Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
30.01.2015 19:52:34
|
|
|
Scart kirjutas: |
Kui see oleks olnud tõsine issue, oleks see tulnud välja eelneva nelja kuu jooksul. Aga klohe kindlasti ei ole mingit fundamentaalset viga, nagu paar härra siin üritavad muljet jätta. |
asja uurimine on käinud päris mitu kuud. selgelt välja tulemise kohta vaata kasvõi oma poste ja mõtle, kui lihtne seda on usutavalt näidata (kui nvidia ise midagi ei ütle.)
fundamentaalset viga? 4 asemel on 3.5 gigabaiti tavamõistes normaalselt kasutatavat videomälu, muud fundamentaalset ei ole jah.
ise testimiseks on dsr ja 8xaa küll head abivahendid aga kindlasti mitte peamisest testimisalused. mõlemad tõstavad koormust räigelt ja alla sli kaartidega ilmselt mängitamatuks.
kõige parem on testida mängudega, millel saab mängida tekstuuride kvaliteediga ja millel kõrgema detailsusega tekstuurid muud seaded samaks jättes mälukasutuse lihtsalt üle 3.5 giga ajab.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
K-T
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
30.01.2015 20:00:01
|
|
|
970 works like any other, but have 3.5 gb only available and last 0.5 gb is actually non local video memory (which is system ram) and there is no slow video memory like NVidia said.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
siven
HV veteran

liitunud: 04.12.2005
|
30.01.2015 20:04:50
|
|
|
''Kui see oleks olnud tõsine issue, oleks see tulnud välja eelneva nelja kuu jooksul.''
for real scart....
miks hakati asja üldse uurima??? just nimelt oli probleeme stutteriga juba algusest saadiks ... arvati ,et halvasti optimiseeritud mängud.
hiljem tuli see bench kus tuli välja kurb tõsiasi. ja siis sa ka targutasid ,et see feik ja ei näita õiget asja.
kuni nvidia confirmis ,et tõepoolest on viimased 500 mb aeglasemad.
ja kui see 0,5gb pole video mälu siis on ju kindel kohtu keiss? karbil ju siiski 4GB wtf?
nvidia siis valetas jälle v?
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
30.01.2015 20:08:46
|
|
|
K-T kirjutas: |
970 works like any other, but have 3.5 gb only available and last 0.5 gb is actually non local video memory (which is system ram) and there is no slow video memory like NVidia said. |
bs. võta 970 ja loe mälukivid kaardil üle
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
30.01.2015 20:18:12
|
|
|
siven kirjutas: |
for real scart.... |
For real, viska siia lingid selle kohta, kuidas mängud stutterdasid septembris, oktoobris, novembris ja detsembris enne kui jaanuari alguses asi suure kella külge pani.
londiste kirjutas: |
fundamentaalset viga? 4 asemel on 3.5 gigabaiti tavamõistes normaalselt kasutatavat videomälu, muud fundamentaalset ei ole jah. |
Fundamentaalne as in mõni üritab siin muljet jätta, nagu lendaks kaart esimese asjana sinna 500MB cache selga, mitte ei kasuta ülejäänut 3.5t giga. Ma olen siin juba kümme korda öelnud ja enam ei korrata ei plaani - 500MB kallale minnakse kui 3.5 giga on täis. Mitte sekundki enne ja kaart annab driverite kaudu endast parima, et mitte ületada 3.5 giga VRAMi usaget. Seega kui mäng võtab 3450MB VRAMi, ei lähe kaart eales cache juurde jutule.
Fakt on see, et 99% kasujatest ei näe ega koge eales ühtegi probleemi sellise mälukonfiguratsiooniga, aga selle 1% kisa on teatavasti alati ekstreemselt vali olnud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
K-T
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
30.01.2015 20:18:43
|
|
|
0.5GB RAM-i võetakse sinu enda arvutist, see on driver, mis teeb kaardi 4GB-ks.
https://www.facebook.com/enbfx
Saan sellise arusaama..
viimati muutis K-T 30.01.2015 20:19:30, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
30.01.2015 20:19:56
|
|
|
ja selle 1% kisa on alusetu? ahah.
kuskil 3580 kanti on see piir muide. võib vist öelda, et asi töötab as designed, sest mul läheb kasutus sealt üle ainult siis kui tõesti väga sundida.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
30.01.2015 20:29:56
|
|
|
Mitut mälukivi sa siin näed?
Spoiler 
londiste kirjutas: |
ja selle 1% kisa on alusetu? ahah. |
Kaugel sellest, aga siin paari self-titled arvamusliidri jauramine stiilis "see kaart ei tööta!", on bullshit. Töötab ja teeb seda väga hästi. Vaata ise üleval seda "kaardil ongi ainult 3.5 giga VRAMi" juttu. Keegi ütleb midagi kergelt öeldes idiootset, kopeeritakse siia ja kaks lehte totaalselt mööda FUDi on garanteeritud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
30.01.2015 20:44:44
|
|
|
teemal normaalne mälukasutus 970-ga, siin on mu testitulemused mordoriga:
(mis 1440p high-ga lahti on, ärge küsige. ma lasin sealt 3x rohkem teste üle, tulemus oli mingil kahtlasel põhjusel kogu aeg eriline)
- frame time ei jälginud testides.
- fps numbrid on avg/max resode lõikes enam-vähem samad, tekstuuridest sõltumata. see on ka üldjoontes eeldatav tulemus, sest tekstuurid mõjutavad eelkõige mälukasutust, muud väga vähe.
- min fps kukub aga ultraga tuntavalt - 15-25% ja 5k peal 40%. kukkumine on pilti vaadates eeldatav, sest videomälu sai täis. 5k oluliselt suurem kukkumine ei ole normaalne.
kommentaariks, 5k high on sama platoo peal kui ultra kuni 5k-ni. eelnevate tekstuuride pealt võttes (low, med, ka high kui 1440p anomaalia ja seesama 5k välja arvata) on mälutarbimise kõver sama.
isegi eeldades, et ultra 288p peal 3.5gb tarve on peaks see juba tublisti enne 5k-d 4 giga peale jõudma. aga näed ei lähe.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 30.01.2015 20:58:20, muudetud 5 korda |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
30.01.2015 20:49:55
|
|
|
crysis 3 proovisin, võtsin kõik minimumi peale seaded, mängisin ainult DSR ja MSAA'ga, tulemus oli lõppkokkuvõttes selline, et GPU usage oli 100%, mälu kasutus kuskil 2GB juures ja FPS kukkus kolinal mängitamatu 33 peale. ehk siis sellest 4GB pole hetkel nagunii 4k resol, kuna gpu ei jõua piisavalt kiirelt kaadreid joonistada.
FC4 FHD+ resol max seadetega ja ilma AA'ta võtab alla 3,5GBvmem ja FPS langeb kohati 40 peale ja alla selle, enamus ajast 40-60.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
alartt
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2006
|
30.01.2015 23:57:59
|
|
|
Ei kõlba need 970-sed kuhugi
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
MelGibson
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2014
|
31.01.2015 05:19:08
|
|
|
[quote="Scart"]
siven kirjutas: |
for real scart.... |
For real, viska siia lingid selle kohta, kuidas mängud stutterdasid septembris, oktoobris, novembris ja detsembris enne kui jaanuari alguses asi suure kella külge pani.
[quote="londiste"]
Aga palun, November, Siin näha stutterimist, gpu usage vähene (ja crysis 3 pole mäng mis ei piinaks GPUd) näha https://www.youtube.com/watch?v=zaC9F02iRDA
Terve oktoober-nov oli kisa täis selle kaardi kohta, tegin isegi teema selle kohta, sealt ka tekkis inimestel huvi edasi uurida seda kaarti.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=628874
|
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
31.01.2015 10:24:42
|
|
|
Sa ise oma Juutuubi lingi kommentaare ka lugesid? Ülejäänu ei oma mingit seost antud teemaga ja pooled lingid on 980GTXst. Tüüpiline FUD nagu sul ikka kombeks levitada oma hit and run postitusmeetodiga.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
mixxer
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.06.2004
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
31.01.2015 14:48:31
|
|
|
mixxer, sa oled juba kolmas, kes selle siia viskab. Ehk loeks ka natuke eelnevaid poste
MelGibson, ma saan aru, et paljudel pole võimalust proovida teist videokaarti kui mingi mäng stutterdama hakkab. Ma kinnitan, see crysis 3 stutter pole absoluutselt tingitud gtx970'st. See stuterdab ka gtx980, 290 ja mis iganes kaardiga. Või noh, AMD kaartidega aja tikutulega taga draivereid, millega asi talutav oleks. Samas kõik max seadetel see mäng ei ole puhas. Pane või 4xSLI 980'eid. See mäng pole lihtsalt selleks ette nähtud ning täiesti optimeerimata.
Ja keda häirib AC unity stutterdamine 970'ga, soovitan oma südame rahuks mõnest netipoest 290'e tellida, proovida ning see siis tagasi saata. Asi veel hullem. Asi pole tollega enam niiväga stuterdamises kui FPS'i käpuli kukkumises.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
31.01.2015 15:16:00
|
|
|
ThedEviL, crysis 3 ei stuterda, vaid liiga kõrgete seadetega on fps madal/ebasujuv. kui seaded on sellised, millega FPS on mängitav, siis ei stuterda seal midagi.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
31.01.2015 15:29:57
|
|
|
MelGibson, stutter või mitte, see crysis 3 video ei ole teemasse. <2gb mälukasutus on seal.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
31.01.2015 15:34:45
|
|
|
AC Unity (Nvidia GameWorks + Ubisoft) s*tta ei ole kuidagi AMD'l võimalik parandada.
Seda saaks parandada beetastaadiumis mängu turule mittesaatmise ja mõlemale GPU tootjale samasuure/samaaegse juurdepääsu võimaldamine koodile.
Arvad, et AMD'l oli juurdepääs, arvad, et AMD driveritiim saab midagi mõistlikku teha NVidia rauale kirjutatud bugise koodi paremaks jooksutamiseks?
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
31.01.2015 15:40:09
|
|
|
anubis kirjutas: |
AC Unity (Nvidia GameWorks + Ubisoft) s*tta ei ole kuidagi AMD'l võimalik parandada.
Seda saaks parandada beetastaadiumis mängu turule mittesaatmise ja mõlemale GPU tootjale samasuure/samaaegse juurdepääsu võimaldamine koodile.
Arvad, et AMD'l oli juurdepääs, arvad, et AMD driveritiim saab midagi mõistlikku teha NVidia rauale kirjutatud bugise koodi paremaks jooksutamiseks?  |
Arvad et AMD toodab paremaid kaarte?
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
mixxer
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.06.2004
|
31.01.2015 15:43:49
|
|
|
ThedEviL, oh sa kõik võimas. Olen küll kogu aeg teemat jälginud aga vot on vahele jäänud need postid. Selleks sa oma kurja näo saaks eest pühkida, siis tuhat vabandust, et sa pidid seda nüüd kolmandat korda vaatama ning klaviatuuri tööressurssi selle väljendamiseks kulutama.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
31.01.2015 15:44:50
|
|
|
anubis kirjutas: |
AC Unity (Nvidia GameWorks + Ubisoft) s*tta ei ole kuidagi AMD'l võimalik parandada.
Seda saaks parandada beetastaadiumis mängu turule mittesaatmise ja mõlemale GPU tootjale samasuure/samaaegse juurdepääsu võimaldamine koodile.
Arvad, et AMD'l oli juurdepääs, arvad, et AMD driveritiim saab midagi mõistlikku teha NVidia rauale kirjutatud bugise koodi paremaks jooksutamiseks?  |
Tuletaks meelde IBM Pollyanna printsiipi - "Masinad peaksid töötama, inimesed peaksid mõtlema", millest saab tuletada "Ubisoft AMD teisenduse" - Videochippide firma peaks programmeerima APIle vastavad driverid ja mängukirjutajad peaksid kirjutama mänge vastavalt nagu API SDK ette näeb.
Videocippide tootja ei peaks tegelema rakenduste koodiga ja rakenduste kirjutaja ei peaks tegelema driveri arendusega, vastasel korral läheb kõik väga väga metsa varsti ( kui driverisse hakkab ilmuma on iga konkreetse rakenduse põhist koodi )
Minumeelest haugud sa täiesti vale puu all praegu.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
31.01.2015 15:54:31
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Videocippide tootja ei peaks tegelema rakenduste koodiga |
ja ometi teevad nii nvidia kui amd just täpselt seda.
tegelikult üsna loogilistel põhjustel - nende huvides on tehnoloogiat edasi peksta, sest arenenum ja ilusam lahendus reeglina vajab rohkem toorest jõudu = ajab inimesi uusi ja/või kallimaid kaarte ostma.
aga parem võiks teema fookuses püsida.
leiab keegi veel mänge, kus ainult tekstuuride kvaliteeti muutes mälukasutus reliably üles (>3.5gb) läheb?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
31.01.2015 16:00:31
|
|
|
ThedEviL kirjutas: |
anubis kirjutas: |
AC Unity (Nvidia GameWorks + Ubisoft) s*tta ei ole kuidagi AMD'l võimalik parandada.
Seda saaks parandada beetastaadiumis mängu turule mittesaatmise ja mõlemale GPU tootjale samasuure/samaaegse juurdepääsu võimaldamine koodile.
Arvad, et AMD'l oli juurdepääs, arvad, et AMD driveritiim saab midagi mõistlikku teha NVidia rauale kirjutatud bugise koodi paremaks jooksutamiseks?  |
Arvad et AMD toodab paremaid kaarte?  |
MIna arvan,et mõlemad toodavad head kraami. Ilma üheta poleks teine seal kus ta praegu on.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
31.01.2015 23:37:36
|
|
|
londiste kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
Videocippide tootja ei peaks tegelema rakenduste koodiga |
ja ometi teevad nii nvidia kui amd just täpselt seda.
tegelikult üsna loogilistel põhjustel - nende huvides on tehnoloogiat edasi peksta, sest arenenum ja ilusam lahendus reeglina vajab rohkem toorest jõudu = ajab inimesi uusi ja/või kallimaid kaarte ostma.
aga parem võiks teema fookuses püsida.
leiab keegi veel mänge, kus ainult tekstuuride kvaliteeti muutes mälukasutus reliably üles (>3.5gb) läheb? |
Dragon age 1440p kõik max võtab ainult 1,6GB ja tegelikult ega 2160p enam mängitav poleks ka.
Seda siis R9 290-ga
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|