Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 01.01.2016 23:24:46 vasta tsitaadiga

kahju et nende uus kujundus nii kohutav on (minu jaoks vähemalt).
Läksin emaplaati otsima ja automaatselt läksin kohe 1a.ee lehele.

_________________
Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929


viimati muutis Wusses 02.01.2016 00:22:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 334 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.01.2016 23:45:14 vasta tsitaadiga

No ei tea. Oli vaja ühte SSD ketast. Suutsin end nende kodukal ilusti ära navigeerida ilma igasuguse tõrgeta.
Pärast kohapeal vaatasin telefoniga mudeli täpsema nime ka üle ja seal polnud ka probleeme (Xperia Z1).

Ei tea, mis vingute või ma pole suutnud seda viga veel leida sealt.

_________________
YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Kommentaarid: 166 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.01.2016 16:48:35 vasta tsitaadiga

Filtrite süsteem on kehv, aga eks see ole ka üks 1a.ee suurimaid plusse. Tarneajad seevastu Arvutitargas paremad. Et oleneb, mis parasjagu oluline on.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 02.01.2016 16:56:38 vasta tsitaadiga

Kui vaja mingit asja, millel oleks mingi kindel soovitud "asi", siis tõesti esimese asjana lähen pigem ikka 1a.ee netipoodi, kuna filtreerimine seal kordades parem. Toote andmed ka kõik kenasti arusaadavad ja olemas ning paremini kuvatavad, AT-s kohati puudulik ja veidike segasem. Nii et AT netipoel arenguruumi selles osas on kõvasti.
AT netipoodi väiksema resolutsiooniga ka veidike nö kohmakas kasutada.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2016 16:57:47 vasta tsitaadiga

1a.ee ei hiilga viimasel ajal eriti klienditeenindusega.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 02.01.2016 16:59:59 vasta tsitaadiga

1a.ee klienditeenindus pole kunagi minu meelest just kõige paremad olnud.
_________________
Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929
Kommentaarid: 334 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 02.01.2016 17:04:56 vasta tsitaadiga

Ega AT teenindusega ka väga kiidelda ei saa. Kas või alustades sellest, et ei ole viitsitud vastata minu mitmetele meilidele erinevatel ajaperioodidel, üks kord puudulik teenindus ka garantiiosakonna poolt jne.
1a-ga samas pole mul klienditeenindusega siiani probleeme olnud. Ärge muidugi valesti aru saage... Ma pole mingi 1a suuvooder ning puuduvad igasugused mingid isiklikud suhted 1a-ga. Lihtsalt minu kui kliendi kogemused.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 02.01.2016 17:08:59 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
Ega AT teenindusega ka väga kiidelda ei saa. Kas või alustades sellest, et ei ole viitsitud vastata minu mitmetele meilidele erinevatel ajaperioodidel, üks kord puudulik teenindus ka garantiiosakonna poolt jne.
1a-ga samas pole mul klienditeenindusega siiani probleeme olnud. Ärge muidugi valesti aru saage... Ma pole mingi 1a suuvooder ning puuduvad igasugused mingid isiklikud suhted 1a-ga. Lihtsalt minu kui kliendi kogemused.


Sa ei ole ainuke selle murega. Nagu siin üks ninatark kunagi ilkus huvitav mis meile sa neile küll saadad nii sageli. Ok see oli iroonia ja halb nali. Loodan, et saad lõpuks vastused ja selle mida soovid.

Parimat sulle

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.01.2016 18:47:35 vasta tsitaadiga

Ilmselt oleneb kliendist ja tema sõnastusest ka palju, et kuidas töötajad vastata viitsivad. Endal pole siiani meili kaudu suheldes probleemi olnud Arvutitargaga. Kui mõnel mehel on koguaeg probleem meili teel suhtlemisega, siis äkki tuleks pindu enda silmast otsida?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 02.01.2016 18:54:07 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Ilmselt oleneb kliendist ja tema sõnastusest ka palju, et kuidas töötajad vastata viitsivad. Endal pole siiani meili kaudu suheldes probleemi olnud Arvutitargaga. Kui mõnel mehel on koguaeg probleem meili teel suhtlemisega, siis äkki tuleks pindu enda silmast otsida?


Minul on suhtlusstiil vägagi viisakas ja rahulik. Peamised küsimused on olnud lisateabe saamine mingi toote kohta (kas kodulehel puudulik info või küsinud mõne toote kohta, mida neil kodulehel üleval pole jms). Kui ei vastata, siis ei hakka ka spämmima selle küsimusega neid, vaid valin selleks korraks mõne muu kaupleja. Ja kuna nende aastate jooksul pole selles osas nad enda suhtumist muutnud, siis võimaluse korral nüüd pigem eelistangi muud kauplejat.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DayDream
HV veteran
DayDream

liitunud: 27.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2016 21:14:16 vasta tsitaadiga

Siim159, konkreetsemalt, millistele meilidele vastatud ei ole?
Kommentaarid: 165 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 02.01.2016 21:18:25 vasta tsitaadiga

Nagu ma ütlesin, enamasti toodete lisainformatsiooni saamiseks. Paljudel toodetel on neil andmetes suuri puudusi. Samuti päringuid, kus küsinud, kas mingi toode on müüki tulemas, mis neil veel kodulehel üleval pole.
Ja nt ka garantiiosakonnaga, kus ei suudetud toodet ära parandada... Saatsin sellest kirja, millele ei vastatud. Seejärel pakkusin variandi toote tagastada, millele samuti ei vastatud. Kuna tegu oli odava vidinaga ning põhifunktsiooni tootel sain kasutada, siis ei viitsinud hakata seal mingi 15€ pärast energiat selleks kulutama, et lõpuks kuidagi "lahendus" leida.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DayDream
HV veteran
DayDream

liitunud: 27.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2016 21:26:54 vasta tsitaadiga

Siim159, jah, sellest sa ennem rääksid, aga küsingi konkreetsemalt, mille kohta informatsiooni küsisid ja mis ajal need päringud saatnud oled?
Kommentaarid: 165 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.01.2016 21:34:27 vasta tsitaadiga

Ilmselt on teil lihtsam privaatselt suhelda ja edastada näiteks email, millelt päring saadeti.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2016 04:33:36 vasta tsitaadiga

No toote info küsimine on küll bs. Google on ju olemas. Otsing on kiirem kui meili kirjutamine. Ma saaks aru kui tegu on infoga mida googles pole. Näiteks seeria/partii mis kohapeal olemas vms.
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat.
Mis garantiise puutub, siis viisin ise kohale ja kui anti uus asemele, siis sellest ka teavitati ja läksin järgi. Ei midagi negatiivset.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 03.01.2016 05:34:24 vasta tsitaadiga

Tomorrow kus juures ei ole tooteinfo küsimine bs!

Kauba kohta tuleb anda detailne ja eestikeelne tooteinfo. Kui tarbija teeb vale valiku puuduliku informatsiooni tõttu, on tal õigus lepingust kuludeta taganeda ja nõuda ettevõtjalt kahjude hüvitamist.

Ja kui kaupleja seda ei tee ja kirjale ei vasta siis näitab see lihtsalt tema suhtumist oma klientidesse.

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2016 06:15:12 vasta tsitaadiga

El-Fuego, Kui sa pead silmas spetsiifiliselt eestikeelset tooteinfot, siis suurematel firmadel on ka eestikeelsed tootelehed ja isegi eestikeelsed kasutusjuhendid kodulehel olemas. Mis viib mind tagasi google juurde.
Mis puutub õige versiooni ostmist, siis selleks on parim viis tootekood mis on iga toote juures ka AT veebilehel. Seega kui on kahtlus, et tegu pole õige tootega saab alati seda koodi guugeldada ja vaadata kas see on õige asi või mitte. Tootja kodulehel on kah koodid olemas.
Pilte ei tasu üldse vaadata. Need on alati illustratiivse tähendusega igal pool.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GaZmO
HV vaatleja

liitunud: 14.03.2007




sõnum 03.01.2016 13:30:17 vasta tsitaadiga

Google võib ju kiirem olla, aga kui sa ikkagi suudad vale toote osta, pole kurta kellelegi. Muidugi ei pruugi ka poest õiget infot saada, aga siis vastutab müüja.
Tegelikult on üldse üpris veider eeldada, et kõikidel klientidel on tahet või oskusi ise vajalik info leida. Poes on ju loomulik, et vajadusel küsid infot müüjalt, mitte ei hakka google't lappama. Miks peaks internetipoes teistmoodi olema?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caramis
HV Guru
caramis

liitunud: 19.09.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2016 13:50:12 vasta tsitaadiga

ma andsin ka AT ühele töötajale proovikiviks küsimuse "kui suur on Corsair H100i pumba veevool?", aga vastata ei suutnud. eks tegu ka üsna spetsiifilise küsimusega, ent ise netis kaevates sain poole tunniga vastuse kätte ja eks teavitasin AT töötajatki icon_biggrin.gif lubasin omale veidi ninatargatsemist icon_razz.gif
senini pole mul ühtegi muret ATga olnud, loodetavasti ka neid ei teki.

_________________
CAD modelleerimine - 3D-skännist või mõõtmiste-kirjelduste põhjal uue mudeli loomine
3D-printimine - kuni 350x350x420mm ühe detaili kohta, valmidus enamike termoplastikute jaoks olemas (va. PEEK, PEKK jms)
Kommentaarid: 164 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 142
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smurfar
Kreisi kasutaja
smurfar

liitunud: 15.02.2010




sõnum 03.01.2016 14:08:46 vasta tsitaadiga

caramis, Arvad, et teenindajal on nii palju aega sellist infot otsida icon_eek.gif

GaZmO kirjutas:
Google võib ju kiirem olla, aga kui sa ikkagi suudad vale toote osta, pole kurta kellelegi. Muidugi ei pruugi ka poest õiget infot saada, aga siis vastutab müüja.
Tegelikult on üldse üpris veider eeldada, et kõikidel klientidel on tahet või oskusi ise vajalik info leida. Poes on ju loomulik, et vajadusel küsid infot müüjalt, mitte ei hakka google't lappama. Miks peaks internetipoes teistmoodi olema?


Poes kohapeal küsides eeldaks muidugi, et teenindaja on nii pädev, et suudaks letitagant küsimustele vastused anda.
Teine lugu on juba neti teel päringut teha. Ise infot otsides saab parema ülevaate igasuguste komponentide ja vidinate kohta.

See muidugi minu arvamus.

_________________
Parandan lõhutud küttepuid. Hind kokkuleppel
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 106
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.01.2016 15:24:56 vasta tsitaadiga

GaZmO kirjutas:
Miks peaks internetipoes teistmoodi olema?

Internetipood on 24/7/365 avatud. Kui sa kell 2 öösel hakkad midagi tellima, siis ju ei hakka meili saatma, et kuulge kas see on ikka õige asi?
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
activeone
HV kasutaja
activeone

liitunud: 22.05.2008




sõnum 03.01.2016 15:31:19 vasta tsitaadiga

caramis kirjutas:
ma andsin ka AT ühele töötajale proovikiviks küsimuse "kui suur on Corsair H100i pumba veevool?", aga vastata ei suutnud. eks tegu ka üsna spetsiifilise küsimusega, ent ise netis kaevates sain poole tunniga vastuse kätte ja eks teavitasin AT töötajatki icon_biggrin.gif lubasin omale veidi ninatargatsemist icon_razz.gif
senini pole mul ühtegi muret ATga olnud, loodetavasti ka neid ei teki.


Väljaspool töö aega isiklikus facebookis selliste küsimuste esitamine ei kuulu tööülesannete hulka! See "proovikivi" on natuke põhjendamatu ja ükski klienditeenindaja ei peaks sellist infot teadma, kui tal pole just sügavat huvi antud toote vastu. Tootja pole sellist infot välja jaganud ametlikult.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chidori
HV Guru
Chidori

liitunud: 19.09.2007




sõnum 03.01.2016 15:51:10 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat.
Klienditeenindaja saadab selle ostujuhile, see saadab omakorda hulgilao klienditeenindajale, see saadab omakorda ostujuhile, see saadab tootja klienditeenindajale, see saadab oma müügijuhile jne.

Enne jõuab see toode lattu kui sellele kirjale vastus tuleb.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 03.01.2016 17:08:00 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
No toote info küsimine on küll bs. Google on ju olemas. Otsing on kiirem kui meili kirjutamine. Ma saaks aru kui tegu on infoga mida googles pole. Näiteks seeria/partii mis kohapeal olemas vms.
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat.
Mis garantiise puutub, siis viisin ise kohale ja kui anti uus asemele, siis sellest ka teavitati ja läksin järgi. Ei midagi negatiivset.

... oma praktikas olen pidanud päris tihti täpsustama n. toote revisjoninumbrit, sest paljudel toodetel on samal tootel neid õige mitu ja erinevused ei ole alati mitte marginaalsed. Õnneks on seni vastused saanud üsna operatiivselt ja seetõttu midagi ostmata pole jäänud ...

... teisalt olen nõus, et müüjaid mingi spetsiifikaga nokkima hakata on ikka täiesti napakas ettevõtmine. Ma küsiks selle peale vastu, et kas see küsija kujutab üldse ette, kui suur on sellise poe toodete nomenklatuur ja palju on võimalik küsida kõigi nende toodete kohta küsimusi? Öeldakse ju, et üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata ja see ütlus kehtib siinkohal ideaalselt. Hea teenindaja võtaks muidugi võimalusel vaevaks natuke otsida, kui küsimus saadetakse e-maili vms. teel, mis laseb asjaga sobival ajal tegeleda, kuid kui sellise küsimusega otse letis peale lennatakse, siis see küll kuidagi kohane ega mõistlik pole ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 03.01.2016 17:30:58 vasta tsitaadiga

Arvestades seda valikut, mis tänapäeval on ju kui laiaks on kasvanud toodete segment mida arvutipood müüb, siis narr üritus vähegi spetsiifilisemale vastust saada.
K-Arvuti ajastuli oli ehk suur osa küsimusi õigustatud ja nende täielik ebapädevus väljanaerdav, aga siis oli ka sortiment üliväike vs hetkel.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.