praegune kellaaeg 23.05.2024 18:03:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
11.03.2016 12:49:01
|
|
|
Pärast läheb nii, et kuna Oculus ja MS on sõbrad, siis kõik Oculuse mängud on Win10 store only
Also xboxo tuleb Oculuse suppordiga I called it first!
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
11.03.2016 12:50:11
|
|
|
axec, sellest ma ju räägingi. vive ei keela oculuse sdk-d toetada vaid neil lihtsalt ei ole mingit huvi seda ise sisse kirjutama hakata.
sa ülehindad oculuse huvi, nende huvi konkurendi jaoks asju kirjutama hakata on veel väiksem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
11.03.2016 13:26:20
|
|
|
pigem on see "allow us to do so" tähendab, et köhige pappi, siis võtame mängult järgmise patchiga vive bänni maha.
mingid jutud suppordist ja hullult mahukast tööst on bullshit. nagu korduvalt juba öelnud, siis vr = monitor + 3D hiir. kui mängu toodetakse juba seda silmas pidades, et on ühe või kahe inputi asemel näiteks 2 või 3, siis pole vahet, millise logoga telefon sulle silmade ette on tõstetud.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
11.03.2016 13:27:12
|
|
|
see oleks nõmedus kuubis juba
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
11.03.2016 13:30:26
|
|
|
NATAS999. Nii need asjad siin maailmas käivad. "Kes mängib muusika, selle pilli järgi ka tantsitakse. Mida suurem ja v6imsam orkester, seda valjum ja määrävam ka muusika/takt" Ja ainult lind oksal, laulab tasutta
viimati muutis Avot 11.03.2016 13:47:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
11.03.2016 13:41:40
|
|
|
NATAS999, vr on natukene rohkem kui monitor ja 3d hiir. pealegi, ka need asjad vajavad tuge. lahendused on erinevad. seda enam, et ka apid on erinevad.
oculus on päris pikalt-laialt lahanud probleeme nii raua kui softi aspektist.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
11.03.2016 13:45:11
|
|
|
londiste kirjutas: |
NATAS999, vr on natukene rohkem kui monitor ja 3d hiir. pealegi, ka need asjad vajavad tuge. lahendused on erinevad. seda enam, et ka apid on erinevad.
oculus on päris pikalt-laialt lahanud probleeme nii raua kui softi aspektist. |
räägi siis lähemalt nendest "rohkematest asjadest" mis seal on.
minu nägemuse kohaselt on vr headset pilti näitav ekraan silmade ees ja kopsik anduritega, mille andmed registreeritakse ja muudetakse liikumiseks ekraanil.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
11.03.2016 14:34:36
|
|
|
Nii mehed märtsikuu hakkab vaikselt poole peale jõudma õnneks on suurem osa ootamisest möödas.Märtsi lõpus peaks esimesed riftid teele minema ja heal juhul Aprillis või Mais saame oma riftid kätte.
Ma vaatan et praeguste vr mängude recomended specs on juba natuke midagi muud kui see i5 ja 970 mida on kogu aeg reklaamitud rifti ja vive jaoks vaja minevaks.
http://store.steampowered.com/app/380220/
Sellest i5 ja 970 on saanud minimum nõuded ja nagu ma arvan et me teame siin ise ka kõik et miinimum nõutega ühtegi mängu eriti peale LOW settingute väga ei mängi.Sest minu arust on siiamaani nende mängudega nii olnud et kui sul on isegi täpselt recomended specs arvuti siis ka ei saa mängus kõike graafikat põhja keerata ja head fpsi loota.Pigem on palju võimsamat arvutit alati vaja olnud kui mängude recomended specs on välja toodud kui tahad et saaksid mängus graafika põhja keerata ja tahaks veel saada korralikku fpsi ka.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
axec
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2004
|
11.03.2016 15:09:55
|
|
|
londiste kirjutas: |
axec, sellest ma ju räägingi. vive ei keela oculuse sdk-d toetada vaid neil lihtsalt ei ole mingit huvi seda ise sisse kirjutama hakata.
sa ülehindad oculuse huvi, nende huvi konkurendi jaoks asju kirjutama hakata on veel väiksem. |
Ega Vivei meeskond ei pea midagi sisse kirjutama, Vive peab andma loa Oculusel oma SDK enda omasse kirjutada, et Vive omanikud saaksid läbi Oculus Store'i asju osta. Aga Vivel pudub selle jaoks huvi, kuna see tähendaks market sharei mõningast kaotust. Lihtsalt praegu teema, et HTC ja Steam ei taha et läbi Oculuse poe Vivele asju ostetakse.
Aivo998 kirjutas: |
Nii mehed märtsikuu hakkab vaikselt poole peale jõudma õnneks on suurem osa ootamisest möödas.Märtsi lõpus peaks esimesed riftid teele minema ja heal juhul Aprillis või Mais saame oma riftid kätte.
Ma vaatan et praeguste vr mängude recomended specs on juba natuke midagi muud kui see i5 ja 970 mida on kogu aeg reklaamitud rifti ja vive jaoks vaja minevaks.
http://store.steampowered.com/app/380220/
Sellest i5 ja 970 on saanud minimum nõuded ja nagu ma arvan et me teame siin ise ka kõik et miinimum nõutega ühtegi mängu eriti peale LOW settingute väga ei mängi.Sest minu arust on siiamaani nende mängudega nii olnud et kui sul on isegi täpselt recomended specs arvuti siis ka ei saa mängus kõike graafikat põhja keerata ja head fpsi loota.Pigem on palju võimsamat arvutit alati vaja olnud kui mängude recomended specs on välja toodud kui tahad et saaksid mängus graafika põhja keerata ja tahaks veel saada korralikku fpsi ka. |
Tegemist Vive mänguga ja Steamis ei kureerita asja, et kas vastab recommended specile või mitte, Oculus on korduvalt öelnud, et nende poes müügil olevad asjad peavad jooksma 90fps @ soovituslik spec ja mitte tingimata LOW settingutel, nimelt on oculusel selline tehnoloogia nagu asynchronous time warp, mis peaks tagama, et ei teki mingeid freim drope ka parema visuaali juures. https://developer.oculus.com/blog/asynchronous-timewarp-examined/
Aeron kirjutas: |
Pärast läheb nii, et kuna Oculus ja MS on sõbrad, siis kõik Oculuse mängud on Win10 store only :)
Also xboxo tuleb Oculuse suppordiga :D :D I called it first! |
See pole nüüd päris selline support, et ühendad Rifti Xbouni, see on lihtsalt remote play app, millel VR tugi. PC ja Xbone remote play juba olemas, seega pole keeruline mingit äppi treida, mis suppordib siis nö VR vaadet, et põhimõtteliselt on sul VR'is tuba, kus ekraan, mille peal saad remoteis Xboxi mänge mängida.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
11.03.2016 15:21:25
|
|
|
Aivo998 kirjutas: |
Ma vaatan et praeguste vr mängude recomended specs on juba natuke midagi muud kui see i5 ja 970 mida on kogu aeg reklaamitud rifti ja vive jaoks vaja minevaks. |
Tegelikult küll pole süsteeminõuete jälgimisest mitte mingit tolku, aga las olla.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
11.03.2016 17:13:49
|
|
|
Scart. Ega mina isiklikult ei olegi neid mitte kunagi jälginud lihtsalt ajaviiteks tõin siia välja selle mida leidsin.Lihtsalt põhjuseks see kuna paljud on endale ostnud rifti ja vive pärast gtx970.
Mina olen alati teadnud et miinimum ega recomended nõutega mängida eriti ei kannata(Minu puhul vähemalt).Paljud inimesed mängivad, aga mina isiklikult olen selline kes tahab mängudes ultra settinguid ja võimalikult suurt fpsi.Ja tavaliselt et seda saavutada peab recomended nõuded riistavara ikka korralikult ületama.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
11.03.2016 17:19:11
|
|
|
Aivo998 kirjutas: |
Scart. Ega mina isiklikult ei olegi neid mitte kunagi jälginud lihtsalt ajaviiteks tõin siia välja selle mida leidsin.Lihtsalt põhjuseks see kuna paljud on endale ostnud rifti ja vive pärast gtx970.
Mina olen alati teadnud et miinimum ega recomended nõutega mängida eriti ei kannata(Minu puhul vähemalt).Paljud inimesed mängivad, aga mina isiklikult olen selline kes tahab mängudes ultra settinguid ja võimalikult suurt fpsi.Ja tavaliselt et seda saavutada peab recomended nõuded riistavara ikka korralikult ületama. |
970GTX/290X peaks rahuldama vähemalt esialgu ka kõik VRi vajadused. Meie ajal on kombeks laduda rauasätete alla kõige kangemad jupid ja minna koju. Näiteks on nii mõnelgi uuel mängul Steamis soovituslike rauasätete all i7 6700K ja 980Ti
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
11.03.2016 19:59:17
|
|
|
Jah seda The climb tahaks kindlasti proovida ilmselt tuleb enamus ära proovida mis vr toega.Neid mis vorpx saab tööle neid ei jõua ilmselt kõiki läbi katsetada ilmselt valikuliselt,aga originaal vr toega mängud tahaks küll ära proovida kõik. Need võiks olla kõige efektsemad.
Jah ja eks ta kahjuks nii olegi elus,et rahakott paneb riistavara paika mitte mingi steam ega muu täitsa õige
Muidu oleks meil enamustel 4x SLI jne.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
11.03.2016 19:59:27
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=kX4ex18jlDw - tema oskab kosta ED kohta, ning ma nõustun sellega mida ta räägib, olles ka ise seda mänginud Vr'iga. See oli esimene asi mis ma ära ostsin peale DK2 kätte saamist. Pole aastaid mängu eest nii palju pappi maksnud. worth it.
Sain selgust ka sellele Rifti pildi parem olemise teemale, nimelt: Rift ja Vive on sama paneeliga, sama resoltsiooniga. Nüüd miks on Rifti pilt veidi parem? Sest Rifti optika teeb sulle väiksema field of view ja seetõttu on sul rohkem pixleid kirjeldamas vaatevälja mis Vivel on vähe laiem.
Pluss: veits parem pilt, minus vaatad välja väiksemast "aknast". Raporteeritakse, et vaateväli on väiksem kui DK2'l.
more on here : https://www.reddit.com/r/Vive/comments/49yrjh/the_truth_about_the_rift_nda_what_oculus_doesnt/
(ps: mina leian ka, et oculuse ostjatel oleks nagu õigus teada "kui suure teleka" nad ostavad, enne kui raha võetakse.. nad pole ikka ametlikult FOV'd välja öelnud)
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
11.03.2016 20:40:40
|
|
|
xmaster. Mäletan, et lugesin testijate arvamusi, kes t6esti väidavad, et Vive fov on suurem (vähemalt neile tundus nii). Aga seda k6rgus suunas. V6rreldi kaudselt Vive 16:9 vs Rift 21:9 formaadiga. Umbes selline vahe, kui v6rrelda tava monitoriga https://i.ytimg.com/vi/9r84YiYT_0w/maxresdefault.jpg Kui asi t6esti nii on, siis Oculus on teinud minule sobivama otsuse. Peaasi, et see kuramuse SDE efekt oleks v6imalikult väike (minule tähtis)!
Yks katkend siin: The OLED Displays Something you'll immediately notice coming from a DK2, is the new gorgeous OLED displays. On paper, it might seem that the the Vive & Rift have the same panel but in reality, they are optimized in different ways. The Rift CV1 is notably clearer in every experience I have had thus far. If someone was to make you close your eyes, then proceeded to place a Rift or Vive randomly over your head, you would know which unit you were wearing every time just based on the display. This isn't to say the Vive doesn't look gorgeous, it does, but "the screen door effect" is more present. This could be very important to you and i'll give you one example as to why. Let's say you're a movie buff and plan to spend a lot of time watching movies with your HMD. For a stationary theater experience, you're going to find the Rift will(most likely) offer the best experience. Regardless, both panels are fantastic for where we are now in the VR space.
https://www.reddit.com/r/oculus/comments/49ku1u/detailed_experience_a_lot_of_hours_with_both/
PS. Loodan, et k6ik saavad aru, et kogu jutt on vaid spekulatsioon ja t6e saame teada alles hiljem.
viimati muutis Avot 11.03.2016 20:59:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
axec
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2004
|
12.03.2016 11:34:23
|
|
|
xmaster kirjutas: |
https://www.youtube.com/watch?v=kX4ex18jlDw - tema oskab kosta ED kohta, ning ma nõustun sellega mida ta räägib, olles ka ise seda mänginud Vr'iga. See oli esimene asi mis ma ära ostsin peale DK2 kätte saamist. Pole aastaid mängu eest nii palju pappi maksnud. worth it.
Sain selgust ka sellele Rifti pildi parem olemise teemale, nimelt: Rift ja Vive on sama paneeliga, sama resoltsiooniga. Nüüd miks on Rifti pilt veidi parem? Sest Rifti optika teeb sulle väiksema field of view ja seetõttu on sul rohkem pixleid kirjeldamas vaatevälja mis Vivel on vähe laiem.
Pluss: veits parem pilt, minus vaatad välja väiksemast "aknast". Raporteeritakse, et vaateväli on väiksem kui DK2'l.
more on here : https://www.reddit.com/r/Vive/comments/49yrjh/the_truth_about_the_rift_nda_what_oculus_doesnt/
(ps: mina leian ka, et oculuse ostjatel oleks nagu õigus teada "kui suure teleka" nad ostavad, enne kui raha võetakse.. nad pole ikka ametlikult FOV'd välja öelnud) |
FOVi kohta niipalju, et selle kohta saab öelda ainult suurusjärgu, FOV sõltub sellest, kui kaugel läätsed su silmadest on, st et prillikandjale on pisut väiksem FOV mõlema headsetiga. Kuid jah olen ka lugenud, et FOV pisut väiksem, aga eks elame näeme, FOV pole ainult ühene näitaja, tuleb arvestada ka vertikaalset ja horisontaalset FOVi. Paneelide kohta aga niipalju, et tegu pole samade display paneelidega, sama tehnoloogia ja resolutsioon, kuid ei ole ühe ja sama liini pealt. Ja praegu väidetakse, et Riftil parem pixel fill, mis võib olla täiesti reaalne aga pole fakt. NDA kohta käiva lingi juttu tasuks võtta with a grain of salt. Tehnika firmade puhul on NDAd täiesti tavaline värk, ning eks GDC ajal saab kuulda Rifti uudiseid loodetavasti.
Lugesin ka põgusalt kommentaare selle lingi alt, kommenteerijad väidavad, et CV1 FOV jutt on täiesti vale ja CV1-e fov on DK1le sarnane. Seega kui sellise asjaga mööda pannakse, siis pigem on see fannboyism. ja ekraani heledus 2,5 korda. KORDA. heledam on ehk pisut liiast. Elame näeme ja oota,me huviga GDCd, äkki riviilitakse miskit huvitavat.
https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/3ti391/htc_attempts_to_bribe_rvive_team_to_get_promoted/
Ohohhh, kõigi lemmik Vive üritas siukest taktikat kasutada ja Oculuse tiim saab pasarahet kaela... Mõned kuud vana asi, aga suht räpane sellegipoolest, et ei olegi nii paipoisid see punt.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
12.03.2016 12:05:35
|
|
|
axec kirjutas: |
Lugesin ka põgusalt kommentaare selle lingi alt, kommenteerijad väidavad, et CV1 FOV jutt on täiesti vale ja CV1-e fov on DK1le sarnane. Seega kui sellise asjaga mööda pannakse, siis pigem on see fannboyism. ja ekraani heledus 2,5 korda. KORDA. heledam on ehk pisut liiast. Elame näeme ja oota,me huviga GDCd, äkki riviilitakse miskit huvitavat.
https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/3ti391/htc_attempts_to_bribe_rvive_team_to_get_promoted/
Ohohhh, kõigi lemmik Vive üritas siukest taktikat kasutada ja Oculuse tiim saab pasarahet kaela... Mõned kuud vana asi, aga suht räpane sellegipoolest, et ei olegi nii paipoisid see punt. |
Esiteks, kõigi lemmik? Selline lause juba viitab mingile fannimisele, proovime ilma hakkama saada. Samuti pole mõtet minumeelest linkida mingeid PR'i mishappe vms kes proovivad oma toodet promoda, in "funny ways" maybe. Räägime toodetest ja nende omadustest - lihtsam. Toodet ehitaval inseneril pole midagi tegemist sellega, kuidas marketing osakonnas oma palka ära teenida üritavad tegelased seda müüa proovivad ning meid huvitab see mida insenerid meile kasutamiseks tegid. Vähemalt mind huvitab.
Hetkel oli põhipoindiks see, et meil on ühelpool toode mille omadused ei ole varjatud ja on teada ning teisel pool on peatselt shippima hakkav toode millele inimesed on raha juba lukku ja alla pannud ning omadusi ikka varjatakse. See võimaldab siis ühelt poolt ühtedel fännidel igasugu lekitatud fakte koos liialdustega teisele poolele näkku visata ja teisele poolele tänu varjamisele kujutada endale ette midaiganes neile meeldib, sest "tõestust ju ei ole!".
Vaatame asju millel paistab põhi all olema ja mille kohta on mitmeid kinnitatud võrdluseid - nagu näiteks on teada vive FOV ja fakt et paljud ütlevad, et see on riftil väiksem. Jah, see sõltub kas kasutad prille ja kui lähedale saad oma silmadele ka läätsed tuua kuid võrdlejad tavaliselt kasutavad kõiki headsette sarnaselt.
See kaks korda heledama jutt on ilmselgelt liialdus kuid Tested youtube kanali jälgijana tean, et ka nemad showroomidel proovimise järel on maininud, et rift tundus hämaram. Ise mõtisklen, et võibolla on selle taga selle "screendoor effecti" vähendamiseks ette võetud liigutused.
Meie üht praegust põhipostitajat siin ka kangesti häiris võime pixleid näha nii et võibolla tõesti tehti mingi coating mis seda vähendab Aga sellel on jällegi siis miinuseid ka - nagu väiksem heledus.. et saaksite aimu millest räägin, siis siia üks näide kuidas oculus DK1'te modditi laminating plastic stuffiga, et SDO'd vähendada, osade inimeste poolt. Seda saab dk2'le ka teha jep.. heledus ja teravus kannatab.
https://www.youtube.com/watch?v=jUiTJPA3axI
Siin on nüüd see laminating kile dk1'le pooleldi peale pandud ja siis ühele osale ekraanist sisse zoomitud, et oleks hästi näha.
Ma ei arva loomulikult, et rift cv1'le on täpselt sama tehtud sest see lõhub liiga hullult teravust, aga mingi sarnane kergelt sde'd vähendav coating võib nende läätsedel olla ja see vähendaks ka apparent heledust.
edit: ja see, et ühel on fov väiksem või ekraan vähem hele, ei tähenda, et see oleks nüüd sitt või mõttetu. Me ei kasuta kõik samu telefone ja oleme kõik rõõmsad, eksju. Nii suletud keskkonnas ei ole ka hullult heledust vaja ekraanilt, et sellel kõik täiesti vajalikul tasemel välja paistaks, nagu me samuti ilmselt kõik teame pimedas oma telefonide vaatamisest.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
axec
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2004
|
12.03.2016 13:07:05
|
|
|
xmaster. Tunnistan, et olen Rifti poole kallutatud, kuna endal see tellitud ja ei tahaks pettuda. Lihtsalt, et kõik saast mida Oculuse punt kaela saab, siis pisut kahju neist, sest nemad pole sellist taktikat kasutanud nagu Vive PR tiim, vähemalt teadaolevalt, muidugi pole välistatud. Kuid nõustun, et Oculus võiks oma specid avaldada, hoolimata sellest, et enamus asju on meil läbi foorumite juba teada, siiski võiks Oculus teha pressiteate kus avaldatakse selgesõnaliselt kõik puuduolev. Võimalik, et see NDA on osa kampaaniast, et GDC ajal välja tulle mingite lisaavaldustega, ei tea, igal juhul tuleval nädalal näeme, 13 märts on nö eelpressikas Oculusel. Ootame huviga.
PS. Seda kiletrikki proovisin endagi DK1-ga :) nagu toimis.
PPS. PR mishappe linkida küll, aga in all fairness, sina linkisid mingi ubervivefänni totaalse BS posti, mille enamik punkte on ümber lükatud ja selle põhjal võib järeldada, et kogu post on BS ;) Aga ei ole hullu, jääme viisakateks, sest VR on kohal ja kui mõlemal poolel hästi läheb on see hea VRi jaoks.
viimati muutis axec 12.03.2016 13:11:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
12.03.2016 13:40:20
|
|
|
xmaster. See on jah kergelt öeldes veidi imelik, et Oculus ei avalda tehnilisi andmeid. Arvatavasti väldib arusaamatusi, vaidlusi, kuulujutte jne. Mis on minu silmis Oculuse poolt vale liigutus.
Mis minu arvamusse puutub, siis kasutagu nad mis tehnikat tahes, aga SDE efekt peab olema kadunud, v6i vähemalt minimaalne. Oculus arvatavasti (ainult minu arvamus) saab aru, et paljud kes esimest korda küllaltki kalli CV1 pähe panevad, võivad pettuda pildi kvalideedis, kuna pildi kvaliteet ei täida ootusi, SDE efekt on esimene asi, mis silma torkkab. Kui SDE efekt oleks häirivalt esil, oleks see katastrof tavalise kasutaja puhul, kes on harjunud hea pildikvaliteediga ja keda ei huvita igasugu tehnilised seletused VR teemal! Tulemuseks võib olla negatiivne ja rahulolematuse "laviin" ja täielik pettumus, mis pidurdab tunduvalt kogu VR massidesse saabumist. Tõelised VR huvilised/entusiastid on hoopis teine teema!
PS: Sinu ülesse pandud videos, valiksin ka mina selle "kile" versiooni!
https://www.youtube.com/watch?v=jUiTJPA3axI
viimati muutis Avot 12.03.2016 17:30:10, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
12.03.2016 14:31:52
|
|
|
Jah, ma arvasin ka, et sa võtaksid selle
Aga märgin ära, et see mure, et inimiesed SDE pärast VR'is pettuks, on väga nulli lähedane protsent mille pärast võimelda.
Ma olen nii palju kordi juba lugenud, kus tüübid kes isegi on omanud varasemat VR kogemust (dk1, dk2) ja läksid Vive/Cv1 proovile, lubades raporteerida kuidas on SDE ja fov ja värgid.. lihtsalt unustavad ära need asjad või nende vaatamise.
Kuna uued seadmed oma 90hz jm arendustega lükkavad aju ruttu presence tundesse siis enamus inimesi lihtsalt ei kotigi elamuses hakata mingeid pixleid jms asju luurama.
Et mul on Avotist veidike kahju, kuna tundub, et ta on oma ootused kuskile pilvedest kõrgemale lükanud ja tundub juba soovivat, et ta ei saaks aru kas ta on päris või VR ilmas omadega ning sellises kohas on raske ka CV1'ga mitte pettuda
Kuid ma tean ka väga hästi, et 99% inimesi ei oota ega otsi seda ja neid ei koti vive/cv1 kogemuse juures mingi SDE teema, kuna experience võtab kogu tähelepanu omale.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
12.03.2016 21:47:31
|
|
|
xmaster. V6imalik, et sinul on 6igus. Kindlalt aga eksid, kui arvad et minu ootused on liiga k6rged CV1 puhul! Kui SDE efekt ei häiri enam CV1 ja Vive puhul, on asi lahendatud, vähemalt enamuse jaoks! Vaevalt seda keegi "luubiga" taga otsib! Minu veidi skeptiline hoiak tuleneb kindalsti, (vähemalt osaliselt) täielikust pettumisest DK2_ga! See DK2 oli minule täielik "katastrof" ... (pildikvaliteet). Samas leidub ka neid, kes on rahul isegi DK2_ga!?
Aeg näitab, kas minu kartused ja skeptilised kahtlused olid ikka päris tyhised. Kas ikka panid tähele, et rääkisin/hoiatasin inimestest ja nende n6udlusest, kellel puudub varasem kokkupuude VR maailmaga? Räägin inimestest, kes on maksnud täis hinna, oodates kuulanud "kiidulaule" ja nüüd rahulikult kodus ESIMEST korda proovima/mängima/filme vaatama hakkavad. See on natukene teine asi, kui testida kiiruga kuskil testi olukorras VR kogemust.
PS: proovime mitte isiklikuks minna!
Siin mägust video, mis on proovimist väärt: https://www.youtube.com/watch?v=j9Tsq9Vyw8E
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
13.03.2016 18:25:45
|
|
|
Juhul kui ongi üks VR teisest heledam, kas heledust GPU seadetest ei saa sättida, nagu monitoride puhul. Monitoride puhul on küll ülevaadetes, et "oh snap, this monitor is so bad out of box, but after recalibration its awesome".
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|