe tootja poolt tugevalt sponsoreeritud ja kaasa aidatud ning teise/teiste tootjate raual töötavad kas aeglaselt või võtavad perffi maha? icon_smile.gif

lihtsalt, see ashesi tulemus on sama esinduslik kui kasvõi gow tulemus siin mõned postid tagasi. too viimane on ikkagi microsofti esimene dx12 showcase.
stabiilsemad mängud, mida täna on olemas vaid tomb raideri ja hitmani näol annavad dx12 all üsna ühtemoodi ~10% perfi boosti (ja seda kõige positiivsemas võtmes ja vastavalt ootustele, min fps arvelt).

edit:
hea meelega jooksutaks ise ashesi erineva tootja kaartidega ja üritaks läbi närida mis ja kui palju kumbagi kaardi perffi mõjutab.
keegi mulle nädalavahetuseks furyx laenata ei taha? icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 04.04.2016 14:04:14 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Vondur, sinul on probleemid värvidega, minul ei ole.
aga värskenda mu mälu - kuidas me suhtusimegi featuuridese, mis on ühe tootja poolt tugevalt sponsoreeritud ja kaasa aidatud ning teise/teiste tootjate raual töötavad kas aeglaselt või võtavad perffi maha? icon_smile.gif

lihtsalt, see ashesi tulemus on sama esinduslik kui kasvõi gow tulemus siin mõned postid tagasi. too viimane on ikkagi microsofti esimene dx12 showcase.
stabiilsemad mängud, mida täna on olemas vaid tomb raideri ja hitmani näol annavad dx12 all üsna ühtemoodi ~10% perfi boosti (ja seda kõige positiivsemas võtmes ja vastavalt ootustele, min fps arvelt).

edit:
hea meelega jooksutaks ise ashesi erineva tootja kaartidega ja üritaks läbi närida mis ja kui palju kumbagi kaardi perffi mõjutab.
keegi mulle nädalavahetuseks furyx laenata ei taha? icon_smile.gif
Sa vist ei saa ise kah aru, kui nVidia sa tegelikult oled... icon_biggrin.gif sinu jaoks on mäng katki siis, kui AMD näitab paremat tulemust kui nVidia, terve aga siis, kui nVidia ei saa perfides vastu kotte... Sa ei maini, et Rise of Tomb Raider on samuti sponsoreeritud, kuid nVidia poolt... Piisab, et numbrid sobivad sulle ja sa oled rahul. Ja lõpuks, oled sa näinud, et ma kusagil olen öelnud midagi sellist nagu sina, et kui AMD numbrid mulle ei meeldi, peaks lihtsalt midagi "välja lülitama" et numbrid meelepärasemad oleksid. icon_biggrin.gif
Oled sa üldse näinud, et ma teen maha või kiidan AMD või Nvidia kaarte, et ma olen nVidia teemades hakanud AMD paska ajama või olen hakanud umbluud genereerima kui AMD on kehvem kui nVidia? Tead miks ma seda ei tee? Sest mul pole mingit põhjust selleks... miks sina aga igas teemas, kus AMD ennast nVidiast paremini näitab, üritad musta valgeks rääkida... usu mind, see on nii läbinähtav! Nii palju siis probleemist värvidega. Pigem tunne rõõmu, kui üks või teine tootja suudab oma kaardid ja draiverid tööle saada. Siis ehk jääb sellist subjektiivset juttu sinu poolt vähemaks.... Ashes of singularity töötab hästi AMD kaartidel, sinu jaoks on mäng katki, AMD poolt sponsoreeritud ja üldse peaks dx12 välja lülitama, sest siis ei saa nVidia nii haledald tappa. Rise of Tomb Raider hakkas enam vähem talutavalt nVidia kaartidega tööle, sinu jaoks on mäng terve, ei mingit sponsoreerimist ja välja lülitama midagi ei pea... Saad vast ise kah aru, kui lapsik see on?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.04.2016 15:24:37 vasta tsitaadiga

Vondur, samamoodi nagu rotr on meant to be played on hitman evolved. tulemused perfi osas on samalaadsed (kuigi hitmani dx12 on veidi bugine).

ma ei tea, miks sa nii reageerid. see on dx12, mitte amd vs nvidia teema ja mängud, kus tulemused on kardinaalselt erinevad, on tehniliselt huvitavad. ashesi 30% perfi vahet on huvitav. nende kõikuvate tulemuste valguses võiks arvata, et seal taga on async shaderid. mille kohta tahaks reliisitud mängus ka võrdlust näha (sest nagu ma ütlesin, tulemused prerelease versioonide ja draiverite lõikes varieerusid tugevalt mõlemal tootjal).

ma olen aegade jooksul lülitanud välja päris palju settinguid, mis olematu võidu juures toovad mõttetu perf hiti. usun, et leiad natukese otsimise peale nii mõnedki näited.

edit.
oeh, rots on töötav sellepärast, et see on stabiilselt töötav ja mõlema tootja kaartidel. hardocp sealsamas viidatud ashesi loos mainib, et Unfortunately for NVIDIA owners, DX12 runs slower in Ashes of the Singularity, similar to what we experienced with Rise of the Tomb Raider under DX12.
hitman ei ole töötav sellepärast, et nii enda kogemus kui netist loetud suurem hulk hala räägib, et dx12 ei ole päris stabiilne kumbagi tootja kaartidega.
ashes on üks andmepunkt, mäng mis on algselt ehitatud amd mantle jaoks ja oli selle showcase. erinevate seadete mõju perfile oleks huvitav jälgida.
kui hästi loed, siis mõned postid üleval pool dismissisin näiteks üsna üheselt gow tulemused, see on esimene dx12 mäng microsofti enda poolt.

edit2:
oskab keegi rohkem reliisitud dx12 mänge leida?
ise küsin, ise vastan. wiki pole päris täpne aga paistab olevat enam-vähem ülevaade välja kuulutatust - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_12_support
quantum break homme, forza millalgi, just cause 3 ja tes online patchid millalgi.

edit3:
see hardocp viide rotr dx12 tulemustele:
http://hardocp.com/article/2016/03/28/rise_tomb_raider_dx11_vs_dx12_review
kas ma loen valesti või kõik kaardid saavadki dx12 all üsna räige perf hiti (20%, natukene siia-sinna)? mida krt. nii HV foorumis kui mujal näitavad tulemused pigem veidi paremat perfi.
hardocp muidugi tegeleb 'highest playable settings' võrdlustega ja testis reaalselt gameplayd. äkki vahe sellest.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 05.04.2016 10:25:01 vasta tsitaadiga

hetkel pole veel mitte ühtegi õiget dx12 kaarti ega mängu või benchmarki, mille põhjal mingeid järeldusi teha. paar half-assed esimest dx12 api peal tööle saadud asja ja riistvara, millel on juhuslikult üksused, mida on võimalik kuidagi dx12 all käima saada. see on see, mille üle siin hetkel vaidlus käib. ehk siis sisuliselt käib vaidlus selle üle, kumb ühe jalaga jalgrattur paremini kandiliste ratastega jalgrattaga hakkama saab, kusjuures üks sõidab maastikul ja teine vastu tuult tänaval.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 05.04.2016 10:35:05 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
hetkel pole veel mitte ühtegi õiget dx12 kaarti ega mängu või benchmarki, mille põhjal mingeid järeldusi teha. paar half-assed esimest dx12 api peal tööle saadud asja ja riistvara, millel on juhuslikult üksused, mida on võimalik kuidagi dx12 all käima saada. see on see, mille üle siin hetkel vaidlus käib. ehk siis sisuliselt käib vaidlus selle üle, kumb ühe jalaga jalgrattur paremini kandiliste ratastega jalgrattaga hakkama saab, kusjuures üks sõidab maastikul ja teine vastu tuult tänaval.


Vale. Kõik viimased kolme aasta kaardid on DX12 compatible.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 05.04.2016 10:59:35 vasta tsitaadiga

Scart, sama moodi kompatiibel, kui nexus one'le üritada android 4 või 5 või 6 selga ajada.

ma räägin seda, et asi on ülitoores hetkel, ja heal juhul järgmine gen. gpu arhitektuure toodetakse dx12 silmas pidades. praegu on seis ikkagi selline, et pole rauda, sest pole mänge, sest pole rauda, sest pole veel jõutud midagi asjalikku valmis saada. hetkel lihtsalt häkitakse driveritega asi nii palju ära et midagi näitaks ja kogu lugu. sellega see kompatiibel piirdub.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
Aeg maha 1p
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008



Online

sõnum 05.04.2016 11:06:59 vasta tsitaadiga

http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3711/~/which-nvidia-gpus-will-support-dx12%3F
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  DirectX 12 teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.