Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Muudatused Tele2 teenuspakettides alates 1.07 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2015 11:33:20 vasta tsitaadiga

Midagi on selle firma juhtimises mäda ja viimase paari aasta jooksul on tulnud sealt kliendi seisukohast vaadatuna väga palju ebameeldivat ning segadust tekitavat. Kuni selle aasta maikuuni olin olnud nende klient pea 15 aastat alates Q-GSM-ist ja teenuse (kõnelevi, interneti kiirus jms) kvaliteediga olin täitsa rahul. Minu jaoks algasid probleemid ja ebameeldivused paar aastat tagasi, kui olin sunnitud keskmisest rohkem klienditeenindusega suhtlema hakkama. Just, sunnitud. Enne seda oli põhjust klienditeenindusse pöörduda parimal juhul korra aastas kui sedagi. Peamisteks probleemideks olid viimasel ajal segadused hindadega, paketimuudatused ja lepingutingimused. Korra pidin isegi pärast paketivahetust kaasama ka Tarbijakaitseameti, mis lahenes minu jaoks õnneks positiivselt.

Aga konkreetselt viimase aasta jooksul ajas närvi see, et paketi- ja hinnamuudatustest sain teada kolmandatelt osapooltelt (foorum, uudisteportaal) või postkasti potsatanud arvelt tagantjärele. Ja kusjuures arvetelgi polnud mingit eelnevat infot, et alates sellest või teisest kuupäevast tuleb mulle uus pakett. Ei, lihtsalt paketi nimi ja hinnad arvel asendatud ning kogu moos - maksa ära! Ehk siis jõuga sunnitakse kliente pakette vahetama, kasutades selleks lepingus sätestatud ühepoolset õigust (JOKK). Minu puhul polnudki asi niivõrd hinnas, vaid ebameeldivas teadmatuses - milline üllatus järgmisel kuul postkasti potsataval arvel seekord siis seisab.

Aasta alguses jõudis minuni foorumist lugedes info, et netipakette muudetakse 4G peale ja sellega kaasnevad uued mahud ja hinnad. Helistasin siis klienditeenindusse ja uurisin, kas minu personaalne pakkumine läheb kah muutmisele. Vastus oli, et ei lähe - jääb samaks. Poolteist kuud hiljem tuli arve, millel kõnepakett sama, aga netipakett muutunud kallimaks 4G paketiks. Vabandust, aga see ei ole normaalne.

Viimane üllatus maikuu alguses oli teenussõnum, mis maksab 19 eurosenti ja teavitab, et mulle on tulnud arve ning arve makstud. Tellinud ma seda polnud, polnud isegi sellisest teenussõnumist teadlik, iseteenindusest ei leidnud kohta, kust seda välja lülitada ja telefonitsi ei jõudnud lihtsalt oodata, kuni klienditeenindusele löögile pääsen. Asi polegi rahas. Selle 19 eurosenti elan ma üle, aga küsige mult enne, kas ma tahan taolist tasulist teenust üldse tarbida.
SMS-i ja e-maili teel tulevad kõiksugu reklaamid probleemideta kohale ning 99% juhtudest pole seal minu jaoks mitte midagi huvipakkuvat, aga miks ei võiks seda kasutada ka kliendi teavitamiseks võimalikest muudatustest? Ma arvan väga paljudele on paketivahetus hinnatõusuga tunduvalt olulisem informatsioon kui mingi odavate käsnade "Välkmüük".

Aga seekord siis anti kuu aega ette teada. Super. Samas linki vaadates selgub, et see etteteatamine on toimunud kusagil Tele2 leheküljel uudiste rubriigis. Pole isegi pressiteade. Ehk siis JOKK jälle - kodulehel, kus ma tõesti käin haruharva, kuna pole mitte mingit põhjust iga jumala päev kontrollida tele2.ee pealt, mida põnevat nad teevad või pakuvad.

Koomiline oli muidugi see, et loetud tundide jooksul pärast teise operaatoriga lepingu allkirjastamist tuli ülihoolitsev, kohati lipitsev kõne Tele2-st, kust uuriti, miks ma nende juurest lahkun. Info, et klient lahkub, liigub päris kiiresti ja operatiivselt - ei tohiks olla probleem ülejäänud kommunikatsiooni sama kiiresti liikuma panna.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 04.06.2015 11:52:02 vasta tsitaadiga

Võiks olla kohustus teavitada ISIKLIKULT, mitte mingi üldise infokanali kaudu... ma ei käi vaatamas Tele2 lehte igapäevaselt.
E-maili, paberposti, sõnumeid, kõnesid võtan vastu iga päev.

Eks nad ise teavad, millega mängivad. Tuleb mõni karm artikkel ja mainekahjustus garanteeritud.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2015 12:16:13 vasta tsitaadiga

Kirjutage nende FB seinale ka.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2015 14:45:59 vasta tsitaadiga

http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/sokeeritud-klient-miks-nouab-tele-2-lepingu-lopetamisel-tuhandeid-eurosid?id=71632073

Jääme siis nüüd reaktsiooni ootama... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 04.06.2015 16:26:56 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:

Viimane üllatus maikuu alguses oli teenussõnum, mis maksab 19 eurosenti ja teavitab, et mulle on tulnud arve ning arve makstud. Tellinud ma seda polnud, polnud isegi sellisest teenussõnumist teadlik, iseteenindusest ei leidnud kohta, kust seda välja lülitada ja telefonitsi ei jõudnud lihtsalt oodata, kuni klienditeenindusele löögile pääsen. Asi polegi rahas. Selle 19 eurosenti elan ma üle, aga küsige mult enne, kas ma tahan taolist tasulist teenust üldse tarbida.

Sama lugu siinpool, ainult et neid sente hakkasid nad minult sisse kasseerima juba möödunud aastal, kui ma õigesti mäletan.
Nad võiks selle SMS-i endale sisse soolata, aga loobumise võimalust kusagil lihtsalt ei ole. Varemalt saatsid nad selle sõnumi tasuta, aga mingist hetkest tekkis arve peale 19 senti sõnumi saatmise eest - sõnumi eest, mille nemad mulle saadavad ja mida mina pole neilt kunagi palunud ja millest lepingus midagi juttu polnud (vähemalt mitte eelmise paketi lepingus, Nuti 4.99 kohta ei mäleta ja ei hakka praegu uurima).
Selline põnev teenus siis.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Worm390
HV kasutaja
Worm390

liitunud: 02.10.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2015 18:12:39 vasta tsitaadiga

Nojah, ajakirjandus suutis üllatavalt kiiresti selle üles korjata.
Aga jah, klienditeeninduskaadril on ikka funktsionaalse lugemisega tõsiseid probleeme. Oleks neil veidi iseseisvat mõtlemist olnud, siis oleks see kohe korda tehtud ja poleks ajakirjandusse jõudnudki...
Omad vitsad peksavad.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.06.2015 18:14:21 vasta tsitaadiga

Sideoperaatorid võiksid rohkem tähelepanu pöörata sotsiaalmeediale, eriti kui tegemist on Eesti suurima IT-alase portaaliga.
Tihtilugu sotsiaalmeediast peavoolumeedia ammutabki uudisvihjeid.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
W!ngs
HV kasutaja
W!ngs

liitunud: 14.01.2010




sõnum 04.06.2015 19:16:59 vasta tsitaadiga

Ei teinud lepingu koostamisel ei jurist ega hiljem veale viidates klienditeenindus vahet summal ja korrutisel!? Tase!
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 04.06.2015 20:51:59 vasta tsitaadiga

Ah see pisike tekst või? Kes seda ikka lugeda viitsib.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Worm390
HV kasutaja
Worm390

liitunud: 02.10.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2015 15:17:11 vasta tsitaadiga

2 päeva hiljem ja endiselt on kodulehel valed tingimused. Ikka uskumatu kui saamatu firmaga tegemist on.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 05.06.2015 16:12:04 vasta tsitaadiga

Sa ei saa aru, nad pidid ju tellima ekspertanalüüsi, et kas korrutis ikka pole sama mis summa. See võtab ju aega.
_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004




sõnum 05.06.2015 16:34:48 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Dogbert kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kui nad mingit privaatset soodukat ei tee, siis kolin Elisasse.

Tule aga tule. Sa ilmselt ei ole Elisa pakette veel vaadanud icon_rolleyes.gif icon_lol.gif

Ma olen siis omadega suht heas seisus - 1000min, 1000sms ja piiramatu mahuga 3G 9€ eest icon_eek.gif
Letihind oli 11€, ja enam teda kahjuks ei pakuta. Mingid tibatillukesed 4G paketid olid asemel.
Kommentaarid: 407 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 339
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Muudatused Tele2 teenuspakettides alates 1.07 mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.