Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
01.01.2016 23:24:46
|
|
|
kahju et nende uus kujundus nii kohutav on (minu jaoks vähemalt).
Läksin emaplaati otsima ja automaatselt läksin kohe 1a.ee lehele.
_________________ Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929
viimati muutis Wusses 02.01.2016 00:22:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
01.01.2016 23:45:14
|
|
|
No ei tea. Oli vaja ühte SSD ketast. Suutsin end nende kodukal ilusti ära navigeerida ilma igasuguse tõrgeta.
Pärast kohapeal vaatasin telefoniga mudeli täpsema nime ka üle ja seal polnud ka probleeme (Xperia Z1).
Ei tea, mis vingute või ma pole suutnud seda viga veel leida sealt.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.01.2016 16:48:35
|
|
|
Filtrite süsteem on kehv, aga eks see ole ka üks 1a.ee suurimaid plusse. Tarneajad seevastu Arvutitargas paremad. Et oleneb, mis parasjagu oluline on.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
02.01.2016 16:56:38
|
|
|
Kui vaja mingit asja, millel oleks mingi kindel soovitud "asi", siis tõesti esimese asjana lähen pigem ikka 1a.ee netipoodi, kuna filtreerimine seal kordades parem. Toote andmed ka kõik kenasti arusaadavad ja olemas ning paremini kuvatavad, AT-s kohati puudulik ja veidike segasem. Nii et AT netipoel arenguruumi selles osas on kõvasti.
AT netipoodi väiksema resolutsiooniga ka veidike nö kohmakas kasutada.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
02.01.2016 16:57:47
|
|
|
1a.ee ei hiilga viimasel ajal eriti klienditeenindusega.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
02.01.2016 16:59:59
|
|
|
1a.ee klienditeenindus pole kunagi minu meelest just kõige paremad olnud.
_________________ Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929 |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
02.01.2016 17:04:56
|
|
|
Ega AT teenindusega ka väga kiidelda ei saa. Kas või alustades sellest, et ei ole viitsitud vastata minu mitmetele meilidele erinevatel ajaperioodidel, üks kord puudulik teenindus ka garantiiosakonna poolt jne.
1a-ga samas pole mul klienditeenindusega siiani probleeme olnud. Ärge muidugi valesti aru saage... Ma pole mingi 1a suuvooder ning puuduvad igasugused mingid isiklikud suhted 1a-ga. Lihtsalt minu kui kliendi kogemused.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
02.01.2016 17:08:59
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Ega AT teenindusega ka väga kiidelda ei saa. Kas või alustades sellest, et ei ole viitsitud vastata minu mitmetele meilidele erinevatel ajaperioodidel, üks kord puudulik teenindus ka garantiiosakonna poolt jne.
1a-ga samas pole mul klienditeenindusega siiani probleeme olnud. Ärge muidugi valesti aru saage... Ma pole mingi 1a suuvooder ning puuduvad igasugused mingid isiklikud suhted 1a-ga. Lihtsalt minu kui kliendi kogemused. |
Sa ei ole ainuke selle murega. Nagu siin üks ninatark kunagi ilkus huvitav mis meile sa neile küll saadad nii sageli. Ok see oli iroonia ja halb nali. Loodan, et saad lõpuks vastused ja selle mida soovid.
Parimat sulle
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.01.2016 18:47:35
|
|
|
Ilmselt oleneb kliendist ja tema sõnastusest ka palju, et kuidas töötajad vastata viitsivad. Endal pole siiani meili kaudu suheldes probleemi olnud Arvutitargaga. Kui mõnel mehel on koguaeg probleem meili teel suhtlemisega, siis äkki tuleks pindu enda silmast otsida?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
02.01.2016 18:54:07
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Ilmselt oleneb kliendist ja tema sõnastusest ka palju, et kuidas töötajad vastata viitsivad. Endal pole siiani meili kaudu suheldes probleemi olnud Arvutitargaga. Kui mõnel mehel on koguaeg probleem meili teel suhtlemisega, siis äkki tuleks pindu enda silmast otsida? |
Minul on suhtlusstiil vägagi viisakas ja rahulik. Peamised küsimused on olnud lisateabe saamine mingi toote kohta (kas kodulehel puudulik info või küsinud mõne toote kohta, mida neil kodulehel üleval pole jms). Kui ei vastata, siis ei hakka ka spämmima selle küsimusega neid, vaid valin selleks korraks mõne muu kaupleja. Ja kuna nende aastate jooksul pole selles osas nad enda suhtumist muutnud, siis võimaluse korral nüüd pigem eelistangi muud kauplejat.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DayDream
HV veteran

liitunud: 27.04.2008
|
02.01.2016 21:14:16
|
|
|
Siim159, konkreetsemalt, millistele meilidele vastatud ei ole?
|
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
02.01.2016 21:18:25
|
|
|
Nagu ma ütlesin, enamasti toodete lisainformatsiooni saamiseks. Paljudel toodetel on neil andmetes suuri puudusi. Samuti päringuid, kus küsinud, kas mingi toode on müüki tulemas, mis neil veel kodulehel üleval pole.
Ja nt ka garantiiosakonnaga, kus ei suudetud toodet ära parandada... Saatsin sellest kirja, millele ei vastatud. Seejärel pakkusin variandi toote tagastada, millele samuti ei vastatud. Kuna tegu oli odava vidinaga ning põhifunktsiooni tootel sain kasutada, siis ei viitsinud hakata seal mingi 15€ pärast energiat selleks kulutama, et lõpuks kuidagi "lahendus" leida.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DayDream
HV veteran

liitunud: 27.04.2008
|
02.01.2016 21:26:54
|
|
|
Siim159, jah, sellest sa ennem rääksid, aga küsingi konkreetsemalt, mille kohta informatsiooni küsisid ja mis ajal need päringud saatnud oled?
|
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.01.2016 21:34:27
|
|
|
Ilmselt on teil lihtsam privaatselt suhelda ja edastada näiteks email, millelt päring saadeti.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
03.01.2016 04:33:36
|
|
|
No toote info küsimine on küll bs. Google on ju olemas. Otsing on kiirem kui meili kirjutamine. Ma saaks aru kui tegu on infoga mida googles pole. Näiteks seeria/partii mis kohapeal olemas vms.
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat.
Mis garantiise puutub, siis viisin ise kohale ja kui anti uus asemele, siis sellest ka teavitati ja läksin järgi. Ei midagi negatiivset.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
03.01.2016 05:34:24
|
|
|
Tomorrow kus juures ei ole tooteinfo küsimine bs!
Kauba kohta tuleb anda detailne ja eestikeelne tooteinfo. Kui tarbija teeb vale valiku puuduliku informatsiooni tõttu, on tal õigus lepingust kuludeta taganeda ja nõuda ettevõtjalt kahjude hüvitamist.
Ja kui kaupleja seda ei tee ja kirjale ei vasta siis näitab see lihtsalt tema suhtumist oma klientidesse.
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
03.01.2016 06:15:12
|
|
|
El-Fuego, Kui sa pead silmas spetsiifiliselt eestikeelset tooteinfot, siis suurematel firmadel on ka eestikeelsed tootelehed ja isegi eestikeelsed kasutusjuhendid kodulehel olemas. Mis viib mind tagasi google juurde.
Mis puutub õige versiooni ostmist, siis selleks on parim viis tootekood mis on iga toote juures ka AT veebilehel. Seega kui on kahtlus, et tegu pole õige tootega saab alati seda koodi guugeldada ja vaadata kas see on õige asi või mitte. Tootja kodulehel on kah koodid olemas.
Pilte ei tasu üldse vaadata. Need on alati illustratiivse tähendusega igal pool.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
GaZmO
HV vaatleja
liitunud: 14.03.2007
|
03.01.2016 13:30:17
|
|
|
Google võib ju kiirem olla, aga kui sa ikkagi suudad vale toote osta, pole kurta kellelegi. Muidugi ei pruugi ka poest õiget infot saada, aga siis vastutab müüja.
Tegelikult on üldse üpris veider eeldada, et kõikidel klientidel on tahet või oskusi ise vajalik info leida. Poes on ju loomulik, et vajadusel küsid infot müüjalt, mitte ei hakka google't lappama. Miks peaks internetipoes teistmoodi olema?
|
|
tagasi üles |
|
 |
caramis
HV Guru

liitunud: 19.09.2010
|
03.01.2016 13:50:12
|
|
|
ma andsin ka AT ühele töötajale proovikiviks küsimuse "kui suur on Corsair H100i pumba veevool?", aga vastata ei suutnud. eks tegu ka üsna spetsiifilise küsimusega, ent ise netis kaevates sain poole tunniga vastuse kätte ja eks teavitasin AT töötajatki lubasin omale veidi ninatargatsemist
senini pole mul ühtegi muret ATga olnud, loodetavasti ka neid ei teki.
_________________ CAD modelleerimine - 3D-skännist või mõõtmiste-kirjelduste põhjal uue mudeli loomine
3D-printimine - kuni 350x350x420mm ühe detaili kohta, valmidus enamike termoplastikute jaoks olemas (va. PEEK, PEKK jms) |
|
Kommentaarid: 164 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
142 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfar
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2010
|
03.01.2016 14:08:46
|
|
|
caramis, Arvad, et teenindajal on nii palju aega sellist infot otsida
GaZmO kirjutas: |
Google võib ju kiirem olla, aga kui sa ikkagi suudad vale toote osta, pole kurta kellelegi. Muidugi ei pruugi ka poest õiget infot saada, aga siis vastutab müüja.
Tegelikult on üldse üpris veider eeldada, et kõikidel klientidel on tahet või oskusi ise vajalik info leida. Poes on ju loomulik, et vajadusel küsid infot müüjalt, mitte ei hakka google't lappama. Miks peaks internetipoes teistmoodi olema? |
Poes kohapeal küsides eeldaks muidugi, et teenindaja on nii pädev, et suudaks letitagant küsimustele vastused anda.
Teine lugu on juba neti teel päringut teha. Ise infot otsides saab parema ülevaate igasuguste komponentide ja vidinate kohta.
See muidugi minu arvamus.
_________________ Parandan lõhutud küttepuid. Hind kokkuleppel |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
03.01.2016 15:24:56
|
|
|
GaZmO kirjutas: |
Miks peaks internetipoes teistmoodi olema? |
Internetipood on 24/7/365 avatud. Kui sa kell 2 öösel hakkad midagi tellima, siis ju ei hakka meili saatma, et kuulge kas see on ikka õige asi?
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
activeone
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2008
|
03.01.2016 15:31:19
|
|
|
caramis kirjutas: |
ma andsin ka AT ühele töötajale proovikiviks küsimuse "kui suur on Corsair H100i pumba veevool?", aga vastata ei suutnud. eks tegu ka üsna spetsiifilise küsimusega, ent ise netis kaevates sain poole tunniga vastuse kätte ja eks teavitasin AT töötajatki lubasin omale veidi ninatargatsemist
senini pole mul ühtegi muret ATga olnud, loodetavasti ka neid ei teki. |
Väljaspool töö aega isiklikus facebookis selliste küsimuste esitamine ei kuulu tööülesannete hulka! See "proovikivi" on natuke põhjendamatu ja ükski klienditeenindaja ei peaks sellist infot teadma, kui tal pole just sügavat huvi antud toote vastu. Tootja pole sellist infot välja jaganud ametlikult.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
03.01.2016 15:51:10
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat. |
Klienditeenindaja saadab selle ostujuhile, see saadab omakorda hulgilao klienditeenindajale, see saadab omakorda ostujuhile, see saadab tootja klienditeenindajale, see saadab oma müügijuhile jne.
Enne jõuab see toode lattu kui sellele kirjale vastus tuleb.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
03.01.2016 17:08:00
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
No toote info küsimine on küll bs. Google on ju olemas. Otsing on kiirem kui meili kirjutamine. Ma saaks aru kui tegu on infoga mida googles pole. Näiteks seeria/partii mis kohapeal olemas vms.
Samas toote müügilejõudmise aja küsimine on mõistlik ja sellele peaks vastama, kuna mittevastamine tähendab potentsiaalselt kaotatud ostjat.
Mis garantiise puutub, siis viisin ise kohale ja kui anti uus asemele, siis sellest ka teavitati ja läksin järgi. Ei midagi negatiivset. |
... oma praktikas olen pidanud päris tihti täpsustama n. toote revisjoninumbrit, sest paljudel toodetel on samal tootel neid õige mitu ja erinevused ei ole alati mitte marginaalsed. Õnneks on seni vastused saanud üsna operatiivselt ja seetõttu midagi ostmata pole jäänud ...
... teisalt olen nõus, et müüjaid mingi spetsiifikaga nokkima hakata on ikka täiesti napakas ettevõtmine. Ma küsiks selle peale vastu, et kas see küsija kujutab üldse ette, kui suur on sellise poe toodete nomenklatuur ja palju on võimalik küsida kõigi nende toodete kohta küsimusi? Öeldakse ju, et üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata ja see ütlus kehtib siinkohal ideaalselt. Hea teenindaja võtaks muidugi võimalusel vaevaks natuke otsida, kui küsimus saadetakse e-maili vms. teel, mis laseb asjaga sobival ajal tegeleda, kuid kui sellise küsimusega otse letis peale lennatakse, siis see küll kuidagi kohane ega mõistlik pole ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
03.01.2016 17:30:58
|
|
|
Arvestades seda valikut, mis tänapäeval on ju kui laiaks on kasvanud toodete segment mida arvutipood müüb, siis narr üritus vähegi spetsiifilisemale vastust saada.
K-Arvuti ajastuli oli ehk suur osa küsimusi õigustatud ja nende täielik ebapädevus väljanaerdav, aga siis oli ka sortiment üliväike vs hetkel.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|