Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 30.07.2015 13:06:12 vasta tsitaadiga

Päris naljakas on vaadata kuidas vennad siin võtavad seadusest välja mingeid lambipunkte mis üldse aiaaugust räägivad ja siis genereeritakse mingi normaalne ajuvaba kaasus kokku.

Fakt on see, et Eesti seadused määravad ära misasi on müügigarantii. Kui tootja annab esmasele ostjale veel mingi lisagarantii (eluaegne garantii blablabla superspecial") siis las annab, see ei puutu meie müügigarantiisse. Meil on müügigarantii aga seotud tootega mitte selle ostjaga, niiet toode võib vabalt omaniku vahetada. VÕSis endas on olemas paragrahv "Müügigarantii" mis sätestab garantii olemuse ning ei räägi sõnagi ostja isikust (ostjast räägitakse nii palju, et ostjal on teatud õigused). Seega ei ole see garantii kuidagi seotud algse ostja isikuga.

Vastupidised väited on tühised. Ma võin ka võtta sada seadust ja panna sellest kokku omale sobiv gemüüse, aga iga asja jaoks on ikka oma paragrahv eksole icon_biggrin.gif Aga ei, laske edasi, põnev on.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 30.07.2015 13:17:01 vasta tsitaadiga

Ei ole põnev. Lihtsalt ajuvabaks on asi läinud.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Edeni
HV vaatleja
Edeni

liitunud: 24.07.2013




sõnum 30.07.2015 15:40:00 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Päris naljakas on vaadata kuidas vennad siin võtavad seadusest välja mingeid lambipunkte mis üldse aiaaugust räägivad ja siis genereeritakse mingi normaalne ajuvaba kaasus kokku.

Fakt on see, et Eesti seadused määravad ära misasi on müügigarantii.

vabandust kui see on loll küsimus, kuid mida puutub asjasse müügigarantii? arvutitark ju ei anna müügigarantiid. Mina sain aru eelpool mainitud tarbijakaitse dokumentidest, et tegemist on praegu pretensioonide esitamise õigusega seotud probleemiga.

Jägaja kirjutas:
Ei ole põnev. Lihtsalt ajuvabaks on asi läinud.


Minu arust on küll väga huvitav pealtvaadata sääraseid asju icon_smile.gif eriti huvitab lõplik vastus Tarbijakaitselt.. iaseasi kas see siia postitakse kunagi.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 30.07.2015 15:49:04 vasta tsitaadiga

Edeni kirjutas:
vabandust kui see on loll küsimus, kuid mida puutub asjasse müügigarantii? arvutitark ju ei anna müügigarantiid.


Wait, what?
Sellisel juhul sealt putkast küll midagi osta ei julge.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 30.07.2015 15:55:03 vasta tsitaadiga

Asi mida ma ei mõista on hoopis lihtsam...miks peab müüja proovima asja keeruliseks ajada. Isegi kui oli kaevuri kaart oli see poodidele tulus (raha teeniti ka teistelt juppidelt ja AMD vanemast otsast saadi ka lahti).
Mõni sai ka teenitud kena kopika, enamik mitte, samas nende kaartidega pole reeglina ka probleeme. Ehk mingi isiklik tige tõlgendus... ei tahaks uskuda, et poe juhtkond nii kivipallur.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2015 16:30:41 vasta tsitaadiga

Magic, asi pigem selles, et kasum käes ja kulutatud, nüüd nähakse ainult kulu :p
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2015 16:43:46 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Asi mida ma ei mõista on hoopis lihtsam...miks peab müüja proovima asja keeruliseks ajada. Isegi kui oli kaevuri kaart oli see poodidele tulus (raha teeniti ka teistelt juppidelt ja AMD vanemast otsast saadi ka lahti).
Mõni sai ka teenitud kena kopika, enamik mitte, samas nende kaartidega pole reeglina ka probleeme. Ehk mingi isiklik tige tõlgendus... ei tahaks uskuda, et poe juhtkond nii kivipallur.


ma tulen tagasi oma kahe hüpoteesi juurde 1) raha on nii vähe, et peab kuidagi garantiid, mille tegemise ajal pood raha ei teeni vähemaks võtma või sealt raha saama hakkama 2) läheb nii hästi, et võib endale lubada raha küsimist iga liigutuse eest.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2015 16:45:22 vasta tsitaadiga

nüüd mulle küll aitab. viimane ost oli kuu tagasi ja see jääb lõplikult viimaseks nüüd.
ei ole meelest läind veel arvutikeskuse jama kust garantiid jäid saamata.
nüüd jälle vusserdavad midagi.aga otseloomulikult kuna seltskond kes tööle jäi on sama ju.
isegi ei huvita enam kellele selles loos õigus jääb mina sealt enam midagi ei osta ja ei soovita ka kellelegi oma tuttavatele vaid vastupidi soovitan caseking.de kust tuleb kaup kodu ukseni 5 päeva tavaliselt.
selle ajaga ei suuda arvutitark nagunii enamus ajada kohalegi tarnida laost. lisaks veel hind mis soovida annab. toeta veel eesti firmasi koorivad sul kõik nahad seljast juba hinnaga ja lisaks veel pärast vaata ise kuidas hakkama saad kui esineb probleeme. ja pärast vingume eestlane tellib välismaalt.... EPIC!
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Edeni
HV vaatleja
Edeni

liitunud: 24.07.2013




sõnum 30.07.2015 17:09:42 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
nüüd mulle küll aitab. viimane ost oli kuu tagasi ja see jääb lõplikult viimaseks nüüd.
ei ole meelest läind veel arvutikeskuse jama kust garantiid jäid saamata.
nüüd jälle vusserdavad midagi.aga otseloomulikult kuna seltskond kes tööle jäi on sama ju.
isegi ei huvita enam kellele selles loos õigus jääb mina sealt enam midagi ei osta ja ei soovita ka kellelegi oma tuttavatele vaid vastupidi soovitan caseking.de kust tuleb kaup kodu ukseni 5 päeva tavaliselt.
selle ajaga ei suuda arvutitark nagunii enamus ajada kohalegi tarnida laost. lisaks veel hind mis soovida annab. toeta veel eesti firmasi koorivad sul kõik nahad seljast juba hinnaga ja lisaks veel pärast vaata ise kuidas hakkama saad kui esineb probleeme. ja pärast vingume eestlane tellib välismaalt.... EPIC!


no sellise suhtumisega võib ju üldse ettevõtluse ära unustada, kui kõi kseadused on ainult tarbija kasuks ja kui vähestki teenimise võimalust leitakse seaduses on kohe hald firma vms.
Mina isiklikult olles ostnud päris mitu asja second-hand ei ole kordagi ja ei kavatse ka pöörduda kuhugi, isegi kui katki läheb. Sellega ma arvestasin ostes second-hand ja sain ka vastava ale vs uue kauba hinnaga.

Aga, edu casekingiga icon_smile.gif tean inimesi kes on oodanud 2 kuud et oma HD7970 nende RMA-st tagasi saada parandatud kujul.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2015 17:13:26 vasta tsitaadiga

Edeni kirjutas:
siven kirjutas:
nüüd mulle küll aitab. viimane ost oli kuu tagasi ja see jääb lõplikult viimaseks nüüd.
ei ole meelest läind veel arvutikeskuse jama kust garantiid jäid saamata.
nüüd jälle vusserdavad midagi.aga otseloomulikult kuna seltskond kes tööle jäi on sama ju.
isegi ei huvita enam kellele selles loos õigus jääb mina sealt enam midagi ei osta ja ei soovita ka kellelegi oma tuttavatele vaid vastupidi soovitan caseking.de kust tuleb kaup kodu ukseni 5 päeva tavaliselt.
selle ajaga ei suuda arvutitark nagunii enamus ajada kohalegi tarnida laost. lisaks veel hind mis soovida annab. toeta veel eesti firmasi koorivad sul kõik nahad seljast juba hinnaga ja lisaks veel pärast vaata ise kuidas hakkama saad kui esineb probleeme. ja pärast vingume eestlane tellib välismaalt.... EPIC!


no sellise suhtumisega võib ju üldse ettevõtluse ära unustada, kui kõi kseadused on ainult tarbija kasuks ja kui vähestki teenimise võimalust leitakse seaduses on kohe hald firma vms.
Mina isiklikult olles ostnud päris mitu asja second-hand ei ole kordagi ja ei kavatse ka pöörduda kuhugi, isegi kui katki läheb. Sellega ma arvestasin ostes second-hand ja sain ka vastava ale vs uue kauba hinnaga.

Aga, edu casekingiga icon_smile.gif tean inimesi kes on oodanud 2 kuud et oma HD7970 nende RMA-st tagasi saada parandatud kujul.


samad sõnad edu arvutitargaga me kõik teame inimesi kellel probleeme antud firmaga;)
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2015 17:18:44 vasta tsitaadiga

Huvitav, et arvutitarga esindaja selles osas siin üldse sõna ei võta, varasemalt kirjutas hoogsalt vastuseid.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 30.07.2015 17:28:03 vasta tsitaadiga

kjmrc kirjutas:
Huvitav, et arvutitarga esindaja selles osas siin üldse sõna ei võta, varasemalt kirjutas hoogsalt vastuseid.


Et jääda korrektseks siis esindaja ei pea kuskil interneti avarustes kirjutama. Kui on probleem siis helistatakse ja saadakse kokku ning leitakse lahendus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul.
Kreisi kasutaja
raul.

liitunud: 01.05.2005




sõnum 30.07.2015 18:36:36 vasta tsitaadiga

foorumis on liialt isehakanud juriste, kelle põhiline argument on "ma arvan". lihtsam on mitte enda aega kulutada. viimaks võib veel suurem konflikt sündida. ametlikud kanalid asjade ajamiseks, kellele õigus.
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chidori
HV Guru
Chidori

liitunud: 19.09.2007




sõnum 30.07.2015 22:04:00 vasta tsitaadiga

kjmrc, Minu teada on AT esindaja ainult 1 postituse kirjutanud viimase nädala jooksul.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 30.07.2015 22:32:34 vasta tsitaadiga

raul. kirjutas:
foorumis on liialt isehakanud juriste, kelle põhiline argument on "ma arvan". lihtsam on mitte enda aega kulutada. viimaks võib veel suurem konflikt sündida. ametlikud kanalid asjade ajamiseks, kellele õigus.

Eks peavad nad end natuke liialt tähtsaks, et öelda, et tegelikult tegid esmalt kliendile liiga. Reaalne omanikering on juriidika aukudes väga tugev.
Samas antud juhul oli inimesel siiras soov katkine asi ära vahetada, nii et natuke nuga selga teema esialgu.
Samas on ka HV's olnud mitmed sihilikud lõhkumised ja soovitused...eriti asjadega mille ostuväärtus oli suur. Samas peaks pood mõistma, et ei saa seinast seina kõikuda st. ühele tuled vastu ja teise saadad pikalt.
Hetkel jääb teemat sirvides, et AT on kukkunud isegi AK lõpu põhjast 10X läbi st. kuhugi sinna Klicki alguse tasemele.
Ajas tagasi mõeldes nii naljakas kui kurb... Klicki algus oli ka seetõttu väga raske, isegi kui põhjust polnud oli maine nii madal, et keegi sinna eriti minna ei tahtnud ehk kuidagi pikk inerts.
Ehk tegelikult ei tule selline "bang" kohe kollitama, samas paljude arvamus on aeglane tekkima, aga siis üsna kategooriline...

Näiteks minu pole AT osas mingit etteheidet, aga nende asukoht on parkimise vaenulik(sain korra, õieti elus esimest korda trahvi), nii et pigem käin Ordis ja Galadoris või muud pudinad tellin Aliexpressist(tuleb soodsam ka).
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul.
Kreisi kasutaja
raul.

liitunud: 01.05.2005




sõnum 30.07.2015 22:46:40 vasta tsitaadiga

mul pms mingi 300m elamisest AT. olen ost sealt mitmeid kordi. probleemidega tagasi pöördunud ka paaril korral, ei ole keegi hakanud kottima. mul on selline tunne, et viisakus on aidanud.

eks ma ka vaatan enamasti hv'st ja mis teistel hind koos postiga tuleb jne. enamasti AT ostud ka sellised kiireloomulised.
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.08.2015 13:48:50 vasta tsitaadiga

Selline juhtum.
Saatsin toote 2 ja pool nädalat tagasi garantiisse. Täna hakkasin puudust tundma, et kaua läheb.
Esmalt võtsin veebis ühendust. Sealt öeldi, juhtum lahendi saanud juba eelmine esmaspäev. Toodet ei remondita/asendata ja mulle on poe krediiti antud. Küsimusele, miks mind ei teavitatud, suleti vestlus.
Seejärel saatsin teele emaili. Kinnitati, et juhtum sai lahendi eelmine esmaspäev ja ilmselt teenindajal läks meelest mind sellest informeerida. Pakuti valikut kas kasutada poekrediiti või saada raha tagasi.
Poe krediidi eest ei saa sama toodet osta kahjuks, hinda vahepeal tõstetud (ja hetkel on veel soodushind icon_wink.gif )
Väga imelik käitumine, eriti arvestades nende enda garantii puntki. Toodet on neil igas esinduses olemas, ma ei mõista miks asendamine võimatu. Samas, ei tea ma poe pidamisest sittagi ka.
tsitaat:

3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või paremaga. Kui asendamine ei ole võimalik tagastatakse ostusumma.

Ilmselt neelan uhkuse alla, panen ise paar euri juurde ja ostan arvutitargast uuesti. head klapid olid : /
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 05.08.2015 13:55:24 vasta tsitaadiga

Aga kas sa mainisid ka neile, et sul tegelikult on õigus saada vahetus sama toote vastu?
Tundub, et AT-l on Eesti seadused veidike võõrad.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 05.08.2015 13:59:45 vasta tsitaadiga

Kirjas on jah et esmalt ikkagi parandamine/asendamine ja kui see ei ole võimalik siis raha tagastus. Kui laos on olemas - järelikult võimalik asendada ja mingi krediidi või raha pakkumine on suht alusetu. Veider koht see arvutitark ikka icon_biggrin.gif
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.08.2015 19:32:03 vasta tsitaadiga

Mulle öeldi, et poes müügis laos olev toode =/= garantii asendus toode. Asendus toote oleks pidanud tootja neile saatma, aga tooja ei olnud suuteline seda tegema.
Nagu öeldud, sittagi ei tea poe pidamisest, ei tea kas see on õige väide või mitte.
Sain neilt tagasiarvestuse raha kätta ka. Võibolla tehti mulle liiga, võibolla mitte, ei viitsi selle paari euri pärast tõmblema hakata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 05.08.2015 19:40:07 vasta tsitaadiga

Kui tootja ei olnud suuteline seda sama uut toodet saatma, siis tekib küsimus, miks nad antud toodet siis edasi müüvad? Samuti ütlesid, et see toode oli olemas neil igas esinduses?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 05.08.2015 19:45:10 vasta tsitaadiga

No siiamaani on küll kõik poed enda laovarudest selle katnud ja pärast arveldatakse tarnija/tootjaga. Ma saan aru et sa tõid välja nende enda müügigarantii tingimustest punkti välja, misasja nad koinivad.

Selle teema põhjal võib küll sellest firmast edaspidi kaarega mööda käia.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.08.2015 19:58:26 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
Kui tootja ei olnud suuteline seda sama uut toodet saatma, siis tekib küsimus, miks nad antud toodet siis edasi müüvad? Samuti ütlesid, et see toode oli olemas neil igas esinduses?

Dunno. Tootja pole mingi noname shit ka. Logitech on.
Tellisin sama toote atm otse logitechilt, neil on vahepeal free shipping tekkinud eestisse. thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 05.08.2015 20:01:30 vasta tsitaadiga

Logitechi toodetega on üldse mõttekas otse Logitechi poole pöörduda (supportisse ticket teha). Saadavad tasuta uue toote, võib olla tahavad ka vana tagasi, kuid enda juhtumite puhul pole seda pidanud tegema.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.08.2015 20:08:04 vasta tsitaadiga

Tegingi algul ticketi, soovitati edasimüüja poole pöörduda. Tegelt hea mõte, tegelt pole veel tellimust lõpuni viinud, vaatan mis nende support ütleb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.